Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.081
Βγήκαν οι #ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου 2023 - Αξιοσημείωτα:

- Για τον μήνα Σεπτέμβριο 2023:
ειχε τα περισσότερα αυτοκίνητα BEV που ταξινομηθηκαν ποτέ σε εναν μηνα (λογω προφανως και των καθυστερημένων παραδόσεων απο Tesla): 755
Τα περισσότερα PHEV: 1100
και άρα τα περισσότερα PHEV+ΒEV: 1855
Ποσοστιαία για τον μήνα αυτό εχουμε ρεκορ monthly sales percent share για ολες τις κατηγορίες BEV (6,62%), PHEV (9,95%), BEV+PHEV (16,27%), HEV(34,5%), ενώ για πρώτη φορά τα θερμικά ειναι στο 49,23% που συνήθως κινουνται τουλάχιστον περιπου στο 58%!

- Για το Q3 2023:
εχουμε ρεκορ τριμηνιαίων πωλήσεων PHEV 2421 (σε σχέση με το προηγουμενο ρεκορ 1854) και συνολο BEV+PHEV 4152 (σε σχέση με το προηγουμενο 3674), ενω για BEV ειχαμε μολις 1731 που υπολείπεται του ρεκορ 1820 που ειχαμε στο Q2 2023
Για τα BEV ειχαμε για πρώτη φορα quarter sales percent share ανω του 5% (5,07%), ενώ ρεκορ σημείωσαν και τα HEV (31,38%) και τα συνολικά BEV+PHEV (12,16%). Οπως αναμένεται το μεριδιο πωλησεων των θερμικών πεφτει σε νεο χαμηλό ρεκορ 56,46% απο το προηγουμενο χαμηλό ρεκορ 60,46% το τριμηνο Q2 2023

- Tesla
Τον μηνα αυτό λογω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις τους προηγουμενους μήνες ειχαμε 333 Tesla (που δεν αποτελει ρεκορ καθώς εκεινο ηταν 336 τον Μαρτιο 2023) τα οποια απαρτίζονται απο τα εξής μοντέλα:
Model S: 4, Model X: 4, Model 3: 90, Model Y: 235
Ρεκορ τριμήνου με 496 - προηγούμενο ρεκορ τριμήνου Q1 2023 με 477

Για περισσότερα μπείτε στο
https://evstats.gr
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.879
Reaction score
85.051
Citroen e-C3, here it is.


View attachment 308911 View attachment 308912 View attachment 308913 View attachment 308914
View attachment 308915 View attachment 308916 View attachment 308917 View attachment 308918
Δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζουν αυτοκίνητα σε σχήμα τούβλου
 


Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζουν αυτοκίνητα σε σχήμα τούβλου
Σε αυτό το μήκος είναι ο μόνος τρόπος να χωρέσουν οι επιβάτες. Όρθια θέση εμπρός και πίσω (για να χωράνε σε μικρότερο μήκος) και αναγκαστικά ψηλή τρίτη κολώνα για να χωράνε τα κεφάλια των πίσω.

Ψηλή τρίτη κολώνα και μικρό μήκος = κάθετη πέμπτη πόρτα.

Το σχήμα της μούρης πλέον ορίζεται και από τα crash test των πεζών, οπότε προκύπτει πιο ψηλά.

Οπότε ψηλή μούρη συν ψηλή τρίτη κολώνα συν μικρό μήκος = τούβλο.

Εδώ ένας λόγος παραπάνω το ότι η εμφανής ομοιότητα με το Avenger υπονοεί ότι δεν είναι μόνο το πάτωμα κοινό, αλλά πιθανότατα όλο το πλαίσιο με αλλαγές μόνο στα body panels, άρα εξαρχής το σχήμα ορίζεται από το σχήμα του Avenger το οποίο σχεδιάστηκε ως Jeep = τετράγωνο = τούβλο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.867
Reaction score
30.788
Ξεχνάτε τις προσταγές της Ευρώπης. Το κοινό θέλει SUV. Σε κάθε τιμή. Οπότε αναγκαστικά οι εταιρείες θα ακολουθήσουν.

Το νέο e-C3 έχει το ίδιο μέγεθος με το παλιό C3 και είναι 13cm ψηλότερο. Έχω μπει, το έχω οδηγήσει, είναι μια χαρά όχι μόνο για την πόλη αλλά και για όλο το νομό.

