Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Λειτουργεί όντως στα 7 kW και υπό βροχή:

(έκανα μια μπαλαντεζα με 3*6mm και 2 μπλε Φις 32-αρια)

1000005570.jpg


1000005569.png


1000005574.jpg


Από το app μπορείς να μειώσεις 1-1 τα αμπέρ που παίρνει, από 32 Α μάξιμουμ, πάει 29, 28 κλπ κλπ μέχρι 5 Αμπέρ το μίνιμουμ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Με 5,7% της μπαταρίας με πήγε στη δουλειά, 32 km.

Χωρίς καμία απολύτως προσπάθεια οικονομικής οδήγησης, ίσα ίσα, το αντίθετο.
Πατούσα γκαζιές όπου μπορούσα.


1000005606.jpg


Το iD.3 κατά μέσο όρο, όπως έχω ξαναγράψει, θέλει 10% της μπαταρίας για την ίδια διαδρομή.

Εδώ ξεκίνησα με 75% κι έφτασα με 69%.

Ανμπιλίβαμπλ efficiency...
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Γιατί έχουν την ίδια μπαταρία και κανείς σύγκριση σε ποσοστό;
Όχι, δεν έχουν ίδιου μεγέθους μπαταρία, ξέρετε όλοι τι μπαταρίες έχουν, 58 το ένα και 78 το άλλο.

10% του 58 είναι προφανώς 5,8 kWh.

To 5,7% του 78 μπορείς να βρεις πόσο είναι, και μετά να συμμετέχεις κι εσύ στο θαυμαστό του efficiency του Τέσλα, σε σχέση με το VW. 😎

Επίσης, με 10% του VW να αντιστοιχεί σε 32 χιλιόμετρα, προφανώς το 100% αντιστοιχεί σε 320 χιλιόμετρα συνολικής αυτονομίας.
Και όντως, τόσο μου βγάζει στις καθημερινές μου αυτές (μικτές) διαδρομές για τη δουλειά.
(WLTP έχει 421 km)

Όταν το 5,7% του Τέσλα αντιστοιχεί σε 32 χιλιόμετρα, βρήκες πόσο αντιστοιχεί στο 100% της μπαταρίας του; Υποθέτω θα εντυπωσιαστείς κι εσύ εάν κάνεις την απλή αυτή αναγωγή. 😎

Hint: το WLTP του model Y LR με 19" θα βρεις.
Και όντως, τόσο μου βγάζει κι αυτό, στις καθημερινές μου (μικτές) διαδρομές. Όσο είναι το WLTP του! 😎
 
Last edited:

Μηνύματα
58
Reaction score
99
Υπάρχει και το 77 id3. Επίσης στο 58 η μπαταρία του στην ουσία είναι 54. Τόσο φαίνεται να μετράνε όλοι που υπολογίζουν την πτώση της. Αυτό δίνει και η VW σαν αρχικό δεδομένο. Με αυτές τις τιμές η διαφορά είναι της τάξης 1 kwh η οποία μπορεί να οφείλεται σε οτιδήποτε. Δεν αμφιβάλλω ότι είναι αποδοτικότερο το y σε μεγάλες ταχύτητες λόγω της αεροδυναμικής, αλλά σε τέτοιες αποστάσεις και ταχύτητες δεν μπορείς να βγάλεις ακριβή συμπεράσματα και πόσο μάλλον με σύγκριση του ποσοστού.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Όχι, το iD.3 με την 58-αρα έχει 58 καθαρές κιλοβατώρες για χρήση, συνολικά 62 είναι η μπαταρία.

Το ίδιο αυτοκίνητο με την 77-αρα χρήσιμη μπαταρία, έχει υποδεέστερες επιδόσεις και αυξημένη κατανάλωση, λόγω του αρκετά αυξημένου βάρους.

Δεν θεωρώ καλή επιλογή την 77-αρα για το iD.3, αλλά είναι απαραίτητη για iD.4 κλπ μεγαλύτερα οχήματα, γιατί το αυξημένο τους βάρος και η χειρότερη αεροδυναμική σχεδίαση δεν αφήνουν λογική αυτονομία με την 58-αρα.

Κατά τη γνώμη μου, κακώς δεν προωθούν περισσότερο το iD.3 με τη μικρότερη μπαταρία, τη 45-αρα, που συνολικά είναι 52-αρα αν θυμάμαι καλά, έχει μπόλικο buffer, άρα αντέχει περισσότερο να το τερματίσεις στις φορτίσεις και εκφορτίσεις. Πιο ελαφρύ, καλύτερη κατανάλωση, λίγο υποδεέστερες επιδόσεις επιτάχυνσης, συνολικά πιο ισορροπημένη επιλογή, ιδίως για αυτοκίνητο κυρίως πόλης.
 
