Tesla



TGD

Μηνύματα
8.832
Reaction score
8.892

Τώρα θα έλεγε κάποιος ότι σωστά οι πόρτες ξεκλειδώνουν μετά από ατύχημα, για να μπορέσει κάποιος από έξω να ανοίξει την πόρτα.
Μάλλον κάτι άλλο εννοεί ο δημοσιογράφος...
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.675
Reaction score
34.565

Ξεσηκωθηκαν τα robot και εμεις μιλαμε για πορτες. Οταν με το επομενο software upgrade το αυτοκινητο αρχισει να κανει οτι θελει , τοτε να σας δω..........
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.566
Reaction score
138.558
@costas EAR απορία:

αν επιλέξεις να μην γίνει software update, υπάρχει πρόβλημα;
Όχι, κανένα.

Άλλωστε δε ξεκινάει καν το download εάν δε του δώσεις wi-fi, και δεν πραγματοποιείται το update εάν δε δώσεις το ok.

Αλλά θα είσαι ο πρώτος που θα το κάνει, και πιθανώς ο μοναδικός στον πλανήτη τούτο. 🤣😁😜
 



Μηνύματα
38
Reaction score
26
Εντυπώσεις από test drive Μ3 highland LR.
Μεγάλη βελτίωση στην ανάρτηση, πολύ άνετη, δε μεταφερει τις μικρές ανωμαλίες από το δρόμο όπως πχ στο Υ.
Πολύ καλύτερη ηχομόνωση, δεν ακούς με ευκολία τι περνάει δίπλα σου, πολύ καλός και ο θόρυβος κύλισης. Με 120 στην ΕΟ άκουγα ελάχιστο θόρυβο.
Ποιότητα κατασκευής και συναρμογής εμφανώς βελτιωμένη. Δεν ακόυστηκε ούτε ένας τριγμός όσο και αν το προσπάθησα. Η αίσθηση (και στην αφή) που αφήνει είναι ανώτερη του παλιού 3 και του Υ.
Τα καθίσματα καλύτερα-όχι κάποια μεγάλη αναβάθμιση με extra τον αερισμό (το καλοκαίρι θα είναι χρήσιμος).
Οθόνη λίγο πιο φωτεινή και πιο έντονα χρώματα. Πίσω οθόνη μια χαρά, δε θα έπρεπε όμως να επιτρέπει να μπορείς να μετακινείς το κάθισμα του συνοδηγού εφόσον ανιχνεύει ότι κάποιος κάθεται σε αυτό (έπαιζε ο μικρός...)
Τα φλας στο τιμόνι αρχικά ξενίζουν (ψάχνει το χέρι τους κλασικούς μοχλούς πίσω από το τιμόνι) αλλά σίγουρα τα μαθαίνεις.
Γενικά μεγάλο μπράβο στη Tesla, πολύ καλή αναβάθμιση σε κρίσιμα σημεία. Η ανάρτηση, η ηχομόνωση και η απουσία τριγμών μου θύμισαν σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του iX1.
Μετά μπήκα κατευθείαν εκ νέου στο Υ....για μένα η ψηλή θέση οδήγησης του Υ είναι πιο ξεκούραστη και με καλύτερη ορατότητα οπότε το προτιμώ (σίγουρα θα ήθελα ένα Υ με τις βελτιώσεις του 3 που όπως λένε οι φήμες έρχεται σύντομα).

Υ.Γ. Πρέπει να ήμουν από τους πρώτους που το οδήγησαν στην Αθήνα (την περασμένη Παρασκευή το οδήγησα)-δεν περίμενα να έχει το τιμόνι "κραδασμούς" από ζυγοστάθμιση που μου χάλασαν (λίγο) την άριστη εμπειρία.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.993
Tesla, premium υλικά, φθηνή επισκευή, κλπ μανταλάκια

Τιμόνι 2 ετών. H εταιρεία αρνείται ότι πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Κόστος αντικατάστασης $850.
FB_IMG_1704301685662.jpg


