Σταύρος Λαγκαδιανός
Το αγοράκι με τα σπίρτα
- Μηνύματα
- 9.029
- Reaction score
- 30.251
Ακόμα και των εμβρύων. Υπάρχουν σοβαρές μελέτες, ήδη εδώ και 35 χρόνια τουλάχιστον.πνευματική ανάπτυξη των παιδιών
Ακόμα και των εμβρύων. Υπάρχουν σοβαρές μελέτες, ήδη εδώ και 35 χρόνια τουλάχιστον.πνευματική ανάπτυξη των παιδιών
Ψέμματα το είπε για να το παίξει κουλτουριάρα. Πάνκ άκουγε.που όταν πήγε στα αποδυτήρια έβαλε και άκουσε κλασική μουσική για να χαλαρώσει.
.... η Κειτ Μπλατσετ πως χαλαρωνει ειναι το θεμα μας (στο διπλα θρεντ)
Τροφή για σκέψη @thvaΥπάρχουν έρευνες που έχουν ποσταρισθεί εδώ (από άλλους αλλά και απο τον Bhutia νομίζω) για τις ευεργετικές ιδιότητες που αφορούν στην υγεία των ανθρώπων αλλά και πνευματική ανάπτυξη των παιδιών, αφορούν ακόμη και το στρές, μειωση της πίεσης και την συγκέντρωση και πολλά άλλα. Αυτά λογικά θα εηρρεάσουν την συμπεριφορά ενός ανθρώπου καθώς επηρρεάζουν την χημεία του ανθρώπινου οργανισμού. Σε βάθος χρόνου μπορεί να επηρρεάσουν και τον χαρακτήρα του.
Όλα αυτά είναι έρευνες της ιατρικής, νευρολογίας, κλινικής ψυχολογίας και ψυχιατρικής κλπ και είναι "αντικειμενικές" έρευνες με μετρήσεις. Μην μου πείς να ψάχνω το site , δεν είμαι καθόλου καλός σε αυτό αλλά και να ήμουν θα προτιμούσα να παραδεχτώ μέχρι και ότι η γή είναι επίπεδη για να μην αναγκαστώ να το κάνω λόγω χρόνου και διάθεσης όπως έχω κάνει πολλές φορές στο παρελθόν για άλλα θέματα και με άλλους ανθρώπους. Όπως και θα κάνω και μαζί σου στην συνέχεια που θα πω : Ότι υπάρχουν και έρευνες στην φιλοσοφία (σε αυτην ανήκει και η ψυχολογία) που δείχνουν άμεση επίδραση και στις αποφάσεις που παίρνει ένας άνθρωπος και στην διαμόρφωση αισθητικής που αποτελεί και μέρος της ηθικής υπόστασης (δες Tar) αφού συσχετίζεται και με την διερεύνση του "Εγώ"του "Είμαι" , της φαινομενολογίας και πολλά άλλα που τελειώνουν σε -ίας ..... τις οποίες δεν θα τα ποστάρω γιατί είναι επιπέδου μελετών σαν αυτές που ποστάρεις εσυ για το πολυκάναλο versus δικάναλου και αφορούν, εμπλέκουν και εμπεριέχουν ανθρώπους (υποκείμενα) στα συμπεράσματα τους (ή έτσι νομίζουν μερικοί ότι γίνεται για να βγάζουν συμπεράσματα ¨δικά¨τους χα χα) .... και οποίες είναι κατώτερης ποιότητας ερευνητικά σαν τις δικές σου περί οργασμού και ευχαρίστησης .
Βέβαια όσες μελέτες και να υπάρχουν δεν διασφαλίζεται ότι θα έχουν την ίδια επίδραση σε όλους ή και σε εσένα. Αυτό είναι ο άνθρωπος και η φύση του , τι να κάνουμε ; Οπότε μην περιμένεις να κάνουν καλό (ή κακό) και σε εσένα και ούτε να περιμένεις να δείς τις μελέτες για να αρχίσεις να ακούς κλασική. Την μελέτη όσον αφορά εσένα θα την κάνεις εσύ. Και απο ότι διάβασα να λές αλλού , δεν σου αρέσει, δεν μπορείς να ακούσεις πάνω απο 5 λεπτά και άρα έχει επίδραση πάνω σου (δεν μπορείς να πείς) ... αλλά αρνητική. Οπότε κόψτην εντελώς την ρημάδα, τι ασχολείσαι, αφού σου κάνει κακό (εσένα) ; Σκάς που μπορεί να χάνεις κάτι απο αυτά που ακούς απο μελέτες και απο τον Prince ? xa xa
Θα είναι επειδή δεν πληρώνουν πνευματικά δικαιώματα.Τροφή για σκέψη @thva
Classical music popular in advertising.
In any case, classical music is popular in advertising - currently, for example, Ludwig van Beethoven's fifth symphony is being played in Edeka advertising, a brand of beer was being advertised with "Also spoke Zarathustra" by Strauss and La donna è mobile from Giuseppe Verdi's opera Rigoletto, many think of Pizza or - quite nostalgically - chocolate crossies.
