...πικαπ μετα το 2020, σοβαρα?

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Του έχω πεί κάτι "κακίες" ... ναι. 😀

Αλλά και αυτός δεν πάει πίσω. 😀

Θα τον περάσω στις εξετάσεις που θα διεξάγει ο Κος Χρήστος, είναι όλα μιλημένα και κανονισμένα, έχω τα θέματα. 😀

Πάω να βάλω παγοκύστες στο γόνατο.
Παγάκια σε σακουλίτσα και αγκαλιάζει όλο το γόνατο όμορφα και νοικοκυρεμένα😀

Έχουμε και το μεγάλο ελάττωμα σήμερα που μας πήρε τα μυαλά την ΑΕΚΑΡΑ!!
🍷🍷🍷
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.387
Παγάκια σε σακουλίτσα και αγκαλιάζει όλο το γόνατο όμορφα και νοικοκυρεμένα😀

Έχουμε και το μεγάλο ελάττωμα σήμερα που μας πήρε τα μυαλά την ΑΕΚΑΡΑ!!
🍷🍷🍷
Έλα να με πάρεις, πάμε Βενιζέλος για υποδοχή με τις παγοκύστες μαζί. 😀 Μετά τις 1.30 φτάνουν, προλαβαίνουμε χα χα.
 

Μηνύματα
3.795
Reaction score
6.803
Έλα να με πάρεις, πάμε Βενιζέλος για υποδοχή με τις παγοκύστες μαζί. 😀 Μετά τις 1.30 φτάνουν, προλαβαίνουμε χα χα.
Σιγά ρε μην τρέχουμε με τους τρελούς!!
Χαχαχααχα
 



Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.865
Reaction score
8.921
Ποιά είναι η ribbon ?
Τα super tweeters που έβγαλε η SONY όταν πρωτοκυκλοφόρησε το SACD τα πωλούσε έξτρα , είχαν και ρυθμιστικό περιστροφής και κροσσάρισμα , και έφταναν τα 70KHZ έλεγε τότε η SONY .
Τώρα ποιός άκουγε 70KHZ πέρα από νυχτερίδες δεν ξέρω. Τα είχα δει και μου άρεσαν πολύ , αλλά το ποσό που ζητούσαν ήταν εξωφρενικό κάπου στις 500.000ΔΡΧ. Περίπου το 97 αν θυμάμαι καλά.
Τα δανείστηκα και τα έβαλα στο σύστημα άλλα δεν άκουσα τίποτα , ακόμη και με sacd που είχα , και τα έδωσα πίσω.
Πολύ σωστά! Διότι ναι μεν το τουιτεράκι, κάνει αυτό που υπόσχεται, τα αυτάκια μας όμως αλλού βρίσκονται! Τα έχουμε ξανά συζητήσει αυτά. Έτσι ακριβώς γίνεται και με τα υπόλοιπα που αναφέρουμε, (χαρακτηριστικά μηχανημάτων, ηχείων, υπερυψηλής ανάλυσης αρχείων κλπ). Ισχύουν τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά .... αλλά μόνο στα χαρτιά!

Για να αντιληφθούμε συχνότητες κοντά στα 18.000, 20.000 hz πρέπει να είμαστε κάτω το 25 ετών! Για πιο πάνω δε συχνότητες, αν είμαστε νυχτερίδες!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.641
Reaction score
58.149
Έλα να με πάρεις, πάμε Βενιζέλος για υποδοχή με τις παγοκύστες μαζί. 😀 Μετά τις 1.30 φτάνουν, προλαβαίνουμε χα χα.
μπορείς να βελτιώσεις την κινητικότητα και την καθημερινή σου λειτουργικότητα με κάτι τέτοιο :

Μάστορα ρίχτο πάλι , δεν το έπιασα με την πρώτη.
Ανατρέχουμε για βοήθεια σε δύο συνδέσμους από το παρελθόν :


