- Μηνύματα
- 16.578
- Reaction score
- 23.517
εδώ σταμάταει η ανάγνωση...Επίσης δεν έχει ηλιοροφή το εν λόγω ΙΧ.
εδώ σταμάταει η ανάγνωση...Επίσης δεν έχει ηλιοροφή το εν λόγω ΙΧ.
ζαμέοπότε για Τέσλα σε κόβω, κοίταξε να το συνηθίσεις.
Ξεχνάς πως συγκρίνεις SUV με C-segment. Μήλα με πορτοκάλια.στα ίδια λεφτά, προσφέρει περισσότερα (ηλιοροφή, matrix led, αντλία θερμότητας, keyless entry, θέση ασύρματης φόρτισης κινητού, κλπ).
Το ωραίο κομμάτι του ταμπλό, με το τιμόνι, δεν το έβγαλες φωτό.Και μερικές φωτογραφίες από το εσωτερικό:
Ο δύσχρηστος χώρος αποθήκευσης στην κεντρική κονσόλα, κάτω από την επιφάνεια επιλογής ταχυτήτων, που είναι μαγνήτης δαχτυλιών:
View attachment 287276
Το κάθισμα συνοδηγού, ήδη με κάποιες ζαρες σε αυτοκίνητο με 8.000χλμ..
View attachment 287277
Μαλακά υλικά μπροστά από το τιμόνι πάνω στο ταμπλό, και μπροστά του η οθόνη του head up display:
View attachment 287278
Σκληρό πλαστικό με απομίμηση καρμπον
View attachment 287279
Η κεντρική κονσόλα:
View attachment 287280
Τσου ρε νιάτο που θες και νεανικό, συνταξιούχεΤέσλα Υ σε λευκό, είναι κλάσεις πιο ευχάριστο και νεανικό
Τι λες μωρέ;Το ωραίο κομμάτι του ταμπλό, με το τιμόνι, δεν το έβγαλες φωτό.
Όταν πάω σπίτι του θα του πάρω δώρο κάτι σε κομοδινί.Τσου ρε νιάτο που θες και νεανικό, συνταξιούχε
Ολα λάθος και σωστά μαζίκαι να το πάω παρακάτω γιατί είστε καλά παιδιά
η ανάγκη όδευσης άξονα μετάδοσης το παρελθόν δημιουργούσε εκτός από την ανάγκη για τούνελ στο πάτωμα μια επιπλέον δυσκολία λόγω ύπαρξης φούσκας του κιβωτιού ταχυτήτων που ήταν μπροστά του.
Ως εκ τούτου ο χώρος για τα πόδια οδηγού και συνοδηγού περιορίζεται ανάμεσα στην φούσκα το τούνελ και τον θόλο του τροχού.
Η θέση των καθισμάτων λοιπόν ορισμένη και μη μετακινήσιμη. Οσο μεγάλωνε το όχημα μεγάλωνε ο κινητήρας το κιβώτιο και ο άξονας οπότε μεγάλωνε και η απόσταση των δύο καθισμάτων και ο νεκρός χώρος ανάμεσα τους κάτι έπρεπε να γίνει , πχ αποθηκευτικός χώρος , όσο άφηνε δηλαδή ο επιλογέας ταχυτήτων που παραδοσιακά ήταν πάνω απο το κιβώτιο στα πισωκίνητα ή στην ίδια θέση στα προσθιοκίνητα ή αυτά που είχαν τον κινητήρα σε εγκάρσια διάταξη.
επιπλέον η ύπαρξη μηχανοστασίου μπροστά δημιουργούσε την απαίτηση μιας διαχωριστικής επιφάνειας που εκτελούσε χρέη προστασίας από θερμότητα και από την μετακίνηση του κινητήρα στον χώρο επιβατών κατά την σύγκρουση.
ο κινητήρας είχε ένα σεβαστό ύψος , συνεπώς η οπτική πρόσβαση του χειριστή ήταν αναγκαστικά πάνω από αυτόν ενώ αεροδυναμικοί και πρακτικοί λόγοι τοποθετούσαν το καπώ σχετικά ψηλά.
όλα αυτά τοποθετούσαν τον υαλοπίνακα σε μεγάλο ύψος κατ επέκταση δημιουργήθηκε το ταμπλό που κάλυπτε τον νεκρό χώρο αυτό με χειριστήρια, αποθηκευτικό χώρο, κλιματισμό και πλέον φωλιά για αερόσακους.
κινητήρας με το μέγεθος και τη μορφή που ξέραμε τέλος. πλέον έχει μέγεθος όσο ένα μικρό κιβώτιο ταχυτήτων και περιέχει ήδη το διαφορικό μέσα του.
