Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.817
Reaction score
136.760
Ενδιαφέρον. Το υποστηρίζουν όλες οι ασφάλειες;
 

Μηνύματα
1.005
Reaction score
2.811
Ενδιαφέρον. Το υποστηρίζουν όλες οι ασφάλειες;
Ιδέα δεν έχω. Εμένα μου το πρότεινε ο ασφαλιστής. Είναι ανεξάρτητο συμβόλαιο από διαφορετική εταιρία. Δηλαδή τα δύο συμβόλαια δεν έχουν σχέση μεταξύ τους.
Απλά αυτός το προτείνει σαν έξτρα σε όσους κάνουν μεικτή, ανεξαρτήτως εταιρίας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.817
Reaction score
136.760
Τώρα όσον αφορά το κόστος χρήσης ηλεκτρικού αυτοκινήτου, ένα θα σας πω και βάλτε το καλά στο μυαλό σας:

Είναι πολύ ακριβά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στη συντήρηση, κάθε χρόνο στο σέρβις πληρώνεις εκτός από αλλαγή δίσκων και τακακίων (γιατί σκουριάζουν) και λάδια φίλτρα μπουζί ιμάντες χρονισμού και ένα σωρό άλλα σατανικά πράματα, πολλές χιλιάδες ευρώ γιατί τα λάδια είναι εκλεκτά παρθένα ελαιόλαδα με ονομασία προέλευσης και αλατισμένα με χρυσόσκονη, ενώ τα φίλτρα λαδιού είναι μόνο από καθαρό μαύρο χρυσό, αλλιώς παίρνει φωτιά η μπαταρία υψηλής τάσης, καθότι κινέζικη.

Μακριά από τα EV παιδιά, δε συμφέρουν.

Ντιζελακι. Οκτάβια. Εγγύηση λέμε. Τζάμπα δίσκοι.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.564
Reaction score
30.461
Σύγκριση τιμών προγραμμάτων μικτής για BEV 30.000€. Εγώ αφαιρέσει όσες δεν είχαν τουλάχιστον 25.000€ στην κάλυψη από ανασφάλιστο. Υπάρχουν απαλλαγές 1500€, 750€ και 400€.

Νομική προστασία πολύ μικρή, αλλά οκ, μία χαρά τα βρίσκω να πω την αλήθεια. Τα περίμενα χειρότερα, ενώ έχω την εντύπωση πως έχουν γίνει φθηνότερα.

Screenshot_20230505_141622_Drive.jpg

Screenshot_20230505_141649_Drive.jpg

Screenshot_20230505_141714_Drive.jpg
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.638
Reaction score
27.516
Δλδ οι ταρίφες τώρα με τα ηλεκτρικά θα κινούνται σαν νορμάλ άνθρωποι ; ή πάλι θα σέρνονται ;
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
Πάλι θα σέρνονται, δεν αλλάζουν οι συνήθειες.

Ηλεκτρικό βανάκι Nissan φόρτιζε στον Βόλο!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.817
Reaction score
136.760
Ευτυχώς το δεύτερο αυτοκίνητό του, είναι Τέσλα.

Έχει όμως και θερμικό:


FB_IMG_1683299786639.jpg


Έξοδα συντήρησης λέει, και κλαίει. 🤪😁😂

(Και δεν εννοεί το Τέσλα)
 
Last edited:

Μηνύματα
16.544
Reaction score
23.460
λοιπόν αυτό το ποσό θα το δώσω τώρα στο μαζδα στην 15ετία αλλά περιλαμβάνει πράμματα βαριά πχ ψαλίδια ζεύγος (από τζόγους στο ball joint), βάσεις διαφορικού (κλάσανε , πόσο να αντέξουν) και φυσικά κλασσικά αναλώσιμα ΜΕΚ (βοηθητικός ιμάντας με εντατήρα/ρουλεμάν, μπουζί (κάθε 50000χλμ) , όλων των ειδών τα λιπαντικά (μηχανή, κιβώτια-διαφορικά), όλων των ειδών τα υγρά (ψύξη/φρένα/κλπ) α και υαλοκαθαριστήρες (denso τους καλούς που δουλεύουν και στα 150+ χωρίς να σηκώνονται από τον αέρα).
πολλά τα 900 για ford πάντως...
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Αφήστε τις φορτίσεις στο σπίτι. Είναι σαν να λέμε έχω δεξαμενή και βάζω πετρέλαιο θέρμανσης στο αυτοκίνητο.
Όλοι αυτοί στην έρευνα που δηλώνουν ότι το πετρελαιοκίνητο είναι πιο οικονομικό φαντάζομαι στο μυαλό τους έχουν τη φόρτιση έξω όπως και βάζουν πετρέλαιο στο βενζινάδικο.
αληθεια σε ποια χώρα έγινε η έρευνα; Για να ξέρουμε δηλαδή που είναι όλοι αυτοί που τους βγάλαμε αγράμματους.
 


