Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Αν θα έπαιρνα το 3 (με άλλο εσωτερικό 8-) ) θα ήταν μόνο μπλε ή κόκκινο, με άλλες ζάντες κ.α. Το πακέτο ξεπερνά τα 50 οπότε πάτησα close window. :biggrin:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.488
Reaction score
7.874
Άνετα έπαιρνα το λευκό στο 3, αλλά όχι με τις τζάμπα ζάντες. Δεν βλέπονται.
Συμφωνώ για το λευκό, αλλά όχι για τις τζάμπα ζάντες.
Μια χαρά είναι, αρκεί να αφαιρέσεις το Aero cover:

1685365003505.png
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Αν θα έπαιρνα το 3 (με άλλο εσωτερικό 8-) ) θα ήταν μόνο μπλε ή κόκκινο, με άλλες ζάντες κ.α. Το πακέτο ξεπερνά τα 50 οπότε πάτησα close window. :biggrin:
Βλακείες. Ποια 50 ξεπερνά ρε τρελέ; 😂🤪😂🤪


Γελάσαμε και σήμερα! 😂😁😂😁😂😁😂😁


Το 3-αρι το πισοκίνητο, με τις ωραιότατες 18" ζάντες, με τις οποίες έχει αυτονομία:

Screenshot_20230529-161704~2.png


Και με λευκά καθίσματα και quicksilver (1.700€):

Screenshot_20230529-161718~2.png


Βγαίνει 45.770€.

Μετά την επιδότηση, 37.770 €.

Το iD.3 μου βγήκε μετά την επιδότηση, 39.500€.
Με 421 km WLTP.

Πλάκα με κάνεις;

Το Τέσλα είναι με 510 km WLTP!

Έλα, έλεος κάπου. Δεν υπάρχει τίποτα που να πλησιάζει τέτοιο WLTP σε αυτά τα λεφτά.
Τέτοια αεροδυναμική!
Με τέτοια αντλία θερμότητας!!!!!

Μονόδρομος.

😎







ΥΓ. 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
20–30 χιλιόμετρα μακρυά θέλω να τρέξω για να μην τις βλέπω
Στο πορτ-μπαγκαζ.
Στους τροχούς μόνο πριν το 1 μεγάλο ταξίδι / χρόνο.
Λοιπόν, για να κλείσουμε το θέμα "ζάντες" και "τάσια".

Τα εν λόγω τάσια της Τέσλα, είναι τρομερό αεροδυναμικό βοήθημα, δεν έχει ξεπεραστεί από κανέναν αυτή η αεροδυναμική σχεδίαση της Τέσλα.

Η Τέσλα υπόσχεται έως 10% βελτίωση της αυτονομίας!
Ξέρεις τι είναι 10% στα EV?
Μια γενιά βελτίωσης!


Εναλλακτικές; Άπειρες! 😎

Υπάρχουν στο εμπόριο, χιλιάδες διαφορετικά τάσια για τις ζάντες αυτές, σε ο,τι χρώμα και σχέδιο θες. Για όλα τα γούστα που λένε.

Η πρακτική, λέει ότι τα εν λόγω τάσια, φθείρουν τις αλουμινένιες αυτές ζάντες.

Το "γιατί" δεν είναι του παρόντος.

Hint: (κάθε άλλο από "απλά καπάκια" είναι..)

1685367767816.png


Οπότε, δε τα φοράς ποτέ, ιδίως εαν δε σ'αρέσουν, ή τα βάζεις μόνον σε ένα πολύ μεγάλο ταξίδι, όπου τα έξτρα 20-30 ή και 40 (!) χιλιόμετρα αυτονομίας είναι πραγματικά χρήσιμα.

Βεβαίως, αν σ'αρεσουν, τα φοράς συνεχώς, ή παίρνεις κι άλλα σετ τάσια, να βάζεις για αλλαγή διαφορετικά σχέδια.

Όσο απίστευτο κι αν φαίνεται, κυκλοφορούν κυριολεκτικά εκατοντάδες επιλογές για τάσια σε αυτές τις ζάντες της Τέσλα, είτε στις 18" είτε στις 19".

Πραγματικά εκατοντάδες. :party:
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Βλακείες. Ποια 50 ξεπερνά ρε τρελέ; 😂🤪😂🤪


Γελάσαμε και σήμερα! 😂😁😂😁😂😁😂😁


Το 3-αρι το πισοκίνητο, με τις ωραιότατες 18" ζάντες, με τις οποίες έχει αυτονομία:

View attachment 293599

Και με λευκά καθίσματα και quicksilver (1.700€):

View attachment 293600

Βγαίνει 45.770€.

Μετά την επιδότηση, 37.770 €.

Το iD.3 μου βγήκε μετά την επιδότηση, 39.500€.
Με 421 km WLTP.

Πλάκα με κάνεις;

Το Τέσλα είναι με 510 km WLTP!

Έλα, έλεος κάπου. Δεν υπάρχει τίποτα που να πλησιάζει τέτοιο WLTP σε αυτά τα λεφτά.

Μονόδρομος.