Υπενθυμίζεται ότι τα ίδια τα μεταβατικά έχουν διάρκεια περίπου 20 msec και δεν είναι τα ίδια μουσικές νότες αλλά κρουστικές συνιστώσες με ενεργειακό περιεχόμενο πλούσιο σε ανώτερης τάξης αρμονικές για τις νότες από τα συμμετέχοντα μουσικά όργανα. Επίσης ελέω πολύ σύντομης διάρκειας δεν καθορίζουν τα ίδια την ακουστότητα στο αναπαραγόμενο σήμα. Η τελευταία καθορίζεται από το ενεργειακό περιεχόμενο που θα λογαριάζεται σε ΄΄σταθερή κατάσταση΄΄ (steady state) . Για τέτοιους λόγους κατά την επεξεργασία μίξης και premastering σε δεδομένο κομμάτι αναζητείται από τον υπεύθυνο ηχητικό μηχανικό κάποια ΄΄χρυσή τομή΄΄ - συνήθως με προφίλ δυναμικής συμπίεσης αλλά και EQ - ανάμεσα στον έλεγχο πάνω στην ανώτατη στάθμη των στιγμιαίων κορυφώσεων σε συνάρτηση με την ακουστότητα από τα τμήματα steady state ώστε ν'ακούγεται στους τελικούς χρήστες αρκετά ζωηρό.
1683615004895.png


Έχει εκτιμηθεί ότι η ακουστική μας αντίληψη συλλαμβάνει πιο ρεαλιστικά τις στιγμιαίες και ραγδαίες κορυφώσεις ενέργειας κατά την απαρχή στα μεταβατικά συμβάντα όποτε οι συσκευές στην αλυσίδα αναπαραγωγής έχουν δυνατότητα ν'αναπαραγάγουν οι ίδιες χονδρικά μέχρι την εικοστή αρμονική από τους εμπλεκόμενους φθόγγους με την υψηλότερη συχνότητα. Εννοείται ότι δεν θα μας αρκούσε η γραμμικότητα στο πεδίο της συχνότητας αλλά να υφίσταται και φασική συνοχή ως προς το αρμονικό περιεχόμενο. Ειδικά ο τελευταίος παράγοντας τείνει να παραβλέπεται σε διάφορες συσκευές αναπαραγωγής με εκτεταμένο εύρος ζώνης με αποτέλεσμα να δημιουργούσαν κάποια αδιόρατη αφύσικη αίσθηση που θα στιγμάτιζε αδίκως ολόκληρο το format που θα εξυπηρετούσαν .

Κάτι τέτοιο έχει διαπιστωθεί πως συμβαίνει μολονότι η ανθρώπινη ακοή δεν θα ξεπερνούσε το θεωρητικό όριο των 20 KHz για νεαρά άτομα αλλά έστω και όταν το άνω όριο απόκρισης θα βρισκόταν πολύ πιο κάτω από αυτήν την τιμή όπως συμβαίνει σε μεγαλύτερες ηλικίες. Έχει γίνει επίσης αναφορά στην ικανότητα του ανθρώπινου οργανισμού να συλλαμβάνει υπερηχητικά σήματα μέσω αισθητηριακών δεκτών ανεξάρτητων από το ίδιο το αυτί.
Πολύ σωστά! Διότι ναι μεν το τουιτεράκι, κάνει αυτό που υπόσχεται, τα αυτάκια μας όμως αλλού βρίσκονται! Τα έχουμε ξανά συζητήσει αυτά. Έτσι ακριβώς γίνεται και με τα υπόλοιπα που αναφέρουμε, (χαρακτηριστικά μηχανημάτων, ηχείων, υπερυψηλής ανάλυσης αρχείων κλπ). Ισχύουν τα αναγραφόμενα χαρακτηριστικά .... αλλά μόνο στα χαρτιά!

Για να αντιληφθούμε συχνότητες κοντά στα 18.000, 20.000 hz πρέπει να είμαστε κάτω το 25 ετών! Για πιο πάνω δε συχνότητες, αν είμαστε νυχτερίδες!
Γι αυτό κι έχουν σημασία μια άρτια απόδοση ακόμα και σε υπερηχητικές ζώνες με συνοχή στην Κρουστική ανεξάρτητα από τις εγγενείς ικανότητες στο ακουστικό μας σύστημα.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.387
Σακούλα με κατεψυγμένο αρακά!
Έχει ειδικές παγοκύστες που παίρνουν την μορφή που απαιτείται, ιδίως σε γόνατο. Έχω δύο τέτοιες αλλά μικρότερες 13 Χ 22 εκατοστά. Και οι μικρότερες σε διαστάσεις σαν την δική μου την ίδια τιμή έχουν απο ότι βλέπω κάπου 9 - 10 ευρώ η μία, ανάλογα απο που θα τις προμηθευτείς. Όλα τα φαρμακεία τις έχουν.

