JOHN MARKOU
Münchhausen
- Μηνύματα
- 28.665
- Reaction score
- 27.603
Και αυτό δεν έχει μεσαία κολόνα και ανοίγουν και κλείνουν -ασφαλίζουν πολύ βολικά οι πόρτες του.
Δεν εννοώ αυτό, ρωτάω αν είναι ίδια πλατφόρμαΝαι, είναι παρόμοιας φιλοσοφίας, σουβ και τα 2.
Ναι ρε, το ίδιο πράμα είναι.Δεν εννοώ αυτό, ρωτάω αν είναι ίδια πλατφόρμα
Χαλαρά, αν δεν ψάχνεις το πρωτοποριακό. Και λίγο φθηνότερο θα σου βγει..Γούστα...
Είδα το λευκό, μου άρεσε σημαντικά. Θα το ανεχόμουν δηλαδή, για αυτήν την τιμή, χωρίς πολλά πολλά. Το μαύρο όχι, δεν μπορώ, θα κλαίω κάθε μέρα.
Είναι εξωφρενικά φτηνό το
Απίστευτο. Δεν βλέπω άλλη επιλογή σε αυτά τα χρήματα.
Matra Bagheera λεγόταν (υπό το σήμα της Simca), και είναι λογικό αυτό που λες γιατί ήταν κεντρομήχανο.Θυμήθηκα ένα simca Matra το λέγαν ή κάπως έτσι που ήταν τριθέσιο με τρία καθίσματα σε σειρά (το ένα δίπλα στο άλλο), μπροστά , προφανώς δεν υπήρχε τούνελ στα πόδια του μεσαίου επιβάτη.
Κεντρομήχανο δεν το λές με τον κινητήρα πάνω από τον πίσω άξονα .Matra Bagheera λεγόταν (υπό το σήμα της Simca), και είναι λογικό αυτό που λες γιατί ήταν κεντρομήχανο.
View attachment 287433
Fun fact: το εσωτερικό του ήταν σχεδιασμένο από τον τρισμέγιστο Αντώνη Βολάνη (που μεταξύ άλλων σχεδίασε μετέπειτα το πρωτοποριακό Renault Espace).
Αυτό ακριβώς λες αν ο κινητήρας είναι τοποθετημένος εγκάρσια.Κεντρομήχανο δεν το λές με τον κινητήρα πάνω από τον πίσω άξονα .