Ο θάνατος του δικάναλου σετάπ, και γιατί

Μηνύματα
16.768
Reaction score
19.763
Οι μελέτες πάντως δείχνουν ότι ο άνθρωπος σε οτπικό ερέθισμα πείθεται κατά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό απο ότι σε ακρόαση. Δεν θυμάμαι το ποσσοτό πάντως κατά 80 % παραπάνω. Οπότε εάν πρίν έχεις δεί τις μετρήσεις και τα δείχνουν όλα καλά η πιο μεγάλη πιθανότητα είναι να "πειστείς" και με το αυτί όταν θα ακούσεις. Για να είσαι σίγουρος θέλει μεγάλη εμπειρία στο να ξέρεις τι είναι αυτό που ακούς, να μην δείς πρίν καμιά μέτρηση και όταν θα κρίνεις με το αυτί να έχεις ένα reference που το έχεις ακούσει σε κάποια γνωστά σε εσένα μέρη και με γνωστά σε εσένα διαφορετικά συστήματα και όχι τι δείχνει το γράφημα. Επίσης καλά θα ήταν να το κάνεις μια άλλη ημέρα απο όταν έκανες τις ρυθμίσεις σου.
 

Μηνύματα
5.083
Reaction score
9.041
Οι μελέτες πάντως δείχνουν ότι ο άνθρωπος σε οτπικό ερέθισμα πείθεται κατά πολύ μεγαλύτερο ποσοστό απο ότι σε ακρόαση. Δεν θυμάμαι το ποσσοτό πάντως κατά 80 % παραπάνω. Οπότε εάν πρίν έχεις δεί τις μετρήσεις και τα δείχνουν όλα καλά η πιο μεγάλη πιθανότητα είναι να "πειστείς" και με το αυτί όταν θα ακούσεις. Για να είσαι σίγουρος θέλει μεγάλη εμπειρία στο να ξέρεις τι είναι αυτό που ακούς, να μην δείς πρίν καμιά μέτρηση και όταν θα κρίνεις με το αυτί να έχεις ένα reference που το έχεις ακούσει σε κάποια γνωστά σε εσένα μέρη και με γνωστά σε εσένα διαφορετικά συστήματα και όχι τι δείχνει το γράφημα. Επίσης καλά θα ήταν να το κάνεις μια άλλη ημέρα απο όταν έκανες τις ρυθμίσεις σου.
Τουλάχιστον σε μένα δεν ισχύει, έχω δει και κάτι όμορφες καμπύλες με αυτόματο πρόγραμμα ισοστάθμισης και όταν έβαλα να ακούσω είπα ο Θεός να μας φυλάει :biggrin:
Εννοείται βέβαια πως η ικανοποιητική καμπύλη είναι αποτέλεσμα στην ουσια σωστών πρακτικών.
Δλδ η καμπύλη του Μπούτχια βρίσκει σύμφωνο και το αυτί διότι προέκυψε από σωστη μεθοδολογία και πρακτική να το πω απλά.
 


Μηνύματα
2.756
Reaction score
4.166
Ένα ένα τα λέτε. Κάνετε πολλές "εκπτώσεις" τελικά στο ήχο. Και μετά λέτε για απολυτότητα. Ο σύντροφος thva χρήσιμοποιει παράλληλα διαφορετικές τοπολογίες και καλά κάνει. Αυτό είναι το σωστό σε έναν ατελή κόσμο. Αυτόν του audio. Περιμένω και την παράθεση του tube system από τον Μεσιέ. Άλλος ενας που κινείται έξυπνα. Και συμφωνώ με τις αποψεις του περί πολυκάναλου. Οι αγκυλωμένοι δεν με εμπνέουν. Δεν υπάρχει τόπος συνάντησης με κάποιόν που απορρίπτει κάτι που έχει εδραιωθεί και απλα είναι διαφορετικός τρόπος προσέγγισης. Και ο λόγος είναι ότι η άλλη άποψη έχει και αυτή προβλήματα. Μακάρι να ήταν τόσο απλα τα πράγματα αλλά δεν είναι.
 

Μηνύματα
16.768
Reaction score
19.763
Τουλάχιστον σε μένα δεν ισχύει, έχω δει και κάτι όμορφες καμπύλες με αυτόματο πρόγραμμα ισοστάθμισης και όταν έβαλα να ακούσω είπα ο Θεός να μας φυλάει :biggrin:
Αυτό θα οφείλεται σε άλλους λόγους μάλλον.

