Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768
Σίγουρα δεν είναι στροβοσκοπικό φαινόμενο από τη λήψη;
Όχι, μάλιστα φαίνεται πεντακάθαρα να γυρνάει ανάποδα ο πίσω τροχός, τόσο πάνω στην άσφαλτο, όσο και πάνω στο γρασίδι, το οποίο και πετάει προς τα εμπρός.

Δηλαδή, το αυτοκίνητο γνωρίζει που είναι ο δρόμος, και αναλόγως κατεύθυνσης του αυτοκινήτου, αλλάζει την κατεύθυνση των τροχών, για να παραμείνει προς μια πορεία προς το δρόμο, κι αυτός είναι πιστεύω ο μόνος λόγος που δεν τράκαρε το αυτοκίνητο, γιατί ο οδηγός δεν έκανε βασικά τίποτα..

Εντάξει, είναι εντελώς κουλό...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768
training AI..



With this in mind, Musk noted that Tesla currently has over 4 million cars on the road that is capable of training AI.

Musk also estimated that Tesla’s fleet would be substantially larger in the future, as it would reach “roughly 10 million” in a few years.

(Tesla’s overall sales have passed the 4.4 million mark)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.144
Reaction score
31.078
Κάποιες εταιρείες στην Αμερική ξεκίνησαν να προσφέρουν Powerwalls με leasing, με σκοπό την δημιουργία Virtual Power Plants (VPP). Mε $55 το μήνα, ή $5000 μετρητά, μπορείς να έχεις 2 Powerwalls στο σπίτι σου.

Όπως προκύπτει από κάτοχο VPP, για την χρήση της μιας από τις τρείς μπαταρίες που έχει, και για τις kWh και το χρόνο που η Tesla έθεσε σε λειτουργία το VPP το 2022, τον αποζημίωσε με $2/kWh.

Screenshot_20230829_111839_Chrome.jpg


Σύμφωνα με τα παραπάνω, ακόμα και χωρίς leasing, που το κάνει ακόμα ευκολότερο, η Tesla "σχεδόν" σου πληρώνει το Powerwall.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768
Φθείρεται σημαντικά η μπαταρία με συχνή ισχυρή DC φόρτιση; Ναι, βεβαίως, αλλά όχι στα Τέσλα. 😎

Γιατί; Για πολλούς λόγους, συν το preconditioning. ❤

1000008501.jpg


Study confirms what has been believed for a while now:

Supercharging Tesla vehicles frequently doesn't negatively affect battery longevity.

The study follows thousands of Tesla vehicles and compared those who DC fast-charging 90% of the time vs those who DC fast-charge about 10% of the time.



ΥΓ. Μην παίρνετε Τέσλα, δε φτάνουν για όλους (ακόμα).
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.628
Reaction score
8.220
Φθείρεται σημαντικά η μπαταρία με συχνή ισχυρή DC φόρτιση; Ναι, βεβαίως, αλλά όχι στα Τέσλα. 😎
Η μελέτη (link) δεν μας δίνει στατιστικά για το τι συμβαίνει σε άλλα οχήματα. Άρα ΔΕΝ βγάζει το συμπέρασμα "Ναι, βεβαίως, αλλά όχι στα Tesla". Βγάζει το συμπέρασμα "Στα Tesla που εξετάσαμε, όχι", στο οποίο προσθέτει:

"Initial analysis by the team at Recurrent suggests that the study findings can be applied across Tesla models and other EV manufacturers". Άρα αν η μελέτη θέλει να βγάλει ένα συμπέρασμα, αυτό δεν είναι "Ναι, βεβαίως" αλλά "Όχι". Ούτε λέει πως ισχύει κάτι στα Tesla που δεν ισχύει στα άλλα.

Με άλλες μελέτες δεν μπορείς να συγκρίνεις (για να βγάλεις συμπέρασμα για τα άλλα οχήματα) γιατί μπορεί να είναι εντελώς διαφορετικές οι παράμετροι. Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν άλλες μελέτες που δείχνουν πως ΚΑΙ στα Tesla έχει επίδραση το fast charging.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768
Ούτε λέει πως ισχύει κάτι στα Tesla που δεν ισχύει στα άλλα.
Στο λέω εγώ όμως. 😎

Υπάρχει εξήγηση για αυτό που λέω, δεν είναι αυθαίρετο.

Η μία πολύ σημαντική παράμετρος που είπα ήδη, είναι το battery preconditioning, το οποίο εφαρμόζεται προς ώρας μόνον από την Τέσλα και μόνον για Tesla superchargers.

Η δεύτερη σημαντική παράμετρος, είναι ο τρόπος διαχείρισης της μπαταρίας από την Τέσλα, που είναι εντελώς μοναδικός.

Πχ.

