Α, κατάλαβα. Πρέπει να λες γι' αυτούς μετά το Στρουμφοχωριό , πριν το κοπάδι των μονόκερων ...Ε, ναι.. δε βρίσκεις εύκολα.
Πάντως οι μεγάλοι ΔΕΗ blue είναι όλοι στα 800 βολτ.
Most visitors online was 2716 , on 5 Dec 2023
Α, κατάλαβα. Πρέπει να λες γι' αυτούς μετά το Στρουμφοχωριό , πριν το κοπάδι των μονόκερων ...Ε, ναι.. δε βρίσκεις εύκολα.
Πάντως οι μεγάλοι ΔΕΗ blue είναι όλοι στα 800 βολτ.
Απλά το θέμα είναι πως το πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων/τακακόσκονης το έχουν τα συμβατικά, όχι τα ηλεκτρικά. Τα ηλεκρικά δεν φρενάρουν σχεδόν ποτέ και άρα παράγουν ελάχιστους ρύπους.Αυτό πλέον στα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποτελεί πρόβλημα καθώς η αναγεννητική πέδηση αφενός διατηρεί κρύο το ταμπούρο σε όλη τη διαδρομή ενώ σε ένα φρενάρισμα ανάγκης συνδράμει σημαντικά ώστε να μην γίνει αισθητή η μείωση της ισχύος πέδησης από αυτό.
είτε φρενάρεις με το δεξί πόδι, είτε οδηγάς one pedalΑπλά το θέμα είναι πως το πρόβλημα με τις εκπομπές ρύπων/τακακόσκονης το έχουν τα συμβατικά, όχι τα ηλεκτρικά. Τα ηλεκρικά δεν φρενάρουν σχεδόν ποτέ και άρα παράγουν ελάχιστους ρύπους.
Αν λοιπόν τα ταμπούρα "επανέρχονται" επειδή τα ηλεκτρικά το επιτρέπουν, είναι δώρο-άδωρο γιατί τα ηλεκτρικά δεν τα χρειάζονται.
Από την άλλη, μπορεί να πει κάποιος ότι δεν οδηγούν όλοι με one pedal driving και άρα κάποιοι φρενάρουν περισσότερο. Και άρα παράγουν περισσότερους ρύπους. Επίσης έχουν περισσότερες πιθανότητες να ζεστάνουν τα ταμπούρα τους και να έχουν το πρόβλημα της μειωμένης δύναμης πέδησης. Λούπα.
Δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα αυτό που λες.και στις δύο περιπτώσεις,
όσο επαρκεί* ο συνδυασμός κινητήρα-μπαταριών για την αναγέννηση, δεν εμπλέκονται τα φρένα,
όταν το φρενάρισμα είναι δυνατότερο, τότε θα δουλέψουν τα φρένα
Είναι και δεν είναι έτσι.έπίσης ελαττώνεται όταν η μπαταρία είναι σχεδόν γεμάτη
Δεν ξέρω αυτοκίνητο που να μην ισχύει αυτό.Δεν ισχύει σε όλα τα αυτοκίνητα αυτό που λες.
Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι δεν ισχύει σε όλα, όμως δεν έχω αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου συγκεκριμένο μοντέλο, θα πρέπει να το ψάξω.Δεν ξέρω αυτοκίνητο που να μην ισχύει αυτό.
Δηλαδή, σε όλα τα EV, νομίζω ότι όταν πατάς φρένο, βλέπεις την ένδειξη φόρτισης να ανεβαίνει.
Τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο. Όταν είναι φορτισμένο στο 100% (και μέχρι να πέσει κάτω από το 95%) όταν αφήνεις το γκάζι δεν υπάρχει επιβράδυνση, ή υπάρχει ελάχιστη.Δηλαδή, ακόμα και στο 100% της μπαταρίας, εάν η ισχύς του regeneration είναι έως 100kW, θα παράγονται 100kW (που δεν θα καταναλώνονται σε φόρτιση) και θα υπάρχει διαθέσιμη ισχύς πέδησης 100kW.
Αυτό είναι άσχετο..Τουλάχιστον στο δικό μου αυτοκίνητο. Όταν είναι φορτισμένο στο 100% (και μέχρι να πέσει κάτω από το 95%) όταν αφήνεις το γκάζι δεν υπάρχει επιβράδυνση, ή υπάρχει ελάχιστη.
Τι εννοούμε με το "υπάρχει διαθέσιμη ισχύς πέδησης 100kW" αφού αφήνω το γκάζι και το αυτοκίνητο δεν φρενάρει;Αυτό είναι άσχετο..
αν δεν μπορεί να πάει στις μπαταρίες, θα πρέπει να υπάρχουν αντιστάσεις ή κάπου για κατανάλωσηΥπάρχει και η αρχή διατήρησης της ενέργειας. Δεν μπορώ να καταλάβω που πάει η ενέργεια πέδησης αν δεν αποθηκεύεται στις μπαταρίες.
Εννοούμε ότι αν πατήσεις φρένο, αυτή είναι άμεσα και πρωτίστως διαθέσιμη, και ακολουθεί η ισχύς πέδησης των δισκόφρενων.Τι εννοούμε με το "υπάρχει διαθέσιμη ισχύς πέδησης 100kW" αφού αφήνω το γκάζι και το αυτοκίνητο δεν φρενάρει;
Όχι.αν δεν μπορεί να πάει στις μπαταρίες, θα πρέπει να υπάρχουν αντιστάσεις ή κάπου για κατανάλωση
Δεν πάει πουθενά, διότι δε γεννάται ισχύς (ενέργεια), γεννάται τάση.Υπάρχει και η αρχή διατήρησης της ενέργειας. Δεν μπορώ να καταλάβω που πάει η ενέργεια πέδησης αν δεν αποθηκεύεται στις μπαταρίες.
Προφανώς.Όταν εμπλέκεται το δυναμό του ποδηλάτου δυσκολεύει το πετάλι γιατί φρενάρει.