Είδα την παρουσίαση live. Είχα φασαρία στο χώρο αλλά νομίζω πως άκουσα για battery precondition. Άκουσα σίγουρα για δικό του σύστημα πλοήγησης το οποίο θα σου λέει που να φορτίσεις και πόσο θα έχεις όταν φτάσεις. Για νέο σύστημα ανάρτησης (γαλλική άνεση), καθώς και για καθίσματα από την μεγαλύτερη κατηγορία. Δεν περιμένω να έχει γκάζι ούτε τελική. Έχει όμως WLTP 320km, φορτίζει 20-80 σε 4 ώρες στο σπίτι σε 7άρι. Και σε 25' σε DC 100άρι. Έρχεται με καλό πακέτο εξοπλισμού και έχει 23.300€ στη Γαλλία, χωρίς επιδότηση.

Επίσης, Made in Europe. 🙂

Τι άλλο θέλετε δηλαδή;* Καλά εδώ θα φάει αλλά 3-4 χιλιάρικα στο κεφάλι εύκολα. Για 23 είναι καλό. Για 27-28 δεν ξέρω.

* Εγώ θέλω το Megane ή το Model 3 Highland στα 25, αλλά δεν γίνεται. 😎
δεν καταλαβαίνω γιατί βγάζουν οχήματα με κεντρική κονσόλα
Γιατί είναι αυτοκίνητο, όχι νταλίκα. 😅

Εμείς το θέλουμε, εσείς να πάρετε άλλο. 🙂
 
Last edited:


Μηνύματα
16.715
Reaction score
23.695
αμπσολουτλυ αυτός που το έγραψε δεν έχει ξαναδεί ποτέ στη ζωή του εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων.
τα αυτοκίνητα που βλέπεις είναι λιγότερα από μια καραβιά , έτσι για να έχουμε αίσθηση μεγέθους
τρίχες είναι
 


Μηνύματα
16.715
Reaction score
23.695
ούτε 2500 δεν είναι, έχω να σου δείξω φωτογραφίες από κορεά και ιαπωνία με τα 3πλα, να τα βλέπεις να βγαίνουν απο το μαγαζί και σε 3 ώρες να είναι στο πλοίο μέσα, ημέρας λέμε σαν τα αυγά
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.081
ούτε 2500 δεν είναι,
Προφανώς είναι η παραγωγή 1,5 μέρας.
Ίσα ίσα χωράει στο πάρκινγκ την παραγωγή 2 ημερών.








ΥΓ.
Sorry, το υποτίμησα. 🤪😂🤣😁😁😁😁

Η παραγωγή μιας μέρας είναι μεγαλύτερη από όσα φαίνονται εκεί. 😂😁🤣😁

Το καλοκαίρι του 2022 έφτασε τα 3.000 αυτοκίνητα τη μέρα:


Και τώρα; πάει για 1 μύριο το έτος:


Η ταχύτητα της γραμμής παραγωγής είναι τρελή.
 
Last edited:

Μηνύματα
16.715
Reaction score
23.695
δεν αφήνεις ποτέ στο παρκινγκ παραγωγή 2 ημερών. Η σιχαμένη Hyundai έχει 3 θέσεις για πλοία έξω από το εργοστάσιο (η Kia έχει 4 , όλες ιδιόκτητες), φορτώνει με ρυθμούς 600 οχημάτων την ώρα ανα πλοίο , σε 6 ώρες έχεις δέσει/λύσει κάβους και έχεις φορτώσει περί τα 2000 οχήματα - σε διώχνουν για να προλάβουν να αδειάσουν το πάρκινγκ.
οι ιάπωνες είναι λιγότερο αγχωτικοί και πιο αποτελεσματικοί στο logistic κομμάτι φορτώνουν με ρυθμούς 200-300 οχήματα την ώρα , παίρνεις πλοηγό 0630, φτάνεις στον προβλήτα 0800, ανοίγεις καταπέλτες κλπ 0830 , τελειώνεις φόρτωση 1530 μαζεύεις κλείνεις λύνεις κάβους 1630 αναχωρείς. 7 ώρες έχεις φορτώσει 2000-2500 οχήματα κύριος και έχουν και δυνατότητα να καλύψουν νεκρούς χρόνους χωρίς να γεμίσει το παρκινγκ.
αμφότεροι οι ασιάτες έχουν στόχο τις εξαγωγές και έχουν προσαρμόσει την παραγωγή με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετούνται άμεσα οι φορτώσεις στα πλοία. όλα τα εργοστάσια είναι δίπλα σε λιμάνια και οι μεγάλες εταιρίες έχουν ιδιόκτητες προβλήτες που οι διεργασίες γίνονται σε εξωφρενικούς ρυθμούς.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.867
Reaction score
30.788
Βασική έκδοση e-C3 23.300€:
  • Citroën Advanced Comfort suspension
  • Air conditioner
  • Cruise control with speed limiter
  • Rear parking sensors
  • Head-up display
  • My Citroën Play
  • Emergency Brake Assist (AFU)
  • Active Lane Departure Warning System
  • Recognition of speed limits
  • Alert to the driver
  • 6 Airbags
  • Automatic lighting
  • LED front headlights
  • Electric rearview mirror
  • Complete 16" pyrite cabinet
  • Matte black wheel arch
  • Rear spoiler
  • One-piece folding row

