Tesla



dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.446
Και γω ως ιδιώτης, μπορώ να τα έχω. Όλα γίνονται. 😎
Για να το λες, κάτι ξέρεις.

Παλιότερα που είχα ρωτήσει, μου είχαν πει ότι για το Κιν. Ηλ. 2, ιδιώτες και νομ. πρόσωπα είναι διαφορετικά ζώα, και με έβαλαν να ζητήσω με επιστολή να απορριφθεί η αίτηση που είχα κάνει ως φυσικό πρόσωπο για να μπορέσω να κάνω απ΄την άλλη.

Αλλά για τη εφορία μπορεί να μην τους νοιάζει τί αίτηση έκανες στο Κιν. Ηλ. 2. Δε γνωρίζω πάντως κάτι από πρώτο χέρι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.276
Reaction score
31.217
Αυτό το μπορντοροδοκόκκινο με το άσπρο εσωτερικό και την κόκκινη λεντοταινία ...... Ι like 🙃

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Dirac and Treves worked together to apply a special acoustic treatment to the well-known all-electric Tesla crossover and to move the speakers to less conventional places. Called "Sonified," this solution guarantees the same level of sound quality in vehicles without forcing automakers to put them in the doors or to add tweeters in the dashboard.

Dirac has also put new software in the demonstrative Model Y and a Volvo XC60. The vehicles will be displayed at IAA 2023, where participants can see how different implementations for various cabins lead to the same sound quality.

Dirac's software solution, known as Virtuo, does not require hardware upgrades to make the sound system work as best as possible and allow people inside the car to experience an immersive audio output.

Twelve years ago, Dirac started working with Roll-Royce and created a sound correction solution for the British marque. The Swedish brand took the elegant but conservative cabin of a Ghost and developed solutions that allowed the swanky sedan to treat the driver and their passengers to a studio-quality sound experience.

The evolved and perfected version of that solution can now be observed on a Tesla Model Y and a Volvo XC60.






ΥΓ.
Βλέπω ελκυστική τιμή...


1000008524.jpg



8.270 κάτω...
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Το νέο μοντελ 3, είτε RWD είτε LR AWD, έχει τελική ταχύτητα 200.

Το έριξε λίγο, και καλά έκανε.

Επίσης, έχουν διαφορά μεταξύ τους τα RWD-LR και στο ηχοσύστημα, του LR είναι ανώτερο.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.897
Reaction score
10.837
Η μοναδική μεγάλη αλλαγή που περιμένουμε από την Τέσλα είναι τα 800 ή 1000V.
Τα υπόλοιπα είναι ένα ντίσεντ φεισλιφτ.
Δείχνει πιο ωραίο και βελτιωμένο σε κάποια σημεία αλλά η έλλειψη μικρής οθόνης η HUB να είναι ακατανόητη. Πιο ακατανόητη από την αδιαφορία τους για σοβαρό after sales.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Η πρώτη εμφάνιση 800 βολτ αρχιτεκτονικής είναι το cybertruck, το οποίο (πιο σημαντικό ακόμα) δουλεύει στα 48 βολτ.

Γενικά στο cybertruck έχουν τρελή τεχνολογία, είναι αλλού.

Δεν ξέρω κατά πόσο θα περάσουν αυτά στα "μικρά" μοντέλα τους, μόνο στο roadster είναι βέβαιο ότι θα περάσουν (200 kWh μπαταρία, 800V/48V, 0-100 σε 1,1" με το Space X pack).

Πιθανώς να περάσουν στο νέο βαν, το επαγγελματικό ημιφορτηγό, όπως και στο semi.

Στα 3/Υ δεν έχει ιδιαίτερο νόημα η 800V αρχιτεκτονική για την Τέσλα, διότι οι ταχύτητες φόρτισης είναι ήδη εξαιρετικές και το υπάρχον δίκτυο ταχυφορτιστων δεν αλλάζει εύκολα..

Τα 800V είναι η εύκολη λύση ταχυφορτισης για φίρμες που δεν έχουν την τεχνολογία της Τέσλα. Μη ξεχνάς πως οι LPF πάνε και 8C στη φόρτιση, και η Τέσλα με τις νέες μπαταρίες της (4680) και την τεχνολογία ψύξης που έχει ήδη, μπορεί να το φτάσει.

8C. Άντε γεια.


ΥΓ. Και το roadster με 8C LPF 4680 θα είναι, αλλά στα 800V γιατί 200-αρα μπαταρία είναι 200-αρα μπαταρία, ότι αρπάξει ο κωλος σου από οποιοδήποτε διαθέσιμο σταθμό φόρτισης..
 
Last edited:



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Δε νομίζω πως είναι πιο θορυβώδες από το προηγούμενο, αλλά μένει να επιβεβαιωθεί.

Πιθανώς το ελαστικό που φορούσε, σε συνδυασμό με το συγκεκριμένο οδόστρωμα, να είχε κακό αποτέλεσμα.

Στις αλλαγές που έκαναν, αναφέρουν πολλά σημεία με καλύτερη ηχομόνωση. Θα έπρεπε να είναι με διαφορά πιο ήσυχο από το παλιό.

Ας δούμε τι θα πουν κι άλλοι ριβιουερς..
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Ο ριβιουερ στο αποπάνω βίντεο, του Άλεξ, λέει ότι είναι πιο ήσυχο από το προηγούμενο.

Και από τα ελαστικά...
 


TGD

Μηνύματα
9.015
Reaction score
9.044
Δε νομίζω πως είναι πιο θορυβώδες από το προηγούμενο, αλλά μένει να επιβεβαιωθεί.
Δηλαδή το προηγούμενο ήταν θορυβώδες; Σε σχέση με τι;
Τα παιδιά μου λατρεύουν τον ήχο του CH-R του γείτονα όπως κινείται μόνο με τη μπαταρία. Το βρίσκουν όμορφο, σε αντίθεση με ο,τιδήποτε τετρακύλινδρο κυκλοφορεί στη γειτονιά. Πιο μεγάλα μοτέρ δεν έχει τριγύρω!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Τα παιδιά μου λατρεύουν τον ήχο του CH-R του γείτονα όπως κινείται μόνο με τη μπαταρία.
Άθλιο...
Το οδήγησα μόλις ήταν διαθέσιμο.
 





vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.112
Reaction score
2.750
καλημερα παιδες,

εχει ακουστει στη πιατσα καμια νεα εκδοση του Y αντιστοιχη του 3?
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.242
Μηνύματα
2.968.265
Members
38.293
Νεότερο μέλος
KosmasTR
Top