Vakis2000
Κλιψ κλαψ
- Μηνύματα
- 7.861
- Reaction score
- 8.906
Αυτό περίπου είναι το στιλ μου.... Καμία σχέση λοιπόν με αυτό που αγόρασα.
Φαίνεται πιο φυσιολογικός άνθρωπος από εσένα (κι από εμένα), μην τον καταστρέψεις και κάθεται να μετράει το του με μεζούρες και μικρόφωνα κάθε μέρα..Αχ, αχ τί έπαθα... εκμετάλλευση παντού. Και έλεγα στον αδερφό μου "αυτά θα πάρεις για μπροστά" και μου είπε σιγά μη δώσω 2 χιλιάρικα για ηχεία.
Το ένα του λέω...
Τι αψητες;Άμα τις τρώτε τόσο άψητες όσο στη δεύτερη εικόνα
Πολυαγαπημένε μας Vakis, άλλη φορά άκου πρώτα το album που θα σ'ενδιέφερε σε Spotify ή bandcamp ή Youtube προτού να το αγόραζες σε LP.Αυτό περίπου είναι το στιλ μου.... Καμία σχέση λοιπόν με αυτό που αγόρασα.
Έχω αναφερθεί στο πώς προτιμώ διάφορα κρέατα : Από medium well και πάνω, ανεξάρτητα με το τι θα πρόσταζαν οι γαστρονομικοί όροι. Το να βλέπω καταστάσεις tartar και διάφορα αιματηρά εδέσματα μου φέρνει προσωπικά σιχαμάρα γιατί με παραπέμπει σε παραστάσεις επιτόπια κατακρεουργημένων ζώων.Τι αψητες;
Καλοψημενες (μιντιουμ) είναι, πλάκα κάνεις;
Για Μπλάκ Άνγκους Αργεντινής, ριμπ άι, είναι ότι πρέπει.
Μπορεί στα στέρεα να ξέρεις, αλλά στο μοσχάρι κοβεσαι με συνοπτικές διαδικασίες.
Για να μάθεις:
Η πολύ πολύ καλή η μοσχαρίσια μπριζόλα, η σούπερ σπέσιαλ κοπή, τρώγεται τόσο ψημένη, ώστε ένας ικανός κτηνίατρος με καρπα να μπορεί να αναστήσει το ζωντανό.
Οι απλώς καλές μοσχαρίσιες κοπές, τρώγονται (αναλόγως περιεκτικότητας σε λίπος) σε κάποιο από τους παρακάτω βαθμούς ψησίματος:
View attachment 291376
View attachment 291375
Με το λιγότερο λίπος, rare.
Με το περισσότερο λίπος, medium well.
Για ταρτάρ και καρπατσιο, χρειάζεται πολύ μικρής περιεκτικότητας λίπους κρέας ωρίμανσης.
Στο επόμενο μάθημα, θα μιλήσουμε για την ωρίμανση της μοσχαρισιας μπριζόλας.
50€ (φιλικά)
αιματηρές
Καμιά σχέση με αίμα.αιματηρά εδέσματα
Καλά ντε ! μην σπρώχνεις !Σε κάθε περίπτωση, το να λες ότι η μπριζόλα στάζει αίμα, είναι 1000% λάθος. Ανεπίτρεπτο λάθος μάλιστα.
Άμα τις τρώτε τόσο άψητες όσο στη δεύτερη εικόνα, τότε θανατώστε και οι ίδιοι τα ζωντανά μπας κι έχει ακόμα μεγαλύτερη μέθεξη - αναδρομή σε πρωτογονικά ένστικτα και δεν συμμαζεύεται...
Όταν κάτι θα προξενούσε αηδία σε κάποιους για δικούς τους ιδιαίτερους λόγους, μικρή σημασία έχει η πραγματική σύσταση των ιστών - που είναι ούτως ή άλλως γνωστή στον υποφαινόμενο.Καμιά σχέση με αίμα.