Βοηθάει να φύγει το υγρό που έχει μαζευτεί. Χρήσιμιο να το έχει κάποιος στο σπίτι, ίσως και για παλιούς μικροτραυματισμούς που επανέρχονται λόγω κάποιας ταλαιπωρίας -ζορίσματος . Μπορεί και να θερμανθούν και είναι και για θερμοθεραπεία.


Ευχαριστώ όλους πάντως για τις συμβουλές.
 

Vakis2000

Κλιψ κλαψ
Μηνύματα
7.865
Reaction score
8.921
Οκ έχω διαβάσει σχετικά, Παρόλα αυτά στην πράξη είναι πολύ δύσκολο να αντιληφθούμε κάτι!

Πχ Πάρτε τα καλύτερα ακουστικά σας και κάντε μόνοι σας το πείραμα μέσω των διαφόρων εφαρμογών που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Για να πειστείτε δε πως υπάρχει πρόβλημα, έχετε μαζί σας και ένα άτομο αρκετά νεότερο από εσάς.
Πχ προσωπικά σταμάτησα τελείως να ακούω (σαν να μην υπάρχει δηλαδή ήχος) μετά τα 12000-13000 hz ενώ η κόρη μου πηγαινε πολύ παραπάνω... Όταν λέω τίποτα το εννοώ ! Σαν να ήταν κλειστός ο Ήχος! Ούτε κάτι το στιγμιαίο ούτε μέσω αισθητηριακών δεικτών κλπ...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.298
Reaction score
137.983
Για να αντιληφθούμε συχνότητες κοντά στα 18.000, 20.000 hz πρέπει να είμαστε κάτω το 25 ετών! Για πιο πάνω δε συχνότητες, αν είμαστε νυχτερίδες!
Αυτή η σκέψη, όπως ίσως καταλάβατε από την απάντηση του μπουτχια, είναι λάθος.

Καταρχήν τα βασικά:

Μπερδεύει πολύς κόσμος με επιφανειακή γνώση την ουδό ακοής με την δυνατότητα της ακοής.
Η ουδός ακοής μας δείχνει ποια είναι η πιο χαμηλή στάθμη στην οποία θα ακούσουμε μια συχνότητα.

Η χαμηλή ευαισθησία σε κάποια συχνοτικά εύρη (κυρίως στα άκρα του φάσματος) δεν είναι πλήρης αδυναμία (κόφωση) της ακοής, απλώς χρειάζεται υψηλότερη στάθμη για να γίνουν αυτές οι συχνότητες αντιληπτές.

Δηλαδή μιλάς στον thva χαμηλόφωνα, δεν ακούει τι λες, του φωνάζεις, ακούει. Δεν είναι κουφός, απλώς λόγω ηλικίας χρειάζεται υψηλότερη στάθμη για να ακούσει.

Εξαίρεση αποτελούν παθολογίες του αισθητηρίου της ακοής, που οδηγούν όντως σε κόφωση, είτε πλήρη, είτε σε τμήματα του φάσματος. Η τρίτη ηλικία όμως, από μόνη της, δεν είναι τέτοια παθολογική κατάσταση.

Ταυτόχρονα, όλοι οι κρουστικοί ήχοι, εμπεριέχουν τερατώδες εύρος φάσματος, και το ανθρώπινο αισθητήριο δεν αντιλαμβάνεται μόνον τις συχνότητες που βρίσκονται μέσα στις ικανότητες του αυτιού, αλλά αντιλαμβάνεται την κρουστική ενέργεια ως σύνολο.

Ως εκ τούτου, η πιστή αναπαραγωγή των κρουστικών ήχων, θα πρέπει να εμπεριέχει όλο το ενεργειακό περιεχόμενο αυτών των ήχων, ακόμα και σε συχνότητες που είμαστε όντως κουφοί, ώστε να δώσει την πιο "πειστική" ανάπλαση της αρχικής λάιβ κρουστικής αίσθησης.

Δηλαδή, βάλτε σαμπ. Πολλά. Πολύ ισχυρά.

ΥΓ. Δίσκος βινυλίου, που έχει παίξει και 10 φορές, είναι πρακτικά και πραγματικά αδύνατο να εμπεριέχει περιεχόμενο άνω των 18 kHz, και πολλά λέω.
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
Πχ προσωπικά σταμάτησα τελείως να ακούω (σαν να μην υπάρχει δηλαδή ήχος) μετά τα 12000-13000 hz ενώ η κόρη μου πηγαινε πολύ παραπάνω... Όταν λέω τίποτα το εννοώ ! Σαν να ήταν κλειστός ο Ήχος! Ούτε κάτι το στιγμιαίο ούτε μέσω αισθητηριακών δεικτών κλπ...
και πολλά άκουσες..:geek:
φχαριστημενος νασαι.
 
