Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί θέλει +40k, και η Tesla θέλει 10k για του Model Y. 8-)
Γιατί η Μερτσέντες είναι Μερτσέντες.

Τιδεγκαταλαβαίνς.

Και 10 χρόνια να περάσουν, η Μερτσέντες θα ζητάει +40k για αλλαγή στις μπαταρίες, ενώ η Τέσλα σε 10 χρόνια θα ζητάει λιγότερα από τα μισά του σημερινού κόστους (~5k).

Άμα είσαι τσίπης, παίρνεις Τέσλα. 😜🤪😁
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.606
Reaction score
30.501
Που έγινε αυτό; ξέρεις λεπτομέρειες; τρακάρισμα ή βλάβη; δεν νομίζω να ήταν πάνω από ένα στην Αθήνα τέτοιο (EQB) και αυτό κυκλοφόρησε πρόσφατα, σίγουρα είναι εντός εγγύησης.
Έχω διαβάσει για αυτό πριν καιρό. Δεν είναι στην Αθήνα. Έγινε τροχαίο αν θυμάμαι καλά. Τώρα ποιος έφταιξε τι έγινε κλπ. δεν ξέρω. Θυμάμαι που έγινε αναφορά για την τιμή της μπαταρίας.


------


Να πούμε και για άλλες μάρκες; Κάπου εδώ στην Ελλάδα πήρε το μάτι μου ένα θέμα με Fiat 500e. Μάλλον κάπου χτύπησε το παλικάρι, και εκεί που το πήγε του ζητάνε σχεδόν 30k για αλλαγή μπαταρίας. Το παιδί λάλησε. Μετά από πιέσεις, έστειλαν τα δεδομένα στο εργοστάσιο, και, τουλάχιστον μέχρι τότε, περίμεναν απάντηση για οδηγίες μπας και την ανοίξουν να δουν τι γίνεται, μήπως και αλλάξουν κάποια μόντιουλς και μαζευτεί το κόστος. Μετά το έχασα το θέμα, δεν θυμάμαι και που το είδα.
 
Last edited:


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Που έγινε αυτό; ξέρεις λεπτομέρειες; τρακάρισμα ή βλάβη; δεν νομίζω να ήταν πάνω από ένα στην Αθήνα τέτοιο (EQB) και αυτό κυκλοφόρησε πρόσφατα, σίγουρα είναι εντός εγγύησης.
Τα 40 είναι ΔΙΧΩΣ εργατικά! Για την EQE που ρώτησα δεν ήξεραν ακριβώς αλλά είναι κοντά στα 55κ ΔΙΧΩΣ εργατικά, τα οποία πάνε κανα 8ρι. Για Tesla που βρήκες τα 10Κ?????? Η τιμή ΔΙΧΩΣ εργατικά στη Γερμανία είναι 32Κ, με εργατικά φαντάζομαι φτάνεις τα 35, όσο έχει το αμάξι! Και η εγγύηση αναφέρει ότι δεν καλύπτει οποιαδήποτε φθορά γίνεται με χτύπημα, αν σε κοπανήσει κάποιος λοιπον στο πάρκινγκ στο πλάι, έχασες το αυτοκίνητο. Τα έψαξα όλα γιατί τελικά αγόρασα. Από ηλεκτρικά έως ότι φαντάζεσαι είδα, όχι σε τιμές, αλλά σε κόστος συντήρησης. Έδωσα το Leasing το υβριδικό γιατί μπαταρία λόγω μεγάλων θερμοκρασιών το καλοκαίρι είχε χάσει 20% σε 2 χρόνια , σε ταξίδι έσερνα συν 700 κιλά και έκαιγα διπλά, τέρμα το παραμύθι λοιπόν, αγόρασα μεγάλο SUV κανονικό βενζίνη. Να έχω χώρους και να μπορώ να πουλήσω όποτε θέλω σε πολύ καλή τιμή. (δεν το βλέπω για 10 χρόνια τουλάχιστον!)
 


kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
.

Τιμές Αμερική! Καμία μα καμία σχέση με Ελλάδα και γενικά Ευρώπη που χρεώνουν τα διπλά!
Α, έτσι εξηγείται που μας πετάς καθετί αρνητικό για τα ηλεκτρικά από τo σκανδαλοθηρικό newsauto. :)
Ο κύριος λόγος ήταν η πτώση της μπαταρίας! Αναγκαστικά λόγω δωρεάν φόρτισης στη δουλειά έμενε έξω να το χτυπάει ήλιος 9 ώρες τη μερα. Στην εγγύηση της μπαταρίας αναφέρει ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες δικαιολογείται πτώση που εξαρτάται από το μοντέλο. Το διάβασα σε 5 εταιρείες αυτό! Και έφτυσα αίμα έως να μου το δείξουν! Ζητήστε την εγγύηση μπαταρίας , είναι 10 σελίδες τουλάχιστον με όρους! Δε θέλει κανείς να τη δώσει, από τον αδερφό μου έξω τα βρήκα.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Τιμές Αμερική! Καμία μα καμία σχέση με Ελλάδα και γενικά Ευρώπη που χρεώνουν τα διπλά!
Σταμάτα.

