Tesla

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.570
Reaction score
34.211
Αν κατι λεει η Tesla ή οποιος αλλος και κατι λεει ο Ear , ο Ear εχει δικιο .
Παρτε το σαν αξιωμα ! 🔮
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.549
Reaction score
98.529
Προσωπικά, έχοντας την εμπειρία, μπορώ να (και θα) ξεκινήσω ταξίδι με Y LR (19" ζάντα) και η πρώτη στάση να είναι προγραμματισμένη στα 450χλμ διαδρομής, χωρίς κανένα άγχος. Άμα θέλω, βγάζω 500 χλμ άνετα.
Όχι σύμφωνα με αυτό, εκτός αν πας με 80-90:



View attachment 289217
Οκ, όπως νομίζεις.

Πάντως η WLTP του Υ LR με 19" είναι η εξής:

View attachment 289223

Το Υ περφορμανς, έχει WLTP 514 km.
51 χιλιόμετρα παραπάνω από το περφορμανς είναι..

Το περφορμανς βγάζει 410-420 χλμ με 120km/h.

Θα ανεβάσω φωτογραφίες όταν το κάνω.

Διότι ήδη έχω ξεκινήσει τον προγραμματισμό του road trip για το καλοκαίρι, και η πρώτη στάση θα είναι σε 450 χλμ απόσταση από το σπίτι μου. 😎

Άμα θέλετε και στοίχημα βάζω, όσα λεφτά έχετε. Ευχαρίστως να σας ξαλαφρωσω. Αγάπη μόνο. 😂
Βρε καρδούλα μου, δεν το νομίζω εγώ, αντιγράφω απλώς αυτά που βλέπω.

Περιμένω με ανυπομονησία το road trip σου. Να βάλουμε όμως μια μέση ταχύτητα 100 km/h; Ή έστω 90 (επειδή είσαι εσύ... :tongue:), δηλαδή 450 χιλιόμετρα σε κάτω από 5 ώρες; Γιατί με 120 km/h (ή κάπου 107-110 μέση) χρειάζεσαι κοντά 4 ώρες
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Η πρώτη μου στάση θα είναι Σερβία, μετά το Νις.

Screenshot_20230422-114155.png


5 ώρες τη βγάζει η Google τη διαδρομή, λογικά κάνα μισάωρο θα το κερδίσω.

Μετά θα κάνω στα ~400χλμ μια στάση φόρτισης, και καρφί Λουμπλιάνα:

Screenshot_20230422-114542.png


7+5=12 ώρες λέει η γκουγλ, δηλαδή 11 ώρες διαδρομή, σύνολο ~1200χλμ με 2 οδηγούς, εναλλάξ για ξεκούραση.

Όλη μέρα στο δρόμο θα είμαστε, αλλά το βράδυ θα κοιμηθούμε στη Λουμπλιάνα.

Φυσικά θα κάνουμε στάσεις ενδιάμεσα, όχι για φόρτιση, για φαγητό, καφέ, αξιοθέατα.
Κατά τις 7 το πρωί ξεκινάμε, κατά τις 10 το βράδυ θα φτάνουμε, 15 ώρες, 11 στο τιμόνι και 4 σε στάσεις.

Θέλω να μη χάσω μέρες στα Βαλκάνια, που δε μ'αρεσουν, αλλά είναι και κοντά για σβκ. Λιουμπλιάνα είναι όμως εξαιρετική, εκεί θα μείνουμε μια μέρα μόνο, να τη γυρίσουμε λίγο, να φάμε στο κέντρο, και το επόμενο πρωί, Ιταλία.

Συνήθως η πρώτη μου βραδιά ήταν Βελιγράδι, αλλά το βαρέθηκα, δε θέλω να σταματήσω κει.

Με εξαίρεση τμήματα στην Ιταλία, όπου μπορείς να τρέξεις, γενικά στα Βαλκάνια δεν αστειεύονται, οπότε ταχύτητα κίνησης ελαφρώς πάνω από τα όρια ταχύτητας, ή όπως πάει όλος ο κόσμος.😎

Οπότε, μέση ταχύτητα προβλέπεται ..χαμηλή.
100-110 είναι στα μεγαλύτερα τμήματα, αλλά έχει και κωλόδρομους που πας με 60.
Βρε καρδούλα μου, δεν το νομίζω εγώ, αντιγράφω απλώς αυτά που βλέπω.
Αυτά που βλέπεις αφορούν την έκδοση με την 20" ζάντα.

