Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Η Κίνα βγάζει γουρούνα για παιδιά:


Το Βερολίνο ξεκινάει phase 2 για να πάει η παραγωγή στο 1 μύριο ανά έτος:


Και upscale την παραγωγή μπαταριών από 50 στις 100 GWh ανά έτος.

Δηλαδή, δε κλείνει η Τέσλα. 🤪😁😂
 
Last edited:





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Αϊ δες Ιν-τζιάρ..


Επί της ευκαιρίας, και η nissan (μετά την Μερτσέντες) μπήκε στο nacs.
Έχει καταντήσει ανέκδοτο..
 


TGD

Μηνύματα
8.539
Reaction score
8.532
Είναι καλό αυτό; Σκεφτείτε να πάει κάτι στραβά στο καλώδιο...

CCS has separate pins for delivering alternating current (AC) and direct current (DC) power while NACS leverages the same pin for both AC and DC.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
"Emotions Country Resort", Βουτύρο, στο Καρπενήσι
Ξενώνας - με Τέσλα φορτιστή.

Πλέον και επίσημα στη λίστα της Tesla σαν "Destination Charger":

https://www.tesla.com/en_eu/findus?v=2&search=Voutyro 361 00, Greece&bounds=38.99047386789793,21.876222383007796,38.76770694417938,21.61117721699217&zoom=13&filters=store,service,supercharger,destination charger&location=dc-409334

Και στην Πάργα, στο "Serenity Luxe Suites".

Από το ανωτέρω λινκ, βλέπετε τι γίνεται γενικώς στον πλανήτη..

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις:
(Ιταλία και κεντρική Ευρώπη)

1000005882.png


Αγοράζοντας ένα Τέσλα, αυτομάτως αποκτάς πρόσβαση σε αυτό το δίκτυο.
Αξία, ανεκτίμητη.

Σε περιοχές όπως το Μονακό, αν δεν έχεις πολλαπλούς Τέσλα "Destination Chargers", δεν θεωρείσαι καν ξενοδοχείο, παράγκα είσαι.

Εννοείται, plug and charge. Ούτε εφαρμογές, ούτε κινητό δε χρειάζεται.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.412
Reaction score
30.265
Είναι καλό αυτό; Σκεφτείτε να πάει κάτι στραβά στο καλώδιο...

CCS has separate pins for delivering alternating current (AC) and direct current (DC) power while NACS leverages the same pin for both AC and DC.
Αυτό ήταν και το θέμα μεγέθους. Οι Ευρωπαίοι (VW δηλαδή πίσω από το CCS) έχουν μεγάλα στάνταρς ασφαλείας, για αυτό και ο όγκος. Στο NACS όχι και τόσο για αυτό και η αντικατάσταση καλωδίων και συνδέσεων είναι στο μισό χρονικό διάστημα από ότι στα CCS. Για τους δημόσιους φορτιστές μιλάω πάντα. Στην ουσία οι Αμερικανοι επέλεξαν το μικρότερο μέγεθος για μεγαλύτερη ευκολία και ας αλλάζουν εξαρτήματα πιο συχνά.

Ένα άλλο θέμα είναι το plug & charge, το οποίο κατά την CCS δεν είναι και τόσο ασφαλές πρωτόκολλο για την ασφάλεια συναλλαγών των πολιτών. Έχει θέματα. Στην Αμερική όμως αυτά έχουν πάει λίγο περίπατο λόγω σχεδόν παντελούς απουσίας της προστασίας προσωπικών δεδομένων.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Προς ώρας στην Ελλάδα έχει μόνον 3 Τέσλα "Destination Charger" points, εννοείται σε ξενοδοχεία.

Εφόσον η Ελλάδα είναι τουριστικός προορισμός για όλη την Ευρώπη, αυτό θα αλλάξει πολύ σύντομα.

Χαμός θα γίνει. Και δε πάει μακριά η βαλίτσα. Σε 1 έτος από σήμερα θα δείτε τι θα συμβαίνει, θα με θυμηθείτε. 😎

Στην Ευρώπη γενικώς, γίνεται Ό χαμός από "Destination Chargers", εγώ προς ώρας ανακάλυψα τυχαία πως στα 10 ξενοδοχεία που έκλεισα δωμάτιο, χωρίς να το ψάχνω για φόρτιση, τα μισά έχουν Τέσλα Destination Charger. Τα υπόλοιπα δε ξέρω, δε το έψαξα. 😁😂

Πάρκινγκ είχα στα "προαπαιτούμενα" για τα ξενοδοχεία που έκλεισα, όχι ύπαρξη φόρτισης. Πάρκινγκ, και πισίνα. 😁😂🤪


H Mercedes λέει το 2025. Τέλεια νέα! :party:
Όλες λένε από 2024 μέχρι 2026.

Σημασία έχει πως πρακτικά όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες, η μία μετά την άλλη, δώσανε τα χέρια με την Τέσλα για nacs, για πρόσβαση στο δίκτυο της Τέσλα στην Αμερική.

Εν ολίγοις, η Τέσλα θα παρέχει ρεύμα σε όλα τα EV στην Αμερική. Οκ?

Ξεκίνησε ήδη η Τέσλα να βάζει V4. Superchargers που δέχονται πιστωτική! 😂🤪😁

Τα υπόλοιπα δεν έχουν σημασία. 😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
"Για πρώτη φορά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πρώτο σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη"


Το μοντελ Υ ήταν το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τον Ιούνιο, αλλά και το αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στο 1ο εξάμηνο του 2023!



