- Μηνύματα
- 543
- Reaction score
- 2.425
Πάει χάλασε ο κόσμος - Σαν να φεύγουν όλα τα νεανικά μου χρόνια.
Ο συντάκτης του τελευταίου άρθρου έχει λανθασμένα γράψει για το Tesla 3 ότι είναι το least malfunctioning model, αντί most. Μπορεί να είναι εκ παραδρομής, μπορεί να μην έχει καταλάβει καλά -αν κρίνουμε από τον τίτλο που έβαλε στο άρθρο- ή μπορεί απλά να έμαθε αγγλικά μαζί με κάποιον πρώην πρωθυπουργό.Τώρα τι να πιστέψεις;
Αυτά:
Το Tesla Model 3 το αυτοκίνητο που κόβεται πιο συχνά στα ΚΤΕΟ της Γερμανίας
Σύμφωνα με το TUV το Tesla Model 3 είναι το αυτοκίνητο που κόβεται πιο συχνά στον περιοδικό τεχνικόwww.inewsgr.com
ή αυτό:
Δεν το γνωρίζεις (λογικό) αλλά αυτό που λες υπάρχει ήδη στο λογισμικό της Τέσλα, απλώς δεν εφαρμόζεται σε κάθε διαδρομή, αλλά μια στις τόσες.Μια απλή προσθήκη στο λογισμικό του οχήματος όπου πχ να ορίζει ότι στα πρώτα φρεναρίσματα κάθε διαδρομής θα χρησιμοποιούνται λίγο τα φρένα, θα καθάριζε τις δισκόπλακες και τα υλικά τριβής και θα βελτίωνε την κατάσταση
Τι πληρώνεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον φορτιστή ενώ έχει τελειώσει η φόρτιση.αυτό το idle fees , σε τι ανταποκρίνεται?
Συνδυάζεται με το εάν είναι όλοι οι φορτιστές κουμπωμενοι σε αυτοκίνητα. Δηλαδή, καταλαβαίνει εάν τυχόν εξ'αιτιας σου, κάποιος περιμένει χωρίς να μπορεί να κουμπώσει.Τι πληρώνεις αν αφήσεις το αυτοκίνητο στον φορτιστή ενώ έχει τελειώσει η φόρτιση.
Δεν χρειάζεται, σε ενημερώνει η εφαρμογή:Αφήνεις δηλ. τη γυναίκα στο κάρο τσίλιες και σύ πας για καφέ…
The Tesla app allows owners to remotely monitor their vehicle, alerting them when their charge is nearly complete and again once it reaches the charge threshold.
Πιο συγκεκριμένα:Συνδυάζεται με το εάν είναι όλοι οι φορτιστές κουμπωμενοι σε αυτοκίνητα. Δηλαδή, καταλαβαίνει εάν τυχόν εξ'αιτιας σου, κάποιος περιμένει χωρίς να μπορεί να κουμπώσει.
Αν έχει άδειους φορτιστές δίπλα σου, έστω και έναν, δεν ρίχνει idle fees όσο κι αν το αφήσεις. Δοκιμασμένα.
Idle fees only apply when a Supercharger station is at 50% capacity or more. Idle fees double when the station is at 100% capacity.
Αξιοπιστία, παράδοση, οικονομία. Άστα τα μοντέρνα.Μπήκα σε ταξί Model 3. Δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. ΟΚ αλλά όχι εξαιρετικό.
Μπήκα σε ταξί Model 3. Δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. ΟΚ αλλά όχι εξαιρετικό.
Δηλαδή, δεν ξέρω…δεν ψήθηκα. Δεν ένιωσα την στιβαρότητα της Mercedes. Ωραίο γκάτζετ η μεγάλη οθόνη αν σου αρέσουν αυτά, εντάξει η αίσθηση του δρόμου, κάπως σαν να είμαι μέσα στο ID3 ένιωσα. Όχι παραπάνω. Λίγο ξενέρωσα.Το νέο μοντελ 3, όταν κυκλοφορήσει, θα αξίζει να το δεις, αλλά και να το οδηγήσεις.