Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Για να έχουμε και μια ιδέα ποιος λέει τι
Focal-Dolby-Atmos-Workshop-Eventfoto-1920x1080-1.jpg


Focal and Dolby invite you to a Dolby Atmos workshop in the Focal Professional Experience Center on the premises of Sound Service GmbH in Berlin.
The sound engineer Harald Gericke gives an insight into his work based on the Atmos Mix projects from Schiller's top 10 albums Illuminate and Epic.
Product specialists from Dolby and Focal round off the program with further information about Dolby Atmos Studio design and workflows.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.182
Reaction score
139.686
Α, καλά.

Φοκάλ, πιο φόλα φίρμα για ντολμπι άτμος δεν ξέρω.

Καταρχήν δεν ξέρουν από σαμπ.

Παν τώρα να μπαλώσουν τα απάλευτα, εκείνη την αποτυχία που στήσανε.
 

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Α, καλά.

Φοκάλ, πιο φόλα φίρμα για ντολμπι άτμος δεν ξέρω.

Καταρχήν δεν ξέρουν από σαμπ.

Παν τώρα να μπαλώσουν τα απάλευτα, εκείνη την αποτυχία που στήσανε.
Ποια αποτυχία εννοείς?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.182
Reaction score
139.686
Στο Βερολίνο, στην έκθεση. Ο,τι πιο άθλιο και άμπασο υπάρχει. Ένα σαμπάκι της πλάκας, επιπέδου υπνοδωματίου, για τεράστια ανοιχτή αίθουσα. Που πας ξεβρακωτος.. Ξέρεις το σημαίνει .1 κανάλι; Πως δγιάλο περιμένεις ένα δεκαρι ή δωδεκάρι σαμπ να βγάλει +10 dB στάθμη κει κάτω από όλα τα υπόλοιπα που βάζεις, που δεν φτάνουν κιόλας.

Έπεσε πολύ κράξιμο. Έδειξαν πως δεν γνωρίζουν το θέμα.

Θα μάθουν, σιγά σιγά, θα μάθουν όλοι.
Είναι υποχρεωτικό.

Μπορεί να είναι επαγγελματίες με μεγάλη γνώση στο σπορ, όπως και πολλοί στουντιάδες, αλλά το ιμερσιβ είναι νέο πράμα για όλους τους, βρέθηκαν μπλεγμένοι σε κάτι νέο, που δε το ξέρουν καθόλου, κι όλη η προηγούμενη εμπειρία τους, δε τους βοηθάει, ίσα ίσα μπορεί να είναι και πρόβλημα. Η δε ντολμπι, μοιράζει σερτιφικέισιονς σαν αυτόγραφα. Αρκεί να μπουν στο χώρο.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Πάνω στην κουβέντα για dolby atmos έγινε αναφορά και στα υπόλοιπα πολυκάναλα φόρματ και την επιτυχία της ντολμπυ να επιβληθεί σε αυτό τον τομέα.
Ο μηχανικός ήχου ασχολείται κατά κύριο λόγο με μίξεις dolby atmos γιατί σε αυτό το φόρματ υπάρχει ζήτηση.
Ο ίδιος ανέφερε ότι αυτή η επιτυχία οφείλεται βασικά στο support που προσφέρουν και στο Marketing που έχουν.
Δεν θέλησε να απαντήσει ποιο είναι το καλύτερο φόρματ αλλά στην ουσία είναι αδιάφορο όπως λέει αφού το φόρματ της ντολμπυ έχει ζήτηση
 

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.311
Reaction score
42.657
...λογικο εφοσων προερχονται απο τον χωρο του χαλι φαι και του χαλιεντ.8-)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.182
Reaction score
139.686
Δεν θέλησε να απαντήσει ποιο είναι το καλύτερο φόρματ αλλά στην ουσία είναι αδιάφορο
Ακριβώς.

Δεν τον νοιάζει. Καθόλου.

Η δουλειά να γίνεται, λεφτά να βγάζουν.

Βιοποριστικός είναι ο λόγος ενασχόλησης, δεν το έκαναν από χόμπι.

Έτσι ήταν πάντα, κι έτσι θα'ναι.