Επίσημη προσφορά υπογεγραμμένη από την ελληνική αντιπροσωπεία της Τέσλα στην Ελλάδα, αναφέρει συνολικό κόστος τα 12.000 € για ολική αντικατάσταση μπαταριών σε μοντελ Υ LR.

Τιμή πρακτικά όμοια με αυτή της Αμερικής ($ 15.000).

Έδωσα το Leasing το υβριδικό γιατί ...
Γιατί έληξε το λιζινγκ.

Σταμάτα.
 

Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
Μην κάνεις τόσο αρνητικές σκέψεις και τρως την ψυχή σου.
Εμείς μπορεί και να φύγουμε πριν φύγει η μπαταρία του ηλεκτρικού μας.
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.833
Reaction score
76.337
Μια καινούργια μηχανή Mercedes πόσο κάνει;
Πες 3500cc
Short block, long block ή πλήρης κινητήρας (χωρίς ηλεκτρικά); :p

Σε κάθε περίπτωση δεν συγκρίνονται γιατί είναι απίθανο να χρειαστείς ολόκληρο μοτόρι.
 



Μηνύματα
6.862
Reaction score
5.405
Θα πρέπει να το ξέρουμε αυτό και για το μέλλον, ότ(αν) χρειαστεί.

Αν τώρα δεν πωλείται/επισκευάζεται ξεχωριστά κάθε module, δεν είναι σίγουρο ότι το ίδιο θα ισχύει και στο μέλλον.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.579
Reaction score
84.173
Αν τρακάρεις με κάποιον τρόπο που θα χαλάσει η μηχανή και θα θέλει αλλαγή;
Αυτή δεν είναι η συζήτηση και για τα ηλεκτρικά; Γιατί θέματα σταδιακής φθοράς μπαταρίας δεν είναι άξια προς συζήτηση.

Πείτε μια τιμή λοιπόν για μεγάλους κινητήρες, να έχω μια εικόνα. Περίεργος είμαι.
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
21.218
Reaction score
35.645
Φαντάζομαι ότι στην περίπτωση ανάγκης αντικατάστασης κινητήρα εσωτερικής καύσης πηγαίνει κανείς ευκολότερα στη λύση του μεταχειρισμένου ως αρκετά αξιόπιστη, αφού ελεγχθεί.
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.833
Reaction score
76.337
Αν τρακάρεις με κάποιον τρόπο που θα χαλάσει η μηχανή και θα θέλει αλλαγή;
Αν φτάσει να πάθει κάτι το μπλοκ απο τρακάρισμα θα είναι σχεδόν σίγουρα totaled το αυτοκίνητο.
Κι αν όχι, μεταχείρω.

Τα πλήρη μοτόρια υπάρχουν για περιπτώσεις αστοχίας εντός εγγύησης.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
Για φολγκζβάγκεν, επίσημες τιμές αλλαγής μπαταριών, τιμές αντιπροσωπείας:

1.800€ ανά module.

Πχ το iD.3 με την 58-αρα, έχει 8 modules, σύνολο 14,4 χιλιάρικα.

Με την 77-αρα έχει 12 modules, σύνολο 21,6 χιλιάρικα.

Συν εργατικά (κάνα χιλιάρικο μάξιμουμ).
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.606
Reaction score
30.501
Τα 40 είναι ΔΙΧΩΣ εργατικά! Για την EQE που ρώτησα δεν ήξεραν ακριβώς αλλά είναι κοντά στα 55κ ΔΙΧΩΣ εργατικά, τα οποία πάνε κανα 8ρι. Για Tesla που βρήκες τα 10Κ?????? Η τιμή ΔΙΧΩΣ εργατικά στη Γερμανία είναι 32Κ, με εργατικά φαντάζομαι φτάνεις τα 35, όσο έχει το αμάξι! Και η εγγύηση αναφέρει ότι δεν καλύπτει οποιαδήποτε φθορά γίνεται με χτύπημα, αν σε κοπανήσει κάποιος λοιπον στο πάρκινγκ στο πλάι, έχασες το αυτοκίνητο. Τα έψαξα όλα γιατί τελικά αγόρασα. Από ηλεκτρικά έως ότι φαντάζεσαι είδα, όχι σε τιμές, αλλά σε κόστος συντήρησης. Έδωσα το Leasing το υβριδικό γιατί μπαταρία λόγω μεγάλων θερμοκρασιών το καλοκαίρι είχε χάσει 20% σε 2 χρόνια , σε ταξίδι έσερνα συν 700 κιλά και έκαιγα διπλά, τέρμα το παραμύθι λοιπόν, αγόρασα μεγάλο SUV κανονικό βενζίνη. Να έχω χώρους και να μπορώ να πουλήσω όποτε θέλω σε πολύ καλή τιμή. (δεν το βλέπω για 10 χρόνια τουλάχιστον!)
Εδώ σε μένα απαντάς, όχι στον melina. :)

Που τα βρήκες τα +30k του Tesla μόνο εσύ ξέρεις. Ο ιδιοκτήτης του ταξί Model Y εδώ στην Αττική, έχει αναφέρει σε εκπομπή που αφορά τον κλάδο του (τον ρωτάνε και τον ακούνε συνάδελφοι του), πως ρώτησε της Tesla και έχει email που αναφέρει ως τιμή τα 10k.

