alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.567
- Reaction score
- 30.465
Αν είχα τα χρήματα για αγορά ηλεκτρικού σήμερα θα έπαιρνα το Cupra Born.Οκ Άλεξ, πάρε γερμανικό, iD.3, εγγύηση.
Και γω αυτό πήρα, μη νομίζεις ότι κοροϊδεύω.
Ωραιότατο είναι.
Λεπτομέρειες:
Στο φρέσκο iD.3 και στις 2 πιο οικονομικές εκδόσεις που έχουν προς ώρας διαθέσιμες, δεν συμπεριλαμβάνεται ούτε κάμερα οπισθοπορείας!
Extra η κάμερα ρε δε το πιστεύω... 900€ minimum για το πακετο «Assistance package entry»…
2.000€ extra για το πακετο που περιλαμβάνει την καμερα 360 μοιρων (Assistance pack plus with travel assist)..
1.200 (με επιφύλαξη) για αντλία θερμότητας.
Εν τω μεταξύ, ακόμα και η πιο οικονομική έκδοση του iD.3 χωρίς πληθώρα εξοπλισμού, είναι ακριβότερη από μοντελ 3.
Αν το Tesla 2 ακολουθήσει τα σημερινά πρότυπα της εταιρείας δεν υπάρχει κανένα δίλημμα.Το ίδιο δίλημμα θα παίζει και τότε, όπως αυτό που έθεσα τώρα (iD.3 ή model 3), και τότε θα ρωτάω γκρουπ βαγκ χωρίς εξοπλισμό, ή το πιο οικονομικό Τέσλα 2 με τίγκα εξοπλισμό και μεγαλύτερη αυτονομία και σοφτγουερ της προκοπής;
Τίποτα για μένα, μόνο το ΟΤΑ που είναι να γίνει αυτές τις μέρες και βγάζει τις ειδοποιήσειςΒάζεις το vin και σου λέει εάν το αυτοκίνητό σου εμπλέκεται σε recall.
9001.200 (με επιφύλαξη) για αντλία θερμότητας.
3,9%η VW είναι 3,5%
είμαι και εγώ στις ίδιες 2 ανακλήσειςΓια ιδιοκτήτες iD.x
Contact Us | Volkswagen Australia
Contact Volkswagen Australia for all general vehicle enquiries, FAQs and to book a test drive.www.volkswagen.com.au
Βάζεις το vin και σου λέει εάν το αυτοκίνητό σου εμπλέκεται σε recall.
To δικό μου εμπλέκεται σε 2 ανακλήσεις, μια για τη μπαταρία υψηλής τάσης, και μία για σοφτγουερ upgrade σε 3.2
View attachment 289961
&
Ενέργεια Service: 97GY
Αριθμός διαδικασίας: 2069865/1
Software update ID Software 3.2
Ημερομηνία κυκλοφορίας: 25/04/2023
Η διαδικασία αφορά το ID Software 3.2. Το μέτρο εξυπηρέτησης είναι βασικά διαθέσιμο σε όλα τα οχήματα που κατασκευάστηκαν με λογισμικό ID χαμηλότερο από 3.0 (εβδομάδες παραγωγής από την εβδομάδα 45/19 - εβδομάδα 50/21). Ακόμα κι αν τα οχήματα έχουν ήδη λάβει λογισμικό ID 2.4 ή λογισμικό flash σε ID 3.0 κατά τη διάρκεια μιας επίσκεψης σε συνεργείο. Περιλαμβάνονται, για παράδειγμα, βελτιστοποιημένη διαχείριση φόρτισης και ενέργειας, βελτιωμένος φωνητικός έλεγχος και πλοήγηση ή νέες εφαρμογές για το αυτοκίνητο και διαδικτυακές υπηρεσίες.
Η αντιπροσωπεία κάνει κατά γράμμα ότι της λέει η κατασκευάστρια φίρμα, όταν της το λέει.είμαι και εγώ στις ίδιες 2 ανακλήσεις
με την πρώτη από τις δύο να έχει αρχίσει υποτίθεται από τις 01/09/2022
θεωρητικά θα έπρεπε να είχε ενημερώσει από πολύ καιρό η αντιπροσωπεία τους κατόχους
Με τόσα βίντεο που έχω δει για το αυτόματο παρκάρισμα, έχω μια τόση δα μικρούλα αμφιβολία.και παρκάρει, χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ποιος θα αγοράσει αμάξι που είναι ακόμα σε beta;Alpine A290 Beta.
Παρουσίαση σε λίγες μέρες.
To E300 του '14 που είχα παρκάριζε μια χαρά μονάχο του. Αλλο που δεν το άφηναΜε τόσα βίντεο που έχω δει για το αυτόματο παρκάρισμα, έχω μια τόση δα μικρούλα αμφιβολία.
Δεν είναι production version αλλά concept car. Όπως και με το Renault 5EV. Θα πατάει πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το 5. Όταν βγει προς πώληση θα φύγει το "β" και θα μείνει το Α290, τέλος 2024 αρχές 2025. Τιμές λένε από 35.000€.Ποιος θα αγοράσει αμάξι που είναι ακόμα σε beta;
Πλάκα έκανα αλλά δεν είχα καταλάβει ότι ήταν όντως concept/beta. Νόμιζα το είχαν ονομάσει έτσι.Δεν είναι production version αλλά concept car. Όπως και με το Renault 5EV. Θα πατάει πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το 5. Όταν βγει προς πώληση θα φύγει το "β" και θα μείνει το Α290, τέλος 2024 αρχές 2025. Τιμές λένε από 35.000€.