Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.512
Reaction score
7.905
ε είσαι και μιας κάποιας ηλικίας εσύ , τι να κάνουμε , α μαλώης;
Κι εγώ που δεν είμαι, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ (μαζί σου).

Με δύο παιδιά, τα 550 λίτρα σε SUV συν τον χώρο από πάνω τα έχουμε γεμίσει ουκ ολίγες φορές.
ΟΚ, συνήθως χωρίς να βάλουμε πράγματα μπροστά, αλλά κάποιες φορές έχουμε βάλει.

Αυτό που περιγράφω όμως είναι τώρα, που τα παιδιά έχουν μεγαλώσει και ΔΕΝ έχουμε καρότσια, παρκοκρέβατα, στρώματα κλπ.! Κι εσύ θες όλα αυτά να χωρέσουν σε 400 λίτρα, ακόμα κι αν βάλεις πράγματα μπροστά;

Φυσικά αν δεν έχεις άλλη επιλογή θα το καταφέρεις. Είτε παίρνοντας πολύ λιγότερα πράγματα, είτε με άλλον τρόπο. Αλλά άχρηστος δεν είναι ο χώρος.

Η ευκολία του να παίρνεις ό,τι θες χωρίς να κάθεσαι να λύνεις ασκήσεις, να τα βάζεις όπως θες (όταν δεν έχεις τόσα πολλά πράγματα και δεν χρειάζεται να μπουν πολύ οργανωμένα), να παίρνεις έξτρα πράγματα που δεν είχες υπολογίσει (5 σακούλες λεμόνια από το χωριό), να κουβαλάς πράγματα που κανονικά δεν θα μπορούσες (καινούργιο ποδήλατο χωρίς να ρίξεις τα καθίσματα γιατί έχεις τα παιδιά μαζί) κλπ., έχει την αξία της.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.933
Reaction score
137.172
Στον χώρο του Πορτ παγκαζ, σημαντικότερη είναι η ύπαρξη 5ης πόρτας, ώστε να φορτώνεις μεγάλων διαστάσεων αντικείμενα (ρίχνοντας τα καθίσματα), παρά ο ονομαστικός όγκος του χώρου κάτωθεν του καλύμματος του χώρου αποσκευών (που δεν έχει και νόημα ύπαρξης).

Βεβαίως η δυνατότητα να φορτώνεις όποτε χρειαστεί ένα πχ ποδήλατο χωρίς να ρίξεις καθίσματα, όπως λέει ο symos αποπάνω, Ε, όπως και να το κάνουμε, είναι σημαντική.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
Στον χώρο του Πορτ παγκαζ, σημαντικότερη είναι η ύπαρξη 5ης πόρτας, ώστε να φορτώνεις μεγάλων διαστάσεων αντικείμενα (ρίχνοντας τα καθίσματα), παρά ο ονομαστικός όγκος του χώρου κάτωθεν του καλύμματος του χώρου αποσκευών (που δεν έχει και νόημα ύπαρξης).
👍

Όντως, πήγα από 5πορτο σε sedan, και η διαφορά είναι μεγάλη. Με το Megane είχα μεταφέρει μέχρι και καναπέ κρεβάτι, που από κάτω είχε συρτάρι με άλλο ένα κρεβάτι, και το στρώμα, με κλειστή την πίσω πόρτα. Στο sedan δεν μπαίνει ούτε καρέκλα. Άσε με το σκύλο, είναι και μουλάρι το καμάρι μου. Με το Megane του έλεγα "μέσα" και τσουπ βουταγε μεσα μόνος του. Με το Sedan τον βάζω εγώ μέσα.

Τελευταία φορά που παίρνω sedan. Μου αρέσουν, αλλά.....
 

Μηνύματα
16.590
Reaction score
23.534
Κι εγώ που δεν είμαι, δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ (μαζί σου).

Με δύο παιδιά, τα 550 λίτρα σε SUV συν τον χώρο από πάνω τα έχουμε γεμίσει ουκ ολίγες φορές.
ΟΚ, συνήθως χωρίς να βάλουμε πράγματα μπροστά, αλλά κάποιες φορές έχουμε βάλει.