Last edited by a moderator:

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.387
Όλα σωστά. ωραίο πόστ. ευχαριστώ για την ιδέα για τον μετατραυματικό επίδεσμο. Μικρές παρατηρήσεις εάν και δεν έχω διαβάσει τα link (και άρα μπορεί και ατυχείς).

Για τέτοιους λόγους κατά την επεξεργασία μίξης και premastering σε δεδομένο κομμάτι αναζητείται από τον υπεύθυνο ηχητικό μηχανικό κάποια ΄΄χρυσή τομή΄΄ - συνήθως με προφίλ δυναμικής συμπίεσης αλλά και EQ - ανάμεσα στον έλεγχο πάνω στην ανώτατη στάθμη των στιγμιαίων κορυφώσεων σε συνάρτηση με την ακουστότητα από τα τμήματα steady state ώστε ν'ακούγεται στους τελικούς χρήστες αρκετά ζωηρό.
Ναί είναι το λεγόμενο να "πετάγεται" pop ξεχωρίζει απο την μίξη ενα μουσικό όργανο. Η ισορροπία είναι σημαντική και εδώ καθώς πάλι το αποτέλεσμα είναι αφύσικο αλλά και το ringing που ακολουθεί, εάν το παρακάνουν γιατί δεν "ακούνε" και καλά λόγω unterated studio αλλά και άλλους λόγους όπως μόνιτορ ηχεία που χρησιμοποιούνται, κομπρέσορας, μην τήρηση της ισρροπίας σε σχέση με το σβήσιμο (decay) που επηρρεάζεται. Αυτό συμβάλλει στο μεγαλύτερο ποσοστό και στην αίσθηση του χτυπήματος στο στήθος της ντραμς και όχι αυτά που λένε περί πολλών βατ και τέτοια. Το κάνουν για να δώσουν μια live αίσθηση.
αλλά να υφίσταται και φασική συνοχή ως προς το αρμονικό περιεχόμενο. Ειδικά ο τελευταίος παράγοντας τείνει να παραβλέπεται σε διάφορες συσκευές αναπαραγωγής με εκτεταμένο εύρος ζώνης με αποτέλεσμα να δημιουργούσαν κάποια αδιόρατη αφύσικη αίσθηση ...
Νομιζω οι πέντε πρώτες αρμονικές καθώς και η σχέση μεταξύ τους και ο "ισορροπημένος" ρυθμός μείωσης μεταξύ τους είναι που μετράει γενικά αλλά και φασικά. Δεν νομίζω να μετράει τόσο πολύ μέχρι την εικοστή. Εκεί είναι πιο ¨ευαίσθητο" το αυτί (κάπου, κάποτε, είχα διαβάσει κάτι).

Εσυ τώρα θα τα εκτιμήσεις αυτά και θα τα βάλεις σε "ταξη", εάν έχουν κάποια αξία.
 

Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.387
Δίσκος βινυλίου, που έχει παίξει και 10 φορές, είναι πρακτικά και πραγματικά αδύνατο να εμπεριέχει περιεχόμενο άνω των 18 kHz, και πολλά λέω.
Έ, όχι και δέκα φορές , υπερβάλλεις. Όλα τα άλλα σωστά. Ακόμη περιμένω να μου δείξεις μίξη που έχει πάνω απο 10 Κ μην σου πω 7 Κ σε αυτά ιδίως που ακούς χα χα.

Ο thva παρόλο το γήρας του ακούει 17 - 17.5 Κ , έχει φροντίσει την ακοή του, ποτέ δεν την ταλαιπώρησε και είναι και ευαίσθητος λόγω του ότι είναι λίγο νευρικός , με πρόβλημα συγκέντρωσης εν μέσω υψηλού μπακράουντ θορύβου και λίγο σάικο χα χα. Το περιβάλλον του ήταν και είναι ακόμη και τώρα που είναι σε πόλη φροντισμένο να είναι σε επίπεδο 25- 27 μάξιμουμ 30 db. (και δεν το έκανε λόγω audio αλλά για τους προαναφερθέντες λόγους).
 
