Ποδήλατο

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.198
Με 11-28 αλλά κλασσική 50/34 δισκομανιβέλα που λένε οι μύστες στον Υμηττό "στεναχωριέμαι" λίγο. Ελπίζω κάποια στιγμή να μπορέσω να περάσω σε sram, είναι πολύ πιο βολικές οι σχέσεις στα groupset της για χρήστες σαν εμένα.
Μη τρελαίνεσαι, δεν υπάρχει καλύτερο group, όλα είναι θέμα ρυθμού.
Με compact δισκοβραχίονα και 11-28 πιστεύω είσαι μια χαρά για όλες τις συνθήκες. Η στεναχώρια που νιώθεις είναι για άλλους λόγους, δεν οφείλεται στη κλιμάκωση
 

Μηνύματα
22.397
Reaction score
16.423
Κι εγώ νιώθω μια στεναχώρια με 11-28 και 52-36 όταν ανεβαίνω τον Ομαλό... Τι να φταίει γιατρέ μου; :geek: :gamer:
 


Μηνύματα
22.397
Reaction score
16.423
Μπα, ψέματα λέω, στενοχωριέμαι οταν δεν είμαι πάνω στο ποδήλατο! Στο ποδήλατο απλά ζορίζομαι σε κάποιες τέτοιες φάσεις, αλλά δεν με στενοχωρεί! :geek: :roflmao:
 

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Μη τρελαίνεσαι, δεν υπάρχει καλύτερο group, όλα είναι θέμα ρυθμού.
Με compact δισκοβραχίονα και 11-28 πιστεύω είσαι μια χαρά για όλες τις συνθήκες. Η στεναχώρια που νιώθεις είναι για άλλους λόγους, δεν οφείλεται στη κλιμάκωση
Εννοώ πως στα 2-3 τελευταία χλμ του Υμηττού μου λείπει το 32αρι, κακά τα ψέματα. Δεν είναι αν μπορώ είναι το γιατί να ζορίζομαι. Απλά το να έχεις την κασσέτα μόνο για τον Υμηττό, σιγά τη χάρη του.

Σε ότι αφορά τη σραμ το θέμα μου είναι (θεωρητικά πάντα καθώς δεν έχω δοκιμάσει) πως δίσκοι 43/30 και πίσω κασσέτα 10/25 έχω το range που χρειάζομαι με τις σχέσεις όμως πιο κοντά από shimano.
 

Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
Σε πχιό τιμόνι αναφέρεστε κύριε?
Στο deda, έχει μια στρογγυλαδα πιο ομαλή από ότι στα άλλα
Εννοώ πως στα 2-3 τελευταία χλμ του Υμηττού μου λείπει το 32αρι, κακά τα ψέματα.
Μπα έχει δίκιο ο Χρήστος, θέμα Ρυθμού είναι , εγώ με 39 φύλλο στα τελευταία χλμ βάζω μέχρι το 28 (μου απαγορεύει την 1η ). Αυτό που λες είναι πιο πολύ θέμα διαχείρισης των πρώτων 7χλμ βασικά το κομμάτι μετά τον ΟΤΕ, άμα το πατήσεις πολύ μπορεί να σου βγει το τελευταίο
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.198
Αυτό είναι το σχήμα αυτουνού που κοιτάς σε σχέση με το νέο RS.

Screenshot_2023-03-15-22-51-12-196_com.miui.gallery-edit.jpg



Εμένανε δεν με αρέσει το χοντροκομμένο και παχύ grip στο τιμόνι, περί ορέξεως όμως, κουλουκθόπιτα!
 


bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.198
Αρέ το ξέρω το τιμόνι, το έχω πχιάσει κιόλας.
Εσύ αναφέρεσαι σε αυτό το σημείο, εκεί στενεύει αρκετά, αλλά και πάλι σε σχέση με ένα κλασικό τιμόνι έχει μια παραπάν υποστήριξη όταν ακουμπάς τις κουκούλες
IMG_20230315_225921.jpg
 

Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
Από ότι κατάλαβα είναι για να κάθεται η παλάμη πιο όρθια στα hoods χωρίς να βγαίνει έξω .
Τώρα πρακτικά είναι κάτι που βολεύει; Η ερώτηση είναι γιατί τα αλλά δεν είναι έτσι ενώ το καινούριο deda την καταργεί αυτή την καμπύλη
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.198
Φίλε κρόκο, το τιμόνι είναι χειρότερο και από αυτό της σέλας, είναι θέμα γούστου και καθαρά προσωπικό θέμα. Προσωπικά προτιμώ τα αιχμηρά με μπόλικο reach και υποστήριξη των χεριώνε στις κουκούλες.
Το θκόμ έχει και αιχμηρό grip στα drops, δεν είναι στρογγυλό σε εκείνο το σημείο, είναι αρκετά πλακουτσοτό
pro_vibe_aero_sl_carbon_compac_1613624332_597152dd_progressive.jpg


Το σημείο με το μπλε λογότυπο της pro γίνεται μαναχά στρογγυλό για να μπαίνει το junction box, ωστόσο όμως και σε αυτό το σημείο έχεις υποστήριξη στο πίσω μέρος του χεριού όταν είσαι για ώρα εκεί σακάτ και σε δίνει μια ευχάριστη αίσθηση στο χέρι.
 
Last edited:

Μηνύματα
2.599
Reaction score
4.587
Σήμερα το πρωί κατεβαίνοντας την Πειραιώς στο ύψος του πράκτικερ, στο τσακ γλίτωσα τη ζωή μου από το σχολικό της σχολής μωραΐτη. Ξέρω πως ο καπιταλισμός μια μέρα θα με σκοτώσει ... but not today bitches 8-) .
 




Μηνύματα
16.726
Reaction score
23.721
πάντως την Πειραιώς την έχω σαν τον πλέον ασφαλή δρόμο στο δρομολόγιο μου (στο κατέβα ειδικά) μια φορά μόνο ένας παπάρας έκανε αναστροφή στο φανάρι χαμοστέρνας με κόκκινο φυσικά και σχεδόν με έκοψε κατεβαίνοντας με καμιά 40αριά , αλλά ήταν εμφανές τι θα έκανε οπότε έκοψα και πήρα τον χρόνο μου για να του πώ κάτι που θυμήθηκα για το σπιτάκι του.
 

Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Φίλε κρόκο, το τιμόνι είναι χειρότερο και από αυτό της σέλας, είναι θέμα γούστου και καθαρά προσωπικό θέμα. Προσωπικά προτιμώ τα αιχμηρά με μπόλικο reach και υποστήριξη των χεριώνε στις κουκούλες.
Το θκόμ έχει και αιχμηρό grip στα drops, δεν είναι στρογγυλό σε εκείνο το σημείο, είναι αρκετά πλακουτσοτό
View attachment 284605

Το σημείο με το μπλε λογότυπο της pro γίνεται μαναχά στρογγυλό για να μπαίνει το junction box, ωστόσο όμως και σε αυτό το σημείο έχεις υποστήριξη στο πίσω μέρος του χεριού όταν είσαι για ώρα εκεί σακάτ και σε δίνει μια ευχάριστη αίσθηση στο χέρι.
Το ίδιο αιχμηρό grip έχει το prime που έβαλα πρόσφατα και μαρεσσσσ στα μσα λεφτά... τώρα από αντοχή θα δείξ

https://bikerumor.com/campagnolo-hyperon-ultra-lightweight-carbon-road-bike-wheels/?utm_source=jeeng

ο λόγος που βάζουν δισκόφρενα στις κούρσες...
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
16.061
Reaction score
49.198
Ε εντάξει... για εσάς που κερδίζετε και βραβεία σε αγώνες τα βγάζουν τα λεφτά τους
Πολύ καλό!! :roflmao:

Στο κρόκ πέτα, έχει σαρώσει τα βραβεία και τριγκουνέυεται 4 ψοροχιλιάδες :lolsign:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.917
Μηνύματα
2.956.065
Members
38.261
Νεότερο μέλος
eypsi
Top