Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)



Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Όποιος δεν μπορεί να παρουσιάσει ανταγωνιστικά αυτοκίνητα εδώ και τώρα, βγάζει απλά ανακοινώσεις για το μέλλον.
 



Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Πήρα πρώτο ηλεκτρικό, θα πάρω και δεύτερο, και ακόμα ανακοινώσεις θα διαβάζω από την Τοyota για το μέλλον.

Μας έχει πρήξει με τις ανακοινώσεις, μια ότι δεν είναι το μέλλον τα ηλεκτρικά, την άλλη για το υδρογόνο, την παρα-άλλη για τα υβριδικά, τώρα ότι θα φτιάξει στο μέλλον μπαταρίες της προκοπής.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.909
Ναι ναι οπωσδήποτε αυτό ακριβώς είναι
Ναι, αυτό ακριβώς κάνει εδώ και 4 χρόνια.

Τις ίδιες επακριβώς ανακοινώσεις κάθε χρόνο, τα ίδια και τα ίδια.

Κρατάω μικρό καλάθι..

Το '26 θα'χει ήδη κυκλοφορήσει το μικρό φτηνό VW, το μικρό Τέσλα, κι ένα σωρό άλλα, και η Τογιότα θα αρχίσει παραγωγή μπαταριών; χαχαχαχαχαχαχαχαχα, νταξ, αεροπορία.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.489
Βαριέμαι να εξηγήσω γιατί αλλά η Ιαπωνία θα εξακολουθεί να είναι πρώτη εξαγωγική χώρα αυτοκινήτων για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον και το γνωρίζω γιατί όταν γίνονται παραγγελίες νέων ναυπηγήσεων (με ορίζοντα παράδοσης 2 με 3 χρόνια αργότερα αυτή τη στιγμή) λαμβάνονται υπόψη τέτοια ζητήματα που ορίζουν επίσης τις προδιαγραφές της κατασκευής.
Αυτά
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.753
Reaction score
42.920
Βαριέμαι να εξηγήσω γιατί αλλά η Ιαπωνία θα εξακολουθεί να είναι πρώτη εξαγωγική χώρα αυτοκινήτων για τα επόμενα 5 χρόνια τουλάχιστον και το γνωρίζω γιατί όταν γίνονται παραγγελίες νέων ναυπηγήσεων (με ορίζοντα παράδοσης 2 με 3 χρόνια αργότερα αυτή τη στιγμή) λαμβάνονται υπόψη τέτοια ζητήματα που ορίζουν επίσης τις προδιαγραφές της κατασκευής.
Αυτά
Εγώ θα προσθέσω ότι η υπέροχη των Γιαπωνέζων στη βιομηχανική παραγωγή είναι τόσο βαθιά τεχνικό θέμα που δεν είναι εύκολο ακομα και για enthusiasts να το συλλάβουν.
Αυτά.
 


Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Εγώ θα προσθέσω ότι η υπέροχη των Γιαπωνέζων στη βιομηχανική παραγωγή είναι τόσο βαθιά τεχνικό θέμα που δεν είναι εύκολο ακομα και για enthusiasts να το συλλάβουν.
Αυτά.
Δεν με ενδιαφέρει να συλλάβω κάτι.

Αυτό που με ενδιαφέρει ως απλός χρήστης είναι ποιο είναι το καλύτερο ηλεκτρικό που μπορώ να πάρω σήμερα.
Όσο η Toyota είναι χαμηλά στη λίστα, οι ανακοινώσεις της για το μέλλον δεν μου λένε απολύτως τίποτα.
Ξυπνήστε με όταν βγάλει ετοιμοπαράδοτα ανταγωνιστικά μοντέλα.
 

Μηνύματα
16.553
Reaction score
23.489
Αδιάφορο.