e-C3 MAX 27.800€:
  • Citroën Advanced Comfort suspension
  • Citroën Advanced Comfort seats
  • Automatic air conditioning
  • Cruise control with speed limiter
  • Rear parking sensors
  • Rear camera
  • Automatic windshield wipers
  • Rear electric windows
  • Electrochromic interior rearview mirror
  • Head-up display
  • My Citroen Drive with 10'' touch screen and wireless charging for Smartphone (3D Navigation)
  • Emergency Brake Assist (AFU)
  • Active Lane Departure Warning System
  • Recognition of speed limits
  • Alert to the driver
  • 6 Airbags
  • Automatic lighting
  • Smart height lighting
  • 3D LED tail light
  • Electrically folding side mirror with defrost function
  • Atacamite 17" Alloy diamond cut
  • Metropolitan Gray TEP Trim/Cloth Seats
  • Driver's seat height adjustment
  • 60/40 split folding rear seat
  • Front and rear skid plates
  • Two-tone roof
  • Roof rails
  • Dark tinted rear windows
  • Artificial leather steering wheel
  • Free metallic color
0-100km σε 11sec, τελική 135χλμ/ώρα. Δεν έχει προεργασία μπαταρίας, και το route planner που έφτιαξε η Citroen είναι αυτό. https://services-store.citroen.co.uk/store/e-routes

Τα παραπάνω τιμές Γερμανίας. Στην Ελλάδα το ΜΑΧ θα έχει 31k-32k, εύκολα. Καλά θα πάει. 🤔 🙃
 




costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.081
Η πλάκα είναι ότι μπορεί να το εννοεί 🤣
Εννοείται ότι το εννοώ, διότι η αντίπαλη πρόταση για ηλεκτρικά οχήματα πόλης (πάλι μιλάμε για κόστος κοντά στα 20 χιλιάρικα) είναι κάτι πορδές με τελική ταχύτητα 90 και 0-100 σε ..ποτέ. 😂🤪😁

Να θυμίσω πως το προηγούμενο ΙΧ μου, ήταν ένα Audi A3 1,6 ντιζελάκι, με 0-100 σε 11". Μια χαρά ήταν, δεν χρειαζόμουν περισσότερη επιτάχυνση. Επίσης μια χαρά είναι το ντιζελάκι το Yaris, όπως και το υβριδικό Yaris, που έχει 0-100 σε 12,5" στις "καλές" του.

Μέσα στις μεγαλουπόλεις, υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι ταχείας κίνησης (με όριο 110 έως 130, πχ περιφερειακή οδός Θεσσαλονίκης) και τα οχήματα πόλης θα πρέπει να έχουν αυτές τις δυνατότητες.

Γι'αυτό, κατά τη γνώμη μου, οποιοδήποτε EV παρουσιάζουν ως "αυτοκίνητο πόλης" με τελική ταχύτητα <130, είναι μια ανοησία, και δυστυχώς υπάρχουν αρκετά.


ΥΓ. (ΙΜΗΟ)

Το 135 (άντε 140) είναι μια χαρά τελική ταχύτητα, όχι μόνον για αυτοκίνητο πόλης.

Δεν αργεί η ώρα που αυτό θα γίνει πραγματικότητα σε όλα τα ΙΧ.


ΥΓ. 2.

Τα περισσότερα ΙΧ που κινείται ο κόσμος μέσα στην πόλη, είναι μικρά αυτοκίνητα, επιπέδου Corsa, Yaris, Polo, κλπ.

Και παλιά. Πολύ παλιά αυτοκίνητα, άνω της 15-ετιας τα περισσότερα. Άλλωστε είναι γνωστό πως έχουμε γερασμένο στόλο αυτοκινήτων στη χώρα, με μέση ηλικία 17,5 έτη..

