Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.568
Reaction score
30.465
Stellantis CEO Gets Surprisingly Candid about Electrification (autoweek.com)

“EVs that can get to a reasonable 400 miles of range add 1000 pounds of weight [compared to a similar internal-combustion vehicle]. That is not sustainable—there are too many kilograms of raw materials. So the industry is fighting against this overweight, looking for chemistries that are more efficient. The next generation has to double the power density of batteries, making them with less cost, a smaller carbon footprint, and fewer raw materials. Did automakers underestimate the level of raw materials that would be needed? Yes, is the honest answer.”

Τα λέει ο Tavares αλλά δεν τον πιστεύουν...

Edit: δεν είναι το σωστό quote αυτό, κάπου αλλού λέει πως τα αυτοκίνητα είναι πλέον πολύ μεγαλύτερα από τις πραγματικές μας ανάγκες - δεν το βρίσκω τώρα.
Ότι έλεγα πριν 2 χρόνια περίπου.
"The technology for EVs means that our production costs are 40% higher than for an internal-combustion car. We can’t just pass those costs on to consumers because we would lose half of our customer base. We can’t stop the middle class from having access to new cars. So because of regulations we have no choice but to absorb that 40%."

Σωστότατος.
" If you took all the cars that are 15 years or older and replaced them with the equivalent modern car—pickup, sedan, what have you—the result would be a very fast 50% reduction in carbon dioxide, on average. These cars can be an affordable proposition, with mild hybrid technology, and sales would be very high. There would be big volume because you’ve protected affordability. If we were pragmatic, we could do that plan."
 
  • Like
Reactions: TGD

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Εξετάζεται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο το ενδεχόμενο σοβαρής μείωσης (έως κατάργησης) της φορολογίας (πχ ΦΠΑ) στα EV made in Europe, ώστε να επιτευχθούν 3 στόχοι:

1. Ανταγωνιστικότητα τιμών με τα EV made in china, σε αντιστοιχία με τις κινήσεις στις ΗΠΑ.

2. Μείωση των τιμών των νέων EV, για την μεσαία τάξη της Ευρώπης.

3. Ικανοποίηση των ντόπιων αυτοκινητοβιομηχανιών στην αντιμετώπιση του προβλήματος του αυξημένου κόστους παραγωγής, για την επιβίωσή τους στα επόμενα 4-5 χρόνια της πλήρους μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.



ΥΓ. Πάμε άλλη μια:
Το Dacia sandero είναι στην 2η θέση των πωλήσεων στην Ευρώπη.
Αυτό που κοροϊδευαν οι φίλοι μας οι Άγγλοι, το φτηνό, το ελεεινό, το άθλιο σαντέρο.



Το άσχημο, το ποταπών επιδόσεων, το σκληρών πλαστικών στο φθηνό εσωτερικό.

Και πρώτο το μοντελ Υ. Φυσικά. Είναι η προτιμότερη επιλογή αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Όλως τυχαίως 😂😁, η πρώτη επιλογή ΙΧ στην Ευρώπη, είναι και το ακριβότερο αυτοκίνητο της λίστας αυτής, της πρώτης δεκάδας. 💰💰💰

Το αποτέλεσμα σίγουρα δείχνει τις τεράστιες οικονομικές ανισότητες στην Ευρώπη.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Οι Ευρωπαίοι αγοράζουν τα παρακάτω:


Όλα μικρά, ψηλούτσικα και προσιτά αυτοκίνητα. Αυτά χρειάζονται για τους δρόμους που οδηγούν. Σαν τα σόνος ένα πράμα για τη μουσική ;-)

Αγοράζουν και μοντέλ Υ οι βαρεμένοι - hiendαδες. Καλώς κάνουν, δεν το κρίνω.

Τις κακάσχημες ακριβές mercedes και bmw τις αγοράζουν μονάρχες εκτός Ευρώπης, κυβερνήσεις για τους υπουργούς τους και CEOs (στο πακέτο αποδοχών τους).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Όλα μικρά, ψηλούτσικα και προσιτά αυτοκίνητα. Αυτά χρειάζονται για τους δρόμους που οδηγούν. Σαν τα σόνος ένα πράμα για τη μουσική ;-)
Λάθος.