Η όποια παραφιλολογία περί ανωτερότητας ακόμα έως και του τάδε καλωδίου, έχει λόγους εντυπωσιασμού, διαφήμισης και αύξησης πελατολογίου, γι'αυτους όλα αυτά είναι μια δουλειά, να βγάζουν το ψωμάκι τους να πάνε διακοπές Ελλάδα να δώσουν 1 χιλιάρικο την ομπρέλα.
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Βρε ακόμα μ' αυτά ασχολείστε?
Ποιός είπε τι, πως κινείται η Dolby και πως στήνουν στις εκθέσεις? :rolleyes:
Το ίδιο θα στήνουν για άλλα 50 χρόνια έτσι για να σκάσετε.. :tongue:
Δεν πεθαίν' το δικάναλο λέμε.. :smoke:
Όσο υπάρχει πελατεία δεν..
Δεν πα ναν' καλύτερο το multi, δεν..
Ο πολύς κόσμος δεν γεμίζει το σπίτ' με ηχεία (εκτός αν είναι μινιατούρες) οπότε και οι εκθέτες δεν θα αλλάξουν εύκολα κατεύθυνση..
 

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
Στο Βερολίνο, στην έκθεση. Ο,τι πιο άθλιο και άμπασο υπάρχει. Ένα σαμπάκι της πλάκας, επιπέδου υπνοδωματίου, για τεράστια ανοιχτή αίθουσα. Που πας ξεβρακωτος.. Ξέρεις το σημαίνει .1 κανάλι; Πως δγιάλο περιμένεις ένα δεκαρι ή δωδεκάρι σαμπ να βγάλει +10 dB στάθμη κει κάτω από όλα τα υπόλοιπα που βάζεις, που δεν φτάνουν κιόλας.

Έπεσε πολύ κράξιμο. Έδειξαν πως δεν γνωρίζουν το θέμα.

Θα μάθουν, σιγά σιγά, θα μάθουν όλοι.
Είναι υποχρεωτικό.

Μπορεί να είναι επαγγελματίες με μεγάλη γνώση στο σπορ, όπως και πολλοί στουντιάδες, αλλά το ιμερσιβ είναι νέο πράμα για όλους τους, βρέθηκαν μπλεγμένοι σε κάτι νέο, που δε το ξέρουν καθόλου, κι όλη η προηγούμενη εμπειρία τους, δε τους βοηθάει, ίσα ίσα μπορεί να είναι και πρόβλημα. Η δε ντολμπι, μοιράζει σερτιφικέισιονς σαν αυτόγραφα. Αρκεί να μπουν στο χώρο.
Σωστά ότι τα ήδη στέρεο στημένα στουντιο θα έχουν πρόβλημα κιόλας καθώς η μίξη είναι εντελώς διαφορετική και όχι μόνο ο εξοπλισμός.

