Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.582
Reaction score
84.186
Εμείς εδώ Ελλάδα, έχουμε πολύ Μερτσέντα λέμε. Τογιότα και Μερτσέντες, χαμός.
Mercedes και Toyota είναι εξαιρετικές εταιρίες, και δικαίως (η κάθε μια για τους δικούς της λόγους) είναι ψηλά στις πωλήσεις σε κάθε κατηγορία. Και κατά την γνώμη μου καλώς περνάνε Γάλλους, Κινέζους :roflmao: , Ιταλούς και τα υπόλοιπα λιμά στην Ελλάδα.
Volvo respect, αλλά Mercedes δεν είναι.
Τώρα γιατί η Mercedes δεν είναι ψηλά στην Ευρώπη, δεν με νοιάζει και πολύ, μάλλον πουλάνε πολύ τα μικρά ηλεκτρικά εκεί ενώ εδω επειδή ακόμα και τα μικρά είναι ακριβά για τον μέσο Ελληνα δεν έχουν πέραση, και όποιος έχει λεφτά πάει σε ακριβότερα αυτοκίνητα.
Είναι πάντως λογικό αν κάποτε είχε ο πελάτης Mercedes, να θέλει να ξανααγοράσει, απέχουν αρκετά από τον ανταγωνισμό (εξαιρώ την σειρά Α που είναι πολύ μέτρια, και ίσως και Β).
Κάτι κάνει η BMW, αλλά δεν είχα ποτέ για να κρίνω. Μετά το χάος.

Εννοείται πως εάν βγει η EQE sedan θα είναι προτιμητέα από εμένα, αλλά νομίζω πως θα είναι πολύ ακριβότερη από το model 3. Κάπου στα χρήματα του model S μάλλον.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.506
Στην Ελλάδα αν δεν πάρεις Mercedes πριν την σύνταξη, θα την πάρεις με το εφάπαξ 🙃. Πολλά παραδείγματα, κάτι σαν απωθημένο ένα πράγμα.
 


Μηνύματα
16.582
Reaction score
23.522
η Mercedes έχει χαρίσματα που τα ανακαλύπτεις όσο ζεις με το όχημα και ισχύει ακόμα και για μοντέλα 30ετίας.
όχι προφανώς τα πολύ "φθηνά" A,B,C αλλά από E και πάνω.
Αν είναι κάποιος της νοοτροπίας ότι θα αγοράσει ένα "καλό" αυτοκίνητο και θα πεθάνει μαζί του (όχι σε ατύχημα) , αγοράζοντας ένα e-class ή την αντιστοιχία του σε άλλες εκδόσεις αμαξώματος , είναι μια ενέργεια την οποία θα εκτιμήσει όταν θα έχει φτάσει τα 15 και 20 χρόνια.
βέβαια αυτό δεν είναι σίγουρο οτι ισχύει και για τα σημερινά μοντέλα, καθώς είναι καθολική η προσπάθεια για μείωση κόστους έναντι ποιότητας τόσο όσο.
το τόσο όσο μπορεί το 2000 να ήταν 30 χρόνια και σήμερα να έχει πέσει στα 10 ή λιγότερο.
αν βρει κανείς όχημα του 90 κάτι πχ το e class πριν τα στρογγυλοφάναρα και είναι προσεγμένο από τον ιδιοκτήτη του, θα εκπλαγεί με την ποιότητα κυκλοφορίας του 30 χρόνια μετά.

αλλά εντάξει είναι γούστα αυτά, εγώ προσωπικά βρίσκομαι σε άλλο δρόμο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.506
Θέλει λίγο ακόμα. Σε 1-2 χρόνια ίσως. Οι Κινέζοι λένε πως το brake even point στα EVs είναι στα 500.000 EVs ετησίως. Από εκεί και πάνω βγαίνει κέρδος. Μέχρι τότε πας αίμα.

