Για βλάβη σε SAMSUNG 55', μόλις 2,5 μηνών, αρνούνται την ΕΓΓΥΗΣΗ!!!

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Τηλεόραση SAMSUNG (μοντέλο QE55QN95BATXXH) αξίας 998,99€ και ημερομηνία ηλεκτρονικής αγοράς 29 Αυγούστου 2023 από τα PUBLIC, με επιπλέον κάλυψη εγγύησης 5ετούς διάρκειας, επιβαρυνόμενος με επιπλέον ποσό 124,99€: πρόγραμμα SafetyNet. Τοποθετημένη από συνεργείο τους σε επιτοίχια βάση.

18/11/2023 (ούτε τρεις μήνες από την αγορά): παρουσίασε τις κάθετες γραμμές στην οθόνη, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Ενημέρωσα τόσο την SAMSUNG, όσο και τα PUBLIC (και με επέκταση εγγύησης).
23/11/2023: Έρχονται τεχνικοί, σε διαφορετικά ραντεβού, τόσο από PUBLIC όσο και από SAMSUNG. "Μιλημένοι" από τις εταιρίες τους, αποφαίνονται ...σπάσιμο οθόνης και αποχωρούν, αποποιούμενοι όποιας ευθνύνης!!! Ως ...σπάσιμο οθόνης θεωρούν ένα ...στίγμα που φαίνεται εσωτερικά της οθόνης!!! Το μεσημέρι, με ενημερώνουν τηλεφωνικώς απο το service της SAMSUNG ότι λόγω ...σπασίματος της οθόνης ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ από την ΕΓΓΥΗΣΗ!! Πόρισμα σπασίματος, χωρίς να υπάρχει σπάσιμο!!! (δείτε φωτο)
Η τηλεόραση είναι τοποθετημένη σε επιτοίχια βάση και δεν την ακουμπά κανείς, ποτέ. Σπάσιμο, όλοι όσοι μιλάμε ελληνικά, γνωρίζουμε τι σημαίνει. Κάτι τέτοιο δεν υφίσταται και η τηλεόραση, αξίας 991€, δεν έχει υποστεί καμία εξωτερική φθορά και είναι σε άψογη και άρτια κατάσταση.
Τα PUBLIC, με τα οποία έχω επέκταση εγγύησης 5 ετών, ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ στις συνεχείς εκκλήσεις μου και παρά το γεγονός ότι στην ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ SafetyNet (ΔΕΙΤΕ: https://www.public.gr/page/safety-net) αναφέρεται ΞΕΚΑΘΑΡΑ, ακόμη και για πραγματικό σπάσιμο οθόνης:
  • Για ποιές συσκευές ισχύει η υπηρεσία;
    Η υπηρεσία SafetyNet ισχύει για Smartphone, TV, Notebook, Tablet, Desktop PC, Monitor, Digital Camera, Gaming Accessories, Printer, Λευκές οικιακές συσκευές, Οικιακές μικροσυσκευές.

    Πόσες φορές μπορώ να επισκευάσω τη συσκευή μου;

    Η υπηρεσία παρέχει απεριόριστες και δωρεάν επισκέψεις για την επισκευή βλάβης που αφορά τα ηλεκτρονικά και μηχανικά μέρη των συσκευών σου. Η προστασία από σπάσιμο οθόνης & βλάβης από πτώση υγρού, καλύπτει μία (1) επισκευή εντός του 1ου έτους από την ημερομηνία αγοράς.

  • Τελικά, ανατρέποντας τα δεδομένα και την κοινή λογική, ισχυρίζονται ψευδώς ότι η καταχώρηση αναφέρεται σε οθόνες ...κινητών τηλεφώνων!!!
    Έχω, ήδη, προσφύγει σε υπουργό και υπουργείο Ανάπτυξης (ΔΙΜΕΑ), Συνήγορο του Καταναλωτή κλπ. και αναμένω.

    Το ερώτημα είναι: μπορεί να βοηθήσει κάποιος; Γιατί σε αυτή την χώρα οι καταναλωτές είναι έρμαια των ...ΚΟΛΟΣΣΩΝ της ...τεχνολογίας!!!



 

Attachments




TGD

Μηνύματα
8.742
Reaction score
8.764
Στο σάιτ του Public για τις τηλεοράσεις δεν λέει τίποτα για εξαίρεση της οθόνης. Λέει μόνο από κακή χρήση.

Κάτι τέτοια όμως κάνουν οι Samsung κλπ και θα αγοράζει ο κόσμος μόνο φτηνές άγνωστες μάρκες για να μην τους νοιάξει κι αν χαλάσουν.
 