Η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που βλέπω καθημερινά στην Τσιμισκή, αλλά και στην περιφερειακή οδό, έχουν επιδόσεις επιτάχυνσης 0-100 σε >11". Στα φανάρια, μέχρι να πιάσουν 60-70, με πιάνει νύστα..😂🤪😁😁

Ωστόσο, ακόμα και τα μικρότερα από αυτά τα ΙΧ, φτάνουν τα 130 τελικής, και στο δρόμο (Χαλκιδικής Θεσσαλονίκης, και περιφερειακή οδός) κινούνται σε αξιοπρεπείς ταχύτητες.

Μόνο κάτι ψοφίμια EV "μικροκινητικότητας" βλέπω να πάνε με 70 και 80, όπως και κάτι παπούδια (ας έχουν και BMW ή Μερτσέντες), ευτυχώς ελάχιστα.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.948
Reaction score
5.488
Κι εγώ μια χαρά τη βρίσκω την επίδοση του eC3.
Το eC3 βλέπω δεν έχει επιλογή Sport, μόνο Eco και Normal.

To eC4 πιάνει 0-100 σε 9,7, προφανώς στην επιλογή Sport.
Στο Eco που πηγαίνω μόνιμα, σίγουρα θα είναι πολύ παραπάνω από 11''. Παρόλα αυτά, κινούμαι σβέλτα μέσα στην πόλη.
Από τα 35.000χλμ ζήτημα να έχω κάνει 100χλμ συνολικά στο Sport.
Mόνο η μικρή όταν μου φωνάζει από πίσω: "Πάτα το σαν Tesla μπαμπά!" :)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.339
Reaction score
138.081
Mόνο η μικρή όταν μου φωνάζει από πίσω: "Πάτα το σαν Tesla μπαμπά!" :)
Αν μπει η μικρή σε Τέσλα και το "πατήσεις", θα τσιρίζει μία ώρα, με κλάματα. Άστο.

Γυναίκα που στο τέρμα γκάζι του Τέσλα να μη τσιροκοπάει, δεν νομίζω να υπάρχει.

ΥΓ. Πιθανώς και συ να τσιρίζεις. 😂🤪😁
 

Μηνύματα
7.506
Reaction score
1.613
Βασική έκδοση e-C3 23.300€:
  • Citroën Advanced Comfort suspension
  • Air conditioner
  • Cruise control with speed limiter
  • Rear parking sensors
  • Head-up display
  • My Citroën Play
  • Emergency Brake Assist (AFU)
  • Active Lane Departure Warning System
  • Recognition of speed limits
  • Alert to the driver
  • 6 Airbags
  • Automatic lighting
  • LED front headlights
  • Electric rearview mirror
  • Complete 16" pyrite cabinet
  • Matte black wheel arch
  • Rear spoiler
  • One-piece folding row

e-C3 MAX 27.800€:
  • Citroën Advanced Comfort suspension
  • Citroën Advanced Comfort seats
  • Automatic air conditioning
  • Cruise control with speed limiter
  • Rear parking sensors
  • Rear camera
  • Automatic windshield wipers
  • Rear electric windows
  • Electrochromic interior rearview mirror
  • Head-up display
  • My Citroen Drive with 10'' touch screen and wireless charging for Smartphone (3D Navigation)
  • Emergency Brake Assist (AFU)
  • Active Lane Departure Warning System
  • Recognition of speed limits
  • Alert to the driver
  • 6 Airbags
  • Automatic lighting
  • Smart height lighting
  • 3D LED tail light
  • Electrically folding side mirror with defrost function
  • Atacamite 17" Alloy diamond cut
  • Metropolitan Gray TEP Trim/Cloth Seats
  • Driver's seat height adjustment
  • 60/40 split folding rear seat
  • Front and rear skid plates
  • Two-tone roof
  • Roof rails
  • Dark tinted rear windows
  • Artificial leather steering wheel
  • Free metallic color
0-100km σε 11sec, τελική 135χλμ/ώρα. Δεν έχει προεργασία μπαταρίας, και το route planner που έφτιαξε η Citroen είναι αυτό. https://services-store.citroen.co.uk/store/e-routes

Τα παραπάνω τιμές Γερμανίας. Στην Ελλάδα το ΜΑΧ θα έχει 31k-32k, εύκολα. Καλά θα πάει. 🤔 🙃
Γιατί τρώμε 4.000€ καπέλο στην Ελλάδα σε σχέση με Γερμανία;
 


Staff online

  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.898
Μηνύματα
2.955.444
Members
38.255
Νεότερο μέλος
konfan
Top