Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.896
Reaction score
76.501

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.827
Reaction score
43.055
αντερεστοδιάλοκορπόσκυλατουκερατά , τεμπελχανάδες της ευρώπης
στους γερμανούς αναφέρεστε κύριε;

Το ταμειο ανάπτυξης της ΕΕ χρηματοδοτεί πλέον και αμυντικές δαπάνες.
αυτό πάλι που προέκυψε;
 






Μηνύματα
1.266
Reaction score
1.900
Εντωμεταξύ, διάβαζα τις προάλλες πως η επιτροπή εμπορίου της Γερμανίας (ή κάτι τέτοιο), αρμόδια για τις εξαγωγές, έκανε γνωστό πως η Γερμανική κυβέρνηση επιδοτεί κάθε ηλεκτρικό που φεύγει από τη χώρα, με σχεδόν 6000€. Μας λέει δηλαδή πως η κανονική τιμή του ID3 για παράδειγμα θα ήταν 49.000€ το βασικό μοντέλο. Αντίστοιχα στοιχεία έχουν βγει και για την Αμερική.

Αν τώρα η Γερμανική κυβέρνηση επιδοτεί τις εξαγωγές ΕVs, ποιόν κοροϊδεύουν αλήθεια με την έρευνα των Κινεζικων;

υπάρχει κάποιο λινκ;
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Από πίσω δουλεύει η Geely προφανώς, ως ιδιοκτήτης της Volvo και στενός συνεργάτης της Renault σε πρόσφατο Joint Venture Agreement.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Κάποιοι μάλλον αντιμετωπίζουν προβλήματα με το GIGA CASTING.

H FEDA ( French Automobile Distribution Federation ) έβγαλε alert για τους οικολογικούς και οικονομικούς κινδύνους του Giga Casting. Ζητάει από την κυβέρνηση να λάβει μέτρα. Tους βλέπω ικανούς να βάζουν περιβαλλοντικό φόρο στα οχήματα από Giga Casting. Μάλλον δεν βρίσκουν κατασκευαστές για πρέσες (μετρημένοι στα δάκτυλα), καθώς τους πρόλαβαν άλλοι.


Giga-casting: FEDA issues alert on risks for the environment and household budgets.
Giga-casting: FEDA issues alert on risks for the environment and household budgets
Ladies and Gentlemen, Dear Members,

Faced with the growth of this practice among manufacturers, FEDA is warning the Government about the perverse effects of “mega-parts”.

In recent months, many automobile manufacturers have been transforming their manufacturing processes by considerably reducing, particularly through the use of “giga-casting,” the number of parts necessary to manufacture their models.

Giga-casting ” consists in particular of producing in a single block, using giga-presses, entire parts of the vehicle which usually require assembling several, or even several dozen, components.

Under the guise of innovation, simplification of assembly and gains in competitiveness, this practice is first and foremost synonymous with improving margins for manufacturers. It also has significant perverse effects , both environmentally and for consumers .

The risks are indeed very real. They deserve to be anticipated and, as much as possible, avoided.

The first weighs on household budgets , with much more costly repairs in the long term, when it will be necessary to replace a "mega-part" instead of a simple component today, when reparability is no longer possible. will not simply be compromised for very damaged vehicles.

The second risk is that of an environmental disaster . Is it ecologically virtuous to replace entire blocks of a vehicle – the production of which requires much more material and energy, where a smaller spare part does the trick today?

The FEDA therefore believes that this development could ruin long-standing efforts to restore purchasing power to households (liberalization of spare parts driven by the FEDA and implemented in the Climate and Resilience law), but also to accelerate the ecological transition of the automobile industry and promote vehicle repair.

It therefore calls on the Government to assess the risks of a booming practice and to take appropriate measures so that “giga-casting” is not synonymous, in the near future, with “giga-waste” nor with good repairs . more costly for motorists.
 
Last edited:


TGD

Μηνύματα
8.749
Reaction score
8.787

Παρά το πρόσθετο κόστος εισαγωγής μοντέλων από την Κίνα, αρκετές ευρωπαϊκές και ιαπωνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, συμπεριλαμβανομένης της αμερικανικής Tesla, διαθέτουν ήδη μοντέλα τους στην Ευρώπη που κατασκευάζονται στην Κίνα. Μέχρι στιγμής, η λίστα περιλαμβάνει τα BMW iX3, Dacia Spring, Citroen C5 X, Tesla Model 3 και Model Y, Honda e:Ny1, Honda CR-V, Honda ZR-V, Smart #1 και DS 9.
Το επόμενο μάλιστα έτος η Cupra, μέλος του VW Group, θα εισάγει το μεσαίο ηλεκτρικό Tavascan από την Κίνα, ενώ η ΜΙΝΙ, μέλος του BMW Group, θα φέρει τα Cooper και Aceman. Η Volvo θα εισάγει το EX30, ενώ η Smart το #3.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Toyota EV μεγέθους Αygo X. Η φωτογραφία δείχνει πραγματική, όχι 3D rendering. Οπότε υπάρχει πρωτότυπο.

9ae14ca8884f4039a4ec0cf4585e02bc.jpg
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Το δύσκολο δεν είναι να υπάρχει πρωτότυπο, το δύσκολο είναι να βγει ανταγωνιστικό όχημα στην παραγωγή σε ανταγωνιστικό κόστος. Για να δούμε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Κάτσε ντε. Μέχρι χθες ψήφιζαν ICE και υδρογόνα. Και μόνο που υπάρχει είναι άλμα.
 

Μηνύματα
6.940
Reaction score
5.485
Αφού Tesla θα πάρεις, τι σε νοιάζει; 🙂
Έλεγα να περιμένω τη Yamaθα πρώτα να βγάλει ηλεκτρική μοτοσυκλέτα Fazer και μετά να δω για μικρό ηλεκτρικό αμάξι από την Toyoθα.

Προβλέπω 25.000€ η Yamaθα, 35.000€ το Toyoθα, καλά λες ότι κανονικά Tesla πρέπει να πάρω χωρίς ΘΑ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.847
Reaction score
30.771
Σε ιστότοπο για Rivian αναρτήθηκε ένα video όπου Rivian έλκει γερανό που είχε κολλήσει. Θηριάκη το ηλεκτρικό.

 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.884
Μηνύματα
2.954.995
Members
38.254
Νεότερο μέλος
PanosLouis
Top