Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Σε πρόλαβα, λίγα ποστ πριν..

Η πλάκα είναι πως αυτά ήδη τα κάνουν στην Κίνα.😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Μέσω app (κινητό) οι δυνατότητες Τέσλα:

Bioweapon Defense Mode
Camp Mode
Defrost
Dog Mode
Precondition Vehicle
Set Seat Heater (seat position and heat level)
Set Temperature (choose climate temperature)
Vent Windows
Set Media Volume
Emissions Test
Close All Windows
Flash Lights
Honk Horn
Speak to someone, through car speakers
Lock/Unlock
Open Frunk
Open/Close Charge Port
Open/Close Door (Model X)
Open/Close Rear Trunk
Sentry Mode
Set Charge Limit
Start/Stop Charging
Move the car (FSD)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Αυτές δεν τις αναφέρει, είδες; το ξέχασε! 😜🤪🤣😁

Όντως, fart μέσω app, είναι σκέτη απόλαυση! 😜😁
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Κόντρα μεταξύ μπουγκατι σιρον σούπερ σπορτ και Τέσλα πλαντ Ες τρακ πακ.

Το σιρον κοστίζει όσο 40 Τέσλα, ωστόσο στις επιδόσεις επιτάχυνσης στραβοκατάπχιε, κάτι του'κατσε στο λαιμό, ενώ στο φρενάρισμα τον ήπιε κανονικά..🤪😁😜🤣

Τι λέγαν κάποιοι κάποιοι για τα φρένα τον Τέσλα; 😎


 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Ναι, αλλά το Τέσλα κλάνει μέσω app. :party:

Κερδαει. Τέλος. :hi:




ΥΓ. 1. Ξεφεύγεις του θέματος, που κυρίως είναι το φρένο που έπιασε, σε σχέση με ένα κορυφαίο υπεραυτοκίνητο.

ΥΓ. Το μοντελ S είναι ένα ζηλευτό αυτοκίνητο οδηγικά, ευκολοχρηστο και για τη σύζυγο, να πάει σουπερμάρκετ. Με FSD που δουλεύει εκπληκτικά..

Κι έχει οθόνες και για τους πίσω, να παίζουν παιχνίδια και Disney+.

Κι είναι ήσυχο και αθόρυβο, να κάνεις ταξιδακι οικογενειακώς να το φχαριστηθει όλος ο κόσμος.

Μιλάμε για ένα θεοάνετο οικογενειακό Σεντάν, με όλες τις σύγχρονες πολυτέλειες συν ένα σωρό καλούδια, του Dolby Atmos ηχοσυστήματος συμπεριλαμβανομένου, όπως και noise cancellation για θορύβους περιβάλλοντος, εκπληκτικής ηλιοροφής, και ένα σκασμό πράγματα χειροπιαστά.

Στα λεφτά του, ποιο αυτοκίνητο υπάρχει που να προσφέρει τέτοιο πλήθος αντικειμενικών και χειροπιαστών απολαύσεων, με χαρακτήρα κυρίως ενός υπεράνετου ξεκούραστου οικογενειακού Σεντάν αλλά αν θες και με επιδόσεις σούπερκαρ;
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.959
Reaction score
11.359
Το γράφω ρε φίλε γιατί ηλεκτρικό ποδήλατο αγόρασα και σε μια βδομάδα έγραψα δω μέσα ότι είναι βαρύ και δε στρίβει όπως είχα συνηθίσει με το συμβατικό.

Σεις με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δε σας ενοχλεί το βάρος καθόλου; Καλό το 0-100, καλό το τεστ ταράνδου, καλό το Dolby Atmos κι όλα τα παραπάνω που γραφς, αλλά το βάρος, βάρος.
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.959
Reaction score
11.359
Τες πα, εγώ θα βάζω συχνα πυκνά το λινκ της wikipedia να επανερχόμαστε στην πραγματικότητα.

Γιατί από τα πολλά βίντεο με επιδόσεις ev στην ευθεία και στο σλάλομ έχουμε αποχαυνωθει και νομίζουμε ότι τα ev στρίβουν κι όλας.

