- Μηνύματα
- 21.518
- Reaction score
- 15.546
Πρώτη φορά βλέπω τέτοιο μήνυμα από Amazon. Με ποιον κούριερ ήρθε, δεν κοίταξες εκεί;
Το μόνο που μπορείς να κανείς είναι να δηλώσεις στην αμαζον την κατάσταση και να τους ξεκαθαρίσεις οτι αν δεν παραλάβεις τις επόμενες μέρες θα ζητήσεις refund. Να τους τονίσεις ότι οι ειδοποιήσεις στο σύστημα είναι ψεύτικες.
Δεν είναι ακριβώς "ΕΛΤΑ", αυτό είναι το θέμα με τα ΕΛΤΑ courier (όχι ότι με τα κανονικά ΕΛΤΑ δεν βλέπεις παρόμοια). Είναι franchise και έτσι το πόσο καλή εξυπηρέτηση θα έχεις, εξαρτάται από αυτόν που έχει αναλάβει αυτή την υπηρεσία τοπικά. Κάτι αντίστοιχο που συμβαίνει και με άλλες κούριερ. Γι αυτό βλέπουμε σε μια περιοχή να μην υπάρχουν παράπονα, και σε άλλες να γίνεται χαμός...Ρε παιδιά το τελευταίο διάστημα παραγγέλνω διάφορα πράγματα απο το amazon.de
Μου έρχεται πάντα ο κούριερ των ΕΛΤΑ στην πόρτα, την ημέρα που λέει το tracking, μου δίνει το πακέτο, υπογράφω, μου λέει ευχαριστώ και φεύγει.
Αλλιώς λειτουργούν εδώ τα ΕΛΤΑ;
Σχετικά με χρεώσεις τελωνείου:Υπάρχει ένα πρόβλημα με το marketplace της Amazon. Παρήγγειλα δύο φορές και δεν ήρθε ποτέ τίποτα. Μια εξήγηση ενός φίλου ήταν η εξής. Βλέπεις μερικά CDs και τα παραγγέλνεις από marketplace ΕΕ. Το πρόβλημα εδώ είναι ότι ο πωλητής έχει βρει τα συγκεκριμένα κομμάτια από χώρες εκτός ΕΕ όπως για παράδειγμα Αγγλία ή USA. Με την καταβολή του τιμήματος, ο πωλητής πληρώνει τον Αμερικάνο πωλητή για παράδειγμα ένα πολύ χαμηλότερο ποσό και του δίνει την διεύθυνση σου. Όμως η παραγγελία, εάν τελικά έρθει, κολλάει στο τελωνείο και τελικά είτε δεν έρχεται ποτέ, είτε έρχεται με χρέωση τελωνείου [σε μένα δεν ήρθε ποτέ].
Είναι μια καθαρή απάτη. Το Amazon δε αρνήθηκε να δημοσιεύσει την αρνητική κριτική μου για τον συγκεκριμένο πωλητή, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις, απλώς "δεν μπορούμε" μου απήντησε. Πιθανόν γιατί ξέρουν τι συμβαίνει και προσπαθούν να απεμπλακούν.
Να σημειώσω πάντως ότι δεν υπήρξε κανένα πρόβλημα με το prime του Amazon.
Το κατάλαβα και εγώ αυτό αλλά αργά.Σχετικά με χρεώσεις τελωνείου:
Καναδυό φορές που παρήγγειλα από εκτός ΕΕ (ebay όμως, όχι amazon) μου ήρθε το δέμα στο ταχυδρομείο και με πήραν τηλέφωνο τα ΕΛΤΑ (όχι κούριερ, τα απλά) να πάω από εκεί και να πληρώσω. Περίπου 50% στην αξία αγοράς με χρέωσαν, νομίζω 20% τελωνείο συν 24% ΦΠΑ, κατέληξε να μην με συμφέρει σε σχέση με εδώ για ότι έβρισκα εγχώρια και το σταμάτησα.
Μιλάμε για μικρής αξίας πράγματα, CD ή DVD συναυλιών, οπότε κάτι που αγόρασα με 10€ εντέλει μου κόστισε 15€, και αν το έβρισκα εγχώρια θα το έβρισκα 17-18€. Βάλε και την αναμονή 3-4 εβδομάδων να έρθει κάτι από Αυστραλία ή Ιαπωνία (και όχι σημαντικά λιγότερο από Αγγλία), ξεκάθαρα δεν αξίζει σε καμία περίπτωση - αρκεί αυτό που πήρες να μπορείς να το βρεις εύκολα στην Ελλάδα.
Η Γενική είναι περίεργη περίπτωση, τουλάχιστον σε μένα. Πότε είναι άψογη και φέρνουν το δέμα, πακέτο, πολύ γρήγορα, πότε χρειάζεται... υπομονή, κι άλλες φορές το παραξηλώνουν, διότι αντί να φέρουν το πακέτο, παίρνουν ένα τηλ. που για Α ή Β λόγο μπορεί να μην μπόρεσες να απαντήσεις, και μετά στέλνουν μήνυμα Viber, να επικοινωνήσω εγώ λέει με αυτούς, με email... για ραντεβού!Εγω παρηγγειλα κατι το προηγουμενο ΣΚ, εφυγε δευτερα απο αμαζον, εφτασε με UPS Αθηνα την Πεμπτη και απο τοτε ειναι στις αποθηκες της Γενικης Ταχυδρομικης στην Αθηνα.
Η απαντηση τους ειναι τα προβληματα στην Θεσσαλια και ο ογκος που μαζευτηκε και καθυστερει προς διανομη και δεν εχει παρει καν ακομα δικο τους barcode.