Όσο αφορά το PHEV που είχες, ήταν ένα ακατάλληλο για τις ανάγκες σου όχημα, και θα σου πω και γιατί. Το PEHV πρέπει να κουμπώνει με τις καθημερινές ανάγκες του οδηγού. Αν δεν κουμπώνει είναι ένα "κακό" όχημα. Όχι επειδή κατασκευάστηκε έτσι, αλλά επειδή η κακή χρήση του οδηγεί σε αυξημένη κατανάλωση (που είχες), και σε battery degradation (που επίσης είχες).
Στα ταξίδια σέρνεις ένα άχρηστο βάρος, που αυξάνει την κατανάλωση. ΔΕΝ παίρνεις PHEV για μεγάλες αποστάσεις. Καλύτερα πάρε ένα diesel αν ψάχνεις την οικονομία, αλλιώς βενζίνης. Για την καθημερινή χρήση είναι ότι πρέπει, φτάνει να χρησιμοποιείται σωστά. Εσύ δεν το χρησιμοποιούσες όπως έχεις πει. Οπότε η μπαταρία έμενε είτε άδεια, είτε γεμάτη, περιμένοντας την επόμενη χρήση. Ότι χειρότερο δηλαδή.
Σχετικά με το "σωστά" που έγραψα. Οι μπαταρίες των PHEVs είναι μικρές. Οπότε και οι αποστάσεις που μπορούν να διανύσουν και αυτές μικρές. Για να κάνεις την μεγαλύτερη δυνατή απόσταση με μπαταρία θα πρέπει να την φορτίζεις κάθε μέρα στο 100%, και να την αδειάσεις εντελώς, ή έστω μέχρι το buffer που πιθανότατα να έχει. Αν δεν την φορτίσεις στην δουλειά κα την αφήνεις άδεια μέχρι το βράδυ που θα πας σπίτι να κουμπώσεις, πάλι της κάνεις κακό. Ο συνδυασμός των παραπάνω σταδιακά μειώνει την χωρητικότητα της.
Η σωστή χρήση ενός PHEV θέλει τις καθημερινές σου ανάγκες να μην υπερβαίνουν το 60%-70% των δυνατοτήτων της μπαταρίας. Η μεγάλη σε χρόνο στάθμευση του οχήματος θέλει την μπαταρία κοντά στο 50%, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών*. Έτσι θα έχεις την καλύτερη δυνατή υγεία της.

Αν τώρα αγοράστηκε για να εξυπηρετεί κ@vl3$ άλλο θέμα. Ακόμα και ως μεταβατικό στάδιο πριν την αγορά του πρώτου ηλεκτρικού, είναι λάθος αγορά αν δεν κουμπώνει σωστά.

*Υπάρχει και περισσότερες λεπτομέρειες εδώ, αλλά μια γενική οδηγία είναι το 50%.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.862
.

Τιμές Αμερική! Καμία μα καμία σχέση με Ελλάδα και γενικά Ευρώπη που χρεώνουν τα διπλά!

Ο κύριος λόγος ήταν η πτώση της μπαταρίας! Αναγκαστικά λόγω δωρεάν φόρτισης στη δουλειά έμενε έξω να το χτυπάει ήλιος 9 ώρες τη μερα. Στην εγγύηση της μπαταρίας αναφέρει ότι σε μεγάλες θερμοκρασίες δικαιολογείται πτώση που εξαρτάται από το μοντέλο. Το διάβασα σε 5 εταιρείες αυτό! Και έφτυσα αίμα έως να μου το δείξουν! Ζητήστε την εγγύηση μπαταρίας , είναι 10 σελίδες τουλάχιστον με όρους! Δε θέλει κανείς να τη δώσει, από τον αδερφό μου έξω τα βρήκα.
γιατί αναγκαστικά δωρεάν φόρτιση στη δουλειά;
πόσες KWh ήθελες και το άφηνες 9 ώρες στον ήλιο; 9 ώρες κουμπωμένο; το υβριδικό; κάτι χάνω

επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.900
Reaction score
137.053
επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
Η απολύτως χειρότερη χρήση μπαταρίας, μπορεί να οδηγήσει σε τέτοια μείωση χωρητικότητας στη 2-ετια.

Και πάλι όμως, στην επόμενη 5-ετια, πραγματικά πολύ δύσκολα να πέσει από το 20% στο 30%.

Θα σταθεροποιηθεί εκεί στο 20% για πολλά χρόνια.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.627
Μηνύματα
2.946.580
Members
38.211
Νεότερο μέλος
Atomkinder
Top