 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.834
Reaction score
76.339

Αφορμή η σημερινή μου βόλτα με το i4M50 του φίλου του ΦτΦΜΔΠ που ήθελε το δικό μας για να τραβήξει το τέντερ του να το πάει για σέρβις, μέρα που βρήκε τρομάρα του με 4 ͦ και άπειρο νερό... 🙄 :cry: :biggrin:

Το γ@μήδι δεν έχει πίσω καθαριστήρα ενώ είναι γκράνκουπ, φάστμπακ, σπόρτμπακ, σπόρτκουπ πωστοδιάολοταλεν και το πορτμπαγκάζ ανοίγει όπως πρέπει, ΜΕ ΤΟ ΤΖΑΜΙ.
Πιό αντιπαθητικό πράγμα στη βροχή δεν υπάρχει.

Ψάχνοντας είδα οτι και το Model Y δεν έχει ενώ είναι κρόσσοβερ, τι αίσχος. Και μην μπει ο άλλος κι αρχίσει "δε λερώνεται και είναι τέλειο και το καλύτερο του κόσμου και είναι αυτοκαθαριζόμενο και...", θα τόνε πάρει και θα τόνε σηκώσει, στ' @@ μας μεγάλε, θέμε καθαριστήρι πίσω ακόμα και στα σεντάν και τα κουπέ. >:(
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.834
Reaction score
76.339
Ο οποίος φίλος του ΦτΦΜΔΠ πούλησε την υβριδική του αντίκα Lexus μετά απο 17 χρόνια κι αγόρασε μεταχειρισμένο υβριδικό Range Rover. :o
Του επιτράπηκε να το αγοράσει μόνο αφού ορκίστηκε οτι όταν μένει θα παίρνει πρώτα τηλέφωνο τον ΦτΦΜΔΠ να κλάψει απο τα γέλια, να πει 50 I tooold u sooo και μετά θα καλεί την οδική βοήθεια.
 

Μηνύματα
1.637
Reaction score
2.287
Είχα την ευκαιρία να πάρω για ένα μικρής διάρκειας/απόστασης test drive το Nissan Ariya. Ωραία ήταν!

Είναι μεγάλο αυτοκίνητο, νομίζω ότι "λογαριάζεται" ως SUV. Έχει άνετους εσωτερικούς χώρους κι αρκετές "ευκολίες" για οδηγό, συνοδηγό κι επιβάτες. Προσωπικά, αν κι είμαι μετρίου ύψους, βρήκα πολύ ικανοποιητικό τον χώρο για τους επιβάτες και τον χώρο αποσκευών. Από πλευράς οδήγησης, ήταν καλό - ΟΚ, δεν περίμενα να βγάλω συμπεράσματα από μια βόλτα των 10 λεπτών, αλλά, γενικά, μου άφησε ωραία αίσθηση. Στην έκδοση που οδήγησα, όλα τα καλούδια για τον οδηγό ήταν διαθέσιμα (π.χ. heads up display, lane/steering assist κτλ) - δεν πρόλαβα/μπόρεσα να τα "εξερευνήσω" όλα.

Αποδείχθηκε, εκ των υστέρων, ότι οδήγησα την πλήρως εξοπλισμένη έκδοση. Αυτή τιμάται στα €64.000. Μου φάνηκε ακριβό, συγκρινόμενο με τιμές άλλων ηλεκτρικών που κυκλοφορούν επισήμως στην κυπριακή αγορά (δεν υπάρχει αντιπροσωπεία Tesla στην Κύπρο - ό,τι Tesla κυκλοφορεί, είναι εισαγώμενο από την Αγγλία). Θεωρώ ότι εάν είχα τα χρηματικά διαθέσιμα, θα προτιμούσα κάποιο άλλο αντίστοιχο - κάποιο MG ή KIA, ίσως. Σε πιο μικρού μεγέθους ηλεκτρικά, θα ήμουν μεταξύ ID.2 και Leaf. Όπως και να 'χει, κάποια στιγμή, θα αποκτήσω ηλεκτρικό. Μέχρι τότε, βλέπουμε. :)

Ακολουθούν φωτογραφίες:
Το αυτοκίνητο, εξωτερικά:

View attachment 318318

Ηλιοροφή (!):

View attachment 318317

Μοτέρ:

View attachment 318316

Απόψεις εσωτερικών χώρων:

View attachment 318315
View attachment 318314
View attachment 318319
View attachment 318320
View attachment 318321
View attachment 318322
Μην το καθυστερήσεις
 


Μηνύματα
1.611
Reaction score
1.927
Ωραία απάντηση σε έναν γνωστό επιστήμονα, και έναν γνωστό πολιτικό, στην Ελλάδα. :)

"Misinformation about electric vehicles.