Last edited:



Μηνύματα
16.471
Reaction score
19.387
ωχ... κι άλλος μανέστρος προέκυψε με ακοή κοντά στα 20Khz :p
Έχει δηλώσει τέτοιο πράγμα ο Μαέστρος ; Δε νομίζω. Θα το έκανε για να κάνει καζούρα στον Κο Μάρκου που όλο το διαφημίζει χα χα.

Εσείς τι γίνεται εκεί στον κάμπο ; Βιασμούς ανηλίκων με διανοητικά προβλήματα κιόλας ακούω, συμμορίες ανηλίκων που σπάνε στο ξύλο και μαχαιρώνουν , όπως Αθήνα, ανθρώπους κλπ. Ωραία κοινωνία φτιάξαμε αλλά κυρίως προέχει η ακοή. 😀

Οι βλακείς στο σινεμά και στο ιντερνετ που βλεπουνε φταίνε ;
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.782
Reaction score
16.516
Έχει δηλώσει τέτοιο πράγμα ο Μαέστρος ; Δε νομίζω. Θα το έκανε για να κάνει καζούρα στον Κο Μάρκου που όλο το διαφημίζει χα χα.
ποιο πολύ δήλωσε αλλά είπα να μην τον ...εκθέσω πολύ :p
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.641
Reaction score
58.149
Έ, όχι και δέκα φορές , υπερβάλλεις. Όλα τα άλλα σωστά. Ακόμη περιμένω να μου δείξεις μίξη που έχει πάνω απο 10 Κ μην σου πω 7 Κ σε αυτά ιδίως που ακούς χα χα.

Ο thva παρόλο το γήρας του ακούει 17 - 17.5 Κ , έχει φροντίσει την ακοή του, ποτέ δεν την ταλαιπώρησε και είναι και ευαίσθητος λόγω του ότι είναι λίγο νευρικός , με πρόβλημα συγκέντρωσης εν μέσω υψηλού μπακράουντ θορύβου και λίγο σάικο χα χα. Το περιβάλλον του ήταν και είναι ακόμη και τώρα που είναι σε πόλη φροντισμένο να είναι σε επίπεδο 25- 27 μάξιμουμ 30 db. (και δεν το έκανε λόγω audio αλλά για τους προαναφερθέντες λόγους).
:biggrin:

Όλα σωστά. ωραίο πόστ. ευχαριστώ για την ιδέα για τον μετατραυματικό επίδεσμο. Μικρές παρατηρήσεις εάν και δεν έχω διαβάσει τα link (και άρα μπορεί και ατυχείς).


Ναί είναι το λεγόμενο να "πετάγεται" pop ξεχωρίζει απο την μίξη ενα μουσικό όργανο. Η ισορροπία είναι σημαντική και εδώ καθώς πάλι το αποτέλεσμα είναι αφύσικο αλλά και το ringing που ακολουθεί, εάν το παρακάνουν γιατί δεν "ακούνε" και καλά λόγω unterated studio αλλά και άλλους λόγους όπως μόνιτορ ηχεία που χρησιμοποιούνται, κομπρέσορας, μην τήρηση της ισρροπίας σε σχέση με το σβήσιμο (decay) που επηρρεάζεται. Αυτό συμβάλλει στο μεγαλύτερο ποσοστό και στην αίσθηση του χτυπήματος στο στήθος της ντραμς και όχι αυτά που λένε περί πολλών βατ και τέτοια. Το κάνουν για να δώσουν μια live αίσθηση.

Νομιζω οι πέντε πρώτες αρμονικές καθώς και η σχέση μεταξύ τους και ο "ισορροπημένος" ρυθμός μείωσης μεταξύ τους είναι που μετράει γενικά αλλά και φασικά. Δεν νομίζω να μετράει τόσο πολύ μέχρι την εικοστή. Εκεί είναι πιο ¨ευαίσθητο" το αυτί (κάπου, κάποτε, είχα διαβάσει κάτι).

Εσυ τώρα θα τα εκτιμήσεις αυτά και θα τα βάλεις σε "ταξη", εάν έχουν κάποια αξία.
Σε ζητήματα τεχνικών συμπίεσης κατά τη μουσική παραγωγή δεν είμαι τόσο ειδικός ώστε να κάνω ανάλυση πάνω στην εφαρμογή των λεπτομερέστερη απ'ό,τι έχω γράψει στο σχετικό νήμα: https://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/
Σχολιάζω πρόσθετα μόνο ότι οι διαδικασίες δυναμικής συμπίεσης είναι άκρως απαραίτητες σε οποιαδήποτε μουσική παραγωγή ανεξαιρέτως ώστε το master να ήταν στοιχειωδώς ανεκτό από τους ακροατές ηχοσυστημάτων.