Παρόλο όμως το σπρωξιμο που γίνεται στο άτμος και άσχετα την τεχνική του ή όχι ανωτερότητα δεν είναι όπως λές τα πράγματα ότι "θα συνηθίσουν " γιατί δεν έχεις εντοπίσει καλά το πρόβλημα που βρίσκεται στα στουντιο (όλα τα μικρά και των καλλιτεχνών που είναι η πλειοψηφία). a) Δεν είναι η τεχνική ανωτερότητα που και αυτή σε επίπεδο μίξης περιορίζεται μόνο στην καλύτερη χωρική αποτύπωση που δεν θέλω να το υποτιμήσω αλλά δεν είναι ο μόνος πράγοντας ποιότητας (συνηθίζεται, υπάρχει όριο που μπορεί να κάνεις παιχνίδια στην μουσική, και πολλά άλλα πεαγγελαμτικά θέματα που βαριέμαι να γράψω και θα γίνει σεντόνι) β) τι κερδίζει ο καλλιτέχνης για να κάνει μια τέτοια μίξη και όχι στέρεο, κανένα ενδια΄φερον απο εδώ γ) τι κερδίζει ο παραγωγός, τίποτε, τα ίδια λεφτά στο κομμάτι του δίνουν οι εταιρίες στρίμινγκ και μάλσθτα ενώ έχει επνδύσει και χρήματα να κάνει νέο στούντιο και στην ουσία να αρχίσει απο την αρχή δ) θα καταλήξει αυτή η δουλειά να γίνεται μόνο απο μεγάλα στούντιο εταιριών και διαπλεκομμένων με αυτές και το σύστημα, όπως παλιά, και άντε οι μικρές να του πηγαίνουν στέρεο μίξεις να τις κάνουν ενα ρετούς ε) μην ξεχνάς την σημασία τεχνικά της μόνο αλλά και στερεο μίξης. Αυτή είναι η σημαντική πάνω στην οποία χτίζεις και κανένα down επεξεργασία δεν είναι καλύτερη , κοινά αποδεκτό θέμα στο pro κόσμο. Μόνο οι οντιοφίλ λένε το αντίθετο ζ) δεν χρειάζεται τόσο υψηλού επιπέδου μηχανήματος ή άτμος για να κάνεις μια καλή μίξη, ιδίως τώρα με τα ακουστικά (στα χαμηλά και αυτοί με atmos τα ίδια κάνουν, άσε τι ωραιές φωτό βλέπουμε εμείς και βάζει ο Ν.Κ. χα χα love , αυτά είναι λίγο μουρη και πρεστίζ που πουλάνε τα Χαί στουντιο με τα sub τους και τα πολλά ηχεία τους η) δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να ακουσει ο κόμσος την μίξη ενεός επαγγελματία καθώς πιοτέ δεν θα στησει στο σαλόνι του , τόσα ηχεία κλπ. Άρα η ποιότητα ή το ηθικό κέρδος ενός μηχανικού που κάνει μίξη ή μάστερινγκ ... για να καταλήξει να ακούγεται απο ένα soundbar και ηχεία που ακτινοβολούνε σε τοίχους δεν τον πληρεί ή το ενδιαφέρει δημιουργικά μιλώντας ή αποτελεί κίνητρο για αυτόν να κάνει μια εξέχουσα, καλή και καινοτόμα δουλειά. Ξέρει (δεν είναι χαζός) ότι δεν θα την ακούσει κανένας. Άρα η ποιότητα αναπόφευκτα θα πέσει.

Το μόνο που θα γίνει είναι να ελεγχθεί ξανά το πράγμα μόνο απο τις μεγάλες δισκογραφικές και απο τα παρεδωσε συμφωνίες τους με τις εταιρίες στρίμινγκ.

Για αυτό το πικάπ (ούτε το cd) μην το πετάς Δεκέμβριε, ίδιως στις ανεξάρτητες και μικρές παραγωγές της ενναλλακτικής σκηνής. χα χα. Τώρα εάν θες μόνο Σουίφτ και Ρόμπι πως τον λέν Ουίλιαμς , be my guest. Απο Apple και streaming μόνο atmos σε λίγο δια "νόμου" κιόλας. Για να προσέχουμε λίγο τι υποστηρίζουμε κιόλας.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Δεν πεθαίν' το δικάναλο λέμε.. :smoke:
Όσο υπάρχει πελατεία δεν..
Δεν υπάρχει δουλειά που παράλληλα με την ατμός μίξη να μην υπάρχει και η στέρεο. Αυτό κατάλαβα και απ την κουβέντα
Σωστά ότι τα ήδη στέρεο στημένα στουντιο θα έχουν πρόβλημα κιόλας καθώς η μίξη είναι εντελώς διαφορετική και όχι μόνο ο εξοπλισμός.
Ένα ένα 😃
Ο Harald αναφέρει πως ένα ήδη υπάρχον στούντιο μπορεί να μετατραπεί σε πολυκαναλο με μεταγενεστερη μετατροπή ή φροντίδα αφού πρέπει να ληφθούν υπόψιν επιπλέον παραγοντεςδιότι όπως λέει με την προσθήκη ηχειων πίσω από την θέση ακρόασης πρέπει να σκεφτείς και τις επιπλέον ανακλάσεις που προκαλούν στα τοιχωματα ή για παράδειγμα ένα αποδεκτό ύψος οροφής αλλά σε γενικές γραμμές είναι δυνατόν να γίνει. :D
 
Last edited:

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
Δεν υπάρχει δουλειά που παράλληλα με την ατμός μίξη να μην υπάρχει και η στέρεο. Αυτό κατάλαβα και απ την κουβέντα