Και επειδή είναι δωρεάν. Όλες τις άλλες μουσικές πρέπει να τις πληρώσεις. Ανάλογα το brand name και την διάρκεια που θα το χρειαστείς αλλάζει και η τιμή.Classical music popular in advertising.
In any case, classical music is popular in advertising - currently, for example, Ludwig van Beethoven's fifth symphony is being played in Edeka advertising, a brand of beer was being advertised with "Also spoke Zarathustra" by Strauss and La donna è mobile from Giuseppe Verdi's opera Rigoletto, many think of Pizza or - quite nostalgically - chocolate crossies.
Για αυτό τα τρώμε, για να βοηθήσουμε να είναι λιγότερα και να κάνουμε καλό στην κλιματική αλλαγή.ΑΥΤΟ το έχετε υπ' όψη σας?
θα βαλω ολο το αρθρο εδω.Και επειδή είναι δωρεάν. Όλες τις άλλες μουσικές πρέπει να τις πληρώσεις. Ανάλογα το brand name και την διάρκεια που θα το χρειαστείς αλλάζει και η τιμή.
Αυτό έχει απαντηθεί σε πόστ μου. Όταν οι συγκυρίες, συμπτώσεις, συμφέροντα και όλα γενικώς και όσον αφορά το φορμάτ, τις εγγράφες , την διάθεση του , την εξέλιξη του streaming ταινιών, της βιομηχανίας των μηχανηματων αναπαραγωγής και άλλων αλλά και διάθεση του κόσμου .... συμπλεύσουν και εναρμονισθούν χρονικά, ποιότικά και οικονομικά. Αυτό συνετελέσθη ιστορικά και με το δικάναλο και δεν έχει καμιά σχέση και ποτέ δεν είχε με την ποιότητα , αυτή καθαυτή.Σας παρακαλώ, ας μην ξεφύγουμε από το θέμα - φταίω κι εγώ δηλαδή, ζητώ συγγνώμη. Ας επικεντρωθούμε στο καημένο το δικάναλο που οι πολυκάναλοι προβλέπουν ότι θα πεθάνει. Ως ανακεφαλαίωση:
1. Τελικά, θα πεθάνει το δικάναλο; Ναι ή όχι;
2. Αν ναι, πότε, και ποίοι οι προκαλέσοντες παράγοντες;
Συμφωνώ σε όλα.θα βαλω ολο το αρθρο εδω.
Music can create a good mood or excitement, make you laugh or cry...and also make you buy something. At least the music can support the advertising and purchasing effect of a product. It is important that the music also fits the respective product brand. Because "Brands have personalities like people and so different music genres go well with the different brands," explains Professor Dr. Arnd Florack from the Institute for Applied Psychology at the University of Vienna. "Some products, for example, are more suitable for youthful music, for others more serious, including classical music".
Conversely, the impression of a brand can also be influenced by the selected music that is played to accompany it. "Imagine you have a car advertisement on TV and classical music is played again and again when the car is shown driving. That has a completely different effect than if rock music were played," says Prof. Dr. Arnd.
Because classical music is usually chosen to communicate exclusivity, it is often associated with "something special", with something "higher quality". According to a study, restaurant-goers who dine to classical music are more inclined to indulge in fancy (and more expensive) treats and are more generous in tipping afterwards. Within classical music, the effect can then be influenced again by selecting either light, fast or more solemn pieces. For example, slower music makes you stay in the store longer, while faster music makes you move between the shelves faster and leave the store faster. This is also used in restaurants, for example, if guests are to change faster at peak times.
In any case, classical music is popular in advertising - currently, for example, Ludwig van Beethoven's fifth symphony is being played in Edeka advertising, a brand of beer was being advertised with "Also spoke Zarathustra" by Strauss and La donna è mobile from Giuseppe Verdi's opera Rigoletto, many think of Pizza or - quite nostalgically - chocolate crossies.
Music in advertising triggers nostalgia
And this nostalgia, which an advertisement can trigger, also has a trigger effect. "If you ask people which commercials they remember, they often think of commercials from their childhood than current ones," explains Prof. Dr. Arnd. And so, for example, adults also reach for children's products in certain situations or buy them for their own children, for example if they hear the music from an older commercial again in the supermarket or in the car. Because in the brain, after enough repetitions, the product and the music are connected. If the corresponding jingle or song is later played, our brain reacts to it and we immediately see the product in our mind's eye. e.g. the pizza at La donna è mobile.
Έχει ήδη συμβεί.Σας παρακαλώ, ας μην ξεφύγουμε από το θέμα - φταίω κι εγώ δηλαδή, ζητώ συγγνώμη. Ας επικεντρωθούμε στο καημένο το δικάναλο που οι πολυκάναλοι προβλέπουν ότι θα πεθάνει. Ως ανακεφαλαίωση:
1. Τελικά, θα πεθάνει το δικάναλο; Ναι ή όχι;
2. Αν ναι, πότε, και ποίοι οι προκαλέσοντες παράγοντες;