Αυτό που μπορώ να επισημάνω για τα υπόλοιπα σκέλη είναι ότι έχει πολύ μεγάλη σημασία για τη ρεαλιστική απόδοση σε ποιο συχνοτικό ύψος κείτονται οι θεμελιώδεις τόνοι που θα μας ενδιέφεραν στο αναπαραγόμενο σήμα κατά την εκάστοτε περίπτωση... Άμα περιέχονταν λ.χ. μεταλλικά κρουστά με θεμελιώδεις στην τελευταία οκτάβα και χωρίς στενές αρμονικές σχέσεις για τα υπάρχοντα πολλαπλάσια αυτών σε συχνότητα τότε θα ήταν υπερβολικό να ψαχνόμασταν σε εκατοντάδες χιλιάδες Hertz.

Άμα πάλι περιέχονται θεμελιώδεις από έγχορδα ή πνευστά κείμενες σε μεσαίες οκτάβες όπου το ακουστικό μας σύστημα εμφανίζει κορυφαία ευαισθησία, τότε θα μας ενδιέφεραν και οι ανώτερης τάξης αρμονικές ειδικά επειδή προϊόντα από ... ενδοδιαμόρφωση υπερηχητικών αρμονικών θα είχαν συχνότητα κείμενη οπωσδήποτε στη ζώνη ύψιστης ευαισθησίας.

Κρουστικά σήματα με θεμελιώδεις αποκλειστικά στις πρώτες οκτάβες εμφανίζουν αρμονικές που φτάνουν έως τις...δύο τελευταίες. Γι αυτό εκτός των στιβαρών sub στη δική τους ζώνη ευθύνης ζωτική σημασία θα είχαν όχι μόνο οι αμέσως ανώτερες οκτάβες αλλά και γραμμική απόδοση όπως θα φανερωνόταν με σήματα τετραγωνικού παλμού σε 1 KHz & 10 KHz αντίστοιχα.

Μακροδυναμικές αντιθέσεις και ανάλογα μεταβατικά συμβάντα περιέχουν συνήθως θεμελιώδεις τόνους σε πληθώρα διαφορετικών συχνοτήτων , οπότε αυξάνονται κατακόρυφα και οι απαιτήσεις, τόσο σε επίπεδο παραγωγής όσο και αναπαραγωγής.

...
Εσείς τι γίνεται εκεί στον κάμπο ; Βιασμούς ανηλίκων με διανοητικά προβλήματα κιόλας ακούω, συμμορίες ανηλίκων που σπάνε στο ξύλο και μαχαιρώνουν , όπως Αθήνα, ανθρώπους κλπ. Ωραία κοινωνία φτιάξαμε αλλά κυρίως προέχει η ακοή. 😀

Οι βλακείς στο σινεμά και στο ιντερνετ που βλεπουνε φταίνε ;
Θα έπρεπε επίσης να προβληματίζει το γεγονός ότι όσο πιο υπερπροστατευτική και λιγότερο ανεκτική γίνεται η θέση των κοινωνικών συνόλων σε τέτοιες εκδηλώσεις συμπεριφοράς, εντείνονται αντί να εκλείπουν τα σχετικά φαινόμενα.
 
Last edited:

Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.173
Reaction score
21.808
Μην μιλάτε παρακαλώ για θόρυβο περιβάλλοντος..
Ζω σε ανηφορικό σημείο στην πόλη (όλοι γκαζώνουν :rolleyes: ) και δίπλα σε σχολείο..
55 με 70db παίζει ''χαλί'' συνήθως.
Γι' αυτό επενδύω σε ''σοβαρά μηχανήματα'' :tongue:
Γι' αυτό ακούω τη μουσικήμ' εκεί στα 70 με 75db τις ''ήσυχες ώρες'' της ημέρας στην ένταση που έχω συνηθίσει.. ;)

Όταν πηγαίνω στο εξοχικό μου 'ρχεται να φάω τα δάχτυλάμ' απ' την ησυχία..
Σε ταραχή..o_O

Θα σέβεστε.. 8-)

Νεύρα δεν έχω, είναι σμπαράλια και δεν ανταποκρίνομαι.. 😛
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.848
Μηνύματα
2.954.187
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top