In Tesla’s owner manual, the automaker doesn’t talk about frequent DC fast charging affecting battery longevity anymore, but it does mention the potential to “decrease slightly” the peak charging rate:

The peak charging rate of the Battery may decrease slightly after a large number of DC Fast Charging sessions, such as those at Superchargers. To ensure maximum driving range and Battery safety, the Battery charge rate is decreased when the Battery is too cold, when the Battery’s charge is nearly full, and when the Battery conditions change with usage and age. These changes in the condition of the Battery are driven by battery physics and may increase the total Supercharging duration by a few minutes over time.


Κλπ κλπ κλπ.

Εν συντομία, τα Τέσλα, όσον αφορά την μπαταρία και τη διαχείριση αυτής, είναι μια 20-ετια μπροστά από όλους τους άλλους.
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.144
Reaction score
31.078
Η μία πολύ σημαντική παράμετρος που είπα ήδη, είναι το battery preconditioning, το οποίο εφαρμόζεται προς ώρας μόνον από την Τέσλα και μόνον για Tesla superchargers.
Και οι υπόλοιποι κατασκευαστές δηλαδή τι κάνουν; Κομπώνουν τον DC είτε είναι ζεστή είτε κρύα και ότι βγει;

Επίσης, αφού κάνει battery preconditioning μόνο στους DC, στο σπίτι φορτίζει χωρίς να υπολογίζει σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.717
Reaction score
138.768
Και οι υπόλοιποι κατασκευαστές δηλαδή τι κάνουν; Κομπώνουν τον DC είτε είναι ζεστή είτε κρύα και ότι βγει;
Ακριβώς.

Γι'αυτό, για να επιτευχθεί υψηλός Ρυθμός φόρτισης, οι reviewers κάνουν προσπάθεια να τρέξουν για κάποια χιλιόμετρα, μπας κι έρθουν κάπως σε καλύτερη κατάσταση οι μπαταρίες και δείξουν καλό Ρυθμό.

Γι'αυτό, όταν κουμπωνω το iD.3 για φόρτιση, ακόμα και εν μέσω ταξιδιού, άλλες φορές πάει πάνω από 120KW κι άλλες φορές δεν ανεβαίνει πάνω από 80 kW.

Κανένας κατασκευαστής πλην της Τέσλα δεν έχει octavalve heat pump, τόσο ισχυρή και με τέτοιες δυνατότητες, που μπορεί να αυξήσει ή να κατεβάσει τη θερμοκρασία της μπαταρίας γρήγορα, και να εκμεταλλευτεί την ενέργεια αυτή για άλλες ανάγκες του αυτοκινήτου.

Σκέψου πως τα προηγούμενης γενιάς leaf δεν είχαν καν σύστημα ψύξης της μπαταρίας (αερόψυκτη) και πολύ αμφιβάλλω εάν είχαν σύστημα θέρμανσης.

Η VW έχει ένα πολύ βατοφάγο σύστημα θέρμανσης των μπαταριών, με κατανάλωση έως 10kW το χειμώνα, και ακόμα δεν έχει σοβαρό τρόπο να φέρνει σε σωστή θερμοκρασία τη μπαταρία του αυτοκινήτου για χαμηλή συνολική κατανάλωση σε τέτοιες χαμηλές θερμοκρασίες.

Επίσης, αφού κάνει battery preconditioning μόνο στους DC, στο σπίτι φορτίζει χωρίς να υπολογίζει σε τι κατάσταση είναι η μπαταρία;
Όχι, και στο σπίτι το φροντίζει, εφόσον του θέσεις χρόνο φόρτισης, δηλαδή όταν του λέω να ξεκινήσει φόρτιση στις 12:00 το βράδυ, αυτό κανονίζει το preconditioning.

Μόνον σε περίπτωση που το κουμπωσω επιτόπου σε κάποιο μη Τέσλα φορτιστή, και ζητήσω άμεση φόρτιση, μόνον τότε ξεκινάει χωρίς preconditioning.


Επί της ευκαιρίας, σήμερα έκανα rotation τα λάστιχα εμπρός πίσω, στα 17,5 χιλιάδες χιλιόμετρα.
Το μανιουαλ ζητάει να γίνεται rotation κάθε 10.000χλμ.

Επειδή πάω χαλαρά, η διαφορά μεταξύ τους ήταν ελάχιστη, μετρήθηκε με εργαλείο μόλις 1 mm διαφορά στο πέλμα, με το μάτι δεν φαινόταν..

1000008509.jpg


Τα ελαστικά είναι πρακτικά σα καινούρια μετά από αυτά τα 17.500 χλμ.
 
Last edited:




indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.185
Reaction score
4.226
Μόλις έχεις αγοράσει το model3 και βλέπεις αυτό το βίντεο…:confused:
(ξέρω , αισθάνεσαι κάπως @#…*^)
Αν ομως το έχεις αγορασει με μια σημαντική εκπτώση ,κατι που συμβαίνει συχνά πριν τα νεα μοντέλα,δεν βλεπω το λογο.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.146
Μηνύματα
2.963.220
Members
38.289
Νεότερο μέλος
Wintersun
Top