Ένα ένα 😃
Ο Harald αναφέρει πως ένα ήδη υπάρχον στούντιο μπορεί να μετατραπεί σε πολυκαναλο με μεταγενεστερη μετατροπή ή φροντίδα αφού πρέπει να ληφθούν υπόψιν επιπλέον παραγοντεςδιότι όπως λέει με την προσθήκη ηχειων πίσω από την θέση ακρόασης πρέπει να σκεφτείς και τις επιπλέον ανακλάσεις που προκαλούν στα τοιχωματα ή για παράδειγμα ένα αποδεκτό ύψος οροφής αλλά σε γενικές γραμμές είναι δυνατόν να γίνει. :D
Δεν τα λέω όλα ...ούτε καλά ...βαριέμαι ... άσε τι λένε στο youtube οι διαπλεκόμενοι με τις εταιρίες... ρώτα και ασχολήσου με την διαδικασία και τι λένε οι απλοί μηχανικοί. Απο εκει θα μάθεις την αλήθεια. Πολύ αγαθό σε βρίσκω. 😍 Όλα είναι οικονομικά συμφέροντα , στην περίπτωση μάλιστα του audio ουτε καν αυτό ξέρουν να το κάνουν καλά. Το θέμα είναι μεγάλο και δεν είναι θέματα όπως τα βλέπει και τα αντιλαμβάνεται ένας ερασιτέχνης ιδιώτης οντιοφίλ.

Για το σινεμά (ίσως και gaming δεν ξέρω απο αυτό) ...ΟΚ. Εάν και να πολεμα΄ς και να έρχεται κάποιος απο πίσω σου να σε πυροβολεί χα χα ... δεν το βλέπω και νορμάλ... θα γυρίσεις απότομα ; και θα σπάεις κανά βάζο ; χα χα
 

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
πως ένα ήδη υπάρχον στούντιο μπορεί να μετατραπεί σε πολυκαναλο
Πόσο θα στοιχίσει αυτό ; Τι παρπάνω στο μουσικό αποτέλεσμα θα δώσει (πέρα απο την χωρική πληροφορία σε κάνενα της κλασικής κιόλας, τα άλλα δεν το συζητάμε κάν και εάν είναι και επιτυχημένη η μίξη) ώστε να δικαιολογήσει την όποια επένδυση ; Πως θα τα βγάλει αυτά τα λεφτά ; Για την ψυχή της μάνας του θα το κάνει ; χα χα. ¨Ασε που ο Ear έχει δίκιο, είναι και θέμα εκπαίδευσης, η στέρεο μίξη που στην ουσία για να κάνει σωστό tranσlsate σε όλα τα περιβάλλοντα (αμάξι, ακουστικά, σαλόνι κλπ) βασίζεται στην μόνο μίξη (και είναι σε μεγάλο βαθμό ο έλεγχος της εκεί) ... πάει , δεν υπάρχει. Η atmos έιναι άλλο ενετλώς animal. Δεν θέλει μόνο μηχανήματα , θέλει και άλλο τρόπο "δημιουργίας" απο τον μηχανικό. Μην ξεχνάς επίσης ότι εάν δεν πιάσει το "κολπάκι" θα μείνουμε με τις atmos μίξεις που θα σου τις κάνουν μετά στέρεο. Ενα αίσχος ακουστικά δηλαδή κατά γενική ομολογία και ως γνωστόν στο χώρο του pro audio ως αποτέλεσμα, ενω΄το αντίθετο παλεύεται καλά. Επίσης θα πάρει πολλά ηχεία και καινούργιο επεξεργαστή αλλά αυτά θα είναι κατώτερης πιότητας απο δύο που έχει τώρα ακριβά και του "δείχνουν" και διευκολύνουν την δουλειά του σε ανάλυση και στο να φτιάχνει σκηνή.

Σύν όλα τα παραπάνω που είπα.
 