Πάντως εγώ εάν είχα τις γνώσεις σας και τον εξοπλισμό σας θα δοκίμαζα πολύ μεγάλα time delays (αντισυμβατικό πάνκικο) μεταξύ των πηγών μου χαμηλών ... για να δώ εάν θα προσομοιάζα μια αίθουσα μουσικής και το RT της.
 

Μηνύματα
5.083
Reaction score
9.041
Αυτό θα οφείλεται σε άλλους λόγους μάλλον.

Πάντως εγώ εάν είχα τις γνώσεις σας και τον εξοπλισμό σας θα δοκίμαζα πολύ μεγάλα time delays (αντισυμβατικό πάνκικο) μεταξύ των πηγών μου χαμηλών ... για να δώ εάν θα προσομοιάζα μια αίθουσα μουσικής και το RT της.
Ο καλύτερος τρόπος να προσομοίωσεις έναν χώρο είναι να βάλεις πολλά μικρόφωνα σε αυτόν κατά την ηχογράφηση και να φτιάξεις κατόπιν την πολυκαναλη μίξη η οποία θα αναπαραχθεί από πλήθος διακριτών ηχειων σε ουδέτερο χώρο. :p
 

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
9.255
Reaction score
31.220
Ρίξτε κι εδώ μια ματιά

 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
Αυτό θα οφείλεται σε άλλους λόγους μάλλον.

Πάντως εγώ εάν είχα τις γνώσεις σας και τον εξοπλισμό σας θα δοκίμαζα πολύ μεγάλα time delays (αντισυμβατικό πάνκικο) μεταξύ των πηγών μου χαμηλών ... για να δώ εάν θα προσομοιάζα μια αίθουσα μουσικής και το RT της.
Τα RT από το ίδιο το αναπαραγόμενο γεγονός πρέπει να είναι ενσωματωμένα ως πληροφορία στο περιεχόμενο του master. Η ενδεδειγμένη απόδοσή τους κατά την αναπαραγωγή προϋποθέτει τιμές RT για μικρούς οικιακούς χώρους ακρόασης εντός των γνωστών ορίων 200-400 msec με περιθώριο για λίγο υψηλότερους έως 500 msec για πραγματικά μεγάλους χώρους όπου μια τουλάχιστον διάσταση θα είναι ανώτερη των 8,5 μέτρων. Για πολυκαναλική αναπαραγωγή τα όρια γίνονται ακόμα αυστηρότερα προκειμένου ν'αποδίδεται απρόσκοπτα η εγγεγραμμένη χωρική πληροφορία από διάφορες κατευθύνσεις με τα αντίστοιχα διακριτά κανάλια. Ύψιστη σημασία έχει η ισοδυναμία των RT ανάμεσα στις διαδοχικές οκτάβες από το ακουστό φάσμα , με έμφαση στη ζώνη 300-8000 Hz.

Ειδικά για τις δύο πρώτες οκτάβες οι τιμές RT όπως θα εμφανίζονταν - για τη δεύτερη και το πρώτο μισό της τρίτης - σε λήψεις από το REW δεν λογαριάζονται απολύτως αξιόπιστες γι αυτό και πρέπει να δίνεται προτεραιότητα στο spectrogram που παρέχει πιο εμπεριστατωμένη παράσταση ως προς την ανταπόκριση του χώρου.
Ρίξτε κι εδώ μια ματιά

Δε λέω, καλοί οι τελικοί της Benchmark και ωραίες οι προδιαγραφές του setup , αλλά ο τύπος από το λινκ φαίνεται να έχει στήσει τα μπροστινά L-C-R με Klipsch Palladium σα να ήταν... desktop.
 




