Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)


Μηνύματα
16.559
Reaction score
23.494
Αν τρακάρεις με κάποιον τρόπο που θα χαλάσει η μηχανή και θα θέλει αλλαγή;
Αυτή δεν είναι η συζήτηση και για τα ηλεκτρικά; Γιατί θέματα σταδιακής φθοράς μπαταρίας δεν είναι άξια προς συζήτηση.

Πείτε μια τιμή λοιπόν για μεγάλους κινητήρες, να έχω μια εικόνα. Περίεργος είμαι.
6800 +φπα short block σε mazda cx7 , 15 ετών μοντέλο.
εμπειρικά στο δικό σου τα διπλά
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.758
Reaction score
42.926
επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
Δεν είναι ίδιο για όλα και αναλόγως τις συνθήκες λειτουργίας του και φόρτισης από ότι καταλαβαίνω

Screenshot 2024-02-13 at 14.11.37.png


από το παρακάτω
 

Μηνύματα
1.246
Reaction score
1.862
Δεν είναι ίδιο για όλα και αναλόγως τις συνθήκες λειτουργίας του και φόρτισης από ότι καταλαβαίνω

View attachment 322066

από το παρακάτω
σίγουρα δεν είναι ίδιο για όλα, αλλά στα γρήγορα γιατί φεύγω για δουλειά, όσα έχουν χάσει πολύ στον παραπάνω πίνακα έχουν κοντά ή πάνω από 1000 κύκλους φόρτισης, σε 2 χρόνια αυτό σημαίνει μάλλον ταξί ή καθημερινά πολλά χλμ σε αυτοκινητόδρομο
 

Μηνύματα
374
Reaction score
388
Το δικό μας PHEV του '21 που φορτίζεται κάθε φορά που χρησιμοποιείται, με 40000km απο τα οποία 17000km ηλεκτρικά, έχει ασήμαντη ως μηδενική μείωση αυτονομίας.
Καλησπέρα αν κατάλαβα καλά έχουμε ίδιο αυτοκίνητο BMW 330e γνωρίζεις πόσο στοιχίζει η αλλαγή της μπαταρίας μας ευχαριστώ

* Από περιέργεια ρωτάω έτσι για να ξέρω
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.555
Reaction score
84.062
Kοκοκο οι απαντήσεις.
Λες και χρειάζεται συχνά ολική αλλαγή μπαταρίας σε ηλεκτρικό. Μια από τα ίδια είναι, εξαιρετικά απίθανο.
Και όχι, δεν θέλω μτχ μηχανή, θέλω καινούργια. Πόσο κάνει;
6800 +φπα short block σε mazda cx7 , 15 ετών μοντέλο.
εμπειρικά στο δικό σου τα διπλά
Να πούμε 20000 να είμαστε μέσα;
Τα ίδια δηλαδή.

Άντε γεια.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
γιατί αναγκαστικά δωρεάν φόρτιση στη δουλειά;
πόσες KWh ήθελες και το άφηνες 9 ώρες στον ήλιο; 9 ώρες κουμπωμένο; το υβριδικό; κάτι χάνω

επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει ηλεκτρικό που έχει χάσει 20 % της μπαταρίας σε 2 χρόνια (ίσως μόνο ταξί με πολλές φορτίσεις καθημερινά)
Χρησιμοποιώ εταιρικό πάρκιγκ μέσα στο κτίριο που δουλεύω , οπότε αναγκαστικά μένει εκεί. Έχει και φορτιστές, φορτίζει λοιπον όση ώρα είμαι εδώ, ομολογώ ότι λόγω ελέγχου στην είσοδο είναι μπελάς να κατεβαίνω να αποσυνδέω.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Η δική μου εμπειρία λέει πως θα αλλάξεις κινητήρα όταν καίει λάδια και δεν βρίσκουν το γιατί, και όταν τα έχει φτύσει από τα εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.

Στο ηλεκτρικό για να έρθει η αλλαγή μπαταρίας πριν την αλλαγή οχήματος θα πρέπει να συντρέχουν κάποια (έως και αρκετά) από τα παρακάτω:
- Συχνή ταχυφόρτιση
- Μοναδικός τρόπος η ταχυφόρτιση
- Συχνή φόρτιση στο 100%
- Συχνή αποφόρτιση κάτω από 20%
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε πλήρη φόρτιση
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε φόρτιση κάτω του 20%
- Κακό ή καθόλου battery precondition
- Μεγάλη διάρκεια στάθμευσης σε ακραίες συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας με την μπαταρία είτε άδεια είτε γεμάτη
 

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Σχετικά με τον ήλιο που αναφέρθηκε πιο πάνω, αναρωτιέμαι γιατί όλες τις θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών τις φτιάχνουν χωρίς σκίαστρο.

