Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


D

Deleted member 50795

Guest
γκαζακια όταν οδηγάς , κοιτάς μέσα ?
ολα αυτα τα εσωτερικά καλούδια είναι «επικίνδυνα» τερτίπια της τεχνολογίας. :biggrin:
(τα ψηφιακά display, είναι δίκοπο μαχαίρι.)
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.879
Reaction score
136.962
Γιατί δε νοικιάζεις ένα Τέσλα για ένα σβκ να κάνεις τα ταξιδακια σου να αποκτήσεις ίδιαν άποψη επί του θέματος της οθόνης;

Φοβάσαι ότι μετά θα παραγγείλεις ένα; Δεν θα'σαι ο πρώτος ούτε ο μόνος, μη σκας. 🤪😜😁
 

D

Deleted member 50795

Guest
Υπάρχουν μελέτες για τη συμφόρηση πληροφοριών στον χειριστή-οδηγό, με αποτέλεσμα την απόσπαση προσοχής του , ως αίτιο ατυχήματος.
δε μιλαω για μένα , αλλά για τον οποιοδήποτε ανυποψίαστο και ανεκπαίδευτο ,στη διαχείρηση τέτοιων δεδομένων κατά τη φάση της οδήγησης.
οσα περισσότερα δεδομένα -πληροφορίες , λαμβάνει ο χρήστης- οδηγός , τόσο μεγαλύτερες είναι οι απαιτήσεις εκπαίδευσης και απόδοσης του, σε αυτό το περιβάλλον.
δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
(σε εμένα προσωπικά που αναφέρθηκες,…και όλο το ταμπλό να γεμίσεις οθόνες και ενδείξεις δεδομένων, δε θα με επηρεάσει καθόλου….όπως και στην επιλογή ή όχι ενός τέτοιου EV)

…την άλλη βδομάδα , έκλεισα ένα τεστ με ένα seat (230 ps , μου είπαν..:confused:, cupra νομίζω, θα σας πω ..:geek:)
αυτο από ο,τι είδα, δεν έχει τόσες οθόνες, αλλά είναι BEV.:biggrin:
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Περί καταναλώσεων. Id3 58kwh Αθηνών Λαμίας 113 στο cruise control μ.ο 96. Εξωτερική θερμοκρασία 10 με 14 βαθμούς. Χωρίς κλιματισμό. Με δυνατούς ανέμους. Κατανάλωση 16.9. Ποσοστό από 100%- 36%. Σε σύνολο 200 χιλιόμετρα.
PXL_20230312_142448474.jpg
 


Μηνύματα
58
Reaction score
99
Ναι. Δοκιμασμένο αρκετές φορές. Στην ουσία έχεις 300 χιλιόμετρα με αρκετά καλή ταχύτητα. Μπορεί να λέει 113 αλλά σε πολλά σημεία η ταχύτητα ήταν αρκετά μεγαλύτερη. Γι'αυτό και βγαίνει στα 96 ο μ.ο. με τόσα διόδια και κίνηση πλέον στις εθνικές οδούς.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.879
Reaction score
136.962
Έτσι, με 115 βγάζει 300.

Με 100 βγάζει 335.

Με 150 βγάζει 200.

Διαλέξτε.



ΥΓ. Μέσα στην πόλη, μικτή οδήγηση, βγάζει 350-400.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.559
Reaction score
84.081
Μάλλον δυο φορτίσεις για Αθήνα-Θεσσαλονίκη λοιπόν. Να μην φτάνεις και ξελιγωμένος
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Η κλασσική ερώτηση...πόσα σου βγάζει; Και η κλασσική απάντηση... Όσα θέλω.. χαχαχαχ
Μάλλον δυο φορτίσεις για Αθήνα-Θεσσαλονίκη λοιπόν. Να μην φτάνεις και ξελιγωμένος
Δεν το έχω κάνει. Αλλά νομίζω με λογική ταχύτητα και με την προϋπόθεση ότι θα πας άδειος ίσως και με μια στον Αλμυρό μπορεί και να βγαίνει.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.879
Reaction score
136.962
Μάλλον δυο φορτίσεις για Αθήνα-Θεσσαλονίκη λοιπόν. Να μην φτάνεις και ξελιγωμένος
Όχι ρε, μια στάση φόρτισης, να έχει πέσει στο 5% η μπαταρία για να παίρνει γρήγορα.