ΥΓ. Απ'ότι φαίνεται, δεν είμαι ο μόνος που πήρα Τέσλα μοντελ Υ αυτόν τον Ιούνιο! 🤪😂😁
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824

Εν συντομία, δεν κλείνει. 🤪😁

Αναλυτικά, εδώ:


WebCast τώρα, εδώ:

 
Last edited:

Μηνύματα
471
Reaction score
120
In recent months, Tesla has cut its prices several times in major markets, including the US and China.
The firm's shares fell by more than 4% in after-hours trade in New York.
Tesla reported that its profit margin had fallen to the lowest level in four years.
The company said its gross profit margin fell to 18.2% for the three months to the end of June, down from 26.2% for the same period last year.

During a call with Wall Street analysts, Mr Musk signalled that he was open to cutting prices further if needed.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Ως γνωστόν, η Τέσλα παρέχει και ασφάλιση των αυτοκινήτων της στις ΗΠΑ, και μάλιστα σε πολύ χαμηλότερο κοστολογιο από τις υπόλοιπες ασφαλιστικές εταιρείες.

Στα πλαίσια των επισκευών αυτοκινήτων από τράκες, υπάρχουν δικά τους (προφανώς εκπαιδευμένα) φανοποιεία που αναλαμβάνουν επισκευή ή αντικατάσταση των gigacastings και από την ως τώρα (τεράστια) εμπειρία επισκευών αυτοκινήτων είτε με gigacastings είτε χωρίς, ο Έλον χθες δήλωσε πως η επισκευή ενός EV με gigacasting είναι 10 φορές φθηνότερη και 5 φορές πιο γρήγορη σε σχέση με τυπικά σασί.

Μάλιστα η όλη διαδικασία είναι υπό συνεχή βελτίωση (τόσο με αλλεπάλληλες μικροτροποποιήσεις στα castings από το feedback των συνεργείων επισκευής, όσο και με συνεχή εκπαίδευση των φανοποιείων) ώστε να γίνει ακόμα πιο γρήγορη και ακόμα φθηνότερη, διότι αυτό συμφέρει στην ασφαλιστή εταιρεία, δηλαδή εν προκειμένω την ίδια την Τέσλα.

Αυτό έχει ως συνέπεια ακόμα χαμηλότερο κόστος ασφάλισης για τον πελάτη, αφού είναι φθηνότερη η επισκευή ενός αυτοκινήτου με gigacasting, και απαιτεί λιγότερο χρόνο (μείωση κόστους αυτοκινήτου αντικατάστασης και μείωση κόστους εργατικών επισκευής).

Η δήλωση έγινε στο earnings call για το Q2 2023 πριν λίγες ώρες.

Άλλωστε, όπως είπε ο Έλον, εάν δεν ήταν έτσι, δεν θα έτρεχαν ένα σωρό άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να αντιγράψουν τα gigacastings της Τέσλα, και επίσης δήλωσε πως κάποτε (σχετικά σύντομα) όλα τα αυτοκίνητα, ανεξαιρέτως, μόνον έτσι θα κατασκευάζονται, διότι έχει άπειρα πλεονεκτήματα αυτή η μέθοδος και κανένα απολύτως μειονέκτημα.

Να τελειώνει σιγά σιγά και ο μύθος του κόστους επισκευής λόγω gigacasting..😎
 
Last edited:

TGD

Μηνύματα
8.539
Reaction score
8.532
Μπορεί όμως να το κάνει ο μαστρομήτσος χωρίς απόδειξη; Γιατί οι τιμές των φανοποιείων στα εξουσιοδοτημένα όλων των εταιριών δεν είναι ακριβώς οι τιμές που βρίσκεις στην πιάτσα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.412
Reaction score
30.265
Προφανώς ο Musk μιλάει για μεγάλα τρακαρίσματα. Εκεί που το μισό και βάλε μπροστινό ή πίσω τμήμα θα θέλει αλλαγή. Στα μικρά τρακαρίσματα θα είναι; Θα "έρχεται" το casting όπως και στα συμβατικά ή θα πρέπει να αλλάξεις όλο το κομμάτι; Όπως στο BMW i3 για παράδειγμα. Γιατί αν δεν έρχεται δεν θα είναι φθηνότερο αλλά ακριβότερο από πριν. Ίσως και πολύ ακριβότερο.
Μέχρι να μάθει ο κόσμος τι πραγματικά συμβαίνει με τα νέα δεδομένα θα κλάψουν πολλοί οδηγοί. Και κυρίως όσοι δεν θα έχουν μικτή.
 


Μηνύματα
16.428
Reaction score
23.187
Για αρχή υπάρχουν φανοποιοί (=λαμαρινάδες για πάνω από τα Μάλγαρα) που δεν δέχονται Τέσλα στο μαγαζί τους να διανυκτερεύσει για λόγους ασφαλείας. Ειδικά τρακαρισμένο ούτε έξω από το μαγαζί στον γερανό πάνω. Ο δικός μου πχ που φτιάχνει τα άπαντα και έχει βάλει και τουτουνια του μισού εκατομμυρίου στο μαγαζί Τέσλα δεν το αφήνει να περάσει την πόρτα.
Μπορεί να είναι υπερβολικός αλλά είναι ένα υπαρκτό ρίσκο. Άρα στα έξω μαγαζιά ξεκινάμε με ένα σοβαρό θέμα, οι πολλοί καλοί επαγγελματίες δεν θα τα δεχτούν, οι υπόλοιποι δεν θα θες εσύ να τα πας εκεί, συνεπώς μην σου τύχει
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.340
Μηνύματα
2.937.382
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top