- Μηνύματα
- 2.815
- Reaction score
- 1.240
Οι συνέπειες να τρακάρει ένα τόσο βαρύ ηλεκτρικό σε σταθερό εμπόδιο πχ κολώνα ή τοίχο δεν είναι πολλαπλάσιες από ένα 1400κε των 1000 κιλών. Το πιό ελαφρύ που είδα στον παραπάνω πίνακα ηλεκτρικό είναι 1700 κιλά ! !
Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά.Και σίγουρα με απόκλιση 30% σε ιδανικές συνθήκες !!!!! δεν πάς ταξίδι!!!!! Δείτε βάρος σε αυτά με μεγάλη μπαρταρία!!!
Αυτονομία ηλεκτρικών: Αλήθειες και ψέματα - NewsAuto.gr
Μία μεγάλη δοκιμή που έγινε σε πραγματικές συνθήκες στην Ιταλία αποκαλύπτει την πραγματική κατάσταση που ισχύει με τις τιμές αυτονομίας που ανακοινώνουν οι εταιρίες.www.newsauto.gr
Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.Αν όντως θέσουν ζήτημα βάρους, τότε αντίο..............
Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!Μα τι λες; Οι μπαταρίες θα αλλάξουν, αλλάζουν ήδη. Θα γίνουν μικρότερες, ελαφρύτερες και αποδοτικότερες. Έτσι θα χρειάζεσαι λιγότερες για να πάρεις το ίδιο αποτέλεσμα, οπότε έχεις εξασφαλισμένο και το μικρότερο βάρος. Κοίτα και εδώ για απόδειξη. Σε 20άρι κοντέινερ έβαλε παλιές μπαταρίες από ηλεκτρικά - υβριδικά. Τώρα λόγο μεγέθους είναι 550ΚWh. Αν έβαζε καινούργιες στο ίδιο χώρο θα είχε 1.5MWh, τριπλάσιο. Αυτό μας λέει ότι έχουμε το ίδιο energy capacity στο 1/3 του αρχικού βάρους.
Βάλε μέσα τα ηλεκτρικά μοτέρ που θα γίνουν ελαφρύτερα και αποδοτικότερα, καταλήγουμε στο τέλος με ένα ηλεκτρικό όχημα ιδίου βάρους με το αντίστοιχο θερμικό.
Που τα είδες τα ΘA; Σου λέει ότι αυτές των 550KWh είναι 7 ετών. Σου λέω και 3 στο κοντέινερ 10, που δεν βγάζει νόημα γιατί αυτό θα σήμαινε πως τις έβγαλε το 2012. Δεν γίνεται. Οπότε μέσα σε 7 χρόνια έχουμε μπαταρίες ίδιας χωρητικότητας στο 1/3 του βάρους. Που ξέρεις τι θα δεις το 2030; Δεν ξέρεις, δεν γίνεται να ξέρεις. Οπότε κράτα μικρό καλάθι σε ότι διαβάζεις, θετικό ή αρνητικό. Προσωπικά αυτά τα βαρύγδουπα σχόλια των CEOs τα διαβάζω ως δηλώσεις του τι δεν μπορεί να κάνει η εταιρία τους, σήμερα. Οπότε καλό θα ήταν να είναι κάπως φειδωλοί στα μεγάλα λόγια επειδή μαρτυρούν καταστάσεις. Σημερινές βέβαια αλλά αυτό δεν αλλάζει την δήλωση.Πάααααρα πολλά θα Άλεξ!!!!! Θα πάμε 2050 έως να δεις κάτι τέτοιο, ή μάλλον θα πάμε σε άλλη τεχνολογία!!!
Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!Όταν κάποιος θέλει να..."αποδείξει" κάτι, εφευρίσκει ό,τι του κατέβει στο κεφάλι. Πίπες, σε απλά ελληνικά.
Επειδή το θέμα των EQE το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει, η εικονιζόμενη στην φωτό Mercedes EQE, δεν είναι η "απλή" με τη μεγάλη αυτονομία των 626 (και όχι 639) Km
View attachment 278633
αλλά η AMG 53, με αυτονομία 526 Km.
View attachment 278632
Αν μάλιστα επιλέξει κάποιος τους τροχούς του αυτοκινήτου του τεστ, η αυτονομία περιορίζεται στα 478 Km. Κοινώς απόκλιση 11,5%
View attachment 278631
Και επειδή κάποιοι μιλάνε για βάρος, η GLE με 2650 κιλά πρέπει να 'ναι πανάλαφρη...
Και αν σε 7 χρόνια δεις ένα Χ7 ή άλλο αντίστοιχο, με Solid State batteries και 600χλμ αυτονομία στο ίδιο βάρος με το σημερινό diesel τι θα πεις μετά;Όταν όμως σας έλεγα το βάρος των μεγάλων SUV κάποιοι γελούσαν! Πάρτε τωρα και μια ιΧ7 με 2700 κιλά, πούπουλο λέμε!!!!!!! Χωρίς πλάκα, τα 2.600 κιλά ΔΕ σταματούν , ΟΥΤΕ επιταχύνουν όπως ένα απλό αμάξι, θέλουν ακριβά φρένα, ηλεκτροκινητήρες, σύστημα σταθεροποίησης κτλ. Άρα λεφτά, πολλά λεφτά, δε θα πέσουν τιμές εκεί ψηλά όσο και να αλλάξει τεχνολογία!! Βλέπω βενζίνη έως 2090 , μέχρι να στερέψει!!
Το δικό μου, Golf VI DSG 2009 μια χαρά πάει ακόμα. Είναι γεγονός ότι τα DSG είναι ευπαθή, δεν σημαίνει όμως ότι χαλάνε όλα. Η οροφή όμως κρέμασεΕίναι τραγικό, σε δύο δικά μου vag και σε γνωστών (χρονολογίας 2005-2015) κρέμασαν οι οροφές. Παρόλο που δεν έμεναν σε ήλιο. Επίσης δε γνωρίζω dsg εκείνης της εποχής που να μη χαλάσε. Αν γνωρίζει κάποιος ας μας το πει, έχω περιέργεια .
Επιτέλους, συμφωνούμε!Καλα και η B&W είναι πρώτη σε πωλήσεις αλλά δεν σημαίνει οτι πουλάει και τα καλύτερα ηχεία του κόσμου.
Αυτό θα έχει ενδιαφέρον...θα ανακοινωθεί το νέο μικρό Τέσλα, το οποίο θα ξεκινήσει παραγωγή εντός του έτους
Δώσε κάτι να σου πω νούμερα τζόκερ, να παίξεις τα άλλα να κερδίσεις!!1Καλέ είναι απλά τα πράγματα. Τι λέει ο kostas999, θα γίνει σχεδόν το αντίθετο.