Το φτηνό θέλουν. Δηλαδή δε το "θέλουν", αλλά είναι φτηνό, αυτό μπορούν.

Οι οικονομικές ανισότητες στην Ευρώπη, έχουν ανεβάσει το ντατσια σαντέρο στην 2η θέση.

Το 2 αστεριών στα τελευταία κρας τεστ:


Και ίδιες επιδόσεις έχει το duster, που είναι 8ο στη λίστα των 10 τοπ πωλήσεων στην Ευρώπη για το Q1/23.

Μοντελ Υ θέλουν στην Ευρώπη και παρά την υψηλή τιμή του, το παίρνουν οι περισσότεροι Ευρωπαίοι πολίτες, όχι οι CEO ούτε οι μονάρχες. Αυτό κι αν είναι ξεκάθαρο. Αν θεωρείς βαρεμενους χαϊεντάδες την πλειοψηφία των αγοραστών στην Ευρώπη, κάπου μάλλον κάνεις λάθος. Τι "μάλλον".. 😎

Βαρεμενοι χαϊεντάδες είναι πάντα λίγοι, πολύ λίγοι, πάντα. Δεν αποτελούν πλειοψηφία, ούτε θα δεις ποτέ μαγκνεπαν ή ATC αξίας αυτοκινήτου να είναι πρώτα σε πωλήσεις στην Ευρώπη..😂😜😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.568
Reaction score
30.465
Θα με κάνετε να ψάχνω όσα έχω ανεβάσει 2-3 φορές πέρσι σε αυτό το θέμα. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ευρωπαίων αγοράζει μέχρι 24.000€ - 26.000€. Το ότι το Model Y, ένα όχημα 50.000€, είναι πρώτο σε πωλήσεις ανεξαρτήτου κατηγορίας δείχνει ότι η αγορά δεν είναι έτοιμη. Δεν υπάρχει balance. Όταν θες 35.000€ - 40.000€ για φθηνό αυτοκίνητο (BEV), δεν υπάρχει balance. Τώρα αγοράζουν οι πλούσιοι. Όταν εξαφανιστούν τα θερμικά από την αγορά νέων οχημάτων τότε θα δούμε την πραγματικότητα.
 
Last edited:

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Το ταξιδιάρικο αυτοκίνητο και αυτο των ανέσεων είναι κοντά στα 5 μέτρα.

Τα αυτοκίνητα πόλης που ενίοτε εξυπηρετούν και μικρες αποδράσεις πέριξ των 4 μέτρων.

Πόλης σκέτο το πολύ 3 μετρα, τύπου smart είναι optimum.

my2cents
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Μεγαλύτερο αυτοκίνητο = πιο άνετη ανάρτηση, με όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά ίδια.

Να το πούμε και αυτό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Όταν θες 35.000€ - 40.000€ για φθηνό αυτοκίνητο (BEV),
Το ότι το Model Y, ένα όχημα 50.000€, είναι πρώτο
Τα νούμερα που λες, δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα του κόστους ενός EV σε βάθος διετίας, παρά μόνον στην αρχική ονομαστική τιμή αγοράς, και χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν ούτε η επιδότηση, ενώ τρέχει ολόκληρο πρόγραμμα με σημαντικές ελαφρύνσεις.

Η αρχική ονομαστική τιμή αγοράς, βεβαίως είναι +- στα 50 χιλιάρικα όπως λες:

Screenshot_20230427-122841~2.png


Αλλά:

-8 η επιδότηση, πάει

Μοντελ Υ στα 39 χιλιάρικα
Μοντελ Υ LR στα 46 χιλιάρικα

Άρα ήδη έχει λύση κάτω από 40 χιλιάρικα!