Πάμε άλλη μια φορά, WLTP αναλόγως ζάντας:

Model Υ LR @19" WLTP 565
Model Y LR @20" WLTP 533
Model y performance @21" WLTP 514

Φίλος με performance, 410-420 βγάζει με 120 στο κοντέρ.

Με 90 χιλιόμετρα στο κοντέρ, βγάζεις παραπάνω από την WLTP, τόσο στα μοντελ Υ, όπως και στο iD.3 (τα έχω δείξει, τα έχω κάνει, με κατανάλωση να πλησιάζει τις 12 kWh/100km).

Δηλαδή με EV, αντιθέτως από ότι ισχύει στα ice, μια χαρά εύκολο είναι να βγάλεις πάνω από την ονομαστική αυτονομία και κάτω από την ονομαστική κατανάλωση: πας με 90. 😁

Και δε χρειάζεται να έχεις ένα αβγό κάτω από το πόδι σου στο γκάζι, απλώς να μη το τερματίζεις.

Ο δε Bjorn, σας έδειξα βίντεο που έβγαλε με Τέσλα σχεδόν τη διπλάσια διαδρομή από ότι η WLTP..
Δεν έκανε ασκήσεις γιόγκα, νορμάλ πήγαινε σε επαρχιακούς δρόμους με 50 και 60 και σπανίως 80-90. Όπως πήγαιναν όλοι πήγαινε. 😎

Άλλο τρόπο οδήγησης θέλει, και η νορμάλ επιτάχυνση δεν μειώνει την αυτονομία, δε χρειάζεται να πηγαίνεις σα κότα όπως στα ice για να "μη κάψουν".

Πας "κανονικά", όπως πάει ο περισσότερος κόσμος, απλώς δε κάνεις το Σουμάχερ και δεν οδηγείς όπως σε αγώνες ταχύτητας.
Τόσο δύσκολο είναι μωρέ; 😁😂😜
 
Last edited:

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.549
Reaction score
98.529
Ο δε Bjorn, σας έδειξα βίντεο που έβγαλε με Τέσλα σχεδόν τη διπλάσια διαδρομή από ότι η WLTP...
νορμάλ πήγαινε σε επαρχιακούς δρόμους με 50 και 60 και σπανίως 80-90. Όπως πήγαιναν όλοι πήγαινε. 😎
Εμ έτσι πες μας... :laugh:

Για κάνε μια Θεσσαλονίκη Αθήνα με 120 που θέλω να δω κάτι... :roflmao:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.640
Reaction score
27.519
Οοοχιι έχει και κάποια σημεία με 90 και 80 .
Να πάει με τόσα.
Αμα κάνει σεπούκου μετά είναι άλλο θέμα . Θα έχει βγάλει όμως 530 μπορεί και παραπάνω χλμ.
Οπως κάνουνε και οι χαρλεάδες ταξίδια στο USA , με 80-80-100 .
Παραπάνω δεν πάνε γιατί τους παίρνει ο αέρας . Και χαλάει και η όλη easy rider φάση κι έτσι.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Στα Τέσλα μπορείς εκ των υστέρων να πληρώσεις για να σου ενεργοποιήσουν καλύτερο πακέτο autopilot?
Ή ότι πάρεις αρχικά αυτό μένει για πάντα;
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Στα Τέσλα μπορείς εκ των υστέρων να πληρώσεις για να σου ενεργοποιήσουν καλύτερο πακέτο autopilot?
Ή ότι πάρεις αρχικά αυτό μένει για πάντα;
Up
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Τι up βρε; Ευκόλως εννοούμενα..
Φυσικά, όποτε θες, πληρώνεις και έχεις.
Software είναι..

ΥΓ. Φορτίζουμε και στην παραλία της Λούτσας!

PXL_20230423_103606721.jpg
PXL_20230423_102919667.jpg


Είναι απίστευτο ότι βρίσκω πλέον φορτιστές και δω, και δουλεύουν κιόλας!
 

