Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Το εργοστάσιο στην Κίνα έχει πλέον πιάσει τα 2 μύρια ανά έτος. Άμα ανοίξει και γραμμή παραγωγής για το μικρό, τα νούμερα που θα βγάλει θα είναι τρελά.

Για την Τέσλα, επείγει να ξεκινήσει τα μικρά στην Κίνα, για να ανταγωνιστεί την BYD.
Στην Αμερική δεν υπάρχει καμία βιασύνη, εκεί η αγορά EV ισοδυναμεί με την Τέσλα, δεν υπάρχει αντίπαλος.

Στην Ευρώπη, το Υ εκ Βερολίνου, θα βγει το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο έτος, ανεξαρτήτως καυσίμων. Επίσης δεν επείγει, αλλά από την άλλη, οι Ευρωπαίοι θέλουν ένα μικρό αυτοκίνητο από την Τέσλα.

Αντιθέτως, στην Αμερική παρακαλάνε για μεγάλα, και κει το cybertruck το θέλει απίστευτα πολύς κόσμος.

Παρά τα όσα ακούστηκαν για το Τέξας για το μικρό, νομίζω πως τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ακόμα, και κατά τη δική μου εκτίμηση τους συμφέρει στην Αμερική να δώσουν γκάζι αποκλειστικά και μόνον στο cybertruck (και ταυτόχρονα στο semi) και να αγνοήσουν το μικρό, ενώ σε Κίνα και Ευρώπη, χρειάζεται περισσότερο να βγει το μικρό, για διαφορετικούς λόγους σε κάθε περίπτωση.

Οι υπεύθυνοι παραγωγής στο Βερολίνο, είναι προφανές πως δεν βλέπουν την ώρα να ξεκινήσουν το μικρό. Εκεί θα φανεί η δύναμη του ευρωπαϊκού Gigafactory, εκεί θα βγάλουν ΤΟ χρήμα, και βεβαίως θα σβήσουν τον όποιο ανταγωνισμό.

Ωστόσο, χρειάζεται και μια γραμμή παραγωγής για model 3 στο Βερολίνο, πρέπει κάποτε να σταματήσει να φέρνει αυτοκίνητα από Κίνα για την Ευρώπη, και το νέο 3 έχει πολλές χάρες για το ευρωπαϊκό κοινό.

Η επίθεση της Τέσλα, πλέον περνάει σε άλλο level.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Μπήκαν τα φρέσκα 4-εποχων:

1000009217.jpg


1000009228.jpg

Μετά από 22,5 χιλιάδες χιλιόμετρα, τα μαμά ελαστικά είναι σε εξαιρετική κατάσταση, πολύ μικρή η φθορά του πέλματος και ομοιόμορφη μέσα έξω, προφανώς επειδή τα πηγαίνω "χαλαρά":

1000009227.jpg


Φαίνεται να αντέχουν ανέτως άλλες 2 καλοκαιρινές σαιζόν, ίσως και 3, θα δείξει.

Φυσικά τα δισκόφρενα (brembo όπως φαίνεται), είναι σαν αχρησιμοποίητα, μπρος πίσω:

1000009222.jpg


1000009223.jpg


Αυτά θα πάνε καμιά 20-ετια μου φαίνεται..😂🤪🤣😁





ΥΓ.
1000009219.jpg
 
Last edited:


Μηνύματα
115
Reaction score
236
Και Ελβετία δεν παίζει επιδότηση στα ηλεκτρικά (βέβαια τα εισοδήματα είναι σε άλλο επίπεδο). Επίσης, δεν έχουμε superchargers στον αστικό ιστό της Ζυρίχης, και γενικά οι υποδομές για ηλεκτρική αυτοκίνηση είναι μάλλον ισχνές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Και Ελβετία δεν παίζει επιδότηση στα ηλεκτρικά (βέβαια τα εισοδήματα είναι σε άλλο επίπεδο).
Ακριβώς.
Σε μια πλούσια χώρα, βλέπουμε η πλειοψηφία να παίρνει μοντελ Υ, κι όχι κάτι άλλο.

Έχει κι αυτό τη σημασία του. 😎

Επίσης έχει τη σημασία του και το γεγονός πως το 2ο, 3ο, 5ο και 6ο στην πρώτη 10-αδα (πιθανώς και άλλα), είναι σίγουρα φτηνότερα του πρώτου, του Υ.

1. Model Y 5,025
2. Skoda Octavia 4,036
3. Skoda Enyaq 3,697
4. Audi Q3 3,460
5. Volkswagen Polo 2,977
6. Mercedes-Benz GLC 2,914
7. Volkswagen Tiguan 2,906
8. Volvo XC40 2,802
9. BMW X1 2,798
10. Audi Q4 2,719
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.141
Reaction score
29.865
Σε μαύρο γίνεται λιιιιιιγο ποιο ενδιαφέρον, τουλάχιστον σε αυτή τη γωνιά.

FB_IMG_1699251737592.jpg
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Όλος ο παραπάνω πίνακας είναι κατά βάση παραπλανητικός, όσον αφορά το άμεσο κέρδος της Τέσλα.

Η αγορά EV στην Αμερική, προς ώρας, ισούται με τις πωλήσεις Τέσλα. Οι υπόλοιποι όλοι μαζί αθροιστικά, δεν πλησιάζουν τις πωλήσεις Τέσλα.

Η Τογιότα δε, ασχέτως εάν είναι η μεγάλη δύναμη στα ice, πρακτικά δεν συμμετέχει στην παγκόσμια αγορά EV (ακόμα).