Το 150% υπεραπόσβεση, σημαίνει ότι σου χαρίζουν φόρο (που θα έδινες έτσι κι αλλιώς στην εφορία) ίσο με αυτόν που αντιστοιχεί στο προστιθέμενο 50% της αξίας του αυτοκινήτου, που "χαριστικά" περνάς στα έξοδα, άρα έχεις έξτρα φοροαπαλλαγή δωρεάν στο ηλεκτρικό αυτοκίνητο, για έσοδα ίσα με τη μισή αξία του αυτοκινήτου!

Κι αυτό, επιδότηση είναι, τι είναι; 😂😜😁

Στα 47 χιλιάρικα του Υ, το 50% αντιστοιχεί σε 23,5 χιλιάρικα, και για έσοδα τέτοιου ύψους, προσωπικά πληρώνω εφορία πάνω από 6,5 χιλιάρικα.

Στα 54 χιλιάρικα του Υ LR, το 50% αντιστοιχεί σε 27 χιλιάρικα, και για έσοδα τέτοιου ύψους, προσωπικά πληρώνω εφορία πάνω από 7,5 χιλιάρικα.

Άρα το πραγματικό τελικό κόστος (εφόσον έχεις και δηλώνεις έσοδα) διαμορφώνεται (σε βάθος διετίας που γίνεται η απόσβεση) ως εξής (για μένα):

Μοντελ Υ στα <32,5 χιλιάρικα
Μοντελ Υ LR στα <38,5 χιλιάρικα

Και προστίθεται η φοροαπαλλαγή από το 100% της αξίας του αυτοκινήτου, όπως σε όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, οπότε τελικά διαμορφώνεται πολύ χαμηλότερα το τελικό πραγματικό κόστος, πάντα σε βάθος διετίας.

Από το 100% της αξίας του αυτοκινήτου, περνώντας το στα έξοδα, γλυτώνεις φόρο που αντιστοιχεί σε αυτά τα έσοδα, οπότε έχεις ένα ακόμα πολύ πολύ σημαντικό κέρδος, που θα φανεί στην τσέπη σου σε βάθος διετίας.

Ταυτόχρονα, με το κέρδος από την κατανάλωση (αναλόγως χιλιομέτρων που κάνεις στο έτος) μπορεί να έχεις σημαντικό ποσό ως καθαρό κέρδος στην διετία της απόσβεσης, περί τα 6 χιλιάρικα.

Στα ανωτέρω, προστίθεται το κέρδος από μηδενικά έξοδα συντήρησης, τελών κυκλοφορίας, φόρου πολυτελείας και ότι άλλων εξόδων και κερδών προκύπτουν από τις ιδιαίτερες συνθήκες του καθενός (άλλος έχει ήδη φωτοβολταϊκά).

Στην πράξη, το EV αυτό, θα κοστίσει σε βάθος διετίας και για μπόλικα χιλιόμετρα ανά έτος, ας πούμε 30.000χλμ/έτος, πολύ λιγότερα χρήματα, από όσα νομίζεις, και από όσα θα έδινες για ένα Ice.

Αναγκαία προαπαιτούμενα για αυτά, είναι:
(Με σειρά προτεραιότητας)

1. Να διαθέτεις το αρχικό ποσό αγοράς, προ επιδότησης, cash, χωρίς να ματώσεις.
2. Να δηλώνεις σταθερά υψηλά κέρδη στην εφορία, κατά προτίμηση να έχεις εταιρεία, και να χρειάζεσαι να δηλώσεις τέτοια έξοδα ώστε να κερδίσεις φοροαπαλλαγές επί της επόμενης διετίας.
3. Να γράφεις χιλιόμετρα, να μη το έχεις να κάθεται.
4. Να έχεις χώρο στάθμευσης με φόρτιση, είτε στο σπίτι είτε στην εργασία.

Είναι κατανοητό πως το κύριο πρόβλημα είναι το 1 στα ανωτέρω προαπαιτούμενα. Σεβαστό, ιδίως σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, με τα συγκεκριμένα οικονομικά στοιχεία μέσων απολαβών.