Last edited:


Μηνύματα
7.435
Reaction score
1.515
Όχι, το iD.3 με την 58-αρα έχει 58 καθαρές κιλοβατώρες για χρήση, συνολικά 62 είναι η μπαταρία.

Το ίδιο αυτοκίνητο με την 77-αρα χρήσιμη μπαταρία, έχει υποδεέστερες επιδόσεις και αυξημένη κατανάλωση, λόγω του αρκετά αυξημένου βάρους.

Δεν θεωρώ καλή επιλογή την 77-αρα για το iD.3, αλλά είναι απαραίτητη για iD.4 κλπ μεγαλύτερα οχήματα, γιατί το αυξημένο τους βάρος και η χειρότερη αεροδυναμική σχεδίαση δεν αφήνουν λογική αυτονομία με την 58-αρα.

Κατά τη γνώμη μου, κακώς δεν προωθούν περισσότερο το iD.3 με τη μικρότερη μπαταρία, τη 45-αρα, που συνολικά είναι 52-αρα αν θυμάμαι καλά, έχει μπόλικο buffer, άρα αντέχει περισσότερο να το τερματίσεις στις φορτίσεις και εκφορτίσεις. Πιο ελαφρύ, καλύτερη κατανάλωση, λίγο υποδεέστερες επιδόσεις επιτάχυνσης, συνολικά πιο ισορροπημένη επιλογή, ιδίως για αυτοκίνητο κυρίως πόλης.
To Autotriti λέει ότι το id3 με την 45άρα ξεκινάει από 30.000€ (με την επιδότηση υποθέτω, ειδάλλως σιγά μην έβγαινε στα 22.000€, θα γέμιζε ο τόπος). Και τα 350 χλμ WLTP αυτονομίας δεν είναι και σκέτο χάλι, αν φυσικά δεν έχεις απαιτήσεις συχνών ταξιδιών. Αν εσένα τα 420 χλμ WLTP αντιστοιχούν σε 320 πραγματικά χιλιόμετρα αυτονομίας, τα 350 λογικά θα πρέπει να αντιστοιχούν σε 270 χλμ πραγματικής αυτονομίας. Από την άλλη, η διαφορά των 4.200€ για την 62άρα, είναι μεν σημαντικό ποσό (12-13% της αξίας του οχήματος) αλλά ως διαφορά δεν είναι και απαγορευτική.

Βέβαια με 34.000€ μπαίνει στα χωράφια του Model 3.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Έχει δουλειά ακόμα το vision, αλλά ήδη είναι καλύτερα από ότι φαίνεται στο ανωτέρω βίντεο, το οποίο είναι από 19 Απρίλη, δηλαδή το ανέβασε πριν 2 μήνες+.

Δείτε μερικές από τις αναβαθμίσεις σοφτγουερ που έκανε τον τελευταίο μήνα:

(Μια αναβάθμιση διόρθωσε το πολύ μπάσο από τα ηχεία, το είχα αναφέρει εξ'αρχής, τώρα είναι εντελώς φλατ, έβαλα μπάσο..)

1000005616.png


Εδώ έγινε η πρώτη εμφάνιση του park assist:

1000005618.png


Ήδη (12 αυτού του μήνα) μπορείς να δεις από την οθόνη τι βλέπουν όλες οι 9 κάμερες, και η μπροστινή:

1000005617.png


Προφανώς έχει δουλειά ακόμα, και γω δεν είμαι ευχαριστημένος στο παρκάρισμα με τη μούρη (με όπισθεν είναι οκ) αλλά παιδιά, η Τέσλα έχει συνεχώς αναβαθμίσεις σοφτγουερ, δεν παίζεται σε αυτό το θέμα, έχει σχεδόν κάθε βδομάδα μια σοβαρή αναβάθμιση.

Λίγες μέρες έχω το αυτοκίνητο, κι έχει κάνει ένα σωρό αναβαθμίσεις, ειλικρινά έχω χάσει το μέτρημα. Αθήνα ήμουν, πριν 1 βρομαδα, και πέρασα μια ακόμα μεγάλη αναβάθμιση, που ήθελε να περιμένω μισή ώρα.. Δεν θα αργήσουν να λύσουν όλα αυτά τα θέματα που λύνονται με σοφτγουερ.