Εγώ τουλάχιστον έτσι νόμιζα.

ΥΓ. Είμαι Ολλανδία. Και το ταξί (YLR) και η παντόφλα και το φέρυ (εννοείται και το τρένο) που πήρα ήταν ηλεκτρικά. Βαρέθηκα. Αύριο γυρίζω να μυρίσω λίγο καυσαέριο..
 

Μηνύματα
15.780
Reaction score
18.347
Πόσο χρόνο ζωής έχει το ηλεκτρικό μοτέρ στα EV, θεωρητικά ή και πρακτικά ; 15 χρόνια ;

Τι γίνεται εαν εγκαταλείψει ; Πόσο κοστίζει η αντικατάστασή του ή πας για καινούργιο αμάξι ;

¨Εχει συζητηθεί ή απασχολήσει κάπου ; Εδώ που φαντάζομαι η Τέσλα θα έχει τα καλύτερα μοτέρ ή στο άλλο νήμα ;
 

Μηνύματα
16.428
Reaction score
23.187
Ηλεκτροκινητήρας τέτοιας τεχνολογίας για πάθει ζημιά πρέπει να γίνει χοντράδα στην οδήγησή του που επίσης είναι τέτοιας τεχνολογίας που αποκλείεται να λειτουργήσει με τέτοιο σφάλμα.

Ξέχασε το είναι στα όρια του αδύνατου.
Θα κοπεί στη μέση από τη σκουριά πριν πάθει κατι το μοτέρ
 

TGD

Μηνύματα
8.539
Reaction score
8.532
Πόσες φορές επιταχύνει και φρενάρει έτσι το Τέσλα; Γιατί οι κακές γλώσσες λένε ότι η υπερθέρμανση (μπαταριών και φρένων) δεν αργεί...
 

Μηνύματα
15.780
Reaction score
18.347
Ηλεκτροκινητήρας τέτοιας τεχνολογίας για πάθει ζημιά πρέπει να γίνει χοντράδα στην οδήγησή του που επίσης είναι τέτοιας τεχνολογίας που αποκλείεται να λειτουργήσει με τέτοιο σφάλμα.

Ξέχασε το είναι στα όρια του αδύνατου.
Θα κοπεί στη μέση από τη σκουριά πριν πάθει κατι το μοτέρ
Τι σχέση έχει η οδήγηση ; Καμία. Η μπαταρία και η συντήρηση της, η ποιότητα της, η θερμοκρασία, υγρασία, σκόνη, κραδασμοί κλπ τι ρεύμα δεχεται για να διατηρήσει torque ... να πούμε (λέγαμε) ότι έχει.

¨Ασχετα βέβαια πόσο κρατάει και πόσο κοστίζει η αλλαγή του (και όλα ιδανικά να είναι) ;
 
Last edited:

D

Deleted member 50795

Guest
δε θέλω να φανταστώ EV, σε πλημμύρα σαν αυτές ..:geek:
Πόσες φορές επιταχύνει και φρενάρει έτσι το Τέσλα; Γιατί οι κακές γλώσσες λένε ότι η υπερθέρμανση (μπαταριών και φρένων) δεν αργεί...
δεν είναι κακές γλώσσες.
άλλο να φρενάρεις ένα αυτοκίνητο με 1300-1500kg και συμβατικές σπορ επιδόσεις και άλλο να φρενάρεις ένα άλλο 2000kg , με επιδόσεις supercar.
 
Last edited by a moderator:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.513
Reaction score
135.824
Ηλεκτροκινητήρας τέτοιας τεχνολογίας για πάθει ζημιά πρέπει να γίνει χοντράδα στην οδήγησή του που επίσης είναι τέτοιας τεχνολογίας που αποκλείεται να λειτουργήσει με τέτοιο σφάλμα.

Ξέχασε το είναι στα όρια του αδύνατου.
Θα κοπεί στη μέση από τη σκουριά πριν πάθει κατι το μοτέρ
Γενικώς, ναι.