Προφανώς δεν είναι για όλους, αλλά ταυτόχρονα, δεν κοστίζει σε όλους "50 χιλιάρικα" το Υ, πρακτικά σε κανέναν δεν κοστίζει τόσο, αφού σου χαρίζουν μια επιδότηση μίνιμουμ 8 χιλιάρικα (αν είσαι τριτεκνος έχεις κι άλλη επιδότηση 3 χιλιάρικα ακόμα) και σου χαρίζουν φόρο από την υπεραξία κατά 50% του αυτοκινήτου στην δήλωσή του ως έξοδο στην φορολογική σου δήλωση. 😂😜😜😁

Πρέπει να το δεις το κόστος ενός EV σε βάθος 2-ετιας, κι όχι ως "τιμή αγοράς".

Διότι η απόσβεση όλου του εξόδου αγοράς, μπορεί να ολοκληρωθεί φορολογικά στη 2-ετια, αυτά είναι τα δεδομένα του προγράμματος κινούμαι ηλεκτρικά 2.

Δηλαδή, το κινούμαι ηλεκτρικά 2, είναι ένα σύνολο επιδοτήσεων που ολοκληρώνεται στη διετία, και μόνον έτσι θα πρέπει να υπολογίσετε το τελικό πραγματικό κόστος ενός EV. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.568
Reaction score
30.465
Τα νούμερα που λες, δεν αντιστοιχούν στην πραγματικότητα του κόστους ενός EV σε βάθος διετίας, παρά μόνον στην αρχική ονομαστική τιμή αγοράς, και χωρίς να λαμβάνεται υπόψιν ούτε η επιδότηση, ενώ τρέχει ολόκληρο πρόγραμμα με σημαντικές ελαφρύνσεις.
Πάλι τα ίδια ρε Κώστα. Δεν βαρέθηκες; Ή δεν θες να καταλάβεις. Δεν έχει καμία (μα καμία), σημασία πόσο θα πάει αλλά πόσα θα βγουν από την τσέπη. Αυτό μπορεί να μην το καταλαβαίνει όποιος αγοράζει όχημα 50.000€ μετρητά, το καταλαβαίνει όμως άριστα αυτός που θα δώσει 10.000€ - 12.000€ μπροστά (γιατί τόσα έχει), και τα υπόλοιπα 12.000€ - 15.000€, όταν θα έχουν από 25.000€, με δόσεις ο Θεοδόσης.

Τα υπόλοιπα είναι να χαμε να λέγαμε, εντελώς αδιάφορα και μη εφαρμόσιμα για πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου (υπεραπόσβεση).

Τώρα αν μιλάς σε μένα για υπολογισμό κόστους χρήσης, μετά από τις εκθέσεις που έχω γράψει, τότε ή δεν με διαβάζεις ή ξεχνάς :). Εννοείτε ότι υπάρχει τρελό κέρδος από το κόστος χρήσης. Για να το πετύχεις όμως αυτό πρέπει να έχεις και το πρώτο και βασικότερο που είναι ο χώρος. Χωρίς αυτό δεν πας ΠΟΥΘΕΝΑ, ακόμα και να έχεις τα χρήματα. Κατά δεύτερον το όχημα, δηλαδή τουλάχιστον 40.000€, ή κανένα 20άρι - 25άρι χιλιάρικα και τα υπόλοιπα δάνειο και αν στο δώσουν.

Οπότε.....

Ηλεκτρικό σήμερα παίρνει μόνο όποιος διαθέτει τα παραπάνω. Που είναι η μειοψηφία.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Ηλεκτρικό σήμερα παίρνει μόνο όποιος διαθέτει τα παραπάνω. Που είναι η μειοψηφία. Τελεία
Συμφωνούμε. Τα ίδια λέμε, δεν διαφωνούμε σε κανένα σημείο, μόνον διευκρινίζω το τελικό κόστος ενός EV, όσο τρέχει πρόγραμμα επιδότησης.