Μηνύματα
1.243
Reaction score
1.856
μίλαγα με συνάδελφο που θεωρούσε ότι είναι μλκία να πάρεις ηλεκτρικό,
και ανάμεσα στα επιχειρήματα που του είπα (υπέρ του ηλεκτρικού) ήταν ότι γλιτώνεις λεφτά από τα σέρβις

"καλά, άστο αυτό" μου λέει με μία γκριμάτσα αμβισβήτησης με απόλυτη βεβαιότητα

και το σκεφτόμουν μετά και λέω, μπας και έχει δίκιο τελικά;


έδινα κατά κανόνα κάτω από 300 ευρώ για σέρβις για το passat που είχα για 15 χρόνια,
ίσως να το ξεπέρασα λίγο κάνα δυο φορές σε κανένα μεγαλύτερο σέρβις, δε θυμάναι ακριβώς,
και μιλάμε σέρβις μία φορά κάθε διετία

τώρα η ίδια αντιπροσωπεία ζητάει 350 ευρώ κάθε δύο χρόνια για το id3, αν κατάλαβα καλά από προηγούμενα μηνύματα


αναρωτιέμαι αν ισχύει το ίδιο και στην υπόλοιπη ευρώπη ή είναι ελληνική πατέντα

(ρωτάω γιατί πριν 30 σχεδόν χρόνια που είχα ένα golf, το βιβλίο του κατασκευαστή έλεγε αλλαγή λαδιών κάθε 15,000 χλμ, ο έλληνας αντιπρόσωπος κάθε 10,000 χλμ και ο τοπικός αντιπρόσωπος στην πόλη που έμενα και είχε το επίσημο σέρβις έλεγε κάθε 7,500 χλμ.)
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.969
Reaction score
11.407
Πω τι μου θύμησες με τα επίσημα σέρβις των vag. Όπως τα λες ήταν. Παλευες για την έκπτωση και για να μη σου αλλάζουν μπουζί και λάδια κάθε τόσο.

Εννοείται θα προσπαθήσουν να έχουν τα ίδια έσοδα και απο τα ηλεκτρικά. Αλλά ο ανταγωνισμός δε θα τους αφήσει. Εκτιμώ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.746
Reaction score
42.905
Ελλάδα
τελικά πόσο πληρώνει την KWh στο φορτιστή στο δρόμο ένας κάτοχος BEV;
Στο πετρέλαιο σήμερα είδα τιμή κάτω από 1,5 ευρώ το λίτρο. Εκτιμώ ότι θα γυρίσει εκεί που ήταν πριν 2 χρόνια, στο 1,3 περίπου, και σε βάθος 10ετίας θα έχει πέσει στο 0,5 ευρώ.
 

TGD

Μηνύματα
8.597
Reaction score
8.613
Σε 10 χρόνια θα έχεις αλλάξει αυτοκίνητο και θες δεν θες θα έχεις ηλεκτρικό. Οπότε τι μας νοιάζει η τιμή του ντήζελ τότε;
Πώς θα αναπληρωθούν τα έσοδα του κράτους από τα καύσιμα πρέπει να μας απασχολεί περισσότερο!
 

D

Deleted member 50795

Guest
..θα φορολογήσει την kWh κίνησης.. :geek:
( ή το «πλεόνασμα» κατανάλωσης στο σπίτι σου αν φορτίζεις εκεί, με κάποια κλίμακα)
 

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Είναι ξεκάθαρο ότι θα υπάρξει φορολογία στα ηλεκτρικά. Για αυτό λέμε ότι από θέμα κινήτρων και οικονομίας , όσο νωρίτερα πάρεις τόσο καλύτερα. Βέβαια το κόστος κτήσης θα έχει πέσει; Μάλλον ναι. Όποτε πάρε το αυτοκίνητο που σε βολεύει τώρα και μην σκέφτεσαι τι θα γίνει σε 10 με 15 χρόνια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.817
Reaction score
136.760
Άμα θες να πάρεις τώρα αυτοκίνητο, πάρε.

Άμα θες να πάρεις μετά από 15 χρόνια, πάρε τότε.

Κάθε χρόνο, τα δεδομένα θα αλλάζουν, μέχρι που θα αλλάξει η έννοια της ιδιοκτησίας στο ΙΧ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.564
Reaction score
30.461
Μισό ευρώ ντίζελ δεν πρόκειται να υπάρξει, για διάφορους λόγους. Εξάλλου από το 2035 δεν θα υπάρχουν και καινούργια οχήματα που να το χρειάζονται. Και με το e-fuel δεν είναι βέβαιο πως θα είναι το καύσιμο του μέλλοντος. Ή το εναλλακτικό ευρείας χρήσης. Διάβαζα ένα άρθρο τις προάλλες πως όσο και να θέλουν τα μαθηματικά δεν βγαίνουν. Για αεροπλάνα, αγώνες ταχύτητας, καράβια, ιδιωτικά αεροσκάφη κ.α. οκ, αλλά άλλο θέμα αυτό.

Ίσως δώσουν μεγάλο μπούστ στο υδρογόνο. Πράσινος ξεπράσινο σχεδόν κανείς δεν θα ψάξει. Όπως γίνεται τόσα χρόνια με τις μονάδες εξόρυξης. Κανένα πλαίσιο. Τεράστιες ποσότητες κάθε μέρα στον αέρα.

Πήρε άδεια και το πρώτο φωτοβολταϊκό με αποθήκευση ενέργειας στην Ελλάδα, αποκλειστικά για παραγωγή πράσινου υδρογόνου. Fast track διαδικασίες.

Εφόσον σας κάνει, πάρτε ηλεκτρικό όσο γρηγορότερα μπορείτε.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.557
Μηνύματα
2.944.180
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top