- Μηνύματα
- 7.096
- Reaction score
- 5.614
Πας πιο αργά ή/και κάνεις μια στάση ακόμη για φόρτιση σε ταξίδι και έχεις όσο ψηλό SUV με όσο μεγάλη μετωπική επιφάνεια τραβάει η ψυχή σου.
ωραια για πες μου στα παραδείγματα που ανέφερα , με τι τύπους λύθηκαν?Η αντίσταση (δύναμη) πάει με το τετράγωνο, η ισχύς πάει με τον κύβο. Απλά συμπληρώνω.
Αν κάποιοι γνωρίζουν άλλη αεροδυναμική από αυτή που διδαχτήκαμε ας την παρουσιάσουν.
Αυτή είναι η μισή αλήθεια, μάλλον το 1/3 της αλήθειας, και με περιθώρια σφάλματος..Πας πιο αργά ή/και κάνεις μια στάση ακόμη για φόρτιση σε ταξίδι και έχεις όσο ψηλό SUV με όσο μεγάλη μετωπική επιφάνεια τραβάει η ψυχή σου.
Κάπου ώπα με τα κινέζικα, ειδικά με κάτι...flagship BYD...BYD dolphin και Seal:
View attachment 288481
Κινεζιά; Δε σας αρέσει; Οκ, αλλά έχει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,219!
View attachment 288480
Να το το κινέζικο γκολ.
![]()
BYD Dolphin & Seal: Οι νέοι ανταγωνιστές των VW ID.3 & Tesla Model 3 - Δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα ετοιμάζει η κινεζική BYD για την ευρωπαϊκή αγορά με αυτονομία έως και 570 km.
Δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα ετοιμάζει η κινεζική BYD για την ευρωπαϊκή αγορά με αυτονομία έως και 570 km.www.gocar.gr
82 kWh, 570 WLTP, 0-100 σε 3,8".
View attachment 288484
ΥΓ. Δεν είναι καθόλου απλή υπόθεση να βγάλεις cd στο 0,219, θέλει σοβαρή έρευνα και τεχνογνωσία. Μην υποτιμάτε τα "κινέζικα"..
View attachment 288485
Αργά ή γρήγορα, αυτές οι μουρες με το δέρμα μονόκερου μέσα, δεν θα έχουν περιθώρια ύπαρξης, το WLTP και η πραγματική αυτονομία σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου, βαράνε στο κεφάλι:
View attachment 288486
cd 0,26 και τεράστια εμπρόσθια επιφάνεια..
Εφόσον κάνεις συχνά τέτοια ταξίδια φυσικά. Αλλιώς είναι δευτερεύουσας σημασίας η τεράστια αυτονομία και προέχει η άνεση σε κατσικόδρομους και στο να ανεβαίνεις πεζοδρόμια.Για ταξίδι με μεγάλες αποστάσεις σε αυτοκινητόδρομο...
Δεν νομίζω ότι έχουμε κάτι διαφορετικό από αυτά που ισχύουν και στα ICE. Απλά εκεί κανείς δεν ενδιαφέρεται αφού θα σταματήσει στο σίγουρο βενζινάδικο για 5 λεπτά.
Στα αεροπλάνα αυτοί οι υπολογισμοί είναι συνηθισμένοι για να βρεθεί η διαδρομή με τη χαμηλότερη κατανάλωση.
Και αν συμβαίνουν αυτά σε οχήματα των +$30.000 φαντάσου τι μπορεί να συμβεί σε αυτά των $10.000 & $15.000. Όχι για βόλτα αλλά ούτε σε σβηστό σε έκθεση δεν μπαίνω. Το κακό είναι πως όλα τα ηλεκτρικά λεωφορεία που θα έρθουν σύντομα στην Ελλάδα είναι Κινέζικα. Και δεν είναι 10-20 αλλά 350 αν θυμάμαι καλά. Ας ευχηθούμε να μην έχουμε δράματα.Κάπου ώπα με τα κινέζικα, ειδικά με κάτι...flagship BYD...
Εσυ μαλλον μπερδεύεσαι…
κοιταξε τα νούμερα hp…να καταλάβεις..
Μαλλον θα πρέπει να αρχίσουμε μαθήματα αεροδυναμικής…![]()
σαφως και ισχυουν οι τύποι που αναφέρεις, γιατι αυτούς «επικαλούμΆι« και εγω.
Όχι στο τεστ των 1.000 χλμ του Bjorn, διότι είναι σε χώρα με υπερπλήρες δίκτυο ταχυφορτιστων, άρα βγαίνει εκτός αυτή η παράμετρος.Το Νο1 πρόβλημα είναι η φόρτιση.