Μηνύματα
1.809
Reaction score
1.055
Προβλημα γιατι ενω σωστα στο συγκεκριμενο σημειο του σαιτ αναφερει για την οθονη μεσα στους ´Ορους και προυποθεσεις των τηλεορασεων , που μαλλον σε συτο συμφωνησες αναφερει μονο μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της τηλεόρασης ..Εμπλεξες ! Κρατα ενα copy της ιστοσελιδσς μηπως το αλλαξουν ωστε να εχεις αντιγραφο
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.672
Reaction score
99.000
Μια χαρά τα Public... >:(

Από κάπου πρέπει να βγουν τα πρόστιμα για τις πλασματικές εκπτώσεις, και οι επεκτάσεις εγγυήσεων που έχουν αξία λιγότερη από κwλόχαρτο είναι η λύση στην απόσβεση των προστίμων.
 
Last edited:

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.424
Reaction score
35.949
Πάντως το σπάσιμο δεν χρειάζεται να έχει εξωτερικά κάποιο σημάδι ή αμυχη. Δυστυχώς από ατύχημα έσπασε έτσι το πάνελ της δικής μου, με κάθετες γραμμές παρόμοιες, εξωτερικά δεν έχει τίποτα απολύτως. Φυσικά δεν είμαι κανένας ειδικός, ο, τι βλέπω λεω.
 


Μηνύματα
16
Reaction score
2
Προβλημα γιατι ενω σωστα στο συγκεκριμενο σημειο του σαιτ αναφερει για την οθονη μεσα στους ´Ορους και προυποθεσεις των τηλεορασεων , που μαλλον σε συτο συμφωνησες αναφερει μονο μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της τηλεόρασης ..Εμπλεξες ! Κρατα ενα copy της ιστοσελιδσς μηπως το αλλαξουν ωστε να εχεις αντιγραφο
Το έχω κανει ήδη και τα έχω κοινοποιήσει σε υπουργό και υπουργείο Ανάπτυξης.
Αν εισαι απολυτα βεβαιος πως η τηλεοραση σου δεν εχει χτυπηθει γραψε ενα email στον Samsung Κορεας, αυτοι δεν ειναι λαμογια !
Έχω προσπαθήσει να βρω στοιχεία, αλλά δεν έχω καταφέρει να βρω email.
 


Μηνύματα
16
Reaction score
2
Προβλημα γιατι ενω σωστα στο συγκεκριμενο σημειο του σαιτ αναφερει για την οθονη μεσα στους ´Ορους και προυποθεσεις των τηλεορασεων , που μαλλον σε συτο συμφωνησες αναφερει μονο μηχανικά και ηλεκτρονικά (hardware) μέρη της τηλεόρασης ..Εμπλεξες ! Κρατα ενα copy της ιστοσελιδσς μηπως το αλλαξουν ωστε να εχεις αντιγραφο
Το έχω κάνει ήδη και το έχω κοινοποιήσει σε υπουργό και υπουργείο Ανάπτυξης.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.574
Reaction score
8.074
Στις καλύψεις ανά κατηγορία προϊόντων:

1701719954383.png


καθώς και στους "Όρους και προϋποθέσεις" που αφορούν συγκεκριμένα τις TV, δεν υπάρχει κάλυψη για σπάσιμο οθόνης. Είναι ξεκάθαρο αυτό.

Το κομμάτι που λες το αναφέρει παρακάτω στις συχνές ερωτήσεις στην ερώτηση "Γιατί να επιλέξω SafetyNet" που όντως δεν διαχωρίζει για ποιες συσκευές ισχύει η κάλυψη για το "σπάσιμο οθόνης". Εσύ όμως δεν υπέγραψες τις συχνές ερωτήσεις.

Θα μπορούσες λοιπόν να πατήσεις πάνω σε αυτό τους το λάθος και να ζητήσεις να σε καλύψουν, αλλά να το απαιτήσεις δύσκολο.

