- Μηνύματα
- 21.995
- Reaction score
- 16.055
Immortal greek state...
Υπάρχουν αυτοκίνητα με αέριο στην Ελλάδα; Γιατί μόνο τα εργοστασιακά αποκλειστικά αερίου υπάγονται εκεί, όχι αυτά που τοποθέτησε "ο μάστορας που άκουσα οτι είναι καλός".Προσέξτε ότι η απόφαση δεν περιλαμβάνει ούτε ηλεκτρικά ούτε φυσικού αερίου.
Του μισητού γκρουπ και κάποια μερσεντεε cng , επίσης κορεατικά με lpg αλλά αυτά πρέπει να είναι πιο σπάνια στην Ελλάδα και από το chaosΥπάρχουν αυτοκίνητα με αέριο στην Ελλάδα; Γιατί μόνο τα εργοστασιακά αποκλειστικά αερίου υπάγονται εκεί, όχι αυτά που τοποθέτησε "ο μάστορας που άκουσα οτι είναι καλός".
Αν υποτεθεί ότι καταθέτεις σαν ιδιώτης τιμολόγιο αγοράς από χώρα της ΕΕ, μήπως έχει πάρει το μάτι σου αν δικαιούσαι επιδότηση;Διάβασα τα εξής για ενημέρωση: (24 Οκτ 2022)
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 2» | Ενημερώσεις και Στατιστικά
Πολλές καλησπέρες και καλή εβδομάδα!
Ήρθαμε σε επικοινωνία με το Τμήμα Ηλεκτροκίνησης του ΥΠΕΝ και με μεγάλη χαρά μας έδωσαν στατιστικά και hot νέα! Και τους ευχαριστούμε, γιατί θυμίζω ότι δεν έχουμε νομική υπόσταση σαν ομάδα.
Μέχρι το πρωί της Παρασκευής 21/10, είχαν υποβληθεί περίπου 8500 αιτήσεις. Ο αύξων αριθμός της αίτησης δεν είναι αντιπροσωπευτικός, οπότε τον αγνοούμε.
Οι πρώτες πληρωμές ξεκίνησαν σήμερα, όπως ήδη συζητήθηκε από φίλους. Στη διαύγεια η σειρά είναι: Απόφαση Υπαγωγής, Έγκριση Δαπάνης, Έγκριση Πίστωσης Πληρωμής.
Το πρώτο και το τελευταίο, τα σημαντικότερα δηλαδή, ανεβαίνουν στις "Ανακοινώσεις" στην σελίδα του προγράμματος.
ΑΥΤΗ την εβδομάδα θα δημοσιευτεί η 2η Απόφαση Υπαγωγής, για περίπου 1000 αιτήσεις!
Σαν γενικά σχόλια, ότι πολύς κόσμος δεν διαβάζει τον Οδηγό οπότε ανεβάζει λάθος, μέχρι και ληγμένα δικαιολογητικά. Επίσης υπάρχει το αρχείο με τις Συνήθεις Ερωτήσεις, για να μην ρωτάμε τα ίδια στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Με τις Ενημερότητες υπάρχουν τα γνωστά προβλήματα. Έχουν διάρκεια έναν ως δύο μήνες, όσοι είναι σε διακανονισμούς μπορούν να βγάλουν μόνο μέσω της Δ.Ο.Υ. και, τέλος, πρέπει να μην έχουν λήξει την στιγμή της υπογραφής για πληρωμή από τον υπουργό και τα ταμία.
Ρώτησα αν θα ήταν λύση να ανεβαίνει μία πιο πρόσφατη κάθε 3 εβδομάδες. Μου απάντησε ότι είναι τζάμπα ταλαιπωρία, ειδικά για όσους δε μπορούν να τη βγάλουν ηλεκτρονικά.
Σαν προσωπικά σχόλια από εμένα, να κοιτάτε στα σπαμ κάθε δυο μέρες (γιατί υπάρχει λίγος χρόνος για ένσταση). Και να μη ξεχάσετε να πατήσετε "Υποβολή".
Τα στάδια που περνάει η κατάσταση της αίτησης, είναι τα εξής:
"Αίτηση σε καταχώρηση" σημαίνει "προσωρινή αποθήκευση", δηλαδή ΔΕΝ έχει υποβληθεί.
"Αίτηση σε Αξιολόγηση" σημαίνει ότι έχει υποβληθεί.
Μετά τον πρώτο έλεγχο πάει σε "Εγκεκριμένη Αίτηση προς υπαγωγή".