Στο 73% σταματάς φόρτιση και φεύγεις. Κάνα μισάωρο δηλαδή.

Όταν φτάσεις, όπου φτάσεις, θα πας κάπου να το αφήσεις να φορτίσει στο 80%.

Σας τα έχω δείξει:

IMG_20220628_224343.jpg


32 λεπτά κάνει το 0%-73%, μετά πέφτει η ταχύτητα φόρτισης και σέρνεται.

Φυσικά αυτό ισχύει σε φορτιστή που φτάνει τα 135 KW, γιατί μέχρι κει πάει το αυτοκίνητο.

Σε 100-ρη φορτιστή, θες κάνα 4' ακόμα.

Σε 50-ρη θες 51', πλησιάζει την 1 ώρα..

Με το 173% της μπαταρίας και με μάξιμουμ ταχύτητα 115, θα βγάλει 520 χλμ.

Αν κάνεις και δεύτερη στάση φόρτισης, ή αν πηγαίνεις με >115χλμ/Ω στη διαδρομή, θα κάνεις περισσότερη ώρα για να ολοκληρωθεί η διαδρομή.

Ο πιο γρήγορος τρόπος να φτάσεις οπουδήποτε και για οποιοδήποτε μήκος διαδρομής, είναι με 110-115 στο κοντέρ και στάσεις μισάωρες για φόρτιση από <5% έως 73%.

Από το 73% μέχρι το 100% θέλει άλλο ένα μισάωρο.. Δεν αξίζει να περιμένεις αυτό το πράμα, εκτός κι αν ο χρόνος αναμονής στη φόρτιση δε σε ενδιαφέρει, πχ αν σταμάτησες για φαγητό.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.559
Reaction score
84.081
Όταν φτάσεις, όπου φτάσεις, θα πας κάπου να το αφήσεις να φορτίσει στο 80%.
Έγραψα
Να μην φτάνεις και ξελιγωμένος
Δηλαδή αν έχεις και δραστηριότητες εντός πόλης μόλις φτάσεις και δεν έχεις περιθώρια για στάση φόρτισης, ούτε επιλογές ταχυφορτιστών εντός πόλης στην περιοχή που θα κινηθείς.
Αλλιώς ναι, κάνεις περίπου αυτό που γράφεις, αρκεί πάλι να βολεύουν οι θέσεις των ταχυφορτιστων στην εθνική για να βγει το πλάνο.

Ακόμα καλύτερα πάω με την Μερσεντές, ατσαλάκωτος, με 140, και σταματάω 1 φορά όποτε θέλω, όπου θέλω και για όσο θέλω.
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Το θέμα είναι όταν πάρεις ένα αυτοκίνητο, να ξέρεις τι ανάγκες θες να σου καλύψει. Έχω κάνει πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα. Αλλά ταξίδια 500 χιλιομέτρων την ημέρα ελάχιστα. Άρα δεν υπήρχε λόγος για αγορά αυτοκινήτου με μεγαλύτερη αυτονομία άρα και μεγαλύτερο κόστος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.879
Reaction score
136.962
Σωστά.

Πάντως με τα EV η χρήση σε μεγάλα ταξίδια, όσα κι αν είναι αυτά, απαιτεί διαφορετικό τρόπο χειρισμού.

Τα ανωτέρω για το iD.3 είναι τα δεδομένα για ταξίδι, βγάζει 300χλμ με 115 στο κοντέρ, τόσα μπορεί.

Αν θες να βγάλει σώνει και καλά περισσότερα χιλιόμετρα χωρίς στάση, πρέπει να μειώσεις κι άλλο την ταχύτητα.

Αντίστοιχα, ένα LR θα βγάλει με 115 στο κοντέρ 450 χλμ.

Αυτή είναι η διαφορά. Κι άμα θες σώνει και καλά να βγάλει περισσότερα, επίσης θα χρειαστεί να μειώσεις την ταχύτητα στο κοντέρ.

Όμως στο εξωτερικό, όπου οι Τέσλα ταχυφορτιστες είναι πραγματικά άπειροι, μπορείς ασταμάτητα να πηγαίνεις με ένα Τέσλα με ότι ταχύτητα θες, και να κάνεις στάσεις 20-λεπτες το πολύ, όταν πέφτει κάτω από 10% η μπαταρία.

