Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Άλλο ένα ΟΤΑ σήμερα.

1000008587.jpg


Το προηγούμενο ΟΤΑ ήταν τέλη Αυγούστου, μόλις επέστρεψα από το road trip.

Κατά τη διάρκεια του road trip, είχα 2 ακόμα ΟΤΑ, οπότε το σημερινό είναι το 4ο από αρχές Αυγούστου.

Η γυναίκα μου με ρωτούσε πότε θα έχει κάνα ΟΤΑ και το iD.3, της λέω μη λες τέτοια και χρειάζεται πάλι επίσκεψη στην αντιπροσωπεία.. (ΟΤ,ι να'ναι). 😁

Πλάκα πλάκα, ένα ΟΤΑ θα πρέπει να ρίξουν σιγά σιγά και στο VW, μπαίνει χειμώνας.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Έχουν τελειώσει βασικά με το FSD.

Τέλος η ένδειξη "beta". 👍

To "beta" έφυγε πλέον, και "άνοιξε" στην Αμερική το "Autosteer on city streets", που ως τώρα ήταν "υποσχόμενο στο μέλλον":

1000008589.jpg


Η παραδοχή για την ώρα, είναι πως δεν αποτελεί επιπέδου "robotaxi" το auto pilot, αλλά απαιτείται συνεχής έλεγχος του αυτοκινήτου από τον οδηγό, ο οποίος υποχρεωτικά πρέπει να έχει τα χέρια στο τιμόνι και να προσέχει μπροστά στο δρόμο (το ελέγχει το ίδιο το αυτοκίνητο με την εσωτερική κάμερα, face recognition κλπ).

Ωστόσο, είπαν πως το FSD πλέον δεν θα χρειαστεί επιπρόσθετο software ή κανόνες οδήγησης, και είναι από δω και πέρα μόνον θέμα ΑΙ η περαιτέρω εξέλιξη των δυνατοτήτων του, γιατί είναι ένα σύστημα που "μαθαίνει" κατά τη χρήση, και θα αυτοβελτιώνεται, χωρίς να χρειαστεί ξανά ανθρώπινη παρέμβαση στο ίδιο το πρόγραμμά του.

Τα δεδομένα από όλα τα Τέσλα του πλανήτη που δουλεύουν FSD, συλλέγονται κεντρικά, και βελτιώνεται το FSD όλων των οχημάτων, από επεξεργασία όλων των δεδομένων σε real time με ΑΙ.

Τα οχήματα της Τέσλα θα λαμβάνουν συχνές ΟΤΑ, που θα βελτιώνουν περαιτέρω και συνεχώς το FSD, μέχρι επιπέδου robotaxi, πιθανώς σε λίγους μήνες, ίσως και εντός του τρέχοντος έτους.

Άρα ΟΤΑ συνεχώς, ολόβε, μέχρι να δούμε robotaxi στους δρόμους. Συλλογή στοιχείων των δρόμων, επεξεργασία, βελτίωση.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
5.991
Reaction score
12.786
απαιτείται συνεχής έλεγχος του αυτοκινήτου από τον οδηγό, ο οποίος υποχρεωτικά πρέπει να έχει τα χέρια στο τιμόνι και να προσέχει μπροστά στο δρόμο (το ελέγχει το ίδιο το αυτοκίνητο με την εσωτερική κάμερα, face recognition κλπ).
Ρε μας δουλεύουν? Αυτά τα κάνω και χωρίς να έχω πληρώσει 12 χιλιάρικα.

Άσε που ενίοτε ΔΕΝ τα κάνω κιόλας, και δε μου λέει κανείς τίποτα.

(not really)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Στην πράξη, λένε πως κάθε λίγο έχει μια ακόμα βελτίωση στον τρόπο που οδηγεί μόνο του.

Στα δικά μου τα μάτια, φαίνεται ήδη τέλειο, δηλαδή σίγουρα βλέπει περισσότερα από μένα στο δρόμο, και κρατάει καλύτερα από μένα το αυτοκίνητο μέσα στη λωρίδα κυκλοφορίας, ακόμα και σε κλειστές επάλληλες στροφές με υψηλή ταχύτητα κίνησης.

Αντιδράει άριστα σε μεγάλα κομμάτια του δρόμου που δεν έχει σήμανση για τις λωρίδες κυκλοφορίας, καθώς και σε περιπτώσεις που 2 λωρίδες γίνονται 1. Σα να οδηγεί άνθρωπος..
 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Το frunk στα Τέσλα, ανοίγει από μπροστά, όπως σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα ανοίγει το καπό.