Μηνύματα
16.768
Reaction score
19.763
Τα RT από το ίδιο το αναπαραγόμενο γεγονός πρέπει να είναι ενσωματωμένα ως πληροφορία στο περιεχόμενο του master. Η ενδεδειγμένη απόδοσή τους κατά την αναπαραγωγή προϋποθέτει τιμές RT για μικρούς οικιακούς χώρους ακρόασης εντός των γνωστών ορίων 200-400 msec με περιθώριο για λίγο υψηλότερους έως 500 msec για πραγματικά μεγάλους χώρους όπου μια τουλάχιστον διάσταση θα είναι ανώτερη των 8,5 μέτρων. Για πολυκαναλική αναπαραγωγή τα όρια γίνονται ακόμα αυστηρότερα προκειμένου ν'αποδίδεται απρόσκοπτα η εγγεγραμμένη χωρική πληροφορία από διάφορες κατευθύνσεις με τα αντίστοιχα διακριτά κανάλια. Ύψιστη σημασία έχει η ισοδυναμία των RT ανάμεσα στις διαδοχικές οκτάβες από το ακουστό φάσμα , με έμφαση στη ζώνη 300-8000 Hz.
Τα γνωρίζω, τα γνωρίζω Bhutia τα ορθόδοξα. Αυτό που πρότεινα εγώ είναι μια προσέγγιση για δοκιμή που είναι πέρα απο αυτά, δεν είναι για πολυκάναλο αλλά α) για δικάναλο με άλλα δύο μόνο rear ηχεία, β) θα μπορούσε να ρυθμιστεί εάν και δύσκολα με ένα παλιό eπεξεργαστή χωρίς ακόμη -ακόμη dsp , γ) θα ίσχυε για όλες τις πηγές κάποιου (ακόμη και βινύλιο) δ) εάν πετύχαινε θα έβλεπες ότι η διαφορά με το (πολύ) πολυκάναλο θα ήταν μικρή για να δικαιολογήσει την μετάβση σε αυτό όσον αοφρά περιεχόμενο μουσικής (όχι cinema) ε) δεν σημαίνει ότι θα ανπαράγεις πιστά την εγγραφή, δεν μας ενδιαφέρει αυτό ζ) καλή τύχη σε οικιακό χώρο με τέτοια RT και έστω και με 8.5 μέτρα όχι σε μια μόνο πλευρά αλλά και όλες να ήταν 20 μέτρα σου λέω εγώ.... να προσαμοιώσεις, ούτε κατά διάνοια αίθουσα μουσικής , never going to happen, σε διαβεβαιώ, άσε τι λένε και ο ίδιος ο Θεός να το έλεγε, μην το πιστεύεις, είναι θέμα αρχών της ακουστικής που δεν είναι δυνατόν να παραβιαστούν, ούτε το πολυκάναλο το κάνει (λόγω closed miking και πολλών άλλων λόγων .... καθως κυρίως οι χαμηλές έχουν τεραστιο delay σε μια αίθουσα μουσικής και δεν εχνοχλέι κανέναν και μάλιστα μεγάλο delay δεν έχει τα κακά ώς αντίληψη της μικρής ή μεσαίας απόκλισης σε delay ως αίσθηση και πως το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και για αυτό δεν ενοχλέι. Υπάρχουν βέβαια αίθουσες που έχουν κατασκευαστεί με τις αρχές ενός συστήματιος ανπαραγωγής και τις σύγχρονες αυτές μελέτες και της ψυχοακουστικής και ο κόσμος συνηθισμένος απο το αίσχος που ακούει απο τα οικιακά του συστήματα έχει ακουστικά conditioned τον εαυτό του τόσα χρόνια στο να το φάινεται νορμάλ .... αλλά και όπως είπα έτσι πλέον μελετούνται και χτίζονται οποτε πάλι δεν έχει reference να κρίνει και μάλιστα "απαιτεί¨κιόλας αυτή την ακουστική απο αυτά ... αλλά πάλι με τίποτε δεν φτάνουν τις παλιές αίθουσες πρίν το 1930. Gimmick θα μου πείς ; Ναι gimmick. Ποιό το πρόβλημα δηλαδή, όλα gimmck είναι με αυτή την λογική. Ποιός είπε ότι έχει αποφασισθεί ποιός είναι ο καλός και σωστός τρόπος αναπαραγωγής και ακουστικής μέσα ακόμη και στις μεγάλες αόθουσες κλασικής όταν αυτές σχεδιάζονται. Κάνενας. Δεν υπάρχει, ούτε εκεί. Τι να συζηταμε τώρα ; Αφού δεν υπάρχει εκεί θα την αναζητήσουμε στην αναπαραγωγή του "δεν υπάρχει" ; Τεσπά εγώ θα το έκανα σαν πείραμα εάν είχα τις γνώσεις σας. Αλλά αυτό που πρότεινα βασίζεται σε λογική και ανάλυση των αρχών της ακουστικής, δεν είναι ενετελώς απορριπτέο απο αυτήν την άποψη δηλαδή. Ούτε είναι κάτι που δεν έχει γίνει προσπάθεια απο μερικούς να γίνει στην δεκαετία του '90. ΑΠλώς μετά εδραιώθηκε το πολυκάναλο και τα dsp για καθολικότητα του αποτελέσματος. Αλλά με τα κακά που θεωρούνε κάποιοι ή με την υπερβολή αυτή την γνωστ΄των πολλών πηγών ήχου (και sub μέσα). Δρόμος που κανένας δεν ακολούθησε ούτε θα ακολουθήσει ποτέ. Καλά πλέον ούτε δικάναλο δεν ακολουθούν οι νέοι. Ενώ έτσι που σου λέω θέλει μόνο δυο ηχεία και μικρά κιόλας, πίσω.
λήψεις από το REW δεν λογαριάζονται απολύτως αξιόπιστες
