Tesla (απο 1/1/23)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
O κλιματισμός το καλοκαίρι με τον ήλιο από πάνω και καύσωνα δροσίζει; Παγώνει αν θέλω;
Ναι. Παγώνει κανονικά.
Ωστόσο, άμα έχεις φαλάκρα, το τζάμι της οροφής θα σου καίει τον εγκέφαλο, θέλει κάλυμμα.

Άνεση σε ανωμαλίες του δρόμου πως το κρινεις;
Σφιχτή νιώθεις την ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες, μαλακή σε υψηλές.
Είναι καλός συμβιβασμός, εφόσον δεν είναι ρυθμιζόμενες.
Παραπλήσια του iD.3, σε μικρές ανωμαλίες είναι λίγο πιο σκληρή, αλλά σε μεγάλες ανωμαλίες περνάει πιο χαλαρά.

Έχεις παρατηρήσει τριγμούς στην καμπίνα;
Ναι, από τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Το έχω δηλώσει βλάβη, έχουν έρθει 2 φορές mobile service και θα έρθουν και τρίτη φορά, με ανταλλακτικά, υπήρξε οδηγία διόρθωσης. Αν δεν διορθωθεί τώρα, θα μου αλλάξουν τις πλάτες με νέες.
Εκτός αυτού, δεν έχει καθόλου τριγμούς, τουλάχιστον στα 25.000χλμ που είμαι, στους 4,5 μήνες χρήσης.


ΥΓ. Είναι απίθανο αυτοκίνητο, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης, στρίβει εξαιρετικά, ήσυχο και πολύ ευχάριστο. Τζάμπα το ζαλίζεις, είναι αυτοκινητάρα. 😎
Ο πιο σοβαρός λόγος που τζάμπα το ζαλίζεις, είναι πως πρακτικά, δεν έχει ανταγωνισμό, τα υπόλοιπα EV της κατηγορίας είναι κλάσεις χειρότερα σε πολύ σοβαρές παραμέτρους (drivetrain, αντλία θερμότητας, ταχύτητα φόρτισης, wltp, συντελεστή αεροδυναμικής, χώρους, επιδόσεις επιτάχυνσης, software, δίκτυο ταχυφορτιστων, κόστος συντήρησης - σέρβις, κορυφαίο ηχοσύστημα με Dolby Atmos και θέαση ταινιών Disney+ και Netflix με ήχο ιμερσιβ, πραγματική αυτονομία, κόστος αγοράς).
Πάνε κάντο ένα τεστ ντραιβ. Άμα δεν σε προβληματίσει, δεν έχεις κάτι άλλο να σκεφτείς, είναι καλύτερο του ανταγωνισμού σαν αυτοκίνητο.
 
Last edited:

Μηνύματα
35
Reaction score
26
Ναι. Παγώνει κανονικά.
Ωστόσο, άμα έχεις φαλάκρα, το τζάμι της οροφής θα σου καίει τον εγκέφαλο, θέλει κάλυμμα.


Σφιχτή νιώθεις την ανάρτηση σε χαμηλές ταχύτητες, μαλακή σε υψηλές.
Είναι καλός συμβιβασμός, εφόσον δεν είναι ρυθμιζόμενες.
Παραπλήσια του iD.3, σε μικρές ανωμαλίες είναι λίγο πιο σκληρή, αλλά σε μεγάλες ανωμαλίες περνάει πιο χαλαρά.


Ναι, από τις πλάτες των πίσω καθισμάτων. Το έχω δηλώσει βλάβη, έχουν έρθει 2 φορές mobile service και θα έρθουν και τρίτη φορά, με ανταλλακτικά, υπήρξε οδηγία διόρθωσης. Αν δεν διορθωθεί τώρα, θα μου αλλάξουν τις πλάτες με νέες.
Εκτός αυτού, δεν έχει καθόλου τριγμούς, τουλάχιστον στα 25.000χλμ που είμαι, στους 4,5 μήνες χρήσης.


ΥΓ. Είναι απίθανο αυτοκίνητο, πολύ υψηλή ποιότητα κύλισης, στρίβει εξαιρετικά, ήσυχο και πολύ ευχάριστο. Τζάμπα το ζαλίζεις, είναι αυτοκινητάρα. 😎
Ο πιο σοβαρός λόγος που τζάμπα το ζαλίζεις, είναι πως πρακτικά, δεν έχει ανταγωνισμό, τα υπόλοιπα EV της κατηγορίας είναι κλάσεις χειρότερα σε πολύ σοβαρές παραμέτρους (drivetrain, αντλία θερμότητας, ταχύτητα φόρτισης, wltp, συντελεστή αεροδυναμικής, χώρους, επιδόσεις επιτάχυνσης, software, δίκτυο ταχυφορτιστων, κόστος συντήρησης - σέρβις, κορυφαίο ηχοσύστημα με Dolby Atmos και θέαση ταινιών Disney+ και Netflix με ήχο ιμερσιβ, πραγματική αυτονομία, κόστος αγοράς).
Πάνε κάντο ένα τεστ ντραιβ. Άμα δεν σε προβληματίσει, δεν έχεις κάτι άλλο να σκεφτείς, είναι καλύτερο του ανταγωνισμού σαν αυτοκίνητο.
Το έχω οδηγήσει και μου άρεσε πολύ περισσοτερο από ότι περίμενα.
Πριν οδηγήσω έλεγα τι είναι αυτο το ταμπλετ στη μεση.... θελω κουμπια για ac κλπ.
Αφού οδήγησα λέω τι κάνουν οι άλλοι με τα κουμπιά πλεον :).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Έτσι. 😎