D

Deleted member 50795

Guest
από ο,τι ξέρω οι αναβαθμίσεις στα Tesla είναι OTA, μέσω software και πληρωμή -αγορά, από ειδικό app της Tesla για το κάθε μοντέλο, που μέσα περιέχει τις διαθέσιμες αναβαθμισεις για το κάθε μοντέλο.

Για το autopilot , είχα δει ένα βίντεο που ανέφερε την αναβάθμιση ( δε θυμάμαι το μοντέλο ), μέσω εφαρμογής σε enhanced autopilot upgrade με κόστος στα 6000$ περιπου.

πιθανον να ισχύει για ολα τα μοντέλα κάτι τέτοιο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Cybertruck

Φόρτιση στα 1.000 kW
Ηλεκτρονικά στα 48 V
4 ηλεκτροκινητήρες

Πρώτες παραδόσεις από Σεπτέμβρη
2 μύρια παραγγελίες.. 🤪😂😜😁

 

Μηνύματα
6.858
Reaction score
5.395
Cybertruck

Φόρτιση στα 1.000 kW
Ηλεκτρονικά στα 48 V
4 ηλεκτροκινητήρες

Πρώτες παραδόσεις από Σεπτέμβρη
2 μύρια παραγγελίες.. 🤪😂😜😁

Εκ των οποίων οι 1.997.000 στις ΗΠΑ; Είναι γνωστή η λατρεία των αμερικάνων για trucks. Εξάλλου με μόλις 100 δολάρια κάνουν την παραγγελία.

 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.567
Reaction score
30.465
Υπάρχει ένα άρθρο στο διαδίκτυο που λέει πως η Toyota χαρακτήρισε το Model Υ έργο τέχνης. Την τελευταία εβδομάδα το βλέπω συνέχεια μπροστά μου ως διαφήμιση στο FB. Και όλα αυτά επειδή μπήκα μια φορά στο site της Tesla.

@FU_algorithm

Αμα ξαναμπώ να μου γράψετε.

Ε μα, τσουρέκια δηλαδή...🤬😅
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
υπάρχουν παρά πολλά σε αυτή την κατηγορία που προείπα. ( δε μπαίνω στο τριπάκι της πρόκλησης)
Λάθος κάνεις.
Δεν υπάρχουν.

Οι άμεσοι "αντίπαλοι" του μοντελ 3, στις ΗΠΑ:

FB_IMG_1682599475561.jpg


Πάμε τιμές Ελλάδας:



Model 3 SR RWD (το πιο φθηνό)
283 PS
43k με το κλειδί στο χέρι,
35k μετά την επιδότηση.
Άμεσα μπαίνουν, εντός 6-μηνου πες, άμα δε τα έχεις, δανείσου τα.

Πάμε στον ανταγωνισμό:


Audi A4 35 TFSI Hybrid S-tronic (το πιο φθηνό)
150 PS
37.5k βασικό/κατάλογος

BMW 318i G20 (το πιο φθηνό βενζίνη)
156 HP
47.8k βασικό/κατάλογος

BMW 316d G20 (το πιο φθηνό diesel)
122 HP
45.9k βασικό/κατάλογος

(Δε βάζω καν BMW σειρά 4, είναι συν 10-15k από την σειρά 3)

Mercedes C180 Sedan (το πιο φθηνό)
170 HP
53k βασικό/κατάλογος


Βεβαίως, ο ανταγωνισμός, είναι στις πιο φτηνές εκδόσεις.
Άμα πας να βάλεις τα καλούδια του Τέσλα, τα θερμαινόμενα δερμάτινα μπρος πίσω καθίσματα, την ηλιοροφή, το Dolby Atmos στέρεο, keyless entry, ασύρματη φόρτιση κινητού, κλπ κλπ κλπ,
Χαίρεται γεια σας.

Κλάσεις φτηνότερο το Τέσλα, και βεβαίως κανένα μα κανένα από τους αντιπάλους του, δεν πλησιάζει τις επιδόσεις του Τέσλα.
Ούτε την ονομαστική ιπποδύναμη, ούτε 0-100, τίποτα.

Άρα, ήδη είναι πιο φτηνό το Τέσλα, στην κατηγορία του.