Hit & Run κατάσταση. Πόσο λέτε να θέλει το Tesla body shop στο Αμέρικα για αυτό εδώ; $6500, παρακαλώ. Η Τesla Insurance δεν αναλαμβάνει τίποτα. H ιδιοκτήτρια αντικατέστησε την τραπεζική κάρτα που έληξε πριν 2 βδομάδες, οι χρεώσεις στις φορτίσεις περνούσαν κανονικά, το ίδιο και η δόση του δανείου επειδή το πήρε με Tesla Finance, δεν έγινε όμως το ίδιο στην Tesla Insurance με αποτέλεσμα το όχημα να είναι ανασφάλιστο.
FB_IMG_1704313914367.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.993
Τα παραπάνω είναι αναφορές από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων σε γκρούπς για Tesla. Δεν είναι άρθρα εφημερίδων. Δεν νομίζω πως έχουν κάποιο όφελος να πουν ψέματα. Αναφέρουν τα προβλήματα τους και ψάχνουν λύσεις οι άνθρωποι. Εξάλλου δεν είναι λίγα τα παράπονα των ιδιοκτητών Tesla για την Tesla Insurance. Έτσι και ανοίξει κάποιος θέμα γεμίζει από κάτω.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.566
Reaction score
138.558
Οκ, εγώ ξέρω να ισχύουν ακριβώς τα αντίθετα, για το τιμόνι.

Από φίλο, εδώ Θεσσαλονίκη.

2 φορές του άλλαξαν τιμόνι. Έστειλε μήνυμα με το app στο τμήμα σέρβις (ελληνική αντιπροσωπεία), μαζί με φωτογραφία του σημείου φθοράς του τιμονιού. Ήρθε mobile service 2 φορές στο σπίτι του με φρέσκο τιμόνι και το άλλαξαν, εντός εγγύησης.

Άλλος φίλος από Χαλκιδική, έχει αλλάξει τιμόνι στη 2-ετια. Τώρα είναι στην 3-ετια, πάλι έχει μια φθορά, θα το αλλάξει λίγο πριν κλείσει 4-ετια, για να είναι εντός εγγύησης.

Τότε, δεν είχε αντιπροσωπεία εδώ. Το αυτοκίνητο το πήρε μεταχειρισμένο από έξω.

Με μια φωτογραφία στο app, του είχαν στείλει ταχυδρομικώς τιμόνι.

Τώρα έχει, συνεννοήθηκε ήδη.

Θες να σου πω κι άλλα; 😎

Εν τω μεταξύ, το υλικό κάλυψης του τιμονιού, ένα είδος τεχνοδερματος, το έχουν αλλάξει (βελτιώσει) ως τώρα 2 φορές, η πιο πρόσφατη είναι σχεδόν προ έτους.
Αυτοκίνητα 4-ετιας, θα πάρουν εντός εγγύησης (δωρεάν) το νέο τιμόνι, μαζί με άλλες βελτιώσεις.

Το υλικό που βλέπω στη φωτογραφία, δεν έχει καμία σχέση με το υλικό στο δικό μου τιμόνι (δε γυαλίζει καθόλου το δικό μου).
Τα πρώτα τιμόνια, δεν ήταν θερμαινόμενα.

Ένας άλλος φίλος που είχε φθαρμένο μη θερμαινόμενο παλιό τιμόνι, πήγε σε θερμαινόμενο εντός εγγύησης.
Πλήρωσε όμως, για να γίνει η σύνδεση ρεύματος με το τιμόνι για τη θέρμανση (δεν υπήρχε στο δικό του το ανάλογο καλώδιο) δηλαδή πλήρωσε ένα ανταλλακτικό καλώδιο.


ΥΓ. Άρχισε να πηγαίνεις σε συγκεντρώσεις Τεσλακηδων. Σε 2-3 συγκεντρώσεις, θα σου λυθούν όλες σου οι απορίες, θα χώσεις και παραγγελία. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.993
Δεν χρειάζεται να μου πεις κι άλλα. Περιπτώσεις θα υπάρχουν και στις δύο πλευρές. Το ένα θέμα είναι στο πως αντιμετωπίζεται η κάθε περίπτωση. Οπότε δεν ξέρεις σε πια από τις δύο θα κάτσεις αν και όταν χρειαστεί. Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι η "συχνή" (ίσως) ανάγκη για αντικατάσταση τιμονιού. Αυτό δεν το λες και καλό για ένα όχημα που έχει +40k ή +50k, και για μια εταιρεία που το φθηνότερο όχημα της έχει +40k. Νομίζω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.566
Reaction score
138.558
Με τα παιδιά που έχω βρεθεί κατ'επαναληψιν, σε αρκετές συγκεντρώσεις ως τώρα, έχω ακούσει μόνον θετικά λόγια για την ελληνική αντιπροσωπεία και την υποστήριξη σε οποιοδήποτε θέμα, χωρίς μα και μου.