If you see this image followed by text explaining how this Tesla Model Y battery image is terrible for the environment, know that there are many falsification in the text. One clue that should give you the buzzer ear is this: there is NO link to the evidence in the misinformation text!

View attachment 317466

Here are 7.

False #1 - This is the image of a 2023 Tesla Model Y battery.
Truth #1 - This is NOT the battery image found in most Tesla Model 3 and Ys today. This is what a Tesla Model Y battery looks like today.
https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/

Fake #2 - "5 tons of cobalt minerals (most cobalt is manufactured as a by-product of copper and nickel ore treatment.) This is the most difficult material hard to get for a battery and more pricey. )"
Truth #2 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% cobalt.

For those who are concerned about the human impact of cobalt mining in the Democratic Republic of Congo, be aware that cobalt is used for many products such as:

- Gasoline or diesel for internal combustion engines: These fuels can only be sold after being refined with catalysts containing cobalt compounds that reduce emissions of sulphur and nitrous oxide. So if you run an internal combustion engine car, you can't do without cobalt, whether you want it or not.

- The batteries of some electric vehicles: Some electric vehicles are actually equipped with cobalt batteries. However, you can choose to get an electric car with less cobalt or 0% cobalt. GM’s new Ultium battery uses 70% less cobalt than their previous-generation batteries while Tesla and Ford now offer several of their electric vehicles with cobalt-free batteries.

Cobalt is also used for many products such as:
- The laptops
- Inflatable vehicle cushions
- Cellular phones
- The integrated circuits
- The Semi-Drivers

Sources:
- https://www.cobaltinstitute.org/essential-cobalt-2/powering-the-green-economy/catalytic-converters/
- https://www.usgs.gov/centers/national-minerals-information-center/cobalt-statistics-and-information#:~:text=Cobalt is also used to,for porcelain enamels; high-speed
- https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/

Fake #3 - "3 tons of nickel ore"
Truth #3 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% nickel.

Fake #4 - "48.5 lbs of manganese"
Truth #4 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% manganese.
https://insideevs.fr/news/542858/tesla-batterie-lfp-model3-modely

False #5 - "A large part of the mining work in Africa is carried out by children!
Truth #5 - This is absolutely false since most Tesla batteries are made up of iron and phosphate which can be extracted anywhere and children are not involved in the extraction of iron and Phosphate.

False #6 - "It takes SEVEN years for an electric car to reach a net zero CO2 content."
Truth #6 - Once again, it's false. In a study conducted by the University of Michigan, the pollution equation is between 1.4 and 1.5 years for sedans, 1.6 to 1.9 years for SUVs, and about 1.6 years for vans.
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac7cfc

False #7 - "Battery life is 10 years (on average). "
Truth #7 - Also False. The average Canadian drives about 15,350 km per year. After 320,000 km, the average loss of autonomy of a Tesla battery was about 12%. So instead of a 20 year life expectancy... and more.
https://www.tesla.com/ns_videos/2022-tesla-impact-report.pdf

The truth is, in its lifetime, a gasoline car will waste 300 to 400 TIMES MORE resources than an equivalent electric car. Why? Because unlike extracted petroleum which is recyclable at exactly 0%, battery components are recyclable at 95%. In other words, with lithium, iron, phosphate necessary to manufacture a Tesla Model 3 or Y battery, new batteries can be remade, which reduces the ecological impact of electric vehicles.

Try to reuse the burnt oil to make new oil. You'll let me know

https://www.transportenvironment.org/discover/batteries-vs-oil-comparison-raw-material-needs/"
Πλακα εχει αυτο.
Δεν εμπαινα σε νηματα που δεν αφορουν τον ηχο και μπηκα για τον χαβαλε αλλα με αυτο το ποστ δεν κρατηθηκα.
Κατ αρχην αν θελει καποιος να απαντησει στην παραπληροφορηση δεν πρεπει να χρησημοποιει παραπληροφορηση ο ιδιος.
Και αυτη η δηθεν απαντηση ειναι γεματη παραπληροφορηση.

Παμε να τα δουμε ενα ενα, τουλαχιστον αυτα που βρωμανε.

