- Μηνύματα
- 17.795
- Reaction score
- 58.836
Επειδή δεν υφίσταται εύνοια προς συγκεκριμένους αντιπροσώπους και η αναφορά περί Γαλλίας θα παρέπεμπε σε Focal ή Trinnov , αναφέρεται ότι η δική μου υπόθεση ως προς τον αντιπρόσωπο των Focal βασίζεται στις ευνοϊκές αναφορές που έχουν κάνει για το after sales service τα μέλη gonis και geomiat στα δικά τους εννοείται μηχανήματα...Μετά από τόσα χρόνια στο σπορ, έχουν δει πολλά τα ματάκια μου κι έχουν ακούσει τρελά πράγματα τα αφτιά μου από εισαγωγείς (α, πρέπει να το στείλεις Γαλλία με δικά σου έξοδα, εγώ δεν εμπλέκομαι δεν έχω σέρβις).
...
Με το ανωτέρω δεν συμφωνώ, ιδίως εάν η ως τώρα "εμπειρία" μας, βασίζεται σε ηχεία που δεν διακρίνονται από ισορροπία.
Βλέπε μπιεντάμπλεγιου, λέω γω τώρα.
Αυτό σημαίνει ότι "μάθαμε" στο λάθος, και κάθε επαφή με το "σωστό" θα μας ξενίζει στις πρώτες ακροάσεις, θα χρειαστεί να δώσουμε χρόνο στον εαυτό μας να το "μάθει" το σωστό σιγά σιγά.
...
Άμα υπάρχει Έλληνας αντιπρόσωπος γενικώς θα ήταν εύκολο να πληροφορηθεί αξιόπιστα ο υποψήφιος αγοραστής για συγκεκριμένη μάρκα εκ των προτέρων ποια θα ήταν η διαδικασία και ο τρόπος εξυπηρέτησης σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή βλάβης.
Ως προς το δεύτερο σκέλος κρίνεται απαραίτητη δοκιμαστική ακρόαση σε ηχεία που θα είχαν διαφορετική φιλοσοφία χρήσης και λειτουργίας σε σχέση με όσα θα ήταν εξοικειωμένοι οι εκάστοτε ενδιαφερόμενοι από τη μέχρι τώρα διαβίωση μαζί τους.