Για μένα πιο λογικό θα ήταν να κυνηγήσεις τη Samsung και όχι το Public, η οποία αν και επίσης δεν έχει υποχρέωση να τιμήσει την εγγύηση εφόσον υπάρχει χτύπημα, έχει πιο πολλές πιθανότητες να το κάνει.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Πάντως το σπάσιμο δεν χρειάζεται να έχει εξωτερικά κάποιο σημάδι ή αμυχη. Δυστυχώς από ατύχημα έσπασε έτσι το πάνελ της δικής μου, με κάθετες γραμμές παρόμοιες, εξωτερικά δεν έχει τίποτα απολύτως. Φυσικά δεν είμαι κανένας ειδικός, ο, τι βλέπω λεω.
Η δική μου εγκαταδτάθηκε σε τοίχο και δεν την ακουμπά κανείς!
Στις καλύψεις ανά κατηγορία προϊόντων:

View attachment 314478

καθώς και στους "Όρους και προϋποθέσεις" που αφορούν συγκεκριμένα τις TV, δεν υπάρχει κάλυψη για σπάσιμο οθόνης. Είναι ξεκάθαρο αυτό.

Το κομμάτι που λες το αναφέρει παρακάτω στις συχνές ερωτήσεις στην ερώτηση "Γιατί να επιλέξω SafetyNet" που όντως δεν διαχωρίζει για ποιες συσκευές ισχύει η κάλυψη για το "σπάσιμο οθόνης". Εσύ όμως δεν υπέγραψες τις συχνές ερωτήσεις.

Θα μπορούσες λοιπόν να πατήσεις πάνω σε αυτό τους το λάθος και να ζητήσεις να σε καλύψουν, αλλά να το απαιτήσεις δύσκολο.

Για μένα πιο λογικό θα ήταν να κυνηγήσεις τη Samsung και όχι το Public, η οποία αν και επίσης δεν έχει υποχρέωση να τιμήσει την εγγύηση εφόσον υπάρχει χτύπημα, έχει πιο πολλές πιθανότητες να το κάνει.
Ναι, μόνο που αυτό, σύμφωνα με ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία αποτελεί ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και τιμωρείται
 

D

Deleted member 50795

Guest
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ SafetyNet για σπάσιμο οθόνης, αναφέρεται μόνο σε κινητά τηλέφωνα, φορητούς υπολογιστές και tablets και όχι σε tv , σύμφωνα με το public από ο,τι είδα στο σχετικό link.

Αν είναι σπάσιμο οθόνης όντως , δυστυχώς δε σε καλύπτει η εγγύηση που έχεις.
(ανεξάρτητου υπαιτιότητας ή όχι δικιάς σου)……

πέραν της με το παρόν καλυπτόμενης, επιπλέον (μη καλυπτόμενη) βλάβη ή/και ζημιά, η επιδιόρθωση της οποίας καθίσταται ωστόσο αναγκαία στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής για τη Συσκευή, ο πελάτης θα επιβαρύνεται το επιπλέον κόστος που ορίζει η επίσημη αντιπροσωπεία, άλλως…

Μόνο αν δεν είναι «σπάσιμο» έχεις κάποιες ελπίδες , αλλά και πάλι στους ειδικούς όρους αν κοιτάξεις, ….

περί κακής χρησης (υπαιτιότητα πελάτη )…..

δε νομίζω να βρεις άκρη .
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Στις καλύψεις ανά κατηγορία προϊόντων:

View attachment 314478

καθώς και στους "Όρους και προϋποθέσεις" που αφορούν συγκεκριμένα τις TV, δεν υπάρχει κάλυψη για σπάσιμο οθόνης. Είναι ξεκάθαρο αυτό.

Το κομμάτι που λες το αναφέρει παρακάτω στις συχνές ερωτήσεις στην ερώτηση "Γιατί να επιλέξω SafetyNet" που όντως δεν διαχωρίζει για ποιες συσκευές ισχύει η κάλυψη για το "σπάσιμο οθόνης". Εσύ όμως δεν υπέγραψες τις συχνές ερωτήσεις.

Θα μπορούσες λοιπόν να πατήσεις πάνω σε αυτό τους το λάθος και να ζητήσεις να σε καλύψουν, αλλά να το απαιτήσεις δύσκολο.

Για μένα πιο λογικό θα ήταν να κυνηγήσεις τη Samsung και όχι το Public, η οποία αν και επίσης δεν έχει υποχρέωση να τιμήσει την εγγύηση εφόσον υπάρχει χτύπημα, έχει πιο πολλές πιθανότητες να το κάνει.
Ναι, μόνο που αυτό, σύμφωνα με ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία αποτελεί ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και τιμωρείται
Αν εισαι απολυτα βεβαιος πως η τηλεοραση σου δεν εχει χτυπηθει γραψε ενα email στον Samsung Κορεας, αυτοι δεν ειναι λαμογια !
Έχω ψάξει και δεν έχω καταφέρει να βρω mail
Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ SafetyNet για σπάσιμο οθόνης, αναφέρεται μόνο σε κινητά τηλέφωνα, φορητούς υπολογιστές και tablets και όχι σε tv , σύμφωνα με το public από ο,τι είδα στο σχετικό link.

