Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.341
Reaction score
139.994
Όντως μετά την τελευταία αναβάθμιση, με το αυτοκίνητο στη μπρίζα και φορτισμένο στο 80%, η εσωτερική θερμοκρασία πήγε από 37°C στους 17°C χωρίς μείωση της στάθμης φόρτισης και με preconditioning της μπαταρίας για μέγιστη απόδοση από εκκίνηση.


1000008845.png


1000008848.png



Σημαντική αυτή η εξέλιξη, ιδίως για το χειμώνα που έρχεται, αφού θα φεύγει από τη μπρίζα το αυτοκίνητο με την μπαταρία preconditioned για άριστη απόδοση αυτονομίας, και με ζεστή την καμπίνα, χωρίς μείωση του SOC.

Άλλα EV που δε το κάνουν αυτό, θα χρειάζεται στην αρχή του ταξιδιού να δαπανούν σημαντική ποσότητα ενέργειας για να φέρουν την μπαταρία σιγά σιγά στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, και μέχρι να την φέρουν, η κατανάλωση θα είναι τραγική, και οι μπαταρίες θα έχουν ελαττωμένη απόδοση.


ΥΓ. Αν προσέξετε την ώρα των φωτογραφιών, φαίνεται πως σε 5' το κλιματιστικό έριξε κατά 20°C τη θερμοκρασία της (μεγάλης) καμπίνας. Όντως ήταν έξτρα δροσερό το κάθισμα...🤪😂😁
 

Attachments


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.695
Reaction score
8.355
Άλλα EV που δε το κάνουν αυτό
Υπάρχουν αλήθεια άλλα EV εκτός από τα Tesla που δεν το κάνουν (έκαναν) αυτό;

Εμένα το κάνει από πάντα και είμαι σίγουρος πως είναι το τελευταίο από πλευράς εξέλιξης software, αυτοματισμών κλπ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.341
Reaction score
139.994
Υπάρχουν αλήθεια άλλα EV εκτός από τα Tesla που δεν το κάνουν (έκαναν) αυτό;
Ναι, τα VW. Τουλάχιστον αυτά ξέρω από προσωπική εμπειρία με το iD 3.

Το χειμώνα, εννοείται ότι κάθε φορά ζεσταίνω καμπίνα πριν μπω, αλλά ξεκινώντας την οδήγηση, έβλεπα στα πρώτα χιλιόμετρα κάτι καταναλώσεις στο θεό (έως 50kWh/100 km) και υψηλή στιγμιαία κατανάλωση με ακίνητο αυτοκίνητο (10-13 kW), που είναι η αναγκαία ενέργεια για να έρθει στους 24-25°C η μπαταρία υψηλής τάσης, ώστε να λειτουργεί εντός προδιαγραφών.

Με αλλαγές σοφτγουερ, μετριάστηκε η πολύ υψηλή κατανάλωση ενέργειας στα πρώτα 5-10' ώστε να μη βγάζει τρελά νούμερα κατανάλωσης σε μικρές διαδρομές (2-5 km) αλλά αυτό έγινε εις βάρος της πραγματικής απόδοσης της μπαταρίας μέχρι να φτάσει στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας, και φυσικά με παράταση του χρόνου που χρειαζόταν για να γίνει αυτό (από 5-10' πήγε στα 20-25'), και δυστυχώς εις βάρος της συνολικής μέσης κατανάλωσης σε μεγαλύτερες διαδρομές (15-30km) γιατί σε σημαντικό τμήμα αυτών των διαδρομών ήταν η μπαταρία σε μη βέλτιστη κατάσταση χρήσης.

Επίσης, η θέρμανση της καμπίνας προ της αναχώρησης, εφόσον γίνεται σε μη ενδεδειγμένες ώρες φόρτισης (όχι νυχτερινό) τότε δεν γίνεται από το δίκτυο της ΔΕΗ, ακόμα κι αν είναι συνδεδεμένο το αυτοκίνητο στο φορτιστή. Πέφτει η μπαταρία, αλλά δε ξεκινάει φόρτιση, γιατί θα ξεκινήσει στις 1 τα χαράματα.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.448






costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.341
Reaction score
139.994
Έχει ανοίξει το acceleration boost για τα μοντελ Υ LR για Ελλάδα, αν και ακόμα δεν υπάρχει επιλογή αγοράς στην εφαρμογή.

Παίρνεις ένα τηλέφωνο στην Τέσλα στην Αθήνα ή στέλνεις email, σου στέλνουν ένα email με το τιμολόγιο, πληρώνεις και Ω! Έτοιμο.

Όποιος θέλει, ορίστε.
Πάρτε άλογα, κι άλλα κι άλλα! 🤣🤪😁😁😂
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.435
Reaction score
31.414
Περπατώντας, περάσα δίπλα από ένα σταθμευμένο Model Y, και άκουσα θόρυβο κάτω από το καπό κοντά στο τζάμι. Δεν ήταν φασαρία, κάτι χαμηλό και συνεχόμενα. Τι παίζει; Precondition; Καμπίνα; Θα κάνει μπαμ; 🙂
 


Μηνύματα
3.476
Reaction score
11.521
Περπατώντας, περάσα δίπλα από ένα σταθμευμένο Model Y, και άκουσα θόρυβο κάτω από το καπό κοντά στο τζάμι. Δεν ήταν φασαρία, κάτι χαμηλό και συνεχόμενα. Τι παίζει; Precondition; Καμπίνα; Θα κάνει μπαμ; 🙂
Αλάργα :roflmao:
 

Μηνύματα
5
Reaction score
0
Πλέον δεν έχει έκπτωση για τα model Y του αποθέματος, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά πανευρωπαϊκώς.
Ίσως για να ξεστοκάρουν γρηγορότερα το απόθεμα των model 3
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.341
Reaction score
139.994
Άντε πάλι, πρωί πρωί... έλεος κάπου.

1000008883.png


 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.435
Reaction score
31.414
- Το 60% των EVs που πωλούνται στην Αυστραλία είναι Tesla.
- To 80% των EVs που πωλούνται στην Αυστραλία κατασκευάστηκαν στην Κίνα.

 


rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.890
Reaction score
99.810
Ενδιαφέρον. Κρατάει ακόμα βέβαια τις τεράστιες γυάλινες επιφάνειες που, σε περίπτωση μη χρήσης μεμβρανών και ηλιοπροστασίας, γίνεται -στην Ελλάδα- εν δυνάμει φούρνος.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.912
Reaction score
10.888
Του ματς ντιζάιν
Το μπροστα με χαλάει, τα πλαϊνά παράθυρα πολύ μικρά . Να δούμε πότε η Tesla θα βγάλει όμορφο αυτοκίνητο.
Το λες ενδιαφέρον σφηνοειδές κονσεπτ
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.376
Μηνύματα
2.974.321
Members
38.310
Νεότερο μέλος
Ewa
Top