Όταν συμπεριληφθεί στον πίνακα της Απόφασης Υπαγωγής, αλλάζει σε "Υπαχθείσα Αίτηση σε φάση Υποβολής δικαιολογητικών Ολοκλήρωσης".
Αφού εξεταστούν τα νέα δικαιολογητικά περνάει σε "Αίτηση προς πληρωμή".
Και τέλος, αφού υπογράψει ο υπουργός την Έγκριση Πίστωσης Πληρωμής, περνάει σε "Πληρωμή από ΔΙΑΣ".
Από εκεί και πέρα δεν έχει προχωρήσει ακόμα σε κάποιον. Αλλά πρακτικά όσοι είναι στο στάδιο 6, θα δουν τα χρήματα στο λογαριασμό τους.
Οκ..
Η ερώτησή μου στο Κινούμαι Ηλεκτρικά (είχα πάρει και τηλέφωνο αλλά το ήθελα και γραπτά):Αν υποτεθεί ότι καταθέτεις σαν ιδιώτης τιμολόγιο αγοράς από χώρα της ΕΕ, μήπως έχει πάρει το μάτι σου αν δικαιούσαι επιδότηση;
Και η απάντηση:Θα ήθελα να προχωρήσω στην αγορά ηλεκτρικού οχήματος από τη Γερμανία (καινούργιο, τιμή προ φόρων κάτω από 50.000€).
Μίλησα μαζί σας τηλεφωνικά και μου επιβεβαίωσαν πως δεν υπάρχει περιορισμός όσον αφορά την αγορά από το εξωτερικό.
Από τη Γερμανία όμως μου είπαν πως για να γίνει η συναλλαγή, θα πρέπει να κάνουν κάποιου είδους "pre-registration" στο αυτοκίνητο (να βγάλουν προσωρινές πινακίδες για να μπορέσει να γίνει η εξαγωγή, κάπως έτσι το κατάλαβα). Μου είπαν πως είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν και πως είναι ο μόνος τρόπος.
Οπότε, το ερώτημα είναι, μπορεί να έχω πρόβλημα με αυτό όσον αφορά την αίτησή μου; Να μην θεωρηθεί δηλαδή τελικά το αυτοκίνητο καινούργιο;
Ήταν βέβαια το 2020, αλλά δεν πιστεύω να έχει αλλάξει κάτι ως προς αυτό.Καλημέρα σας, εφόσον υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα έγγραφα που συνοδεύουν το pre-registration καθώς και η βεβαίωση του εμπόρου για το "καινούριο και αμεταχείριστο" δεν υπάρχει πρόβλημα
Ναι, κανονικά.Αν υποτεθεί ότι καταθέτεις σαν ιδιώτης τιμολόγιο αγοράς από χώρα της ΕΕ, μήπως έχει πάρει το μάτι σου αν δικαιούσαι επιδότηση;
Από τα σχόλια του συγκεκριμένου post. Off topic αλλά πέθανα στα γέλια.Έτσι κι πάτε το ηλεκτρικό σε συνεργείο, κι ο 'μάστορας' σας πει ότι θα βγάλει και... κάρτα καυσαερίων, μην παραξενευτείτε, "Στην Ελλάδα όλα γίνονται"
View attachment 277851
Ο συνδυασμός ύφασμα-δέρμα, ναι, ωραίος. Και το σχέδιο επίσης.Το χρώμα λέγεται "tan". Ούτε εμένα μου αρέσει, αλλά ο συνδυασμός ύφασμα-δέρμα είναι καλή ιδέα. Και πιο όμορφος από τα Tesla.
μόνο εγώ βλέπω οτι το χρώμα του δέρματος είναι εντελώς άσχετο χρωματικά με το υπόλοιπο εσωτερικό πχ πλαστικά;
Μόνο εγώ το βλέπω σαν σκατί/εμετί αυτό το χρώμα;
Αυτό το όχημα πουλά καλά σχεδόν σε όλη την ΕΕ. Τι γίνεται με την Fiat ρε συ; Την είδες την άλλη τι έγραψε για την Ελληνική αντιπροσωπία; Έδωσε παραγγελία 2/12/22, το σύστημα έδινε παράδοση 2/5/23 και τώρα της λένε 13/2/2023. Τρένο πάει το Mirafiori. 2-4 μήνες παράδοση. Βέβαια είναι και το μοναδικό EV τους.Fiat 500 electric - 29,635
Γουάου!Και πατάκια πλαστικά με λογότυπο iD.4!