D
Deleted member 50795
Guest
Εσυ είσαι διαβασμένος, άλλοι όχι.
Κάτι ήξερε ο ΠανόπουλοςΔιάβαζα χθες οτι οι πολύ μικροί κατασκευαστές, με κάτω απο 1000 οχήματα τον χρόνο, δεν θα υπάγονται στους μηδενικούς ρύπους της ΕΕ.
Ανοίγει παραθυράκι για κάθε μεγάλο κατασκευαστή να έχει κάτι σαν την Alpine και να περιορίζει την παραγωγή σε πολύ φανατικούς με υψηλότερη τιμή.
Κάτω από 1000 οχήματα το χρόνο λέει, όχι κάτω από 1 ...Κάτι ήξερε ο Πανόπουλος
έφθασαν τα άσπρα «αυγά»..Πριν από λίγο .., πάρε κόσμε Τέσλα να 'χεις!
View attachment 287261
Κάτι τέτοιο θυμόμουν, το είχα δει πριν μερικούς μήνες και μου άρεσε. Μια χαρά είναι.Δηλαδή το Tesla είναι καλύτερο από αυτό; Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε;
Αφήστε μας ήσυχους με τα "τιμόνι - tablet" solutions.
Δεν θέλουμε λέμε
View attachment 287275
Ακριβώς.Μια χαρά είναι.
Κατά την προσωπική μου άποψη και σύμφωνα με το δικό μου γούστο, το εσωτερικό του Τέσλα Υ σε λευκό, είναι κλάσεις πιο ευχάριστο και νεανικό και χαρούμενο από του Q4.Δηλαδή το Tesla είναι καλύτερο από αυτό; Πόσα θέλετε να μας τρελάνετε;
Μια χαρά το παραβλέπουμε, και δύο μη σου πω. Με μοναδική εξαίρεση τις δυνατότητες του software και την αυτονομία, τα άλλα είναι μέχρι και αδιάφορα.Επίσης να μην παραβλέπουμε πως το model Y προσφέρει σε λιγότερα λεφτά, απείρως περισσότερη αυτονομία, τραγικά υψηλότερες επιδόσεις επιτάχυνσης, τετρακίνηση, και μια οθόνη στο infotainment άλλου επιπέδου, με σοφτγουερ διαστημικό.
Δεν έκανα σύγκριση με Τέσλα, θα ήταν άδικο.Δηλαδή το Tesla είναι καλύτερο από αυτό;
νυν ~56 χιλιάρικα