Αυτό που περιγράφω όμως είναι τώρα, που τα παιδιά έχουν μεγαλώσει και ΔΕΝ έχουμε καρότσια, παρκοκρέβατα, στρώματα κλπ.! Κι εσύ θες όλα αυτά να χωρέσουν σε 400 λίτρα, ακόμα κι αν βάλεις πράγματα μπροστά;

Φυσικά αν δεν έχεις άλλη επιλογή θα το καταφέρεις. Είτε παίρνοντας πολύ λιγότερα πράγματα, είτε με άλλον τρόπο. Αλλά άχρηστος δεν είναι ο χώρος.

Η ευκολία του να παίρνεις ό,τι θες χωρίς να κάθεσαι να λύνεις ασκήσεις, να τα βάζεις όπως θες (όταν δεν έχεις τόσα πολλά πράγματα και δεν χρειάζεται να μπουν πολύ οργανωμένα), να παίρνεις έξτρα πράγματα που δεν είχες υπολογίσει (5 σακούλες λεμόνια από το χωριό), να κουβαλάς πράγματα που κανονικά δεν θα μπορούσες (καινούργιο ποδήλατο χωρίς να ρίξεις τα καθίσματα γιατί έχεις τα παιδιά μαζί) κλπ., έχει την αξία της.
ναι οκ , αλλά ξαναλέω τα nice to have features πρέπει να αξιολογούνται όταν μπαίνει το οικονομικό στη μέση.
αν δεν υπάρχει οικονομικό θέμα μιλάνε τα γούστα τέλος λήξης τους ζυγούς λύσατε
εγώ πλέον όταν είδα τι μπορώ να βάλω στο βιτάρα δεν ξαναπήρα το cx7 ταξίδι.
στην θεωρητική συζήτηση του τι ιχ θα αγόραζα (γιατί δεν έχει κανένα νόημα αυτή η συζήτηση στην περίπτωσή μου) σίγουρα θα προτιμούσα το υπερπλήρες του εξοπλισμού από το να πάω ένα μέγεθος πάνω σε όχημα.
 


Μηνύματα
7.482
Reaction score
1.563
Στον χώρο του Πορτ παγκαζ, σημαντικότερη είναι η ύπαρξη 5ης πόρτας, ώστε να φορτώνεις μεγάλων διαστάσεων αντικείμενα (ρίχνοντας τα καθίσματα), παρά ο ονομαστικός όγκος του χώρου κάτωθεν του καλύμματος του χώρου αποσκευών (που δεν έχει και νόημα ύπαρξης).

Βεβαίως η δυνατότητα να φορτώνεις όποτε χρειαστεί ένα πχ ποδήλατο χωρίς να ρίξεις καθίσματα, όπως λέει ο symos αποπάνω, Ε, όπως και να το κάνουμε, είναι σημαντική.
Αυτό που λες βέβαια αφορά στη δυνατότητα μεταφοράς μεγάλων αντικειμένων, όχι στα ταξίδια.

Σε αυτό ακόμη και μικρά χάτσμπακ κάνουν διαφορά, θυμάμαι μία δεκαετία πριν πήρα 55άρα τηλεόραση από το Πλαίσιο την οποία χώρεσα στο τρίπορτο Μίκρα ρίχνοντας τα πίσω καθίσματα - γλύτωσα έτσι τις 2-3 μέρες αναμονής για να τη φέρουν σπίτι. Αυτή η δυνατότητα δεν μου άλλαξε τη δυνατότητα να χωρέσω αντικείμενα στο Μίκρα για 4 ενήλικες και τα πράγματά τους όμως, τα οποία μια χαρά θα είχαν χωρέσει στο σεντάν, κι ας μην μπορούσε να χωρέσει η τηλεόραση σε εκείνο λόγω έλλειψης πέμπτης πόρτας.
 