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Δεν τα λέω όλα ...ούτε καλά ...βαριέμαι ... άσε τι λένε στο youtube οι διαπλεκόμενοι με τις εταιρίες... ρώτα και ασχολήσου με την διαδικασία και τι λένε οι απλοί μηχανικοί. Απο εκει θα μάθεις την αλήθεια. Πολύ αγαθό σε βρίσκω. 😍 Όλα είναι οικονομικά συμφέροντα , στην περίπτωση μάλιστα του audio ουτε καν αυτό ξέρουν να το κάνουν καλά. Το θέμα είναι μεγάλο και δεν είναι θέματα όπως τα βλέπει και τα αντιλαμβάνεται ένας ερασιτέχνης ιδιώτης οντιοφίλ.

Για το σινεμά (ίσως και gaming δεν ξέρω απο αυτό) ...ΟΚ.
Οι απλοί μηχανικοί :biggrin: καινούργια θεωρία αυτή, συνωμοσιακου χαρακτήρα.
Άμα σου πω ότι όλα όσα ανέφερες πιο πάνω είναι λάθος θα παρεξηγηθεις ? :biggrin:
 

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
Οι απλοί μηχανικοί :biggrin: καινούργια θεωρία αυτή, συνωμοσιακου χαρακτήρα.
Άμα σου πω ότι όλα όσα ανέφερες πιο πάνω είναι λάθος θα παρεξηγηθεις ? :biggrin:
Όχι θα σου πω ότι εσύ δεν κατέχεις το θέμα καθόλου μάλιστα χα χα.

Καμιά συνωμοσία. Απλή οικονομία και αγορά. Μάλιστα εάν θες σώνει και καλά να βρείς κάποια ...αυτήν ψάξτην σε αυτά που διαβάζεις στο youtube. 😀

Απλοί εννοώ, όχι τους Star μηχανικούς που μας βάζεις συχνά πυκνά δηλώσεις τους και "απόψεις" τους. 😀 Έχεις πέσει θύμα υπερπληροφόρησης και μια μόνο εξταζόμενης "οπτικής" μεριάς της που μάλιστα δεν έχει σχέση με την όποια "ανωτερότητα" του μέσου αλλά και ούτε τι είναι αυτό που κάνει μια καλή ηχογράφηση ή μίξη (ίσως μόνο μάστερινγκ κιόλας στην περίπτωση σου) χα χα. Κια σίγουρα δεν νοιάζονται για αυτό. Οι άνθρωποι είναι εκτός πραγματικότητας της αγοράς και για αυτό θα φάνε τα μούτρα τους. Δεν θα είναι η πρώτη φορά , τα φάγανε και στο πολυκάναλο (μουσική). Το πρόβλημα και θέμα όμως τώρα είναι μεγαλύτερο καθώς αγγίζει τη μουσική δημιουργία και τον έλεγχο της. Και για αυτό μάλιστα γράφω εγω. Λες να με ενδιαφέρουν οι ιστορίες για δικάναλα, πολυκάναλα κλπ τέτοιες αστειότητες και τεχνικές κόντρες ; Μην υποτιμάς την αγορά και τις ανάγκες αλλά και νοημοσύνη του κόσμου.
 
Last edited:

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Μια μικρή διόρθωση, σχετικά με την στέρεο και ατμός μίξη, στην ουσία λέει ότι όταν <<φτιαχνουν>> ένα blue ray τότε υπάρχουν και οι 2 μίξεις.

Δεν ξέρω εάν υπάρχει καλλιτέχνης που κυκλοφορεί την νέα του δουλειά μόνον σε 3D.
 

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
να μετατραπεί σε πολυκαναλο με μεταγενεστερη μετατροπή ή φροντίδα αφού πρέπει να ληφθούν υπόψιν επιπλέον παραγοντες
Το μίνιμουμ (και όχι με την ίδια ποιότητα ηχείων κλπ) μόνο για εξοπλισμό θέλεις 10-15.000. Χωρίς κάν την φροντίδα που λές και καινουργιο στούντιο λογω υψους που λές αλλά και άλλων λόγων. "Bedroom" studios με μπάντες φτωχές γιόκ χα χα Καλλιτέχνες στο ξεκίνημα τους εποίσης γιόκ χα χα. Και πάλι την ποιότητα των μεγάλων στούντιο ξέρει ότι δεν θα την φτάσει. Θα τα δίνει εκεί πάλι να τους τα κάνουν. Άρα θα μείνει (και εάν του το επιτρέψουν) σε στέρεο μίξεις και δουλειές για αναεξάρτητη σκηνή (και θα του μείνοει μόνο το βινύλιο και το cd). Τεσπα είναι πολά τα θέματα και όχι κυρίως μόνο τεχνικά. Βλέπω να ανεβαίνει το βινύλιο και το cd ξανά. χα χα