Αυτό που λες, το έγραψα ξεκάθαρα, είναι το Νο.1 στα προαπαιτούμενα 4. Πρώτο πρώτο και σημαντικότερο.

Τα υπόλοιπα 3 προαπαιτούμενα είναι επίσης .. προαπαιτούμενα.

Συνολικά, η αγορά καινούργιου EV (και γενικώς νέου σύγχρονου ασφαλούς γρήγορου και άνετου αυτοκινήτου) είναι εντελώς αδύνατη για μια σημαντική μερίδα κόσμου, επιγραμματικά θα αναφέρω χαμηλοσυνταξιούχους, άνεργους και ημιαπασχολούμενους ή εποχιακούς και όλους τους εργαζόμενους με βασικό μισθό, και γενικά νέους εργαζόμενους με μισθούς πείνας.

Mόνον όσοι πληρούν τα 4 προαπαιτούμενα έχει νόημα να ασχολούνται με την αγορά των EV.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
υπάρχει η κατηγορία των 18-25000€. Αυτή την κατηγορία δεν την καλυπτουν σήμερα, με τίποτα τα BEV.
στο μέλλον μαλλον ναι, γιατι δε μπορεί να δημιουργηθεί κενό στην αγορα και να πάμε κατευθείαν , σκαλοπάτι στα 30-35000€.
ηδη η Toyota έβγαλε BEV, για την Κίνα στα 25000€.
το έχω πει η αγορά BEV , είναι ακόμα άγουρη και έχει ακόμα δρόμο μπροστά της.:geek:

βεβαια πάντα υπήρχαν άτομα με οικονομική επιφάνεια , αλλά αυτοί ανήκουν σε άλλο αγοραστικό κοινό ,άλλης κατηγορίας (μικρής).
οι τιμες των BEV , θα πέσουν και θα προσγειωθούν σε σημερινά περίπου επίπεδα , προσιτά σε όλους.
αν δε το κάνουν αυτό , θα αποτύχουν..
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Σε βάθος διετίας, και με τα προαναφερόμενα που έγραψα, κάτω από 25 χιλιάρικα κοστίζουν ήδη τα EV των 60.000 ευρώ.

Τα προγράμματα επιδότησης σε όλη την Ευρώπη, δεν απευθύνονται σε φοιτητές και ανέργους, σε χαμηλοσυνταξιούχους κλπ.

Ένα Τογιότα γιαρις κρος, υβριδικό, σήμερα, μπορεί ανετως να ξεπεράσει τα 40 χιλιάρικα.

υπάρχει η κατηγορία των 18-25000€
Πες μου τώρα, 10 αυτοκίνητα, νέα, σύγχρονα, ασφαλή, που βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία τιμής, και μπορούν να θεωρηθούν "οικογενειακά αυτοκίνητα" για να πας διακοπές το καλοκαίρι.

Σε προκαλώ. Τελική τιμή, με το κλειδί στο χέρι.
 

D

Deleted member 50795

Guest
υπάρχουν παρά πολλά σε αυτή την κατηγορία που προείπα. ( δε μπαίνω στο τριπάκι της πρόκλησης):geek:
το θέμα είναι άλλο..
υπαρχει BEV , σε αυτή την κατηγορία ? ..πέρα από πατίνι, ποδήλατο ή μηχανή?

εγω θέλω να παίρνω BEV, με 20-25000€…μπορώ? (όχι απαραίτητα μεγάλου όγκου)

νταξ , αν είναι 25800-26000€, δε θα τα χαλάσουμε εκεί ..:biggrin:
 

Μηνύματα
6.858
Reaction score
5.395
Με 28.500€ το Jeep Avenger.



 

D

Deleted member 50795

Guest
…και με απόσυρση στα 27500€… :geek:
(κοντά είμαστε)

σιγα- σιγά, θα βγουνε και άλλα πιο φθηνά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.568
Reaction score
30.465
Όχι από 27.500€. Από 35.000€.
Επειδή μου αρέσει αν είχε 27 τα 10-12 τα έδινα αύριο. Άλλο 10-12 άλλο 17-18-20.