Δεν είναι θέμα "αξιόπιστίας". Αξιόπιστο μπορέι να είναι κάτι και με την έννοια της επαναληπτικότητάς του. Η σωστή λέξη είναι "ακριβές". Εχεις ενημερώσει και αφιερώσει στα τόσα που έχεις γράψει τόσα χρόνια ποιά είναι η ακρίβεια αυτή του REW ή όλων των οικιακών αυτών προγραμμάτων πάνω στις οποίες πολύς κόμσος θεωρεί ότι με αυτά κάνει καλή δουλειά ; Για παράδειγμα όταν σουν δείχνει μια κορυφή στα 50 Hz ξέρεις ή έχει ανφέρει ποτέ , συν πλήν ποιά είναι η απόκλιση τους ; Για να δούμε δηλαδή πόσο % πρέπει να βασιζόμαστε στον "μετά" έλεγχο με το αυτί μας και πόσο % στην μέτρηση ; Εάν σου έλεγα ότι είναι συν πλην 10 Hz , πως θα σου φαινότανε αυτό ; και πόσο ποσοστό % θα έλεγες ότι βασίζεσαι πάνω του ; Συγκρινέ το με την "αποτυχία" κατασκευής μια απορροφητικής διάταξης και τις απαιτήσεις για την κατασκευαστική της ακρίβεια και αποτέλεσμα εφαρμογής της εντός ενός οικιακού χώρου.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.771
Reaction score
58.715
Τα γνωρίζω, τα γνωρίζω Bhutia τα ορθόδοξα. Αυτό που πρότεινα εγώ είναι μια προσέγγιση για δοκιμή που είναι πέρα απο αυτά, δεν είναι για πολυκάναλο αλλά α) για δικάναλο με άλλα δύο μόνο rear ηχεία, β) θα μπορούσε να ρυθμιστεί εάν και δύσκολα με ένα παλιό eπεξεργαστή χωρίς ακόμη -ακόμη dsp , γ) θα ίσχυε για όλες τις πηγές κάποιου (ακόμη και βινύλιο) δ) εάν πετύχαινε θα έβλεπες ότι η διαφορά με το (πολύ) πολυκάναλο θα ήταν μικρή για να δικαιολογήσει την μετάβση σε αυτό όσον αοφρά περιεχόμενο μουσικής (όχι cinema) ε) δεν σημαίνει ότι θα ανπαράγεις πιστά την εγγραφή, δεν μας ενδιαφέρει αυτό ζ) καλή τύχη σε οικιακό χώρο με τέτοια RT και έστω και με 8.5 μέτρα όχι σε μια μόνο πλευρά αλλά και όλες να ήταν 20 μέτρα σου λέω εγώ.... να προσαμοιώσεις, ούτε κατά διάνοια αίθουσα μουσικής , never going to happen, σε διαβεβαιώ, άσε τι λένε και ο ίδιος ο Θεός να το έλεγε, μην το πιστεύεις, είναι θέμα αρχών της ακουστικής που δεν είναι δυνατόν να παραβιαστούν, ούτε το πολυκάναλο το κάνει (λόγω closed miking και πολλών άλλων λόγων .... καθως κυρίως οι χαμηλές έχουν τεραστιο delay σε μια αίθουσα μουσικής και δεν εχνοχλέι κανέναν και μάλιστα μεγάλο delay δεν έχει τα κακά ώς αντίληψη της μικρής ή μεσαίας απόκλισης σε delay ως αίσθηση και πως το αντιλαμβάνεται ο εγκέφαλος και για αυτό δεν ενοχλέι. Υπάρχουν βέβαια αίθουσες που έχουν κατασκευαστεί με τις αρχές ενός συστήματιος ανπαραγωγής και τις σύγχρονες αυτές μελέτες και της ψυχοακουστικής και ο κόσμος συνηθισμένος απο το αίσχος που ακούει απο τα οικιακά του συστήματα έχει ακουστικά conditioned τον εαυτό του τόσα χρόνια στο να το φάινεται νορμάλ .... αλλά και όπως είπα έτσι πλέον μελετούνται και χτίζονται οποτε πάλι δεν έχει reference να κρίνει και μάλιστα "απαιτεί¨κιόλας αυτή την ακουστική απο αυτά ... αλλά πάλι με τίποτε δεν φτάνουν τις παλιές αίθουσες πρίν το 1930. Gimmick θα μου πείς ; Ναι gimmick. Ποιό το πρόβλημα δηλαδή, όλα gimmck είναι με αυτή την λογική. Ποιός είπε ότι έχει αποφασισθεί ποιός είναι ο καλός και σωστός τρόπος αναπαραγωγής και ακουστικής μέσα ακόμη και στις μεγάλες αόθουσες κλασικής όταν αυτές σχεδιάζονται. Κάνενας. Δεν υπάρχει, ούτε εκεί. Τι να συζηταμε τώρα ; Αφού δεν υπάρχει εκεί θα την αναζητήσουμε στην αναπαραγωγή του "δεν υπάρχει" ; Τεσπά εγώ θα το έκανα σαν πείραμα εάν είχα τις γνώσεις σας. Αλλά αυτό που πρότεινα βασίζεται σε λογική και ανάλυση των αρχών της ακουστικής, δεν είναι ενετελώς απορριπτέο απο αυτήν την άποψη δηλαδή. Ούτε είναι κάτι που δεν έχει γίνει προσπάθεια απο μερικούς να γίνει στην δεκαετία του '90. ΑΠλώς μετά εδραιώθηκε το πολυκάναλο και τα dsp για καθολικότητα του αποτελέσματος. Αλλά με τα κακά που θεωρούνε κάποιοι ή με την υπερβολή αυτή την γνωστ΄των πολλών πηγών ήχου (και sub μέσα). Δρόμος που κανένας δεν ακολούθησε ούτε θα ακολουθήσει ποτέ. Καλά πλέον ούτε δικάναλο δεν ακολουθούν οι νέοι. Ενώ έτσι που σου λέω θέλει μόνο δυο ηχεία και μικρά κιόλας, πίσω.