Κατά τη σφαγή το αίμα έχει κυριολεκτικά στραγγίξει.
Το κόκκινο χρώμα στο κρέας, και πιθανώς το κόκκινο ζουμί στο πιάτο, δεν προέρχονται από αίμα (αιμοσφαιρίνη) αλλά είναι μυς (μυοσφαιρίνη).
Αυτή, είναι καθαρή πρωτεΐνη, και νοστιμότατη.
Μυοσφαιρίνη - Βικιπαίδεια
el.m.wikipedia.org
Η αιμοσφαιρίνη έχει 4 μόρια αίμης, η μυοσφαιρίνη έχει 1 μόριο αίμης. Στο μόριο της αίμης συνδέεται ο σίδηρος, και από κει προκύπτει το κόκκινο χρώμα.
Σε κάθε περίπτωση, το να λες ότι η μπριζόλα στάζει αίμα, είναι 1000% λάθος. Ανεπίτρεπτο λάθος μάλιστα.
Σωστό αυτό.Όταν κάτι θα προξενούσε αηδία σε κάποιους για δικούς τους ιδιαίτερους λόγους, μικρή σημασία έχει η πραγματικότητα
Τρώγονται όλα αυτά ;Σωστό αυτό.
(Ισχύει και για το πικάπ, τους SET, το δικαναλο, τα σεταπ χωρίς σαμπ, και τα ηχεία με κίτρινο μιντ)
Μόνο ο ... Ear δεν τρώγεται.Τρώγονται όλα αυτά ;
Τόσο στα μπάσα όσο και στα πρίμα, χρειάζεται υποβιβασμός και ιδιαίτερη μεταχείριση καθώς το υλικό ( βινύλιο ) και το σύστημα ανάγνωσής του δεν μπορούν να αναπαράξουν τέτοιες συχνότητες απο μόνα τους. Γίνεται λοιπόν ο υποβιβασμός ( και το ειδικό μιξάρισμα για τις χαμηλές ) και έρχεται η RIAA να φέρει τις καμπούρες στην ευθεία, με έντονη ενίσχυση.
RIAA equalization is a form of pre-emphasis on recording and de-emphasis on playback. A recording is made with the low frequencies reduced and the high frequencies boosted, and on playback, the opposite occurs. The net result is a flat frequency response, but with attenuation of high-frequency noise such as hiss and clicks that arise from the recording medium.είπα ότι το υλικό δεν μπορεί να φιλοξενήσει πρίμα,
Μα και το Lacquer από το οποίο βγαίνουν με πρεσσάρισμα τα βινύλια μέταλλο είναι . Δεν είμαι σίγουρος αν είναι αλουμίνιο ή κάτι άλλο .RIAA equalization is a form of pre-emphasis on recording and de-emphasis on playback. A recording is made with the low frequencies reduced and the high frequencies boosted, and on playback, the opposite occurs. The net result is a flat frequency response, but with attenuation of high-frequency noise such as hiss and clicks that arise from the recording medium.
Από εδώ.
Δεν είναι θέμα υλικού. Π.χ. είχαν παρουσιαστεί κοπτικές κεφαλές που έκοβαν απ' ευθείας σε μέταλλο (ειδικό κράμα, προθερμασμένο σε συγκεκριμένη θερμοκρασία.
Απ' ότι θυμάμαι (πάνε και πολλά χρόνια) με αυτόν τον τρόπο μειώνονταν τα στάδια παραγωγής μέχρι την παραγωγή της μήτρας εκτύπωσης. Ήταν μια τεχνολογική εξέλιξη-πρόταση που παρουσιάστηκε προς το τέλος της εποχής του βινυλίου (δεν ξέρω αν επικράτησε).Μα και το Lacquer από το οποίο βγαίνουν με πρεσσάρισμα τα βινύλια μέταλλο είναι . Δεν είμαι σίγουρος αν είναι αλουμίνιο ή κάτι άλλο .
Όχι βέβαια.Τρώγονται όλα αυτά ;