Από την άλλη, δεν βλέπω να λύνεται το θέμα της βρωμιάς στην πίσω κάμερα. Την έχω καθαρίσει ήδη 2 φορές (με υγρό μαντηλάκι, έχω πάντα στο αυτοκίνητο) και θέλει πάλι.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.410
Reaction score
30.265
Και η Volvo στο club Tesla. Από του χρόνου όλα τα Volvo σε Αμερική, Καναδά και Μεξικό θα έχουν πρόσβαση στο NACS με αντάπτορα. Από το 2025 όλα τα Volvo θα παραδίδονται με NACS.


Σιγά σιγά όλοι για την Tesla θα δουλεύουν.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Πλαντ συνάντησα στο δρόμο στη Θεσσαλονίκη, με ταμπέλες Βουλγαρίας

1000005625.jpg


Κυκλοφορεί κι ένα ντόπιου, στη Χαλκιδική.
Αθήνα λέει, μαζεύτηκαν αρκετά.
 

Μηνύματα
6.819
Reaction score
5.355
Αυτό σημαίνει ότι ετοιμάζονται να αρχίσουν να χρεώνουν τη φόρτιση στους superchargers;

Clipboard01.jpg
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.512
Reaction score
135.821
Παρότι άργησα και βιαζόμουν, όσο γινόταν το πατούσα

1000005629.jpg
1000005630.jpg


Κι όντως, σχετικά γρήγορα βγήκε η διαδρομή, σε 31 λεπτά (συνήθως 37-40).

Με 5,3% της μπαταρίας, έβγαλε 32,1 χιλιόμετρα.

Κατ'αναλογιαν, στο 100% της μπαταρίας βγάζει 605,7 χιλιόμετρα, πάνω από το WLTP των 565km. 😂😁🤪

Στρώνει το πουλάκι μου..😂😁🤪
 



Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Ωραίο το τουτού του φαλακρού. Πιο ωραίο από το αναμενόμενο, για εμένα που είμαι ένας από αυτούς που λένε πως είναι "τάμπλετ με ρόδες". Και τα χρώματα μου άρεσαν, και το τάμπλετ είναι τόσο επιβλητικό όταν είναι on, που αλλάζει τελείως την αίσθηση από κοντά. Μάλλον αλλάζω στρατόπεδο.

Πιο σημαντικό από όλα: το ηχοσύστημα είναι μακράν ότι καλύτερο έχω ακούσει σε αυτοκίνητο. Και δεν τρίζει τίποτα ακόμα και όταν παίζει ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ.
 

Μηνύματα
543
Reaction score
2.425
Ωραίο το τουτού του φαλακρού. Πιο ωραίο από το αναμενόμενο, για εμένα που είμαι ένας από αυτούς που λένε πως είναι "τάμπλετ με ρόδες". Και τα χρώματα μου άρεσαν, και το τάμπλετ είναι τόσο επιβλητικό όταν είναι on, που αλλάζει τελείως την αίσθηση από κοντά. Μάλλον αλλάζω στρατόπεδο.

Πιο σημαντικό από όλα: το ηχοσύστημα είναι μακράν ότι καλύτερο έχω ακούσει σε αυτοκίνητο. Και δεν τρίζει τίποτα ακόμα και όταν παίζει ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΑ.
Το αυτοκίνητο είναι απίθανο- εγώ το πήρα με (σχεδόν) κρύα καρδιά στην λογική άντε να το δούμε , αλλά σε κερδίζει -.
Οδήγησα το Σ/Β λίγο το θερμικό και μου φαινόταν η οδήγηση πρωτόγονη.

Το ΜΕΓΑΛΟ του μειονέκτημα είναι η γυάλινη οροφή (τουλάχιστον γιά ελληνικές συνθήκες - γιά Νορβηγία πρέπει να είναι παράδεισος) . Μεγάλο πρόβλημα πάντως ..

Εχθές κατέβασε ένα update και κάπως πρέπει να μεταβλήθηκε το park assist.
Γνωστός μου ήλθε προχθες στο γραφείο μου με το S plaid - που είναι κυριολεκτικά πελώριο 5 μέτρα , μαύρο - απίθανο , το Y δείχνει κάπως κουβαδάκι δίπλα του , και ..αρχίζουν νέες σκέψεις.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.445
Reaction score
83.774
Προπαραγγελία θα το κάνω. Δεν θέλω μεγαλύτερο, βαρέθηκα, μεγάλωσαν και τα παιδιά, δεν έχει νόημα
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.339
Μηνύματα
2.937.335
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top