Και παντού να έχει σκίαστρα σε ένα πάρκινγκ, τσουπ περήφανα εμφανίζεται ένας φορτιστής, πάντα ξεσκέπαστος.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Η δική μου εμπειρία λέει πως θα αλλάξεις κινητήρα όταν καίει λάδια και δεν βρίσκουν το γιατί, και όταν τα έχει φτύσει από τα εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.

Στο ηλεκτρικό για να έρθει η αλλαγή μπαταρίας πριν την αλλαγή οχήματος θα πρέπει να συντρέχουν κάποια (έως και αρκετά) από τα παρακάτω:
- Συχνή ταχυφόρτιση
- Μοναδικός τρόπος η ταχυφόρτιση
- Συχνή φόρτιση στο 100%
- Συχνή αποφόρτιση κάτω από 20%
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε πλήρη φόρτιση
- Μεγάλη χρονική περίοδο σε φόρτιση κάτω του 20%
- Κακό ή καθόλου battery precondition
- Μεγάλη διάρκεια στάθμευσης σε ακραίες συνθήκες εξωτερικής θερμοκρασίας με την μπαταρία είτε άδεια είτε γεμάτη
Στατιστικά, θα συμβούν σίγουρα τα 2 από τα παραπάνω!!! Μου αρέσει όμως που είσαι ένθερμος υποστηρικτής των ηλεκτρικών δίχως να είχες ποτέ! Εμείς έχουμε 4 στην οικογένεια (2 υβριδικά, 2 ηλεκτρικά) και κάτι ξέρουμε!
Σχετικά με τον ήλιο που αναφέρθηκε πιο πάνω, αναρωτιέμαι γιατί όλες τις θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών τις φτιάχνουν χωρίς σκίαστρο.

Και παντού να έχει σκίαστρα σε ένα πάρκινγκ, τσουπ περήφανα εμφανίζεται ένας φορτιστής, πάντα ξεσκέπαστος.
Μήπως γιατί αν συμβεί κάτι πρέπει η πυροσβεστική να τοποθετήσει εύκολα τα στηρίγματα κλίσης από κάτω? Στην εταιρεία και οι 50 φορτιστές απαγορεύεται να είναι σε σκέπαστρο
 
Last edited:

Μηνύματα
6.861
Reaction score
5.402
Ε ας σκέφτονταν έναν τρόπο να είχαμε και σκιά.

Σαν τιμωρημένοι το καλοκαίρι ψηνόμαστε στον ήλιο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Στατιστικά, θα συμβούν σίγουρα τα 2 από τα παραπάνω!!!
Στατιστικά, η σωστή μελέτη και προετοιμασία δεν θα φέρει τίποτα από τα παραπάνω.

Μου αρέσει όμως που είσαι ένθερμος υποστηρικτής των ηλεκτρικών δίχως να είχες ποτέ!
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; O μοναδικός λόγος που δεν έχω είναι οικονομικός.

Εμείς έχουμε 4 στην οικογένεια (2 υβριδικά, 2 ηλεκτρικά) και κάτι ξέρουμε!
Μισό λεπτό. Είχες ένα PHEV, το έδωσες. Πλέον έχεις 1 βενζίνης, 2 υβριδικά και 2 ηλεκτρικά; Αφού έκανες έρευνα και δεν λένε τα ηλεκτρικά. Πως και έχεις δύο;

Επίσης, η κτήση ηλεκτρικού δεν συνεπάγεται και γνώση. Με αυτά που διαβάζω καθημερινά (όχι εδώ), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ. Η σωστή έρευνα αγοράς για ηλεκτρικό όχημα, αλλά και η χρήση του, προϋποθέτει να ξεχάσεις όσα ήξερες για τα αυτοκίνητα. Σε διαφορετική περίπτωση η λάθος αγορά είναι πέρα για πέρα σίγουρη, καθώς και η χρήση.

Μετά, "φταίνε τα ηλεκτρικά".
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Η δική μου εμπειρία λέει πως θα αλλάξεις κινητήρα όταν καίει λάδια και δεν βρίσκουν το γιατί, και όταν τα έχει φτύσει από τα εκατοντάδες χιλιάδες χλμ.
Οι κινητήρες των ice, παρά τα λεφτά που δίνεις στα σέρβις, φθείρονται και κάποτε ψοφάνε.
Τίποτα δεν αντέχει "για πάντα".

Ο ιδιώτης δύσκολα και σπάνια να χρειαστεί αλλαγή κινητήρα, αλλά έχει να συντηρεί ένα θερμικό σύνολο, με έξοδα για τα σέρβις (λάδια, φίλτρα, ιμάντες, δίσκους, κιβώτιο, εξάτμιση, κλπ).