Δεν είναι θέμα "αξιόπιστίας". Αξιόπιστο μπορέι να είναι κάτι και με την έννοια της επαναληπτικότητάς του. Η σωστή λέξη είναι "ακριβές". Εχεις ενημερώσει και αφιερώσει στα τόσα που έχεις γράψει τόσα χρόνια ποιά είναι η ακρίβεια αυτή του REW ή όλων των οικιακών αυτών προγραμμάτων πάνω στις οποίες πολύς κόμσος θεωρεί ότι με αυτά κάνει καλή δουλειά ; Για παράδειγμα όταν σουν δείχνει μια κορυφή στα 50 Hz ξέρεις ή έχει ανφέρει ποτέ , συν πλήν ποιά είναι η απόκλιση τους ; Για να δούμε δηλαδή πόσο % πρέπει να βασιζόμαστε στον "μετά" έλεγχο με το αυτί μας και πόσο % στην μέτρηση ; Εάν σου έλεγα ότι είναι συν πλην 10 Hz , πως θα σου φαινότανε αυτό ; και πόσο ποσοστό % θα έλεγες ότι βασίζεσαι πάνω του ; Συγκρινέ το με την "αποτυχία" κατασκευής μια απορροφητικής διάταξης και τις απαιτήσεις για την κατασκευαστική της ακρίβεια και αποτέλεσμα εφαρμογής της εντός ενός οικιακού χώρου.
Στο προηγούμενο λινκ ο... ΄΄ξένταρκος΄΄ υποστήριζε αφενός μεν πόσο βασανιάρικη θα ήταν η εγκατάσταση πολλαπλών διακριτών καναλιών σε οικιακούς χώρους, αφετέρου δε πόσο κυμαινόμενη η ποιότητα στη ροή δεδομένων κατά τη διαμεταγωγή του διαθέσιμου υλικού και σε συνάρτηση με τα διαφορετικά setup που θα έφεραν την πολυπόθητη ετικέτα Dolby Atmos ... Κρίνω εξίσου βασανιάρικο το ν'ανιχνεύαμε αρχαίους επεξεργαστές surround περασμένων δεκαετιών χωρίς ενσωματωμένα DSP και ακόμα περισσότερο αμφίβολη την ποιότητα της αποδιδόμενης πληροφορίας σε οποιαδήποτε σχετική μ'εκείνους εφαρμογή .