Σημασία έχει να γίνει πρώτη στις προτιμήσεις μας για αγορά EV.
Δεν έχει καμία ανάγκη εσένα η Τογιότα, ούτε πέρσι ούτε φέτος ούτε του χρόνου.
Στη Ευρώπη κανένας δεν έχει εικόνα τι αντιπροσωπεύει η Τογιότα και η Νίσσαν για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία και προφανώς αυτό δεν ήταν ένα τυχαίο αποτέλεσμα.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.585
Reaction score
30.487
Αν θα πάρεις τώρα πάρε από τα διαθέσιμα. Το ίδιο και για του χρόνου, του παραχρόνου, και πάει λέγοντας. Αν θα έχει και ΤΟΥΟΤΑ δες και το ΤΟΥΟΤΑ.

Σιγά μη ζητήσει την άδεια πότε θα βγάλει και τι, ή τι θα ανακοινώσει και πότε.

Αυτή τη μίρλα για την ΤΟΥΟΤΑ δεν την καταλαβαίνω.
Ότι θέλει θα κάνει, θα λέει, όπου και όποτε θέλει.

Όποιος θέλει περιμένει, οι υπόλοιποι σε άλλες πορτοκαλιές. Σιγά.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Προφανώς, αλλά δεν παύει να με θλίβει, ως Toyotάκιας που ήμουν μια ζωή, που δεν πήρα πρόπερσι Toyota (δεν είχε).

Ούτε τώρα έχει της προκοπής.

Αντ' αυτού, από ανακοινώσεις της φλομώσαμε.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.909
Αυτή τη μίρλα για την ΤΟΥΟΤΑ δεν την καταλαβαίνω.
Λογική είναι, σε μια χώρα που είναι πολύ ευχαριστημένη χρόνια τώρα από τα ΙΧ της τογιοτα, και εκφράζει εν ολίγοις την απογοήτευση στον τομέα των EV από την εν λόγω φίρμα.

Κανένας δεν είναι αντιτογιοτάκιας εδώ πέρα..

Οι πωλήσεις της τογιοτα, είναι παγκόσμιες, και λίγη σημασία έδωσαν ως τώρα στον τομέα των EV, πράγμα αυταποδεικτο, καθώς στην αγορά μπορείς να βρεις ένα σωρό EV από πληθώρα εταιρειών, μικρά και μεγάλα, σουβ και δεξερωγωτι, αλλά σε Τογιότα δεν.

Κι έτσι θα πάει το ποίημα για 3 χρόνια ακόμα, αυτό είναι το μόνο βέβαιο, καλό 2026 και βλέπουμε.

Άμα βγεις σήμερα στην αγορά αυτοκινήτου, σε EV έχει να πάρεις φιατ, έχει βολβο, Χόντα, Μερτσέντες, μπεμβέ, πόρσε, κια, φολγκζβάγκεν, πεζό, χιουντάι, Σιτροέν, Τέσλα, MG, κλπ κλπ κλπ, έχει BYD ρε φίλε, και δεν έχει Τογιότα, ένα Yaris EV κι ένα κορολα EV, αλλά κι ένα rav EV, που θα το ήθελε η μισή Ελλάδα.

Απογοήτευση. Ε, και μίρλα.

Σαφώς έχει τεχνογνωσία η Τογιότα, και σοβαρή παραγωγή, και δυνατότητες πολύ υψηλές. Εάν θα προλάβει το τραίνο με εκτίναξη παραγωγής το 2026, κανένας δε ξέρει, θα είναι τότε σε στάδιο δοκιμών, τότε αυτή θα περάσει τις "παιδικές ασθένειες" που περνάνε ή περάσανε κάποιες άλλες φίρμες, τοτε η Τογιότα θα κάνει με τη σειρά της beta testers τους αγοραστές EV.

Προσωπικά, όπως είπα, κρατάω μικρό καλάθι.

Θεωρώ σαφή αστοχία της τογιοτα να μην είναι ήδη μέσα στην κούρσα των EV, που έχουν ήδη κατακλύσει την Ευρώπη, όπου το μοντελ Υ είναι το πιο καλοπουλημενο όχημα ανεξαρτήτως καυσίμων, όπου τα ποσοστά των EV έχουν γίνει ήδη πολύ σοβαρά, χωρίς συμμετοχή από Τογιότα. Απέχει. Απλώς απέχει.