Το αυτό συμβαίνει και για το Θεσσαλονίκη Αθήνα, με Τέσλα πας με όσα θες, μια στάση 20' στη Λάρισα και ξανά μέσα στην Αθήνα. Τέλος.
 



Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.862
επίσης υπάρχει(; ) και η 77άρα μπαταρία στο iD.3 οπότε τα παραπάνω 300 χλμ γίνονται ας πούμε 380
(η μπαταρία είναι 1/3 σχεδόν χωρητικότητα, αλλά υπάρχει αυξημένο βάρος)
 


Μηνύματα
543
Reaction score
2.425
Ναι, αλλά τα Tesla είναι άσχημα. 😉
Σωστό – το έχω γράψει και παραπάνω και να σκεφτείς ότι έχω παραγγείλει και Tesla.

Βέβαια είναι κάτι νέο και ίσως είναι λάθος να το συγκρίνουμε με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα.

Πρόσφατα ρώτησα μία πολύ νέα κοπέλα, δευτεροετή της Αρχιτεκτονικής, την εξής ερώτηση. (και περίμενα να την ...στριμώξω είναι η αλήθεια)

«Τι είναι ωραίο στην Αρχιτεκτονική ;»

Και έλαβα μία εκπληκτική απάντηση που την σκέφτομαι συνέχεια παρά το ότι με χωρίζουν δεκαετίες με την κοπέλα.

«Ωραίο είναι μόνο το ΑΛΗΘΕΣ».

Ουσιαστικά είναι αποστομωτικό – οτιδήποτε ψευδές είναι άσχημο. (ακόμη και στη ...γυναικεία εμφάνιση - ωραίο θέμα κουβέντας - ψάξε βρες τις είναι "αληθές")

Δηλαδή αυτοκίνητο ηλεκτρικό που μοιάζει με θερμικό , όπως εισαγωγές αέρα – μάσκες με γρίλιες – εξατμίσεις – μακρυά μούρη για να χωράει V8 και V12 - να μην μιλήσω για τεχνητό ήχο και άλλα φαιδρά ουσιαστικά είναι σχεδιαστικά στοιχεία αστειότητας.

Συμπέρασμα – Τελικά πρέπει να μπεί νέο πρότυπο «ομορφιάς « για ηλεκτρικά οχήματα.
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.812
Σωστό – το έχω γράψει και παραπάνω και να σκεφτείς ότι έχω παραγγείλει και Tesla.

Βέβαια είναι κάτι νέο και ίσως είναι λάθος να το συγκρίνουμε με τα παραδοσιακά αυτοκίνητα.

Πρόσφατα ρώτησα μία πολύ νέα κοπέλα, δευτεροετή της Αρχιτεκτονικής, την εξής ερώτηση. (και περίμενα να την ...στριμώξω είναι η αλήθεια)

«Τι είναι ωραίο στην Αρχιτεκτονική ;»

Και έλαβα μία εκπληκτική απάντηση που την σκέφτομαι συνέχεια παρά το ότι με χωρίζουν δεκαετίες με την κοπέλα.

«Ωραίο είναι μόνο το ΑΛΗΘΕΣ».

Ουσιαστικά είναι αποστομωτικό – οτιδήποτε ψευδές είναι άσχημο. (ακόμη και στη ...γυναικεία εμφάνιση - ωραίο θέμα κουβέντας - ψάξε βρες τις είναι "αληθές")

Δηλαδή αυτοκίνητο ηλεκτρικό που μοιάζει με θερμικό , όπως εισαγωγές αέρα – μάσκες με γρίλιες – εξατμίσεις – μακρυά μούρη για να χωράει V8 και V12 - να μην μιλήσω για τεχνητό ήχο και άλλα φαιδρά ουσιαστικά είναι σχεδιαστικά στοιχεία αστειότητας.

Συμπέρασμα – Τελικά πρέπει να μπεί νέο πρότυπο «ομορφιάς « για ηλεκτρικά οχήματα.
Εξαιρετικό!



Αλλά τα Tesla είναι άσχημα 👹.

🤪 😆
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.608
Μηνύματα
2.945.771
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top