Μόνο Τειλορ Σουιφτ and the like θα ακούς σε λίγα χρόνια Ν.Κ. χα χα Αλλά εντάξει θα έχεις "χωρική" πληροφορία. χα χα
υπάρχουν και οι 2 μίξεις.
Ε, σε λίγο θα υπάρχει μόνο μια μίξη. 😀
 
Last edited:

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Όχι θα σου πω ότι εσύ δεν κατέχεις το θέμα καθόλου μάλιστα χα χα.
Σου ανέφερα ότι είναι εφικτό να μετατραπεί ένα δικάναλο στούντιο σε πολυκαναλο, μπορεί να μην πιάσει τις ιδανικές προδιαγραφές της κάθε ντολμπυ αλλά γίνεται.
Μετα το γύρισες στο κόστος, Επένδυση λέγεται για να μαθαίνεις. :D

Για τις πολυκαναλες μίξεις τα έχεις μπερδεμένα στο μυαλό σου. Όλα τα μουσικά είδη προσφέρονται για πολυκαναλη μίξη απλώς η προσέγγιση αλλάζει. Μπορεί κανείς όπως ο ίδιος λέει να φτιάξει μια <<στεγνή >>ατμός μίξη όπου όμως θα μοιράσει καλύτερα τα όργανα και θ μεγαλώσει την σκηνή μπροστά ή στην κλασική να τονίσει τον χώρο, τι δεν καταλαβαίνεις πραγματικά? :biggrin:
 

Μηνύματα
16.773
Reaction score
19.764
Σου ανέφερα ότι είναι εφικτό να μετατραπεί ένα δικάναλο στούντιο σε πολυκαναλο, μπορεί να μην πιάσει τις ιδανικές προδιαγραφές της κάθε ντολμπυ αλλά γίνεται.
Μετα το γύρισες στο κόστος, Επένδυση λέγεται για να μαθαίνεις. :D

Για τις πολυκαναλες μίξεις τα έχεις μπερδεμένα στο μυαλό σου. Όλα τα μουσικά είδη προσφέρονται για πολυκαναλη μίξη απλώς η προσέγγιση αλλάζει. Μπορεί κανείς όπως ο ίδιος λέει να φτιάξει μια <<στεγνή >>ατμός μίξη όπου όμως θα μοιράσει καλύτερα τα όργανα και θ μεγαλώσει την σκηνή μπροστά ή στην κλασική να τονίσει τον χώρο, τι δεν καταλαβαίνεις πραγματικά? :biggrin:
Ναι καλά απάντησε εσύ και σκέψου πρώτα τα 10-15 ερωτήματα που σου έθεσα ...και μετά ξανασυζητάμε, τι ξέρω και τι καταλαβαίνω.

Ούτε αυτά που λές για τις μίξεις ισχύουν. Ας το συνεχίσει άλλος απο εδώ που το άφησα, εάν θέλει και καταλαβαίνει τι λέω (αμφιβάλλω να βρεθεί). Να μην σας απασχολώ και παραπάνω, Εγώ ότι είχα να πω το είπα. Εσύ πίστευε και ξέρε αυτά που λένε άλλοι. Δεν είναι κακό να ακούγεται και μια άλλη οπτική.

Γενικά στα πάντα όταν δίνονται "λύσεις" (και ακόμη χειρότερα λύσεις φαινομενικά μόνο σωστές) απο top to down και όχι απο bottom up .... να περιμένεις πρόβλημα και απογοήτευση.
 

Μηνύματα
5.086
Reaction score
9.044
Που θες να καταλήξεις δεν ξέρω, ότι το 3D Audio κάνει τζιζζ και σαν το δικάναλο δεν έχει? :lolsign:
Συνωμοσία είναι για να καταστρέψουν την μουσική μην ασχολείσαι :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.292
Μηνύματα
2.970.744
Members
38.294
Νεότερο μέλος
Desmios1924
Top