Αν είναι σπάσιμο οθόνης όντως , δυστυχώς δε σε καλύπτει η εγγύηση που έχεις.
(ανεξάρτητου υπαιτιότητας ή όχι δικιάς σου)……

πέραν της με το παρόν καλυπτόμενης, επιπλέον (μη καλυπτόμενη) βλάβη ή/και ζημιά, η επιδιόρθωση της οποίας καθίσταται ωστόσο αναγκαία στο πλαίσιο της καλής λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής για τη Συσκευή, ο πελάτης θα επιβαρύνεται το επιπλέον κόστος που ορίζει η επίσημη αντιπροσωπεία, άλλως…

Μόνο αν δεν είναι «σπάσιμο» έχεις κάποιες ελπίδες , αλλά και πάλι στους ειδικούς όρους αν κοιτάξεις, ….

περί κακής χρησης (υπαιτιότητα πελάτη )…..

δε νομίζω να βρεις άκρη .
Το θέμα είναι ότι εξωτερικά η συσκευή δεν έχει υποστεί καμία φθορά ή σπάσιμο! Εκτός αν η λέξη σπάω έχει αλλάξει έννοια...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.574
Reaction score
8.074
Ναι, μόνο που αυτό, σύμφωνα με ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία αποτελεί ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ και τιμωρείται
Ίσως. Αλλά ακόμα και αν το Public τιμωρηθεί για παραπλανητική διαφήμιση, εσένα δεν σε βοηθάει αυτό.

Δεν ξέρω αν εσύ μπορείς να απαιτήσεις κάτι πατώντας σε κάτι γενικό που γράφουν στις συχνές ερωτήσεις (ενώ δεν αναφέρεται κάτι τέτοιο ούτε στους όρους που υπέγραψες ούτε εκεί που μιλάνε συγκεκριμένα για τις τηλεοράσεις). Ας μας πει την άποψή του και ο @Abessalom.

Εφόσον η επέκταση εγγύησης ισχύει για πολλές κατηγορίες συσκευών, ακόμα και κάποιες που δεν διαθέτουν καν οθόνη (π.χ. ατμοσίδερα) είναι σαφές πως η προστασία για σπάσιμο οθόνης δεν ισχύει για όλες. Το αν μια τέτοια γενική αναφορά θα έπρεπε να σημαίνει πως ισχύει για όλες όσες διαθέτουν οθόνη, είναι λίγο υποκειμενικό, δεδομένων και των άλλων παραμέτρων.
 

D

Deleted member 50795

Guest
Αν δεν έχει cracking και είναι κάτι εσωτερικό , δίχως κανένα εξωτερικό σημάδι , τότε έχεις δίκιο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθείς ,μόνο από το συνήγορο του καταναλωτή. Από το υπουργείο μη περιμένεις κάτι.
Απο τις φωτό που έβαλες δε μπορώ να διακρίνω κάτι.
 


D

Deleted member 50795

Guest
Παραπλανητική διαφήμιση γιατι είναι?

στα link που έβαλες λέει κάτι άλλο? (Δεν είδα κάτι)
 

Μηνύματα
16
Reaction score
2
Αν δεν έχει cracking και είναι κάτι εσωτερικό , δίχως κανένα εξωτερικό σημάδι , τότε έχεις δίκιο και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δικαιωθείς ,μόνο από το συνήγορο του καταναλωτή. Από το υπουργείο μη περιμένεις κάτι.
Απο τις φωτό που έβαλες δε μπορώ να διακρίνω κάτι.
Δυστυχώς και ο Συνήγορος του Καταναλωτή μόνο γνωμοδοτικό ρόλο έχει. Βγάζει ένα πόρισμα και αντε στα δικαστήρια να βρεις τα 1.200€ που θα τα έχεις χάσει στους δικηγόρους!!!
Παραπλανητική διαφήμιση γιατι είναι?

στα link που έβαλες λέει κάτι άλλο? (Δε κατάλαβα)
Όταν στις ερωτήσεις που παραθέτει στην επίσημη ισυοσελίδα και στις ερωτήσεις απαντά ότι αφορά σε TV και καλύπτει σπάσιμο οθόνης, αυτό είναι ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, όταν δεν ισχύει.
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • rose.athens
    Not in the mood Mod
  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.835
Μηνύματα
2.953.508
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top