#1 Πραγματικα δεν ξερω τι σημασια εχει αν στην φωτογραφια ειναι η μπαταρια του Τεσλα Υ του 23 η καποια αλλη μπαταρια. Το λινκ ομως που παρατιθεται εχει πολυ μεγαλη σημασια.
Τι λεει αυτο το λινκ? Λεει οτι πλεον, τα μισα απο τα αυτοκινητα της Τεσλα Model Y δεν θα εχουν μπαταριες NMC αλλα μπαταριες LFP. Αρα τα αλλα μισα θα συνεχισουν να εχουν τις NMC μπαταριες που ειχαν τοσα χρονια. Κρατηστε το αυτο.

Παμε τωρα στα #2 #3 & #4
Λεει οτι οι μπαταριες του Tesla Model Y περιεχουν 0% Κοβαλτιο, 0% Μαγγανιο, και 0% Νικελιο. Πιο ψευτης πεθαινεις.
Τα μισα Tesla Model Y εχουν μπαταριες NMC (Nickel Manganese Cobalt) και ο μαστερ της παραπληροφορησης που δηθεν κανει debunk την παραπληροφορηση αντι να μας πει αν οντως αυτα τα μεγεθη σε ποσοτητες Κοβαλτιου Μαγγανιου και Νικελιου ισχυουν για τις μπαταριες NMC, μας λεει για το ποσο μαγγανιο κοβαλτιο και νικελιο εχουν οι μπαταριες LFP (Lithium Ferrous Phosphate, η αλλιως LiFePo4 δηλαδη Lithium Iron Phosphate) που εχουν αλλη χημεια και που φυσικα δεν περιεχουν κατι απο αυτα. Ομως με τετοιες μπαταριες εξοπλιζουν μονο τα μισα απο τα Tesla Model Y. Τα αλλα μισα οχι μονο κανουμε πως δεν τα βλεπουμε αλλα λεμε και μαλακιες επιτηδες για να ψαρωσουν ολοι οσοι δεν εχουν ιδεα απο μπαταριες (δηλαδη το 99.99% αυτων που θα το δουν)
#5
Παλι τα ιδια χαζα. Μολις τωρα αρχισε να χρησημοποιει μπαταριες LFP η Tesla και αντι να μας απαντησει αν οντως για τις NMC μπαταριες που χρησημοποιουσαν ολα τα Tesla μεχρι προτινος και θα συνεχισουν να χρησημοποιουν στα μισα τουλαχιστον Model Y, χρησημοποιηθηκε παιδικη εργασια, μας λεει οτι τα περισσοτερα Tesla χρησημοποιουν μπαταριες LFP και για την εξορυξη σιδηρου και φωσφωρου δεν χρησιμοποιουνται παιδια. Για το Νικελιο το Μαγγανιο και το Κοβαλτιο που χρησημοποιουσαν ολα τα Tesla μεχρι τωρα και θα συνεχισουν να χρησημοποιουν τουλαχιστον τα μισα? Χρησημοποιουνται παιδια η οχι?. Μουγκα. Debunk απο τα Lidl.