Αλλά όλα χαλάνε, ή μπορούν να χαλάσουν, και οι ηλεκτροκινητήρες, και στα Τέσλα φυσικά.

Παλιότερα (Τέσλα 1ης γενιάς), χαλούσαν με εντατική χρήση (100.000 μίλια/έτος) κοντά στα 400.000 μίλια.
Περιστατικά κυρίως από ταξί.

Τώρα (4ης γενιάς κινητήρες) έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ, πιθανώς να βγάζουν πάνω από 1 μύριο μίλια (κανένας δε ξέρει), αλλά και πάλι υπάρχουν κάποιες σπάνιες περιπτώσεις αστοχίας, που χαλάνε.

Γίνεται αντικατάσταση, εύκολα, γρήγορα, πολύ οικονομικά, αν τυχόν δεν είναι εντός της 4-ετους εγγύησης. Δε θυμάμαι το ακριβές ποσό, αλλά δεν είναι τίποτα το ιδιαίτερο. Μάλιστα σε "παλιά" αυτοκίνητα που φορούσαν προηγούμενης γενιάς κινητήρες, βάζουν σύγχρονους, τελευταίας γενιάς, ο πελάτης πληρώνει μόνο κόστος κινητήρα, κι αυτοί αλλάζουν ένα σωρό παρελκόμενα.

Έχουν πολύ δυνατή υποστήριξη ακόμα και στα πρώτης γενιάς Τέσλα. Να φανταστείς έχει λίγους μήνες που έβγαλαν μαμά Κιτ για να γίνει αυτόματο το άνοιγμα του Πορτ παγκαζ σε παλιά Τέσλα, πρώτης γενιάς, που ήταν χειροκίνητο. 800€.

Εντός εγγύησης, μέσα στους πρώτους μήνες λειτουργίας, έχουν βγει μερικά περιστατικά τωρινών καινούριων Τέσλα, με πρόβλημα στον κινητήρα, βγάζει σήμα το αυτοκίνητο, ενημερώνει το ίδιο την κατασκευάστρια φίρμα, κι η αντιπροσωπεία έχει ήδη λάβει ενημέρωση πως έρχεται η παραγγελία για αντικατάσταση. Σε ντετέ γίνεται η αλλαγή.

Αυτό γενικά επεκτείνεται τώρα, να παραγγέλνει το ίδιο το αυτοκίνητο τα ανταλλακτικά που χρειάζεται, άμεσα, αφού βεβαίως δώσεις εσύ το οκ, μέσω του app.

Ένα σημαντικό καλό με την Τέσλα, είναι η άμεση αντικατάσταση από οτιδήποτε, χωρίς ερωτήσεις, εντός της τετραετούς εγγύησης. Καρφί δε τους καίγεται.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.428
Reaction score
23.187
Τι σχέση έχει η οδήγηση ;
Motor drive , ρε αδερφέ , οδήγηση λέγεται, όχι αυτό που κάνεις εσύ κουνώντας το τιμόνι.
Μόνο σφάλμα στο κύκλωμα οδήγησης μπορεί να φθείρει τον κινητήρα, τίποτα άλλο.
 

Μηνύματα
15.780
Reaction score
18.347
Motor drive , ρε αδερφέ , οδήγηση λέγεται, όχι αυτό που κάνεις εσύ κουνώντας το τιμόνι.
Μόνο σφάλμα στο κύκλωμα οδήγησης μπορεί να φθείρει τον κινητήρα, τίποτα άλλο.
Εντάξει ρε αδερφέ, δεν είδα το "του".

Και οδηγείται πάντως και οδηγεί. Οπότε σε περίπτωση μη καλής του τροφοδοσίας απο την μπαταρία (ή και το αντίθετο) για να κρατήσει την ίδια ροπή ...θα φθαρεί. Ή θες να πείς ότι υπάρχει κύκλωμα προστασίας και για αυτό ;
 
Last edited:



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.340
Μηνύματα
2.937.371
Members
38.171
Νεότερο μέλος
GBOUGAS
Top