Ωστόσο, για λόγους ασφαλείας σε τράκα με πεζό, έχει μηχανισμό να ανοίγει ανάποδα, για να μειώνει την ένταση της σύγκρουσης:

1000008600.png


Το εν λόγω σύστημα ασφαλείας, ισχύει αποκλειστικά και μόνον για τα οχήματα που πωλούνται στην ΕΥΡΩΠΗ.

Για να δείτε πόσο βαθειά πάει το θέμα, για την βραβευμένη ασφάλεια στο Euro ncap των Τέσλα... Τίποτα δεν είναι "τυχαίο".
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Γιατί προφανώς είναι κοστοβόρο το σύστημα, και δεν κρίθηκε αναγκαίο για τα κρας τεστ σε Αμερική και Κίνα, ως γνωστόν τα ευρωπαϊκά πρότυπα είναι πιο "σκληρά".

Το όμοιο συμβαίνει σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγου χάριν άλλα συστήματα ασφαλείας έχουν αυτοκίνητα στην Κίνα, κι άλλα τα ίδια αυτοκίνητα που εισάγονται Ευρώπη, ασχέτως αν κατασκευάζονται στην Κίνα από κινεζική εταιρεία ή την πχ VW.
 



symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.663
Reaction score
8.277
Η volvo το έκανε πριν 20 χρόνια
Κι εμένα το έχει αυτό. Αν ισχύει αυτό που λέει και ο τύπος στο βίντεο (ότι είναι προαπαιτούμενο για να πάρεις 5 αστέρια) φαντάζομαι και πολλά αυτοκίνητα ακόμα. Αλλά τώρα το κάνει η Tesla και είναι αλλιώς :tongue:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Ναι, σωστό είναι αυτό.

Δεν τίθεται θέμα επισκευής στοιχείων, αν υπάρξει βλάβη, χρειάζεται αλλαγή όλη η μπαταρία.

Ευτυχώς, υπάρχει φουλ εγγύηση για πολλά χρόνια και πολλά χιλιόμετρα αυτής της μπαταρίας από τον κατασκευαστή, και ευτυχώς υπάρχει η μικτή ασφάλιση για τράκες.

Το θετικό στοιχείο σε αυτή την ιστορία, είναι το συνεχώς μειούμενο κόστος αλλαγής της μπαταρίας, συν την αξία της κατεστραμμένης, λόγω δυνατότητας ανακύκλωσης των υψηλής αξίας χημικών στοιχείων κατασκευής της.

Με τα σημερινά δεδομένα, αυτές οι μπαταρίες δεν προβλέπεται να βγάλουν πρόβλημα πριν κάνουν περί το 1 μύριο χιλιόμετρα, και αν υπάρχει κατασκευαστικό σφάλμα, αυτό θα βγει εντός εγγύησης, άρα δε σε απασχολεί.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.276
Reaction score
31.217
Μην παίρνεις και όρκο για το τελευταίο. Συν ότι αν πάθει κάτι για τον οποιοδήποτε λόγο, εκτός τράκας, μαζί με την μπαταρία στο χέρι παίρνεις και τα ......., και θα την πληρώσεις όλη κανονικά. Σπάνια περίπτωση οκ, αλλά όχι αδύνατη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.049
Reaction score
139.386
Συν ότι αν πάθει κάτι για τον οποιοδήποτε λόγο, εκτός τράκας
Αν χαλάσει η μπαταρία υψηλής τάσης, για οποιονδήποτε λόγο εκτός τράκας, καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή, όσο αυτή είναι σε ισχύ.

Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.

Βλέποντας τις πωλήσεις των εν λόγω αυτοκινήτων, που είναι εξαιρετικά υψηλές, οι περιπτώσεις αλλαγής μπαταρίας είναι απειροελάχιστες, και όλες καλύπτονται από την εγγύηση, όσο αυτή είναι σε ισχύ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.276
Reaction score
31.217
Αν χαλάσει η μπαταρία υψηλής τάσης, για οποιονδήποτε λόγο εκτός τράκας, καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή, όσο αυτή είναι σε ισχύ.

Δεν υπάρχουν εξαιρέσεις.
Αυτό θα το μάθουμε μόλις χρειαστεί αλλαγή κάποια μπαταρία. Άσε τι λένε τα χαρτιά. Σίγουρα δεν είμαι ο μοναδικός που έχει διαβάσει για μπαταρίες εντός εγγύησης που δεν αλλάχτηκαν επειδή δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη. Όχι εδώ αλλά στο εξωτερικό.

και όλες καλύπτονται από την εγγύηση, όσο αυτή είναι σε ισχύ
Τα παραπάνω άλλα λένε.
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.242
Μηνύματα
2.968.265
Members
38.293
Νεότερο μέλος
KosmasTR
Top