Ιδίως όταν το speech recognition δουλεύει σωστά, και με φωνητικές εντολές πρακτικά γίνονται όλα, από το να σου δείχνει τα στοιχεία κατανάλωσης και πίεσης ελαστικών, μέχρι να ανοίγει την πίσω κάμερα (αντί καθρέφτη άμα δεν βλέπεις καλά πίσω), ρύθμιση κλιματισμού, οδηγίες πλοήγησης, επιλογή τραγουδιού από Spotify, κλπ κλπ κλπ.

Τι να τα κάνεις τα κουμπιά, δε ξέρω. Ανοησίες.

ΥΓ. Άλλη μια διαδρομή:

1000009409.png


Δεν υπάρχει "σταθερή ταχύτητα κίνησης", υπάρχει κίνηση, κάποιοι που πάνε πολύ αργά αριστερά και με εκνευρίζουν, προσπεράσεις από όπου να'ναι γιατί άργησα, κλπ ..🤪😂🤣😁

Πάντως ένα είναι σίγουρο: αν θες, μπορείς να κινηθείς υπερβολικά πολύ γρήγορα, να φαίνονται σταματημένοι οι άλλοι. Αν βιάζεσαι, είναι ιδανικό όχημα για παρανομίες. 😂🤪🤣😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.063
H Tesla Insurance δεν είναι για όσους κάνουν χιλιόμετρα.

FB_IMG_1699672427779.jpg
FB_IMG_1699673519860.jpg


Και κάποια από τα στατιστικά που καθορίζουν το κόστος.

FB_IMG_1699672977238.jpg


Κάτι ενδιαφέρον. Η California απαγορεύει την ασφάλιση οχημάτων με βάση τα data.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Tesla: Your car does the math for you.

When calculating a route & battery % on arrival, Tesla navigation takes into account:

- Wind speed & direction
- Elevation/grade
- Traffic speed
- Avg acceleration/deceleration
- Ambient temperature
- Humidity & pressure
- Solar load & cloud cover
- Initial battery %
- Initial battery temperature
- Gross combined vehicle weight
- Rolling resistance
- Aerodynamic drag coefficient
- HVAC consumption
- Vehicle-specific energy consumption (bike rack or similar)
- Battery preconditioning

& more!!!!!😁🤪😂🤣


 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Μοντελ 2, πιθανή εμφάνιση:

1700042101096.png


Μήκος ~4,4μ, ελάχιστα μεγαλύτερο του iD.3.
WLTP>400km.

Διαθέσιμο πιθανώς εντός του 2024.

Στα 20-25 χιλιάρικα, θα γίνει Η σφαγή.
Η.
 


Μηνύματα
7.308
Reaction score
1.321
Μοντελ 2, πιθανή εμφάνιση:

View attachment 312137

Μήκος ~4,4μ, ελάχιστα μεγαλύτερο του iD.3.
WLTP>400km.

Διαθέσιμο πιθανώς εντός του 2024.

Στα 20-25 χιλιάρικα, θα γίνει Η σφαγή.
Η.
Αυτό πρέπει να είναι σκίτσο πάνω στο id3, το πίσω μέρος είναι αυτούσιο.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.896
Reaction score
11.213
Το σουλούπι του Tesla 2 είναι λίγο πολύ προκαθορισμένο από τους εξής παράγοντες:

- Πρέπει να είναι αεροδυναμικό.
- Πρέπει να έχει το 'corporate look'.
- Πρέπει να είναι κάπως σουβοειδές γιατί τέτοια θέλει ο κόσμος (αλλά όχι ψηλό γιατί τότε ...δε θα είναι αεροδυναμικό).

Ε, με βάση τα παραπάνω, θεωρώ πως δε θα είναι ιδιαίτερα διαφορετικό από το παραπάνω σχέδιο. Εκτός αν του δώσουν πιο cybertruck look, που δεν το νομίζω.