😎
Σιγά το μονόδρομο. 😅
Να ήταν έτσι οι μονόδρομοι θα είχαμε φουντάρει.

Ο μονόδρομος διαγράφεται με αυτό που έγραψες εσύ ο ίδιος με το Kona. Δεν σου αρέσει, delete. Απλά και όμορφα.

Όσο για την τιμή και την διαμόρφωση έχει γίνει πριν αρκετό καιρό, δεν έχω καούρα να μπαίνω στην Tesla κάθε μέρα. Ήταν κάτι ανάμεσα στα 52-53 χιλιάρικα, κόκκινο, με κάτι άλλα που δεν τα θυμάμαι, και το πρώτο σύστημα οδήγησης που έχει. Lane assist, παρκάρισμα τι είναι δεν θυμάμαι. Αυτό που θυμάμαι είναι ότι μόνο αυτό είχε 3500€. Προφανώς έχουν αλλάξει οι τιμές προς τα κάτω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Το Κόνα, για να μη παρεξηγούμαστε, έβγαινε πολύ πιο ακριβό από το iD.3 εάν έβαζα παρόμοιο εξοπλισμό, δηλαδή όλα αυτά που ήθελα (head up display, ηλιοροφή, αντλία θερμότητας, κλπ).

Και προσθιοκίνητο, σε σασί από ice, με μικρούς χώρους.

Η τιμή όμως, με πλούσιο εξοπλισμό, ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα.

Οπότε τι να συζητάμε;

Τουλάχιστον το iD.3 ήταν πισοκινητο, με μεγαλύτερους χώρους, 50-50% ζύγισμα βάρους στους άξονες, και με μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, φώτα Μάτριξ λεντ, κλπ και σημαντικό: με υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης (ήταν 70 το Κόνα και 100 το iD.3).
Και πιο φτηνό.

Άρα πάντα το οικονομικό είναι πιο σημαντικό.😎

Τώρα, με τα νέα δεδομένα τιμής, το 3-αρι της Τέσλα είναι φτηνότερο από το iD.3 και προσφέρει καμιά 15-αριά σαφή πλεονεκτήματα.

WLTP? Ταχύτητα φόρτισης; Είδος μπαταρίας; (μια χαρά συνέχεια 100% φόρτιση)!
Αντλία θερμότητας; Σοφτγουερ; Κόστος σέρβις; Τεστ ταράνδου; Ασφάλεια στα κρας τεστ; Διπλά τζάμια ηχομόνωσης ολόβερ; Στερεοφωνικό; Τι θες; Η λίστα είναι ατελείωτη!

Εντελώς μονόδρομος.

Ούτε για πλάκα δε το συζητώ το απλοϊκό "Δεν σου αρέσει, delete. Απλά και όμορφα.".
Δεν είναι έτσι.
Εργαλείο παίρνεις. Τα βάζεις κάτω, κυρίως το οικονομικό, και μετά τα προτερήματα που δίνει το καθένα. Με τη λογική αποφασίζεις.

Μονόδρομος λέμε. Λογικά πράγματα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Το Κόνα, για να μη παρεξηγούμαστε, έβγαινε πολύ πιο ακριβό από το iD.3 εάν έβαζα παρόμοιο εξοπλισμό, δηλαδή όλα αυτά που ήθελα (head up display, ηλιοροφή, αντλία θερμότητας, κλπ).

Και προσθιοκίνητο, σε σασί από ice, με μικρούς χώρους.

Η τιμή όμως, με πλούσιο εξοπλισμό, ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα.

Οπότε τι να συζητάμε;

Τουλάχιστον το iD.3 ήταν πισοκινητο, με μεγαλύτερους χώρους, 50-50% ζύγισμα βάρους στους άξονες, και με μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, φώτα Μάτριξ λεντ, κλπ και σημαντικό: με υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης (ήταν 70 το Κόνα και 100 το iD.3).
Και πιο φτηνό.

Άρα πάντα το οικονομικό είναι πιο σημαντικό.😎

Τώρα, με τα νέα δεδομένα τιμής, το 3-αρι της Τέσλα είναι φτηνότερο από το iD.3 και προσφέρει καμιά 15-αριά σαφή πλεονεκτήματα.

WLTP? Ταχύτητα φόρτισης; Είδος μπαταρίας; (μια χαρά συνέχεια 100% φόρτιση)!
Αντλία θερμότητας; Σοφτγουερ; Κόστος σέρβις; Τεστ ταράνδου; Ασφάλεια στα κρας τεστ; Τι θες; Η λίστα είναι ατελείωτη!

Εντελώς μονόδρομος.

Ούτε για πλάκα δε το συζητώ.
Το απέκλεισες επειδή δεν σου άρεσε, που είναι απόλυτα λογικό. Δικά σου λόγια. Και φθηνότερο να ήταν πάλι δεν θα το έπαιρνες.

Ο "μονόδρομος" του 3 vs ID3 υφίσταται μόνο στην περίπτωση που σε κάποιον αρέσουν και τα δύο. Σαν εσένα δηλαδή.