Ωστόσο, η κυριαρχία του προτύπου και κατ'επεκτασιν του δικτύου των σουπερτσάρτζερς της Τέσλα στη συνείδηση των αγοραστών EV οποιασδήποτε άλλης μάρκας, σημαίνει αυξημένα έσοδα στην Τέσλα, όταν κάποτε με το καλό οι άλλοι θα καταφέρουν να πουλήσουν σημαντικό αριθμό EV στις ΗΠΑ, κάτι που δεν πρόκειται να γίνει σύντομα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.141
Reaction score
29.865
Ο πίνακας δεν κάνει καμία αναφορά στο κέρδος καμίας εταιρείας. Αναφέρεται μόνο στο πόσες εταιρείες μπήκαν ή θα μπούν στο NACS (πράσινο), και σε όσες δεν έχουν μπει ή ανακοινώσει ότι θα μπούν (κόκκινο). Τίποτε παραπάνω. Το γράφει άλλωστε.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.389
Reaction score
7.638
Ο πίνακας δεν κάνει καμία αναφορά στο κέρδος καμίας εταιρείας. Αναφέρεται μόνο στο πόσες εταιρείες μπήκαν ή θα μπούν στο NACS (πράσινο), και σε όσες δεν έχουν μπει ή ανακοινώσει ότι θα μπούν (κόκκινο). Τίποτε παραπάνω. Το γράφει άλλωστε.
Το δικό μου σχόλιο αφορούσε καθαρά το γραφικό, όχι τα κέρδη κλπ.

Ο τύπος έχει φτιάξει δύο στήλες, "Adopted" αριστερά και "Not Yet" δεξιά, αλλά τη BMW και τη Vinfast τις έχει βάλει στη δεξιά στήλη (Not Yet) όμως με πράσινο χρώμα! Οπότε... Adopted; Μάλλον, ποιος ξέρει.

(και όχι, τα χρωματιστά κουτιά Adopted και Not Yet δεν είναι legend, αν ήθελε να είναι legend ας το έβαζε κάτω αριστερά με μικρότερο μέγεθος, όχι σαν τίτλους στήλης)
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.141
Reaction score
29.865
Το δικό μου σχόλιο αφορούσε καθαρά το γραφικό, όχι τα κέρδη κλπ.

Ο τύπος έχει φτιάξει δύο στήλες, "Adopted" αριστερά και "Not Yet" δεξιά, αλλά τη BMW και τη Vinfast τις έχει βάλει στη δεξιά στήλη (Not Yet) όμως με πράσινο χρώμα! Οπότε... Adopted; Μάλλον, ποιος ξέρει.

(και όχι, τα χρωματιστά κουτιά Adopted και Not Yet δεν είναι legend, αν ήθελε να είναι legend ας το έβαζε κάτω αριστερά με μικρότερο μέγεθος, όχι σαν τίτλους στήλης)
Εγώ δεν το βλέπω υποχρεωτικά ότι κάτω από το πράσινο ή το κόκκινο πρέπει να μπει το αντίστοιχο. Σου λέει πράσινο αυτό, κόκκινο το άλλο, ορίστε και πόσοι είναι που.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.270
Reaction score
97.470
Εγώ δεν το βλέπω υποχρεωτικά ότι κάτω από το πράσινο ή το κόκκινο πρέπει να μπει το αντίστοιχο. Σου λέει πράσινο αυτό, κόκκινο το άλλο, ορίστε και πόσοι είναι που.
Υποχρεωτικό όχι. Αυτονόητο ναι.
 

TGD

Μηνύματα
8.364
Reaction score
8.376

Κλειδί φαίνεται πως είναι η κατασκευή σχεδόν ολόκληρης της ποδιάς του οχήματος σε ένα ενιαίο καλούπι.
Ενώ έχουμε ήδη περιστατικά σε Zoe που ένα μικρό τρακάρισμα που κανονικά σημαίνει αλλαγή προφυλακτήρα να στέλνει το αμάξι για ανακύκλωση... Τι θα σήμαινει σε ένα αυτοκίνητο που η μπαταρία είναι μέρος της δομής να είναι φτιαγμένο το πάτωμα από ένα μόνο κομμάτι;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.800
Reaction score
133.293
Ενώ έχουμε ήδη περιστατικά σε Zoe που ένα μικρό τρακάρισμα που κανονικά σημαίνει αλλαγή προφυλακτήρα να στέλνει το αμάξι για ανακύκλωση... Τι θα σήμαινει σε ένα αυτοκίνητο που η μπαταρία είναι μέρος της δομής να είναι φτιαγμένο το πάτωμα από ένα μόνο κομμάτι;
Αφού στο Zoe, που δεν έχει structural battery, ένα μικρό τρακάρισμα οδηγεί σε ολική, τότε στο Τέσλα (και Τογιότα και και και) που θα έχουν structural battery, πιθανώς να είναι καλύτερα, γιατί χειρότερα, δεν εχ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.141
Reaction score
29.865
Ο Μάσκ έχει πει ότι για να βγει όχημα στα 25k μιλάμε για μια παραγωγή 2 οχημάτων το λεπτό. Στη Σανγκάη φτύνουν ένα όχημα κάθε 45". Και δεν είναι λίγες οι αναφορές μηχανικών που δουλεύουν στα Giga Factories ανά τον κόσμο για την εξωφρενική πίεση χρόνου που βιώνουν. Δεν έχουν τον απαραίτητο χρόνο να ελέγξουν σωστά το όχημα πριν φύγει. Σε μια ώρα, λένε, πρέπει να έχουν βρει προβλήματα και να τα έχουν φτιάξει. Αυτό δεν φτάνει ούτε για την καλωδίωση αν βρούν κάτι, όπως αναφέρουν.

Αυτά.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.997
Μηνύματα
2.924.910
Members
38.118
Νεότερο μέλος
DP6
Top