Εντάξει, δε το λες και επιτυχία, Ε; 😎
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.552
Reaction score
84.057
Συμφωνώ απολύτως.
Αν είχε αξιοπρεπές ΤΟΥΟΤΑ θα το είχα προτιμήσει σίγουρα από το VW.

Έχω yaris πολλά χρόνια και είμαι υπερευχαριστημένος.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.585
Reaction score
30.487
Εγώ με το Yaris δεν πάω ούτε Χαλκιδική
Συμφωνώ απολύτως.
Αν είχε αξιοπρεπές ΤΟΥΟΤΑ θα το είχα προτιμήσει σίγουρα από το VW.

Έχω yaris πολλά χρόνια και είμαι υπερευχαριστημένος.
:rolleyes:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.856
Reaction score
136.909
Είμαστε σε μια Ευρώπη που τα EV έχουν πλέον σημαντικό κομμάτι της πίτας.
Σε μια Ευρώπη που αρχίζει να εφαρμόζει περιορισμούς στα αστικά κέντρα, προς όφελος των EV.
Σε μια Ευρώπη, που θαυμάζουμε όλοι την έλλειψη ταξί με κινητήρες εσωτερικής καύσης στο αεροδρόμιο του Άμστερνταμ, με νομοθεσία επί τούτου.

Σε αυτήν την Ευρώπη, η Τογιότα έχει γυρίσει την πλάτη.

Προφανώς κοιτάζει το κέρδος, δεν είναι χαζή, έχει απίστευτες πωλήσεις σε όλο τον πλανήτη, από Αφρική έως Αλάσκα, και πιθανώς να μην πληγεί ιδιαιτέρως από τις πωλήσεις στην Ευρώπη όταν απέχει από την ήδη σημαντική πίτα των EV.

Ο ταξιτζής όμως στο Άμστερνταμ, Τογιότα δε μπορεί να επιλέξει εδώ και κάποια χρόνια, κι αυτό είναι σοβαρή αστοχία.

Στην Νορβηγία που είναι οι πωλήσεις της τογιοτα; χαχαχαχαχαχαχαχαχα, εκεί κι αν μιλάμε για αστοχία.

Όσο περνάει ο καιρός, μεγαλώνει η πίτα των EV σε ολόκληρη την Ευρώπη, και βλέπουμε μια Τογιότα να μην έχει συμμετοχή.

Τρελή επιτυχία, τι να σου πω. Μπράβο στην Τογιότα, Ε; 😁😜🤪🤣

Όλοι οι Ευρωπαίοι έχουν κάθε λόγο να γκρινιάζουν για αυτές τις επιλογές τις Τογιότα, που την οδήγησαν στο να μην έχει να προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο που εγώ θα ήθελα από αυτήν, ένα ηλεκτρικό.

Το αν θα πάει καλά η Τογιότα το 2030 ή αν θα κλείσει σα την κάποτε κορυφαία κόντακ, μένει να το δούμε, και σε κάθε περίπτωση μας είναι αδιάφορο.

Κορυφαίοι εκτιμητές και αναλυτές, λένε πως μπορεί να κάνει το μπαμ η Τογιότα μέχρι το 2030 και να εμφανίσει σημαντική πληθώρα ηλεκτρικών μοντέλων, ώστε να παραμείνει ηγέτης της αυτοκίνησης.

Οι ίδιοι εκτιμητές, λένε πως το γκρουπ βαγκ μάλλον δε θα τα καταφέρει να ανταπεξέλθει σε αυτήν την πρόκληση.

Εμείς τι ξέρουμε; τίποτε άλλο, πέραν από την έλλειψη επιλογών τογιοτα EV από την αγορά σήμερα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.594
Μηνύματα
2.945.368
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top