35.000€.
 

Μηνύματα
16.545
Reaction score
23.461
σήμερα πήρα το ιχ για πειραιά (να το πάω και για πλύσιμο έχω να το βγάλω βόλτα 15 μέρες) και βρέθηκα δίπλα σε ένα bwm X5 καινούριο. (καταρχήν κακάσχημο αλλά το ξεπερνάμε, γούστα είναι αυτά)
ήταν τεράστιο ( 4.935 / 2.004 / 1.755 ) και έδειχνε τεράστιο ακόμα και σε σύγκριση με το δικό μου (που δεν ήταν ποτέ κάνας κουβάς (4680 / 1870/ 1680)) , 15 χρόνια μετά δεν βρέθηκε τρόπος να φτιαχτεί ένα άνετο πολυτελές όχημα που να μην αγγίζει τα 5 μέτρα μήκος και ξεπερνάει τα 2 πλάτος;
αν αυτό δεν είναι σχεδιαστική ένδεια τί σκατά είναι;
και αυτό χωρίς να αναφέρουμε τα 2500 κιλά απόβαρο , μλκ μου σοβαρά τώρα 2.5 τόνους; γουαδεφακ;
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.822
Reaction score
76.291
Οι Ευρωπαίοι αγοράζουν τα παρακάτω:
Στους "Ευρωπαίους" περιλαμβάνονται οι πρώην ανατολικές χώρες. Εκεί αγοράζουν τα Dacia, όχι στην Ελβετία.



Ένα Τογιότα γιαρις κρος, υβριδικό, σήμερα, μπορεί ανετως να ξεπεράσει τα 40 χιλιάρικα.
Από 23 έως 34 max τα υβριδικά. Σιγά μην κόστιζαν 100.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.568
Reaction score
30.465
Σε βάθος διετίας, και με τα προαναφερόμενα που έγραψα, κάτω από 25 χιλιάρικα κοστίζουν ήδη τα EV των 60.000 ευρώ.

Τα προγράμματα επιδότησης σε όλη την Ευρώπη, δεν απευθύνονται σε φοιτητές και ανέργους, σε χαμηλοσυνταξιούχους κλπ.

Ένα Τογιότα γιαρις κρος, υβριδικό, σήμερα, μπορεί ανετως να ξεπεράσει τα 40 χιλιάρικα.



Πες μου τώρα, 10 αυτοκίνητα, νέα, σύγχρονα, ασφαλή, που βρίσκονται σε αυτή την κατηγορία τιμής, και μπορούν να θεωρηθούν "οικογενειακά αυτοκίνητα" για να πας διακοπές το καλοκαίρι.

Σε προκαλώ. Τελική τιμή, με το κλειδί στο χέρι.
Έλα βρε Κώστα τώρα. Είναι δυνατόν να υπολογίζει ο άλλος ότι το 60άρικο γίνεται 25άρι αν και εφόσον. Ούτε τα 25 δεν έχει. Αυτός θα δώσει τα μισά και αν μετρητά και τα υπόλοιπα με δόσεις. Άσε τι κάνεις εσύ ή εσείς.

Όσο για τα αμάξια των 20 και των 25 και αν πάνε διακοπές. Βεβαίως και υπάρχουν και βεβαίως και πάνε. Παραδείγματα αμέτρητα. Τι λες τώρα. Δίπλα μου τετραμελής οικογένεια μεγάλωσε τα παιδιά με Clio και MX5. Τώρα δεν έχει κάνει Clio αλλά Twingo. Όλα αγορασμένα καινούργια. MX5 τρέχον μοντέλο. Μα τι λέτε, αλήθεια.
 

D

Deleted member 50795

Guest
ποιον τάρανδο και πράσινα παπάκια…αν σε πλακώσει αυτό το γιαρις από πίσω…θα τα δεις όλα ανάσκελα,…εχεις αγοράσει οικόπεδο στο επόμενο χαντάκι.. :biggrin:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.560
Μηνύματα
2.944.276
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top