- Μηνύματα
- 54.957
- Reaction score
- 137.242
ρίξε 50 και κάτι θα γίνειΜόλις είδα, έχει και στο απόθεμα.
Υπάρχει λέμε.
Ότι να ναι, μ@μw το auto correction.Πέρα από την πλάκα τρελό γκάζι, πολύ πέρα από όσα έχω συνηθίσει και οδηγήσει. Λατρέψαμε την ησυχία και ηρεμία της καμπίναςκαμπάνιας, και εγώ την αίσθησηοδήγηςοδήγησης.
Αν ήταν εποχή αγοράς και υπήρχε η επιδότηση ίσως και να έπαιζε ψηλά στη λίστα, έστω και με ζόρι.
Αυτό το Ariya έχει πολύ καιρό που το περιμένω στην Κύπρο για να το πάρω για test drive, αλλά φεύ...Το Nissan Ariya είναι επίσης ωραίο και ποιοτικό. Και μεγάλο, πολύ μεγάλο.
.....Ευχαριστω για την πληροφοριαΟυσιαστικά αυτό που λες έγινε πρόπερσι το καλοκαίρι, πριν την κατάργηση της δυνατότητας ίδρυσης νέων Εν.Κοιν με τον νόμο του Απριλίου (5037/2023), όταν και για να μπορείς να εισπράξεις μέρισμα το όριο αυξήθηκε από 15 μέλη στα 60. Τότε ήταν αργά βέβαια, το μεγάλο μπαμ έγινε το 2018 με το που βγήκε ο αρχικός νόμος, όταν αιτήσεις για φωτοβολταϊκά παραγωγών έμεναν χωρίς εξέταση από τον ΔΕΔΔΗΕ για 1 - 1,5 χρόνο, επειδή τους περνούσαν στην προτεραιότητα τα νέα αιτήματα ενεργειακών κοινοτήτων.
Έβαζε ο άλλος μέλος τον ίδιο, τη γυναίκα του, τα παιδιά του, έφτιαχνε και δέκα ΙΚΕ με τη μία μέτοχο της άλλης και να σου τα 15 μέλη για να παίρνει το μέρισμα με 10% μεγαλύτερη αποζημίωση από τον απλό επενδυτή για σταθμό διπλάσιας ισχύος.
Ε αυτοί ουσιαστικά πρόλαβαν και εξάντλησαν το διαθέσιμο ηλεκτρικό χώρο του ΔΕΔΔΗΕ όπου υπήρχε φτηνή γη, και το έκαναν και σε περίοδο που έφτασαν τα κατασκευαστικά κόστη στο ναδίρ μέχρι τον κορωνοϊό.
Το Μάρτιο του 2020 μπήκαν όρια στις προτεραιότητες των ΕνΚοιν, αλλά ήταν πια αργά.
Διευκρίνηση: Για το (προηγούμενο) 3, όχι το Υ που οδήγησε ο @alexisΠάντως στα 38.770 € το RwD
Το παθαίνουν πολλοί σε test drive ηλεκτρικού αυτό.Πέρα από την πλάκα τρελό γκάζι, πολύ πέρα από όσα έχω συνηθίσει και οδηγήσει. Λατρέψαμε την ησυχία και ηρεμία της καμπάνιας, και εγώ της αίσθησης οδήγης. Δεν υπάρχει, απλά, και τέλος.
Ωραία τα είπε ο CEO. Και έτσι είναι βέβαια. Αν ο σχεδιασμός δεν είναι πάνω στο λεγόμενο Software Defined Car, δεν θα έχει καμία τύχη. Δεν θα έχει γιατί δεν θα υπάρχει Centralized Zonal Computing System, όπως το λένε, το Α και το Ω. Αυτό που κατά βάση καθορίζει και το κόστος κατασκευής από ένα σημείο και μετά. Και ο ποιο απλός τρόπος να καταλάβεις αν ένα όχημα η μία εταιρεία ακολουθεί αυτή τη λογική είναι το ΟΤΑ ( over the air updates). Αν δεν έχει OTA δεν είναι Software Defined Car.Σπύρος Φωτεινός: Ο Έλληνας που φέρνει τους Κινέζους στην Ευρώπη - NewsAuto.gr
Συνομιλούμε με τον Σπύρο Φωτεινό, CEO Ευρώπης της Κινεζικής Zeekr, και αντί για αναρτήσεις και εκκεντροφόρους συζητάμε για το νέο Snapdragon και για software. Η αυτοκίνηση κάνει ένα ιστορικό restart. Και στο τιμόνι τον εξελίξεων βρίσκεται ένας Έλληνας.www.newsauto.gr
<<Το αυτοκίνητο πλέον θα έχει την αξία που του δίνει το software. Αν για παράδειγμα το i-Phone 8 δεν μπορούσε να αναβαθμιστεί σε νεότερα λογισμικά, η αξία του πρακτικά θα ήταν μηδενική. Αυτό θα γίνει και με τα αυτοκίνητα.>>
Δε τα λέει αυτά κάποιος "τυχαίος".
Κάνε ένα κόπι πάστε βρε παλκρ. Δεν έχουμε σαμπσκρίψιο.A trade reprieve won’t fix the EU’s failures on electric vehicles
Proposed anti-subsidy duties are an admission that European companies and governments have been slow to innovatewww.ft.com
Ελεύθερο εδώ https://www-ft-com.ezp.lib.cam.ac.uk/content/ff845844-410d-4e0d-b0a2-72687a7fb275Κάνε ένα κόπι πάστε βρε παλκρ. Δεν έχουμε σαμπσκρίψιο.
Every 10 years or so, it seems, another industry is nominated to be the new primary combat theatre for trade wars involving China. (This is distinct from eternal wars of attrition such as the steel sector.) In the 2000s, it was clothes and shoes. In the 2010s, it was solar panels. The 2020s looked set to be the decade of wrangling over semiconductors, but electric vehicles are, as it were, coming up fast on the outside.Κάνε ένα κόπι πάστε βρε παλκρ. Δεν έχουμε σαμπσκρίψιο.
Ναι. Διάβασα πως πλησιάζει τα 200δις, ενώ για να κάνει όσα θέλει - πρέπει ώστε να σταθεί στα πόδια της απέναντι στον ανταγωνισμό των Κινέζων θέλει άλλα τόσα σε δάνεια.Αυτή τη στιγμή, το γκρουπ βαγκ χρωστάει περισσότερα από όσα χρωστούσε ποτέ οποιαδήποτε βιομηχανία στα παγκόσμια χρονικά.
Ναι. Το 50% των πωλήσεων της VAG είναι στην Κίνα, καθώς και το 40% των κερδών. Αν θυμάμαι καλά η φετινή πτώση έχει περάσει το 20% και δεν δείχνει να φρενάρει. Για να φτάνει στο σημείο να δίνει 20.000€ το ID4 φαντάσου τι γίνεται.Σημειωτέον, πως το 40% των εσόδων του γκρουπ βαγκ, προέρχεται από την Κίνα και εν γένει από τις πωλήσεις Ασίας, όπου επίσης έχει χάσει τη μάχη με τους Κινέζους, δηλαδή το πρόβλημα που αντιμετωπίζει δεν είναι μόνο στην Ευρώπη (όπου δεν μπορεί να ανταγωνιστεί την Τέσλα, δε μιλάμε για Κινέζους καν).