Τώρα άμα πάτε να το συγκρίνετε με φιατ ούνο του 1990, προφανώς συγκρίνετε ανόμοια πράγματα.
Από 23 έως 34 max τα υβριδικά. Σιγά μην κόστιζαν 100
Και πάνω από 34 ανεβαίνει αν βάλεις καμία 18-αρα ζάντα και κυριλέ καθίσματα, αλλά έχει κι αυτή την έκδοση το ρημαδι το γιαρις, ποιο, το γιαρις:

Screenshot_20230427-155346~2.png


Έδωσα 50 χιλιάρικα θα λες.
Τι πήρες;
Γιαρις.
😂😜😁

0-100 σε 5,5".

Πιο αργό από το μοντελ 3/Υ LR, που βγαίνει πιο φτηνά. 😂😜😁
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Στην πρώτη στροφή το γιαρις θα στρίψει, ενώ το δικό σου θα πάει ευθεία..:biggrin:

βρηκες και σύ γιαρις τώρα ..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Στην πρώτη στροφή το γιαρις θα στρίψει, ενώ το δικό σου θα πάει ευθεία..:biggrin:
Δες πρώτα ρε Σουμάχερ εσύ, τις επιδόσεις στο τεστ ταράνδου, και ξαναμιλαμε.
Σαφώς πιο γρήγορα πέρασε το εν λόγω τεστ, στη στενή αυτή λωρίδα το Τέσλα από το γιαρις!

Δες τι σύστημα τετρακίνησης έχει το Τέσλα, και τι συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, και πάνε με γιαρις εσύ, γιατί είναι "καλύτερο". Θα στρίψει! 😂😜😁😜😂😜😁

Σας λέμε πως είναι πιο φτηνά τα Τέσλα, και κάνετε σα το χωριάτη που κοιτάζει τ'αλογο στα δόντια, κι αν βρωμάει η ανάσα του. Πάνε με τα πόδια ρε..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.819
Reaction score
136.767
Με model 3 LR, από ιδιοκτήτη στο fb:

Έκανα την διαδρομή Βέροια-Αθήνα-Βέροια! (ΑΕΚΑΡΑ 4-0) 1050 χιλιόμετρα. Με δεδομένο τις δυο στάσεις και Λάρισα και Αταλάντη πήγα κανονικά (ταχύτητα στα όρια άντε και μέχρι 135)! Χρόνος περίπου 5:30 ώρες στο κατέβασμα και ανέβασμα άλλο τόσο (μαζί με φορτίσεις 20 λεπτών). Δεν φόρτισα Αθήνα μιας και με έβγαλε για Αταλάντη και πάλι. Συνολική φόρτιση στους supercharger 188 kWh! Όλα καλά λοιπόν και τα 1050 χιλ γίνανε με 0 ευρώ καύσιμο και 60 ευρώ διόδια!

FB_IMG_1682608084400.jpg


Βλέπουμε και από την ένδειξη του αυτοκινήτου, 1.075 χιλιόμετρα με μέση κατανάλωση 18,8 kWh και λέει ότι πήγαινε "άντε μέχρι 135 χλμ/Ω". Ε, λίγο ακόμα θα το πήγε. 😂😜😁


Εξαιρετική κατανάλωση!

Ταιριάζει με τις 188kWh που λέει πως έβαλε στους SC.

Με 18,8 kWh/100 km εάν πούμε πως φόρτιζε επί πληρωμή στους γνωστούς φορτιστές στα ΣΕΑ με 60 λεπτά την kWh, το κόστος θα ήταν 11,3€ στα 100χλμ.

Τα 1.075 χλμ θα του κόστιζαν 121 €.

Βέβαια προς ώρας είναι δωρεάν οι SC της Τέσλα..
Αυτό (για όσο θα διαρκέσει) είναι άλλο ένα ατού των Τέσλα στη χώρα, του έμειναν τα 121€ στην τσέπη. 😎
 


D

Deleted member 50795

Guest
αυτό μ´ αρέσει , αλλά δε ξέρω ποσο εφικτό είναι εδώ ..(στην πρώτη διασταύρωση , δε βλέπω να τη «βγάζεις»..)

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.559
Μηνύματα
2.944.272
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top