Σε μένα που δεν αρέσει κανένα ο μονόδρομος είναι το Burn ας πούμε. Και χε..... αν είναι το ίδιο στα χαρακτηριστικά με το ID3.

Mε τα μάτια αγοράζεις, είτε το δέχεσαι είτε όχι. 😉 :drinks:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Ούτε για πλάκα δε το συζητώ το απλοϊκό "Δεν σου αρέσει, delete. Απλά και όμορφα.".
Μα είναι τόσο απλό. Ούτε δύο δευτερόλεπτα δεν θες. Το κοιτάς το πετάς. 🙂

Δεν είναι έτσι.
Και όμως...

Εργαλείο παίρνεις
εργαλεία είναι τα τρυπάνια. Το αμάξι κατά κύριο λόγο πρέπει να είναι όμορφο στα μάτια του ιδιοκτήτη.

Τα βάζεις κάτω, κυρίως το οικονομικό, και μετά τα προτερήματα που δίνει το καθένα. Με τη λογική αποφασίζεις
Αποφασίσει η λογική αφού έχει κάνει ξεσκαρτάρισμα το μάτι.

100 φορές τα έχω πει. :drinks:
 




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ αγοράζεις. Απλά επαναλαμβάνεσαι, πόσο το ένα σου βρωμάει, το άλλο σου ξινίζει. :)
Και ούτε θα αγοράσω μέχρι το 2025-26. Εξάλλου το έχω πει αυτό. Δεν παίζει αγορά πριν το τέλος 25 αρχές 26.

Το "με τα μάτια αγοράζεις" εννοείται πως δεν είναι δικό μου. Τα έχουν πει αυτά διαφημιστές τέρατα πριν 2-3 δεκαετίες. Η νευροεπιστήμη απλά το επιβεβαίωσε πολύ πολύ αργότερα. 😉🙂
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
ούτε θα αγοράσω μέχρι το 2025-26
Τότε μέχρι να μπει με το καλό το '26, μην ασχολείσαι με το αν βγαίνει πάνω από 50 χιλιάρικα το Τέσλα, γιατί ούτε βγαίνει πάνω από 50, ούτε έχει νόημα να σε απαντάω για Τέσλα, αφού δε σ'αρεσει και δε θα πάρεις, τι σε νοιάζει στο κάτω κάτω της γραφής πόσο έχει!

Άλλωστε δω είναι θρεντ μόνο για τα Τέσλα, άμα δε σ'αρέσουν, μη μπαίνεις καν. Σε κάποιους προφανώς αρέσουν, άσε αυτούς να ασχολούνται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.558
Reaction score
30.458
Τότε μέχρι να μπει με το καλό το '26, μην ασχολείσαι με το αν βγαίνει πάνω από 50 χιλιάρικα το Τέσλα, γιατί ούτε βγαίνει πάνω από 50, ούτε έχει νόημα να σε απαντάω για Τέσλα, αφού δε σ'αρεσει και δε θα πάρεις, τι σε νοιάζει στο κάτω κάτω της γραφής πόσο έχει!

Άλλωστε δω είναι θρεντ μόνο για τα Τέσλα, άμα δε σ'αρέσουν, μη μπαίνεις καν. Σε κάποιους προφανώς αρέσουν, άσε αυτούς να ασχολούνται.
Ε καλά εντάξει. Δεν θα το ξανακάνω. Συγνώμη που χάλασα το μονόδρομο. Θα φύγω και θα φτιάξει. :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Το iD.3 σε λευκό, το δικό μου, να ξέρετε, όποιος θέλει, ευχαρίστως το ανταλλάσσω με Tesla 3 πισοκίνητο με 18-άρες με τάσια, με λευκά καθίσματα και χρώμα red cherry.

Χωρίς κανένα auto pilot, τίποτα.

Κι ας είναι πιο φτηνό το Τέσλα, δε χαλιεμαι. 😂

Δώρο δεύτερο σετ ζαντολάστιχων, μαμά ζάντες, για χειμωνιάτικα.
Και λαστιχένιο κάλυμμα χώρου αποσκευών.
Και τα εξαιρετικά καλύμματα καθισμάτων μπρος πίσω, με πατρόν σε ταπετσερη.
Και διάφορα άλλα τζίτζιλι μίτζιλι.
Πολλά δώρα.

Ευχαρίστως, ελάτε.

Άλλαξα και δίσκους τακάκια στο iD.3 είναι φρέσκα γυαλίζουν. Φουλ σέρβις. Και με 3.2 σοφτγουερ.

Έλα έλα έλα, φτηνά θα το πάρετε, άμεση παραλαβή, χωρίς καθυστερήσεις. Αφήνετε το Τέσλα, παίρνετε το iD.3. γιεεεεεεεεε
 
Last edited:

Μηνύματα
6.854
Reaction score
5.395
Ανταλλαγές δεν κάνει η αντιπροσωπεία της Tesla, ε;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.811
Reaction score
136.742
Ελλάδα; Όχι ακόμα.

Σε άλλες χώρες, κάνει.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.555
Μηνύματα
2.944.061
Members
38.197
Νεότερο μέλος
YiorgosM
Top