Παμε και στο #7
Η διαρκεια της μπαταριας ειναι 10 χρονια κατα μεσο ορο.
Κατ αρχην ειναι σαφες οτι αυτο αφορα τις μπαταριες NMC και πολυ συγκεκριμενες συνθηκες αλλα ο "debunker" σαφεστατα δεν εχει ιδεα απο μπαταριες γιατι αν ειχε ιδεα, δεν θα επιανε να ασχοληθει με την διαρκεια της NMC, αλλα θα συνεχιζε το παραμυθι με τις μπαταριες των μισων Tesla Model Y που φορανε LFP οι οποιες εχουν πολλαπλασια διαρκεια ζωης απο τις NMC (περιπου 10 φορες μεγαλυτερη διαρκεια αν ο χρηστης Tesla με NMC φορτιζει καθε φορα στο 100% και αποφορτιζει την μπαταρια κατω απο το 10% μεχρι την επομενη φορτιση, πολυ λιγοτερο αν δουλευει στο 80%-30%) και δεν θα χρειαζοταν να μιλησει για τον ασχετο παραγοντα των χιλιομετρων ανα ετος για να μας πεισει για την διαρκεια ζωης της μπαταριας μια που η διαρκεια ζωης των NMC δεν εξαρταται απο τα χιλιομετρα αλλα απο το πως χρησημοποιεις την μπαταρια. Αν κανεις μια φορα την εβδομαδα ενα ταξιδι 600 χιλιομετρων (300χλμ με επιστροφη) και φορτιζεις για αυτο το ταξιδι την μπαταρια στο 100% και την αδειαζεις τελειως δυο φορες, η μπαταρια δεν θα αντεξει ουτε 5 χρονια. Οι μπαταριες NMC οταν τις φορτιζεις στο 100% και τις αποφορτιζεις τελειως, βγαζουν 500 κυκλους φορτισης αλλα ο αριθμος κυκλων φορτισης αυξανει δραματικα οσο απομακρυνεσαι απο το 100% φορτισης και 0% αποφορτισης. Για να κρατησει μια NMC μπαταρια πανω απο 10 χρονια, πρεπει να την φορτιζεις στο 80% και να μην την αφηνεις να αδειαζει περισσοτερο απο 30%.
Οι μπαταριες LFP εχουν κατα μεσο ορο 4000 κυκλους φορτισης με φορτιση στο 100% και αποφορτιση στο 0% και ανεβαινει πολυ ακομα αν κρατας την αποφορτιση πανω απο το 10% (δεν εχει διαφορα αν την φορτιζεις καθε φορα στο 100%).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.906
Reaction score
137.068
δεν εχει διαφορα αν την φορτιζεις καθε φορα στο 100%
Έχει, αλλά δεν έχει σημασία.

Αν δε τύχει καμιά στραβή (όλα είναι μέσα στο παιχνίδι, όλα χαλάνε), οι σύγχρονες μπαταρίες είναι ικανές για πάνω από 1 μύριο χιλιόμετρα, έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον.
 

Μηνύματα
1.611
Reaction score
1.927
Και εντελως φιλικα, μην αγοραζετε ηλεκτρικα αυτοκινητα που δεν εχουν μπαταριες LFP.

Οι μπαταριες LFP στα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι οτι ειναι το πολυκαναλο, τα 4 subwoofer, τα σπινοραμα, και το Dirac μαζι στον ηχο.
Οι NMC ειναι δικαναλο με πικαπ χωρις sub με ηχεια βιβλιοθηκης με 5.5" γουφερ και αποσταση ακροασης 4 μετρα.
Και το δικαναλο αν το πεταξεις στο τζακι θα ζεσταθεις και λιγο. Οι NMC θα σε στειλουν να συναντησεις τους προγονους σου.
Έχει, αλλά δεν έχει σημασία.

Αν δε τύχει καμιά στραβή, όλες οι σύγχρονες μπαταρίες είναι ικανές για πάνω από 1 μύριο χιλιόμετρα, έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον.
Ειναι πολυ μικρη η διαφορα. Περισσοτερη σημασια εχει να μην κατεβαινεις κατω απο το 10%
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.906
Reaction score
137.068
Ψάχνοντας είδα οτι και το Model Y δεν έχει
Ναι, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα.

Θες να βλέπεις καλά από τον καθρέφτη, Ε;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, έχει κάμερα λέμε. Τον καθρέφτη για να βλέπεις πίσω, σιγά σιγά τον καταργούν, όπως και το πίσω τζάμι. 😁🤣🤪
 

Μηνύματα
1.611
Reaction score
1.927
Αν δε τύχει καμιά στραβή (όλα είναι μέσα στο παιχνίδι, όλα χαλάνε), οι σύγχρονες μπαταρίες είναι ικανές για πάνω από 1 μύριο χιλιόμετρα, έχει καταντήσει ανέκδοτο πλέον.
Για να αυξησουν την διαρκεια ζωης των μπαταριων NMC οι κατασκευαστες αυτοκινητων, τα τελευταια χρονια κανουν το εξης κολπο. Οι μπαταριες εχουν πολυ μεγαλυτερη χωρητικοτητα απο οση επιτρεπουν στο αυτοκινητο να διαχειριστει. Με απλα λογια, οταν εσυ φορτιζεις το αυτοκινητο στο 100% στην πραγματικοτητα εχεις φορτισει την μπαταρια στο 80% και απλα εχει μπει κοφτης στο ποσο μπορεις να φορτισεις. Το ιδιο και στην αποφορτιση. Οταν παει στο 0% στην πραγματικοτητα εχει μπει τεχνητος κοφτης που κοβει την παροχη πολυ πριν το 10% για να αποφευχθει η καταστροφη της μπαταριας. Ετσι ομως χαραμιζεται ενα πολυ μεγαλο ποσοστο της χωρητικοτητας της μπαταριας για χαρη της μακροζωιας.
Ακομα και ετσι ομως και παλι χρειαζεται να προσεχεις και να μην φορτιζεις στο 100% (που αντιστοιχει στο 80%) και να μην αποφορτιζεις τελειως (που παλι δεν ειναι τελειως στην πραγματικοτητα)