τούνελ τέλος άχρηστο , το ίδιο και η φούσκα του κιβωτίου.
μένει μόνο ο θόλος των τροχών
οπότε , γιατί να μην φέρουμε τα 2 μπροστινά καθίσματα πιο κοντά ; (να πιανουμε και μπουτάκι χωρίς να είμαστε 1.90)
γιατί να κολλήσουμε το παρελθόν και να προσπαθούμε να βρούμε χρήση στον κενό χώρο ανάμεσα στα δύο καθίσματα και να έχουμε ακόμα και σήμερα κεντρική κονσόλα;
προς τι το ύψος του ανεμοθώρακα τόσο ψηλά; να ξεκινήσει πιο χαμηλά και πιο μακρυά και ο χώρος που μένει να φιλοξενεί μόνο κλιματισμό αερόσακους και χειριστήρια , δεν χρειάζεται πλέον να ακουμπάνε τα γόνατα στο ταμπλό και να μπαίνουμε στη θέση οδήγησης σαν σε μαχητικό.
αντίστοιχα πίσω οι θέσεις μπορούν πλέον (από ένα μέγεθος και πάνω) να μην τοποθετούν τους ακριανούς επιβάτες ακριβώς πίσω από τους μπροστά. Αυτό φυσικά απαιτεί και ανασχεδιασμό καθισμάτων που ενώ υπάρχουν σχεδιαστικές λύσεις και υλικά κατάλληλα είναι ακόμα αεροπορικού τύπου με αποτέλεσμα να περιορίζεται ο χώρος για τα πόδια των πίσω ανάμεσα στις ράγες των μπροστινών και κάτω από αυτά.
και έχουμε ράγες γιατί για χρόνια τα ποδοστήρια και το τιμόνι είχαν περιορισμούς στην μετακίνηση τους.
πλέον το γκάζι (όπως το πούμε τεσπά) είναι ηλεκτρικό, συμπλέκτης δεν υπάρχει , το φρένο είναι υδραυλικό άρα και τα δύο μπορούν εύκολα να αλλάξουν θέση μπρος πίσω και αριστερά/δεξιά
το τιμόνι στο lexus έγινε πλήρως μηχανικά ανεξάρτητο από το σύστημα μετάδοσης και έγινε αποδεκτό. πλέον πάει παντού.
συνεπώς ποιος ο λόγος να μετακινούμε το κάθισμα σε ράγες που επιπλέον πρέπει να αναλάβουν το φορτίο σε περίπτωση ατυχήματος και όχι τα χειριστήρια; αυτό θα επέτρεπε τελείως διαφορετικό σχεδιασμό στο κάθισμα και την βάση του επιτρέποντας πολύ καλύτερη διαχείριση χώρου για τους επιβάτες σε μικρότερο εξωτερικό μέγεθος. Επιπλέον επιτρέπει την απεξάρτηση από το b pillar που παραδοσιακά στηρίζει τις πίσω πορτες (ότι πιο αντι εργονομικό) χωρίς να στερεί στην ακαμψία του πλαισίου.
με άλλα λόγια είμαστε πολύ πίσω ακόμα, πάρα πολύ. ούτε καν σε μεταβατικό στάδιο δεν έχουμε φτάσει στον σχεδιασμό.
Αυτό είναι που έχει ομοιότητα με το ID4, ή το μπερδεύω με άλλο;Το Q4
Ναι, είναι παρόμοιας φιλοσοφίας, σουβ και τα 2.Αυτό είναι που έχει ομοιότητα με το ID4, ή το μπερδεύω με άλλο;
Μάλλον δεν κατάλαβες, γράφεις για το χώρο ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ότι είναι όπως είναι λόγω ανάγκης ύπαρξης του λεβιέ των ταχυτήτων. Αυτό ισχύει για όσα αυτοκίνητα ακολούθησαν αυτή την αρχιτεκτονική, η φωτογραφία δείχνει λεβιέ ταχυτήτων σε αυτοκίνητο του '50 (manual κιβώτιο), ήδη από τη δεκαετία του '70 ότι ήταν σε αυτόματα σε mercedes ο λεβιές ήταν στο τιμόνι και ούτε χειρόφρενο υπήρχε, ήταν ποδόφρενο με απασφάλιση από λεβιέ αριστερά.ναι παρουσιάστηκαν σαν ιδέες και αποσύρθηκαν γιατί όσο μεγάλωνε ο κινητήρας και το μηχανοστάσιο δημιουργήθηκαν απαιτήσεις που δεν επέτρεπαν τέτοιες λύσεις.