Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.205
Reaction score
99.069
Θα ανοίξουν και οι πόρτες. :roflmao:
Γελάμε αλλά για φαντάσου να άνοιγε το καπό στα 100 χλμ/ώρα και από την πίεση του αέρα να κόλλαγε στο παρμπρίζ.

Θα πάρω κράνος στο επόμενο τεστ! :roflmao:
 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.909
Reaction score
103.245
Γελάμε αλλά για φαντάσου να άνοιγε το καπό στα 100 χλμ/ώρα και από την πίεση του αέρα να κόλλαγε στο παρμπρίζ.

Θα πάρω κράνος στο επόμενο τεστ! :roflmao:
Ευτυχώς που ήταν και πωλητής της εταιρείας μαζί, γιατί άντε να τους αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. :confused:
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.205
Reaction score
99.069
Ευτυχώς που ήταν και πωλητής της εταιρείας μαζί, γιατί άντε να τους αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. :confused:
Ο οποίος ήταν χ3σμένος μέχρι που γυρίσαμε. Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.169
Reaction score
145.336
Ο οποίος ήταν χ3σμένος μέχρι που γυρίσαμε. Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
Ε τον κακομοίρη, στο πρώτο τεστ ντραιβ τι έπαθε!
Σκέψου να ήσουν στη θέση του, καταντράπηκε ο καημένος..
(που δε φταίει και σε τίποτα εδώ που τα λέμε, κι αυτό μάλλον ήταν απλά ένα ατυχές συμβάν, δυνητικά επικίνδυνο βέβαια, αλλά τι α κάεις; να που όλα μπορούν να συμβούν)

Εν τω μεταξύ, αν είχε συμβεί κάτι τέτοιο σε Τέσλα, θα είχε ξεσηκωθεί ο κάθε αντιτραμπικός και αντιμάσκ με πανό στην Ομόνοια! 😄😁😂
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.386
Reaction score
33.319
:rolleyes:

Μην το ανοίξουμε γιατί αν πιάσουμε το τζέρμαν τεκνόλοτζι ............ :dance2:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.782
Reaction score
91.943
:rolleyes:

Μην το ανοίξουμε γιατί αν πιάσουμε το τζέρμαν τεκνόλοτζι ............ :dance2:
Ασε τα σάπια.
Αν είχε γίνει το σκηνικό αυτό με το καπό σε τεστ ντράιβ γερμανικού θα ήσουνα στα κάγκελα.
Τώρα που έγινε σε κινεζιά σφυρίζεις αδιάφορα.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.722
Reaction score
11.851
Αν πάντως δεν πρόκειται για λάθος του προσωπικού, για το οποίο προφανώς ήταν επίσης το πρώτο test-drive στο όχημα, είναι κάτι ανησυχητικό.
Όχι απαραίτητα πρόβλημα software, θα μπορούσε πχ να είναι κάποιο βραχυκύκλωμα σε κάποιο ενεργοποιητή ή άλλου είδους ηλεκτρολογική αστοχία.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.386
Reaction score
33.319
Ασε τα σάπια.
Αν είχε γίνει το σκηνικό αυτό με το καπό σε τεστ ντράιβ γερμανικού θα ήσουνα στα κάγκελα.
Τώρα που έγινε σε κινεζιά σφυρίζεις αδιάφορα.
Μπορεί να συμβεί σε οποιοδήποτε όχημα. Είτε από τεχνικό πρόβλημα είτε από αμέλεια του προσωπικού.
 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.430
Reaction score
10.868
Γι' αυτό φωνάζω. Από την βιομηχανική επαναστάση και δώθε υπάρχουν μάνταλα και κλειδαριές που με τρεις μοχλούς και δύο ελατήρια δουλεύουν απροβληματιστα με λίγο λάδωμα που και που. Γιατί φαγώθηκαν όλοι να τα κάνουν ηλεκτρονικά;
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.722
Reaction score
11.851
Στα ηλεκτρικά έχει πάντως κάποιο νόημα, λόγω της ύπαρξης εμπρόσθιου αποθηκευτικού χώρου. Από μέσα θα μπορούσε να απασφαλίζει μηχανικά, απλά με τράβηγμα μοχλού, από έξω θα απαιτούσε κάποια περίπλοκη διαδικασία...

Εικάζω πως ένα πιθανό σενάριο είναι το καπό να είχε μείνει ανασφάλιστο, με τη ροή του αέρα να ανασηκώθηκε λίγο και ο ηλεκτρικός μηχανισμός να το άνοιξε πλήρως, ερμηνεύοντας αυτή ως πρόθεση του χειριστή. Στην περίπτωση αυτή, θα έπρεπε να υπάρχει κάποια δικλείδα στο λογισμικό που να αποτρέπει το άνοιγμα όσο το όχημα βρίσκεται εν κινήσει.
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.430
Reaction score
10.868
Από μέσα θα μπορούσε να απασφαλίζει μηχανικά, απλά με τράβηγμα μοχλού, από έξω θα απαιτούσε κάποια περίπλοκη διαδικασία...
Τα ιταλικά αυτοκίνητα για δεκαετίες δεν είχαν άνοιγμα του πορτμπαγκάζ από έξω, αλλά μόνο από μέσα, λόγω των κλοπών στα φανάρια. Σήμερα όλοι έχουν τηλεχειριζόμενο πορτμπαγκάζ. Θα μπορούσαν να το κάνουν ετσι και στο φρανκμπαγκαζ. Ένα σωληνοειδές είναι, απλά θα πρέπει να είναι πιο ισχυρό για να ανοίγει η πιο βαριά κατασκευή.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.722
Reaction score
11.851
Το ερώτημα είναι αν είναι αποδεκτό από το χρήστη να πρέπει να ανοίξει με το χέρι ένα επιπλέον μηχανικό μάνταλο, την ώρα που κρατάει πχ τα καλώδια φόρτισης ή τα ψώνια, κάτι που -σε αντίθεση με το καπό των θερμικών - μπορεί να είναι καθημερινή διαδικασία.
Άπαξ και όλα επαφίενται σε ένα ηλεκτρικό κύκλωμα, δυνητικά μπορεί να συμβεί κάποιο περιστατικό σαν αυτό για οποίο μιλάμε εδώ.
 

Μηνύματα
17.930
Reaction score
25.837
δεκαετίες τώρα το μπροστινό καπάκι ανοίγει εσωτερικά μόνο και απασφαλίζει υποχρεωτικά με μία επιπλέον κίνηση. ωστε ακόμα και αν από λάθος τραβήξεις τον μοχλό και και ξεκλειδώσει να μην μπορεί να ανοίξει πλήρως εν κινήσει.

βιομηχανική κουλτούρα λέγεται ΚΑΙ αυτό
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.316
Μηνύματα
3.048.963
Members
38.541
Νεότερο μέλος
drammer
Top