Αναρωτιέμαι κιόλας μήπως θα έπρεπε να ζητούσα τη βοήθεια στις αρχαιολογίες από τον.... Steve Guttenberg. :roflmao:
Διαβάζεις αυτό το σούργελο;
Η πλάκα είναι ότι ο ξένταρκος περιβάλλεται και από κύρος σοβαρού influencer κι έχει απολαβές από αυτή τη δραστηριότητα...
 

Μηνύματα
2.756
Reaction score
4.166
Δεν σε αναγνωρίζω Μεσιέ. Μου έβγαλες πολύ προχώ αντιλήψεις με τις άνω τοποθετήσεις σου.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.341
Reaction score
31.316
Σούργελο ξεσούργελο μέσα στην άγνοια του για το content λέει και πράγματα που ισχύουν. Από τα προβλήματα τοποθέτησης διακριτών ηχείων, την διαχείριση καλωδίων, τα προβλήματα με τα setups καραμπόλας σε δωμάτια με ανοίγματα, το κόστος κ.α. Αυτά είναι υπαρκτά θέματα για την συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών. Μια πολύ μικρότερη μερίδα έχει και τα lossless ή μη θέματα της.
 

wnet

Nearfieldένιος
Μηνύματα
4.936
Reaction score
17.077
Αυτό θα οφείλεται σε άλλους λόγους μάλλον.

Πάντως εγώ εάν είχα τις γνώσεις σας και τον εξοπλισμό σας θα δοκίμαζα πολύ μεγάλα time delays (αντισυμβατικό πάνκικο) μεταξύ των πηγών μου χαμηλών ... για να δώ εάν θα προσομοιάζα μια αίθουσα μουσικής και το RT της.
το έχω δοκιμάσει @thva ....

Η συνδεσμολογία ήταν πήγη -> minidsp, από τις 2 εξόδους οδηγούσα τα μπροστινά ηχεία και από τις άλλες οδηγούσα 2 πίσω ηχεία.

Η δυνατότητα που είχα για τα πίσω ηχεία ήταν delay, gain, eq ....

οκ.... πλάκα είχε με κάποιες χαλαρές ρυθμίσεις delay/gain αλλά γινόταν κουραστικό μετά από κάποια ώρα σε ακρόαση μουσικής.
Σε ταινίες είχε πιο ενδιαφέρον αλλά και πάλι δεν το κράτησα πάνω από 1 μέρα....

Το πολυκάναλο του φτωχού δηλαδή για καμια ταινία δε θα ήταν άσχημο αλλά σε μουσική θα προτιμήσω 100% την ακρίβεια .... ο χώρος δε μ' ενδιαφέρει κ πολύ έτσι κι αλλιώς...
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.406
Reaction score
86.484
Σούργελο ξεσούργελο μέσα στην άγνοια του για το content λέει και πράγματα που ισχύουν.
Ισχύουν, πράγματι κάποια. Τα upfiring ηχεία-καραμπόλες έχουμε πει πολλάκις πως είναι ΓΤΠΚ. Και πως οι ηχομπάρες είναι μια άλλη κατηγορία, δεν κάνουν για εμάς. Όπως επίσης πως το streaming Atmos είναι compressed.
Αυτά τα έχουμε γραψει εδώ στο φόρουμ πριν μήνες ή και χρόνια. Και ήρθε τώρα η Τούνη των audiophiles να στηρίξει εκεί την αδυναμία του να στήσει σύστημα;
Τσου ρε λάκη, εμείς δεν είμαστε επαγγελματίες, δεν βιοποριζόμαστε από τα μηχανάκια, και τα καταφέραμε.

