Tesla


Μηνύματα
474
Reaction score
124

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Από τότε που πήρε ο ανωτέρω ιδιοκτήτης το Τέσλα μοντελ 3, έχουν γίνει πολύ σημαντικές αναβαθμίσεις.

Τότε η εξαιρετική αντλία θερμότητας (octavalve) ήταν μόνον στο Υ, τώρα υπάρχει στάνταρ σε όλα τα Τέσλα. Βελτιωμένη μάλιστα, σε σχέση με την αρχική υλοποίηση!

Τότε όλα τα τζάμια ήταν μονά, τώρα όλα τα τζάμια είναι διπλά, με ηχομόνωση ενδιάμεσα, και εξαιρετικά αποτελεσματικά στο θόρυβο περιβάλλοντος, κάτι που λείπει από όλα τα EV.

Σπουδαία τεχνολογία έχουν πλέον τα κρύσταλλα της οροφής, με πολλές στρώσεις υλικών, εξαιρετικό και απολύτως κορυφαίο γυαλί. Για το μοντελ S κυκλοφόρησε μόλις ένα νέο κρύσταλλο, μικρότερου βάρους και υψηλότερης αντοχής, με βελτίωση σε όλες τις παραμέτρους. Συνεχής και ασταμάτητη η εξέλιξη σε όλα, σε κάθε βίδα.

Γενικά έχουν βελτιωθεί πολύ στην ηχομόνωση, από τότε.

Μεγάλη βελτίωση έχουν και στις αναρτήσεις από τότε, διότι ήταν πολύ σφιχτές.

Σημαντικές διαφορές έχουν στις μπαταρίες, στην ταχύτητα φόρτισης, στους αισθητήρες, σε πολλά σημεία.

Βεβαίως έχει τρομερή βελτίωση από τότε η συναρμογή των αυτοκινήτων, τα γνωστά panel gaps, και η βαφή πλέον είναι κορυφαία ανεξαρτήτως τιμής, ενώ τότε είχε σοβαρά θέματα.

Σπουδαία είναι και η βελτίωση στο σασί του αυτοκινήτου, με τις γιγαντιαίες πρέσες.

Η Τέσλα έχει μια συνεχή βελτίωση καθημερινά.
Κι όταν λέμε καθημερινά, το εννοούμε. Αποκαλείται agility στην παραγωγή, όπου έχουν τη δυνατότητα καθημερινά για βελτιώσεις, και κατά μέσο όρο υπάρχουν 5 έως 10 βελτιώσεις κάθε μέρα! Δηλαδή το αυτοκίνητο που βγαίνει σήμερα, έχει κατά μέσο όρο 50 βελτιώσεις στα σημεία σε σχέση με ένα αυτοκίνητο που βγήκε μόλις πριν 1 βδομάδα! Απίστευτη παραγωγική διαδικασία, μοναδική.
Κάθε μηχανικός που συμμετέχει στην παραγωγική διαδικασία, έχει μπόνους εάν βρει έστω και μια βίδα που μπορεί να τη βελτιώσει, να γίνει λίγο πιο κοντή, να έχει μικρότερο σπείρωμα, κάτι, οτιδήποτε, που να συνοδεύεται από αντικειμενικό κέρδος σε κάτι, είτε διορθώνοντας ένα πρόβλημα που βρήκε είτε μειώνοντας το κόστος έστω και κατά 0,2 σεντς, οπότε υποβάλλει την αλλαγή στη διαδικασία παραγωγής άμεσα, γίνεται έλεγχος της πρότασης εντός 24-ωρου, και εάν κριθεί θετική, μπαίνει επί τόπου στην παραγωγική διαδικασία χωρίς δεύτερη σκέψη, επί τόπου. Ασύλληπτο για οποιαδήποτε άλλη αυτοκινητοβιομηχανία.
 



wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.667
Reaction score
21.478
Σπουδαία τεχνολογία έχουν πλέον τα κρύσταλλα της οροφής, με πολλές στρώσεις υλικών, εξαιρετικό και απολύτως κορυφαίο γυαλί. Για το μοντελ S κυκλοφόρησε μόλις ένα νέο κρύσταλλο, μικρότερου βάρους και υψηλότερης αντοχής, με βελτίωση σε όλες τις παραμέτρους.
Επόμενο βήμα ή επιστημονική φαντασία (?): Στα κρύσταλλα οροφής να ενσωματωθούν ηλιακοί συλλέκτες οι οποίοι θα φορτίζουν τις μπαταρίες.
 

