alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 16.558
- Reaction score
- 30.458
Αν θα έπαιρνα το 3 (με άλλο εσωτερικό ) θα ήταν μόνο μπλε ή κόκκινο, με άλλες ζάντες κ.α. Το πακέτο ξεπερνά τα 50 οπότε πάτησα close window.
Συμφωνώ για το λευκό, αλλά όχι για τις τζάμπα ζάντες.Άνετα έπαιρνα το λευκό στο 3, αλλά όχι με τις τζάμπα ζάντες. Δεν βλέπονται.
20–30 χιλιόμετρα μακρυά θέλω να τρέξω για να μην τις βλέπωΤα aero covers προσθέτουν 20-30χλμ αυτονομίας.
Προσθέτουν και από εκεί αυτονομία;Στο πορτ-μπαγκαζ.
Βλακείες. Ποια 50 ξεπερνά ρε τρελέ;Αν θα έπαιρνα το 3 (με άλλο εσωτερικό ) θα ήταν μόνο μπλε ή κόκκινο, με άλλες ζάντες κ.α. Το πακέτο ξεπερνά τα 50 οπότε πάτησα close window.
20–30 χιλιόμετρα μακρυά θέλω να τρέξω για να μην τις βλέπω
Λοιπόν, για να κλείσουμε το θέμα "ζάντες" και "τάσια".Στο πορτ-μπαγκαζ.
Στους τροχούς μόνο πριν το 1 μεγάλο ταξίδι / χρόνο.
Σιγά το μονόδρομο.Βλακείες. Ποια 50 ξεπερνά ρε τρελέ;
Γελάσαμε και σήμερα!
Το 3-αρι το πισοκίνητο, με τις ωραιότατες 18" ζάντες, με τις οποίες έχει αυτονομία:
View attachment 293599
Και με λευκά καθίσματα και quicksilver (1.700€):
View attachment 293600
Βγαίνει 45.770€.
Μετά την επιδότηση, 37.770 €.
Το iD.3 μου βγήκε μετά την επιδότηση, 39.500€.
Με 421 km WLTP.
Πλάκα με κάνεις;
Το Τέσλα είναι με 510 km WLTP!
Έλα, έλεος κάπου. Δεν υπάρχει τίποτα που να πλησιάζει τέτοιο WLTP σε αυτά τα λεφτά.
Μονόδρομος.
Το απέκλεισες επειδή δεν σου άρεσε, που είναι απόλυτα λογικό. Δικά σου λόγια. Και φθηνότερο να ήταν πάλι δεν θα το έπαιρνες.Το Κόνα, για να μη παρεξηγούμαστε, έβγαινε πολύ πιο ακριβό από το iD.3 εάν έβαζα παρόμοιο εξοπλισμό, δηλαδή όλα αυτά που ήθελα (head up display, ηλιοροφή, αντλία θερμότητας, κλπ).
Και προσθιοκίνητο, σε σασί από ice, με μικρούς χώρους.
Η τιμή όμως, με πλούσιο εξοπλισμό, ξεπερνούσε τα 50 χιλιάρικα.
Οπότε τι να συζητάμε;
Τουλάχιστον το iD.3 ήταν πισοκινητο, με μεγαλύτερους χώρους, 50-50% ζύγισμα βάρους στους άξονες, και με μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή, φώτα Μάτριξ λεντ, κλπ και σημαντικό: με υψηλότερη ταχύτητα φόρτισης (ήταν 70 το Κόνα και 100 το iD.3).
Και πιο φτηνό.
Άρα πάντα το οικονομικό είναι πιο σημαντικό.
Τώρα, με τα νέα δεδομένα τιμής, το 3-αρι της Τέσλα είναι φτηνότερο από το iD.3 και προσφέρει καμιά 15-αριά σαφή πλεονεκτήματα.
WLTP? Ταχύτητα φόρτισης; Είδος μπαταρίας; (μια χαρά συνέχεια 100% φόρτιση)!
Αντλία θερμότητας; Σοφτγουερ; Κόστος σέρβις; Τεστ ταράνδου; Ασφάλεια στα κρας τεστ; Τι θες; Η λίστα είναι ατελείωτη!
Εντελώς μονόδρομος.
Ούτε για πλάκα δε το συζητώ.
Μα είναι τόσο απλό. Ούτε δύο δευτερόλεπτα δεν θες. Το κοιτάς το πετάς.Ούτε για πλάκα δε το συζητώ το απλοϊκό "Δεν σου αρέσει, delete. Απλά και όμορφα.".
Και όμως...Δεν είναι έτσι.
εργαλεία είναι τα τρυπάνια. Το αμάξι κατά κύριο λόγο πρέπει να είναι όμορφο στα μάτια του ιδιοκτήτη.Εργαλείο παίρνεις
Αποφασίσει η λογική αφού έχει κάνει ξεσκαρτάρισμα το μάτι.Τα βάζεις κάτω, κυρίως το οικονομικό, και μετά τα προτερήματα που δίνει το καθένα. Με τη λογική αποφασίζεις
Ε, 100 φτάνουν, δεν νομίζεις;100 φορές τα έχω πει.
Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ αγοράζεις. Απλά επαναλαμβάνεσαι, πόσο το ένα σου βρωμάει, το άλλο σου ξινίζει.Mε τα μάτια αγοράζεις
Φτάνουν….ΕκατερωθενΕ, 100 φτάνουν, δεν νομίζεις;
Και ούτε θα αγοράσω μέχρι το 2025-26. Εξάλλου το έχω πει αυτό. Δεν παίζει αγορά πριν το τέλος 25 αρχές 26.Το πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ αγοράζεις. Απλά επαναλαμβάνεσαι, πόσο το ένα σου βρωμάει, το άλλο σου ξινίζει.
Τότε μέχρι να μπει με το καλό το '26, μην ασχολείσαι με το αν βγαίνει πάνω από 50 χιλιάρικα το Τέσλα, γιατί ούτε βγαίνει πάνω από 50, ούτε έχει νόημα να σε απαντάω για Τέσλα, αφού δε σ'αρεσει και δε θα πάρεις, τι σε νοιάζει στο κάτω κάτω της γραφής πόσο έχει!ούτε θα αγοράσω μέχρι το 2025-26
Ε καλά εντάξει. Δεν θα το ξανακάνω. Συγνώμη που χάλασα το μονόδρομο. Θα φύγω και θα φτιάξει.Τότε μέχρι να μπει με το καλό το '26, μην ασχολείσαι με το αν βγαίνει πάνω από 50 χιλιάρικα το Τέσλα, γιατί ούτε βγαίνει πάνω από 50, ούτε έχει νόημα να σε απαντάω για Τέσλα, αφού δε σ'αρεσει και δε θα πάρεις, τι σε νοιάζει στο κάτω κάτω της γραφής πόσο έχει!
Άλλωστε δω είναι θρεντ μόνο για τα Τέσλα, άμα δε σ'αρέσουν, μη μπαίνεις καν. Σε κάποιους προφανώς αρέσουν, άσε αυτούς να ασχολούνται.