Το θέμα της ποιότητας του δέρματος του τιμονιού ήταν γνωστό, και η Τέσλα το αντικατέστησε με νέο υλικό πλέον, που δεν έχει εμφανίσει (ως τώρα) προβλήματα.

Η Τέσλα συνεχώς βελτιώνει τα υλικά της, και όσα προβλήματα ακούει από τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων της, ένα ένα τα πιάνει και τα βελτιώνει.

Η 4-ετης εγγύηση ισχύει σε όλα, ανεξαιρέτως, χωρίς μα και μου, τουλάχιστον στην ελληνική αντιπροσωπεία και σε όσα έχω δει και μάθει.

Όσο για την ασφάλιση της Τέσλα, κάτσε να έρθει κι αυτή στην Ελλάδα, και θα δεις τι έχει να γίνει. Αμάν και πώς την περιμένουμε. 😎
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.079
Reaction score
85.514
Δεν χρειάζεται να μου πεις κι άλλα. Περιπτώσεις θα υπάρχουν και στις δύο πλευρές. Το ένα θέμα είναι στο πως αντιμετωπίζεται η κάθε περίπτωση. Οπότε δεν ξέρεις σε πια από τις δύο θα κάτσεις αν και όταν χρειαστεί. Το άλλο θέμα που προκύπτει είναι η "συχνή" (ίσως) ανάγκη για αντικατάσταση τιμονιού. Αυτό δεν το λες και καλό για ένα όχημα που έχει +40k ή +50k, και για μια εταιρεία που το φθηνότερο όχημα της έχει +40k. Νομίζω.
Η εταιρία είχε μηδενική εμπειρία στις λεπτομέρειες κατασκευής οχημάτων. Δεν υπήρχε καν.
Μαθαίνουν με τα χρόνια, αλλά μαθαίνουν εντυπωσιακά γρήγορα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.053
Reaction score
30.993
Όσο για την ασφάλιση της Τέσλα, κάτσε να έρθει κι αυτή στην Ελλάδα, και θα δεις τι έχει να γίνει. Αμάν και πώς την περιμένουμε. 😎
Θα υπάρξουν σίγουρα και ευχαριστημένοι αλλά και δυσαρεστημένοι. Δεν θα έχει κάποια διαφορά με το εξωτερικό. Ίδιο software είναι.

Η εταιρία είχε μηδενική εμπειρία στις λεπτομέρειες κατασκευής οχημάτων. Δεν υπήρχε καν.
Μαθαίνουν με τα χρόνια, αλλά μαθαίνουν εντυπωσιακά γρήγορα.
Αυτό τους το δίνω.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.566
Reaction score
138.558
Το υλικό που έδειξες:

1000010031.jpg


Και το δικό μου τιμόνι, τώρα το έβγαλα φωτογραφία να δεις, μάλιστα το χτυπούσε ο ήλιος το αυτοκίνητο, τέρμα φωτεινότητα δηλαδή:

1000010029.jpg


Ουδεμία σχέση το ένα με το άλλο.

Μπορεί να είναι και αφτερμαρκετ αυτό που έδειξες. Μην εμπιστεύεσαι διάφορους στο ίντερνετ...

Φίλος που πήρε αφτερμαρκετ τιμόνι, έτσι έγινε μέσα σε 2 μήνες, και πήγε σε ταπετσερη να το κάνει με ωραίο δέρμα.

Προσωπικά πλησιάζω τα 30.000 χλμ. Το τιμόνι είναι σα καινούριο, δεν έχει κανένα ίχνος φθοράς.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.079
Reaction score
85.514
Θα υπάρξουν σίγουρα και ευχαριστημένοι αλλά και δυσαρεστημένοι.
Αν δείτε τι απορρίπτουν οι δικές μας ασφάλειες υγείας, και με τι δικαιολογίες, θα φρίξετε.
Και πόσο κωλυσιεργούν τις αποζημιώσεις παίζοντας κατενάτσιο.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.056
Μηνύματα
2.960.721
Members
38.288
Νεότερο μέλος
Sergios15
Top