Μηνύματα
16.541
Reaction score
23.456
αυτό δεν είναι επιστημονική φαντασία, το πρόβλημα είναι να το κάνουν με αποδοτικό τρόπο όντα (ημί)διάφανα.
όπως και όλες οι επιφάνειες του οχήματος θα πρέπει να το κάνουν αυτό σύντομα στο άμεσο μέλλον.
10τμ επιφάνειες με μέσο βαθμό πρόσληψης πχ 30% είναι ένα εύκολο KW από το πουθενά (υπόψην σκίαση απο κτήρια, συννεφιά κλπ).
ιδανικά αυτή τη στιγμή πρέπει
α) να μειωθεί το βάρος του οχήματος για δεδομένη χωρητικότητα μπαταρίας
β) να ενσωματωθούν τεχνολογίες ανάκτησης ενέργειας από το περιβάλλον (πχ ηλιακά)
γ) να προχωρήσει η ασύρματη φόρτιση σε πολλά σημεία στάσης οχημάτων (πχ φανάρια, θέσεις στάθμευσης κλπ) που θα κάνουν ανάκτηση περίσσειας ενέργειας από ΑΠΕ (πχ στέγες κτηρίων)

πρέπει το ηλεκτρικό όχημα να είναι μέρος του συστήματος διανομής/συλλογής/αξιοποίησης ενέργειας.
αυτή θα είναι η μεγαλύτερη επιτυχία
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Από βυζί όμως, τούμπανο

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Τα καλύτερα φωτοβολταϊκά panels αυτή τη στιγμή έχουν απόδοση το πολύ 22%-23%. Αυτά που μπαίνουν στους δορυφόρους φτάνουν μέχρι 40% και κοστίζουν κάτι αστρονομικά ποσά, όπως έχω διαβάσει. Τα τσιγαρόχαρτα που θα μπούν στα οχήματα δεν κάνουν για τίποτα. Και όσοι το έχουν προσπαθήσει η απόδοση είναι για γέλια. Έχει πολύ δρόμο ακόμα.
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Είναι και τσάμπα το λευκό, ενώ τα άλλα έχουν από 1200 - 1500 ευρώ και πάνω.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.546
Reaction score
98.522
Σε τόσα χρήματα, τα 1500 € είναι αστεία. Ειδικά όταν θα το βλέπεις καθημερινά για -όσα- χρόνια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Συμφωνώ αλλά αδυνατώ να πιστέψω πως όλοι αυτοί παίρνουν λευκά επειδή είναι ωραία. Ειδικά το Model 3 είναι χάλια λευκό. Χίλιες φορές μπλε ή κόκκινο. Το κόκκινο +2000 ευρώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
Οι αμερικανοί ξερογλύφονται...

Screenshot_20230529-152348.png


Καλά τα λέει ο Robbe. 😎










ΥΓ.

Σε τόσα χρήματα, τα 1500 € είναι αστεία. Ειδικά όταν θα το βλέπεις καθημερινά για -όσα- χρόνια.
Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ούτε για αστείο δεν θα επέλεγα παλιά χρώματα.

Γενικά εκεί στην Τέσλα Βερολίνου, μετά την αναβάθμιση του κορυφαίου αυτού εξοπλισμού βαφής, δεν έβγαλαν τυχαία χρώματα. Το έψαξαν πολύ.
Τα νέα χρώματα είναι γαμάτα.
Όλα, ανεξαιρέτως.

Αλλά δεν είναι "1.500€" . 😂😁😂😁😂😁


Screenshot_20230529-152713~2.png
Screenshot_20230529-152718~2.png


🤪
 
Last edited:

billpeppas

A/V Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.036
Reaction score
7.000
Φέρτο εδώ ρε μάστορα να στο βάψω matte black με την Vechro να δεις... άσπρη μέρα :D
 

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Πέρα από τη μηδέν χρέωση για λευκό, μήπως όσοι το επιλέγουν το κάνουν
- για τη ζέστη στην Ελλάδα,
- για να φαίνεται λιγότερο η σκόνη,
- για να προκαλεί λιγότερο,
- για να φαίνονται λιγότερο οι γρατσουνιές με κλειδί από haters;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.812
Reaction score
136.742
To midnight cherry red δεν έχει πατήσει ακόμα Ελλάδα, αλλά το quicksilver όσοι το έχουν δει από κοντά, λένε πως είναι εκπληκτικό, τρισδιάστατο χρώμα, με βάθος, ιδιαίτερο, και χαμαιλέοντας, αλλάζει πολύ αναλόγως περιβάλλοντος.

412360_6702f420bbd20269e633e8594da2c6a1~2.jpg


Μναρα ρε, τι λέμε τώρα..❤❤❤❤❤

Προσωπικά το ψιλοφοβήθηκα το cherry red, και πήγα καρφωτά στο quicksilver. ❤❤❤❤

Είναι και πιο πρακτικό χρώμα στη σκόνη. 😁
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.545
Reaction score
84.033
Άνετα έπαιρνα το λευκό στο 3, αλλά όχι με τις τζάμπα ζάντες. Δεν βλέπονται.
Δεν θα έπαιρνα μόνο το μπλε, το θεωρώ άσχημα, και το μαύρο λόγω ζέστης.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.556
Μηνύματα
2.944.066
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top