Νομίζω πως κατάλαβες το λάθος του συλλογισμού σου.Το Νο1 πρόβλημα είναι η φόρτιση. Είτε αυτό αφορά την απόσταση μεταξύ των φορτιστών είτε την ταχύτητα φόρτισης. Όταν λυθεί αυτό κανείς δεν θα ασχολείται με την απόσταση που θα μπορεί να διανύσει το κάθε ηλεκτρικό.
ευτυχως που υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα που καταλαβαίνουν …
Αυτό ξαναπές το!ευτυχως που υπάρχουν αρκετοί εδώ μέσα που καταλαβαίνουν …![]()
ειλικρινα δε μπορώ να σας καταλάβω ορισμένους..
την αντίδραση σας δε την κατάλαβα με τα πολυώνυμα , τις γραμμικοτητες και τους κύβους
πες τα ρε σύ Αλέξη…Το Νο1 πρόβλημα είναι η φόρτιση. Είτε αυτό αφορά την απόσταση μεταξύ των φορτιστών είτε την ταχύτητα φόρτισης. Όταν λυθεί αυτό κανείς δεν θα ασχολείται με την απόσταση που θα μπορεί να διανύσει το κάθε ηλεκτρικό. Όπως δεν ασχολείται και σήμερα με τα ICE, που σωστά έγραψαν και άλλοι πριν.
Για εσένα, και για άλλους, που σε/ σας ενδιαφέρουν τα ταξίδια και τα Europe road trips όπως έχεις πει, όλα αυτά πρέπει να τα κοιτάς. Για πάρα πολύ κόσμο, και εγώ μέσα, μας είναι μέχρι και αδιάφορα. Επίσης, για τις δικές σου ανάγκες ένα Tesla ίσως να είναι και μονόδρομος. Το οποίο "ίσως" διαγράφεται αφού σου αρέσουν.Το πόδι του οδηγού είναι πάντα ο σημαντικότερος παράγοντας στην κατανάλωση, όλα τα υπόλοιπα έπονται.
Όχι στο τεστ των 1.000 χλμ του Bjorn, διότι είναι σε χώρα με υπερπλήρες δίκτυο ταχυφορτιστων, άρα βγαίνει εκτός αυτή η παράμετρος.
Βγάζοντας λοιπόν αυτήν την παράμετρο από το παιχνίδι, θα δεις ότι τα ev, αναλόγως efficiency, χωρητικότητας μπαταρίας και ταχύτητας φόρτισης, έχουν σημαντικές διαφορές μεταξύ τους στο χρόνο τον οποίο χρειάζονται για να ολοκληρώσουν αυτήν την απόσταση.
Βλέπεις λοιπόν την κατανάλωση με 120 km/h:
(Κοίτα ποιο πλησιάζει τις 20kWh/100km)
View attachment 288533
Και με χειμωνιάτικα ελαστικά:
View attachment 288534
Πάνε δες στα 35' και μετά τι λέει..
Και κοίτα χρόνο που χρειάζονται για να κάνουν 1.000 χιλιόμετρα απόσταση (στον συνολικό χρόνο συμπεριλαμβάνονται οι χρόνοι για τις απαραίτητες φορτίσεις, και βάσει συνολικού χρόνου βγαίνει η μέση ταχύτητα εκτέλεσης της διαδρομής) :
View attachment 288538
Και τα "γρήγορα" που λέμε:
View attachment 288540
Νομίζω πως κατάλαβες το λάθος του συλλογισμού σου.
Ακόμα και φορτιστές ανά 60χλμ να υπάρχουν, το ένα θα θέλει 16 ώρες για να κάνει τη διαδρομή, και το άλλο 9:45 ώρες. Ε, έχει μια διαφορά, δε νομίζεις;
ΥΓ. Με ICE την διαδρομή αυτή, ως αναφορά δηλαδή, την έχει κάνει σε 9 ώρες.
View attachment 288541
Και ακολουθεί, σε απόσταση αναπνοής, το μοντελ 3 LR, με 20 λεπτά παραπάνω χρόνο.
Ω τι έκπληξη, ε;
Long Range λέμε, δεν γίνεται ούτε με μικρές μπαταρίες, ούτε με μαγεία. Χρειάζεται εξαιρετικό efficiency και μεγάλη (όχι υπερβολικά λόγω βάρους) μπαταρία, κι όπως φαίνεται το πιο αεροδυναμικό μοντελ 3 με την μεγάλη μπαταρία του LR, έχει κατανάλωση κάτω από 20kWh/100km και γι'αυτό έβγαλε τέτοιο χρόνο.![]()