Βαζοντας μπαταριες LFP λυνεται το προβλημα απο τη γεννεση του.

Για εμενα το μεγαλυτερο προβλημα ειναι η επικινδυνοτητα των NMC. Η χημεια της NMC ειναι τετοια που οταν διατρηθει (και οχι μονο τοτε) αναφλεγεται και παραγει οξυγονο το οποιο αυτοτροφοδοτει την φωτια η οποια δεν σβηνει αν δεν καταναλωθει ολο υλικο που περιεχει η μπαταρια.
Μπορει καλλιστα σε ενα ατυχημα που δεν εχει παθει κανεις τιποτα να παρει φωτια το οχημα και να εκραγει (και οχι μονο σε ατυχημα) κατι που δεν προκειται να συμβει ποτε με μπαταριες LFP.
Το μεγαλυτερο μειονεκτημα των LFP ειναι οτι δεν μπορουν να φορτισουν σε θερμοκρασιες κατω του μηδεν. Βεβαια με την χρηση θερμαντικων στοιχειων πανω στις μπαταριες λυνεται το προβλημα
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.834
Reaction score
76.339
Ναι, δεν έχει πίσω υαλοκαθαριστήρα.

Θες να βλέπεις καλά από τον καθρέφτη, Ε;

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, έχει κάμερα λέμε. Τον καθρέφτη για να βλέπεις πίσω, σιγά σιγά τον καταργούν, όπως και το πίσω τζάμι. 😁🤣🤪
Σοβαρά απάντησες αυτό; Κάμερα που λερώνεται περισσότερο απο το πίσω τζάμι; 🙄

Επόμενη μπούρδα, κάμερα με ψεκαστήρι σε 1, 2... :tongue:
 

TGD

Μηνύματα
8.632
Reaction score
8.650
Τα περισσότερα νέα fastback μοντέλα δεν έχουν πίσω υαλοκαθαριστήρα. Χαλάει την αεροδυναμική. Ή τσιγκουνευονται το κόστος. Που φτάσαμε;
 

Μηνύματα
1.640
Reaction score
2.229
Το κόστος το κόστος, το πίσω καθαριστήρι πρέπει να τροφοδοτηθεί και με νερό, έτσι τραβάς σωληνώσεις μέχρι πίσω ; :dance2:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.618
Reaction score
30.506
Τα παλιά Tesla Μodel S που ακόμα πάνε, μετά από 10 χρόνια στο δρόμο, και μάλιστα μερικά μετά από 1.000.000 χλμ, NMC έχουν.

Είναι γνωστό πως όλοι προτιμούν τις LFP και λόγω κόστους. Κάποιοι μάλιστα έλεγαν πως δεν γίνεται να φτιάξεις φθηνό EV με NMC. Όταν το 2021 η Renault ανακοίνωσε πως το νέο 5EV θα έχει NMC ορισμένοι γελούσαν. Η Renault λοιπόν ανακοίνωσε μετά πως το 2024 θα κατασκευάζει NMC με λιγότερα από $85/ KWh. Φθηνότερα και από LFP.

Κοντός ψαλμός. Σε ένα μήνα θα ξέρουμε. Σε ένα μήνα γίνεται επίσημη παρουσίαση του Renault 5EV. Kαι τι μπαταρία έχει θα μάθουμε, και τιμή, και άλλα. Κάποιοι μιλάνε και για κάτω από 24.000 ευρώ. Να δούμε βέβαια και τι θα προσφέρει στα 24k.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.631
Μηνύματα
2.946.724
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top