Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.418
Reaction score
99.708
Θα ανοίξουν και οι πόρτες. :roflmao:
Γελάμε αλλά για φαντάσου να άνοιγε το καπό στα 100 χλμ/ώρα και από την πίεση του αέρα να κόλλαγε στο παρμπρίζ.

Θα πάρω κράνος στο επόμενο τεστ! :roflmao:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
49.183
Reaction score
104.029
Γελάμε αλλά για φαντάσου να άνοιγε το καπό στα 100 χλμ/ώρα και από την πίεση του αέρα να κόλλαγε στο παρμπρίζ.

Θα πάρω κράνος στο επόμενο τεστ! :roflmao:
Ευτυχώς που ήταν και πωλητής της εταιρείας μαζί, γιατί άντε να τους αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. :confused:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.418
Reaction score
99.708
Ευτυχώς που ήταν και πωλητής της εταιρείας μαζί, γιατί άντε να τους αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. :confused:
Ο οποίος ήταν χ3σμένος μέχρι που γυρίσαμε. Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.688
Reaction score
146.052
Ο οποίος ήταν χ3σμένος μέχρι που γυρίσαμε. Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
Ε τον κακομοίρη, στο πρώτο τεστ ντραιβ τι έπαθε!
Σκέψου να ήσουν στη θέση του, καταντράπηκε ο καημένος..
(που δε φταίει και σε τίποτα εδώ που τα λέμε, κι αυτό μάλλον ήταν απλά ένα ατυχές συμβάν, δυνητικά επικίνδυνο βέβαια, αλλά τι α κάεις; να που όλα μπορούν να συμβούν)

Εν τω μεταξύ, αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο σε Τέσλα, θα είχε ξεσηκωθεί ο κάθε αντιτραμπικός και αντιμάσκ με πανό στην Ομόνοια! 😄😁😂
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.773
Reaction score
33.625
:rolleyes:

Μην το ανοίξουμε γιατί αν πιάσουμε το τζέρμαν τεκνόλοτζι ............ :dance2:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
32.063
Reaction score
92.471
:rolleyes:

Μην το ανοίξουμε γιατί αν πιάσουμε το τζέρμαν τεκνόλοτζι ............ :dance2:
Ασε τα σάπια.
Αν είχε γίνει το σκηνικό αυτό με το καπό σε τεστ ντράιβ γερμανικού θα ήσουνα στα κάγκελα.
Τώρα που έγινε σε κινεζιά σφυρίζεις αδιάφορα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.861
Reaction score
12.043
Αν πάντως δεν πρόκειται για λάθος του προσωπικού, για το οποίο προφανώς ήταν επίσης το πρώτο test-drive στο όχημα, είναι κάτι ανησυχητικό.
Όχι απαραίτητα πρόβλημα software, θα μπορούσε πχ να είναι κάποιο βραχυκύκλωμα σε κάποιο ενεργοποιητή ή άλλου είδους ηλεκτρολογική αστοχία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.773
Reaction score
33.625
Ασε τα σάπια.
Αν είχε γίνει το σκηνικό αυτό με το καπό σε τεστ ντράιβ γερμανικού θα ήσουνα στα κάγκελα.
Τώρα που έγινε σε κινεζιά σφυρίζεις αδιάφορα.
Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε όχημα. Είτε από τεχνικό πρόβλημα είτε από αμέλεια του προσωπικού.
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.755
Reaction score
11.109
Γι' αυτό φωνάζω. Από την βιομηχανική επαναστάση και δώθε υπάρχουν μάνταλα και κλειδαριές που με τρεις μοχλούς και δύο ελατήρια δουλεύουν απροβληματιστα με λίγο λάδωμα που και που. Γιατί φαγώθηκαν όλοι να τα κάνουν ηλεκτρονικά;
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.861
Reaction score
12.043
Στα ηλεκτρικά έχει πάντως κάποιο νόημα, λόγω της ύπαρξης εμπρόσθιου αποθηκευτικού χώρου. Από μέσα θα μπορούσε να απασφαλίζει μηχανικά, απλά με τράβηγμα μοχλού, από έξω θα απαιτούσε κάποια περίπλοκη διαδικασία...

Εικάζω πως ένα πιθανό σενάριο είναι το καπό να είχε μείνει ανασφάλιστο, με τη ροή του αέρα να ανασηκώθηκε λίγο και ο ηλεκτρικός μηχανισμός να το άνοιξε πλήρως, ερμηνεύοντας αυτή ως πρόθεση του χειριστή. Στην περίπτωση αυτή, θα έπρεπε να υπάρχει κάποια δικλείδα στο λογισμικό που να αποτρέπει το άνοιγμα όσο το όχημα βρίσκεται εν κινήσει.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.755
Reaction score
11.109
Από μέσα θα μπορούσε να απασφαλίζει μηχανικά, απλά με τράβηγμα μοχλού, από έξω θα απαιτούσε κάποια περίπλοκη διαδικασία...
Τα ιταλικά αυτοκίνητα για δεκαετίες δεν είχαν άνοιγμα του πορτμπαγκάζ από έξω, αλλά μόνο από μέσα, λόγω των κλοπών στα φανάρια. Σήμερα όλοι έχουν τηλεχειριζόμενο πορτμπαγκάζ. Θα μπορούσαν να το κάνουν ετσι και στο φρανκμπαγκαζ. Ένα σωληνοειδές είναι, απλά θα πρέπει να είναι πιο ισχυρό για να ανοίγει η πιο βαριά κατασκευή.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.861
Reaction score
12.043
Το ερώτημα είναι αν είναι αποδεκτό από το χρήστη να πρέπει να ανοίξει με το χέρι ένα επιπλέον μηχανικό μάνταλο, την ώρα που κρατάει πχ τα καλώδια φόρτισης ή τα ψώνια, κάτι που -σε αντίθεση με το καπό των θερμικών - μπορεί να είναι καθημερινή διαδικασία.
Άπαξ και όλα επαφίενται σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα, δυνητικά μπορεί να συμβεί κάποιο περιστατικό σαν αυτό για οποίο μιλάμε εδώ.
 

Μηνύματα
18.071
Reaction score
26.101
δεκαετίες τώρα το μπροστινό καπάκι ανοίγει εσωτερικά μόνο και απασφαλίζει υποχρεωτικά με μία επιπλέον κίνηση. ωστε ακόμα και αν από λάθος τραβήξεις τον μοχλό και και ξεκλειδώσει να μην μπορεί να ανοίξει πλήρως εν κινήσει.

βιομηχανική κουλτούρα λέγεται ΚΑΙ αυτό
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.741
Μηνύματα
3.062.329
Members
38.604
Νεότερο μέλος
Pamagelo
Top