 


vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.106
Reaction score
2.740
για εμενα το ιδανικο σχεδιο για ενα αυτοκινητο...
-ουτε suv να φοβασαι να το στριψεις απο το ψηλο υψος ουτε sedan να δινεις μαχη να βγεις και να μπεις λογω χαμηλου καθισματος
-και πενταπορτο να ριχνεις κανενα καθισμα να κουβαλας οτι γουσταρεις
αν εχει και 200+ αλογα και ειναι και αυτοματο διπλου συμπλεκτη εδω ειμαστε
 

D

Deleted member 50795

Guest
Alexis είσαι υπερβολικός, είναι όμορφο.
αν και γούστα είναι αυτα.
ποσα άλογα έχει?
 

Μηνύματα
535
Reaction score
2.380
Η αισθητική εμφάνιση οχημάτων έχει καθοριστεί διαχρονικά (επί πολλές δεκαετίες δηλαδή) στην βάση ότι λειτουργεί εντός ένας θερμικός κινητήρας.

Με βάση αυτό «παράγεται» η ομορφιά – μακριά μούρη – ψηλή μάσκα – αεροσεισαγεωγείς-εξατμίσεις κλπ.

Όλα αυτά δεν ισχύουν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα και κανονικά πρέπει να αλλάξουν (αλλάξουμε) τα κριτήρια ομορφιάς.

Σήμερα δηλαδή μία Chevy Camaro δείχνει αρχαία δεν δείχνει ωραία, ακόμη και το σημερινό μοντέλο. Ωραίο αλλά «παλαιό» να το πω αλλιώς.

Αν δε σε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό (με 700 ίππους) δώσει ο κατασκευαστής το σχήμα της Camaro , θα είναι και φαιδρό – εκτός από μη λειτουργικό για την δομή που απαιτείται.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.478
Reaction score
29.063
Alexis είσαι υπερβολικός, είναι όμορφο.
αν και γούστα είναι αυτα.
ποσα άλογα έχει?
To συγκεκριμένο είναι ένα μαύρο χάλι. Ένα Toyota περασμένης δεκαετίας με μούρη Tesla. Άποψη μου πάντα.

Θεωρώ επίσης βέβαιο πως αποκλείεται να είναι έτσι καθώς δεν έχει καμία σχέση με τη φιλοσοφία της Tesla.

Η συνταγή είναι πολύ απλή για μένα. Το Υ πουλάει σαν τρελό. Πίεσε το να το μαζέψεις στο μέγεθος που θες και είσαι έτοιμος. Μπορεί να είναι και κάτι ανάμεσα σε Υ και 3. Έτσι και αλλιώς και το Υ ένα τεντωμένο 3άρι είναι, με κάποιες αλλαγές στις λεπτομέρειες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Η αισθητική εμφάνιση οχημάτων έχει καθοριστεί διαχρονικά (επί πολλές δεκαετίες δηλαδή) στην βάση ότι λειτουργεί εντός ένας θερμικός κινητήρας.

Με βάση αυτό «παράγεται» η ομορφιά – μακριά μούρη – ψηλή μάσκα – αεροσεισαγεωγείς-εξατμίσεις κλπ.

Όλα αυτά δεν ισχύουν σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα και κανονικά πρέπει να αλλάξουν (αλλάξουμε) τα κριτήρια ομορφιάς.

Σήμερα δηλαδή μία Chevy Camaro δείχνει αρχαία δεν δείχνει ωραία, ακόμη και το σημερινό μοντέλο. Ωραίο αλλά «παλαιό» να το πω αλλιώς.

Αν δε σε ένα σύγχρονο ηλεκτρικό (με 700 ίππους) δώσει ο κατασκευαστής το σχήμα της Camaro , θα είναι και φαιδρό – εκτός από μη λειτουργικό για την δομή που απαιτείται.
1000009444.png
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Εντάξει τώρα, η μάσκα της μπεμβέ στα ηλεκτρικά, έχει καταντήσει ανέκδοτο.

Κάαααποτε θα την βγάλουν.
Τα επόμενης γενιάς που έχουν ήδη δείξει, δεν έχουν τέτοια βλακεία εκεί μπροστά.

Τέλος πάντων, μέχρι τότε, πλάκα έχει.


ΥΓ. Πλάκα έχουν κι οδηγοί που φτιάχνουν το κάθισμα οδήγησης λες και οδηγούν φόρμουλα. Κρύβονται πίσω από το τιμόνι. 😂😁🤣


1000009441.jpg
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
52.337
Reaction score
128.523
Ταξινομήσεις Οκτωβρίου 2023

127 ταξινομήσεις Tesla
(Τα άλλα δε μας νοιάζουν🤣🤪😁😂)

88 Model Y,
37 Model 3,
1 Model X, και
1 Model S

Συνολικά, έχουμε 2710 Tesla στη χώρα (απ'το '19).
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.319
Μηνύματα
2.897.286
Members
38.027
Νεότερο μέλος
d tv
Top