Μήπως όμως απλώς υπερασπίζεται τον ζωτικό του χώρο;
Μήπως απλώς χαϊδεύει τα αυτιά (τα μάτια) των ακόλουθων και των χορηγών του;
 


Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.176
Reaction score
21.825
Αυτά είναι υπαρκτά θέματα για την συντριπτική πλειοψηφία των ακροατών.
Έχει χιλιοειπωθεί κι εδώ αυτό με διάφορους τρόπους (ακόμα και από αυτούς που έχουν πολυκάναλα.. ;))
Μην βάζεις κι εσύ βίντεο του σκοτεινιάρη ως παράδειγμα και προκαλείς εκνευρισμό.. :tongue:

Τσου ρε λάκη,
:roflmao::roflmao::roflmao:

:thumbsup:
 

Μηνύματα
16.768
Reaction score
19.763
Κρίνω εξίσου βασανιάρικο το ν'ανιχνεύαμε αρχαίους επεξεργαστές surround περασμένων δεκαετιών χωρίς ενσωματωμένα DSP και ακόμα περισσότερο αμφίβολη την ποιότητα της αποδιδόμενης πληροφορίας σε οποιαδήποτε σχετική μ'εκείνους εφαρμογή .
Θα το έχουμε μόνο για τα delays βρε συ. To dsp (και όποια επεξεργaσία) στα delays δεν κάνει κανένα κακό (τουλάχιστον διακριτό - detectable). O Γκούτενμπεργκ δεν ξέρω τι λέει. Δεν έχω ακούσει να λέει κάτι τέτοιο. Εάν έχει πεί για κανέναν παλιό επεξεργαστή που κάνει "αναλογικό" processing, κάποια είχα δεί και εγώ (ενός που δεν θυμάμαι τώρα, κάπου το έχω σωσμένο) αλλά δεν μπορούσε να παρακαμφθεί απο το σήμα και να το έχεις μόνο για delays.

Βασανιστικό φυσικά, αφού είναι proprietary, αλλά να εάν κάποιος ήταν να μας βρεί μια λύση θα ήσουν εσύ. Τι μόνο ετοιματζίδικες λύσεις ; 😀
το έχω δοκιμάσει @thva ....

Η συνδεσμολογία ήταν πήγη -> minidsp, από τις 2 εξόδους οδηγούσα τα μπροστινά ηχεία και από τις άλλες οδηγούσα 2 πίσω ηχεία.

Η δυνατότητα που είχα για τα πίσω ηχεία ήταν delay, gain, eq ....

οκ.... πλάκα είχε με κάποιες χαλαρές ρυθμίσεις delay/gain αλλά γινόταν κουραστικό μετά από κάποια ώρα σε ακρόαση μουσικής.
Σε ταινίες είχε πιο ενδιαφέρον αλλά και πάλι δεν το κράτησα πάνω από 1 μέρα....

Το πολυκάναλο του φτωχού δηλαδή για καμια ταινία δε θα ήταν άσχημο αλλά σε μουσική θα προτιμήσω 100% την ακρίβεια .... ο χώρος δε μ' ενδιαφέρει κ πολύ έτσι κι αλλιώς...
Να και ενας άνθρωπος ... που κατανοεί. χα χα Σε λάθους ανθρώπους μου φαίνεται απευθύνομαι χα χα.

Κοίτα μπορεί να μην πέτυχε για πολλούς λόγους. Στην θεωρία εάν είχες μόνο για delay και μετά απο πολύ πολύ προσπάθεια ...λογικά θα λειτουργήσει. Θέλει και λίγο έτσι για να δημιουργήσει μια αίσθηση. Εάν το παρακάνεις θα καταντήσει κουραστικό φυσικά γιατί είναι "υπογραφή" πλέον. (φυσικά μόνο για μουσική , μόνο για κλασική και για δικάναλο και πάλι εάν κάποιος θεωρεί ότι ο σκοπός του είναι η προσομοίωση κάπως της μεγάλης αίθουσας μουσικής Ούτε αυτό είναι αναγκαίο. Π.χ. εγώ δεν το θεωρώ τόσο σπυδαίο αλλά περισσότερο άλλα πράγματα.. Για cinema εννοείται πως όχι). Υπάρχει κάτι που να κάνει delay χωρίς επεξεργασία ; τουλάχιστον ψηφιακή ή εστω ούτε αναλογική; χα χα ή να το κάνω commission ; Μήπως πρέπει τα πάντα να τα πάμε στα MHZ και μετά downsample ; Τι "αρχή" λειτουργίας θα είχε ένα τέτοιο μηχάνημα ; εάν υπήρχε ή υπάρχει ;
 
Last edited:


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.291
Μηνύματα
2.970.622
Members
38.293
Νεότερο μέλος
Μάρη Τ.
Top