TGD

Μηνύματα
8.651
Reaction score
8.685
Πάντως εγώ λέω να παραγγείλω βαλίτσες από αυτόν:
Αν υπάρχει ενδιαφέρον, να κάνονίσουμε ένα power buy;
 

Μηνύματα
16.590
Reaction score
23.534
για στοιχειωδώς καλή ποιότητα είναι καλή τιμή, ωστόσο δείχνουν καλύτερες από στοιχειωδώς καλές οπότε τείνει προς το "τσάμπα"
εντωμεταξύ μόλις είδα οτι στο σετάκι με τις 5 του μάζδα , οι 3 κάνουν για το ζούκι.
ξαφνικά δημιούργησα μια ανάγκη που δεν είχα....
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.351
Reaction score
7.993
Και την κλούβα με τα μαντορίνια που θα τη βαζουμε?
Και τα μπιτόνια με το λαδι?
Ασ´το. Μονο για βορειοευρωπαιους.
 



Μηνύματα
476
Reaction score
127
H Nissan σκοπεύει να αρχίσει δική της παραγωγή μπαταριών LFP με στόχο τα πρώτα αυτοκίνητα με αυτές να είναι στην αγορά το 2026. Τώρα βέβαια τι κλίμακα παραγωγής θα καταφέρει είναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Το άρθρο πάντως αναφέρει ότι είναι πολύ πιθανό να αναζητήσει εξωτερική βοήθεια.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
100.000 e-Power σε κάτι παραπάνω από χρόνο μόνο στην Ευρώπη. Παίζει να είναι περισσότερα και από τα ηλεκτρικά της.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
To βάζω εδώ καθώς το test δεν έχει μόνο tesla.


Όπως φαίνεται, την καλύτερη συμπεριφορά κάτω από τους 0° C μηδέν είχε Κινέζικο, καλά πάνε επίσης άλλα Κινέζικα, η BMW και οι Κορεάτες, ενώ στον πάτο της λίστας παίζουν κοντρίτσες οι Volvo, VW, Toyota, Polstar & Tesla για το ποια θα είναι η χειρότερη. :sneaky:

ModelWLTP range in km (miles)Range in the El Prix test in km (miles)Difference between WLTP and El Prix figures
Audi Q8 e-tron Sportback515 km (320 mi)411.4 km (255.6 mi)-20.1%
BMW i5505 km (313.7 mi)443.6 km (277.3 mi)-12.2%
BYD Dolphin427 km (265.3 mi)339.2 km (210.7 mi)-20.6%
Ford F-150 Lightning429 km (266.5 mi)337.5 km (209.7 mi)-21.3%
HiPhi Z555 km (344.8 mi)522 km (324.3 mi)-5.9% ✅
Hyundai Ioniq 6614 km (381.5 mi)467,8 km (290.6 mi)-23.8%
Hyundai Kona electric454 km (282.1 mi)341.3 km (212 mi)-24.8%
Jeep Avenger395 km (245.4 mi)286 km (177.7 mi)-27.6%
Kia EV9505 km (313.7 mi)441.9 km (274.5 mi)-12.5%
Lotus Eletre530 km (329.3 mi)464.6 km (288.6 mi)-12.3%
MG4 Trophy Extended Range520 km (323.1 mi)399.6 km (248.3 mi)-23.2%
Mercedes-Benz EQE SUV491 km (305 mi)399 km (247.9 mi)-18.7%
NIO EL6 (ES6)529 km (328.7 mi)456 km (283.3)-13.8%
NIO ET5560 km (347.9 mi)481.4 km (299.1 mi)-14%
Nissan Ariya498 km (309.4 mi)369.4 km (229.5 mi)-25.8%
Opel Astra413 km (256.6 mi)296 km (183.9 mi)-28.3%
Peugeot e-308409 km (254.1 mi)297 km (184.5 mi)-27.4%
Polestar 2 Long Range614 km (381.5 mi)430 km (267.1 mi)-30% 🛑
Tesla Model 3629 km (390 mi)441 km (274 mi)-29.9% 🛑
Toyota bZ4X460 km (285.8 mi)313.5 km (194.7 mi)-31.8% 🛑
Volkswagen ID.7608 km (377.7 mi)414 km (257.2 mi)-31.9% 🛑
Volvo C40 Recharge572 km (355 mi)395 km (245.4 mi)-30.9% 🛑
XPeng G9520 km (323.1 mi)451.8 km (280.7 mi)-13.1%
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.631
Reaction score
30.530
 


ika

News
Μηνύματα
16.231
Reaction score
14.941


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.640
Μηνύματα
2.947.298
Members
38.215
Νεότερο μέλος
milisios
Top