Βεβαίως επαγγελματίας (πχ ταξί) θα αλλάξει κινητήρες, είναι στο πρόγραμμα. Δεν αγχώνεται με τέτοια ο επαγγελματίας.

Στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ο ιδιώτης δύσκολα και σπάνια να χρειαστεί αλλαγή κινητήρα ή μπαταρίας, άλλωστε έχουν εγγύηση για 150.000 χλμ και άνω. Το θετικό είναι πως ο τυπικός ιδιοκτήτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου δε χρειάζεται να δίνει λεφτά για σέρβις κινητήρα (λάδια, φίλτρα, καδένες, κιβώτιο, και πάει λέγοντας). Σε βάθος χρόνου, ο απλός ιδιώτης ηλεκτρικού αυτοκινήτου, εξ'αιτιας της ελλείψεως των εξόδων σέρβις των θερμικών, έχει εξοικονομήσει αρκετά χρήματα, που δε θα του χρειαστούν ούτε για αλλαγή κινητήρα, ούτε για αλλαγή μπαταρίας υψηλής τάσης.

Οι επαγγελματίες βέβαια, πχ ταξί, πρέπει να έχουν το νου τους με ηλεκτρικό αυτοκίνητο και για κινητήρες, και για μπαταρίες. Είναι στο πρόγραμμα, τίποτα δεν αντέχει για πάντα. Όμως όπως φαίνεται, πλέον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντέχουν πάνω από 500.000 χλμ (και πολύ πιθανόν να έχουμε ήδη φτάσει αντοχές στο 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα), και η έλλειψη εξόδων σέρβις όπως τα θερμικά, θα κάνει ασήμαντο έξοδο την αλλαγή κινητήρα ή μπαταρίας.
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Στατιστικά, η σωστή μελέτη και προετοιμασία δεν θα φέρει τίποτα από τα παραπάνω.


Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο; O μοναδικός λόγος που δεν έχω είναι οικονομικός.


Μισό λεπτό. Είχες ένα PHEV, το έδωσες. Πλέον έχεις 1 βενζίνης, 2 υβριδικά και 2 ηλεκτρικά; Αφού έκανες έρευνα και δεν λένε τα ηλεκτρικά. Πως και έχεις δύο;

Επίσης, η κτήση ηλεκτρικού δεν συνεπάγεται και γνώση. Με αυτά που διαβάζω καθημερινά (όχι εδώ), ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΓΟΡΑΣΑΝ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ. Η σωστή έρευνα αγοράς για ηλεκτρικό όχημα, αλλά και η χρήση του, προϋποθέτει να ξεχάσεις όσα ήξερες για τα αυτοκίνητα. Σε διαφορετική περίπτωση η λάθος αγορά είναι πέρα για πέρα σίγουρη, καθώς και η χρήση.

Μετά, "φταίνε τα ηλεκτρικά".
Με τη βλακεία το νέο νόμο μας φόρτωσαν 2 ηλεκτρικά etron οι εταιρείες που δουλεύουν (εκπίπτουν ως έξοδο), το άλλο υβριδικό το S450 είχε αγοραστεί πριν χρόνια ως καλύτερη λύση στα τέλη και τώρα βγάζει ένα σωρό προβλήματα λόγω μπαταρίας.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.589
Reaction score
30.492
Με τη βλακεία το νέο νόμο μας φόρτωσαν 2 ηλεκτρικά etron οι εταιρείες που δουλεύουν , το άλλο υβριδικό το S450 είχε αγοραστεί πριν χρόνια ως καλύτερη λύση στα τέλη και τώρα βγάζει ένα σωρό προβλήματα λόγω μπαταρίας.
Ε μα eTron; Aν είναι δυνατόν. Πως να μην έχεις κακές εμπειρίες μετά. Υπάρχει κάτι που να κάνει καλά το eTron, για όσα ζητάει;
 

kostas999

Ανάποδη Πυξίδα
Μηνύματα
988
Reaction score
1.027
Ε μα eTron; Aν είναι δυνατόν. Πως να μην έχεις κακές εμπειρίες μετά. Υπάρχει κάτι που να κάνει καλά το eTron;
Πουλάει ένα αψογο Etron του 2022 η Automarin στο 60% της τιμής του! Τώρα ξέρω γιατί :drinks:
Ακριβώς δίπλα ένα Χ5 hybrid του 2020, επίσης 60% κάτω, άρα κάτι δεν πάει καλά φίλε.....
 
Last edited:

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.828
Reaction score
76.313
Καλησπέρα αν κατάλαβα καλά έχουμε ίδιο αυτοκίνητο BMW 330e γνωρίζεις πόσο στοιχίζει η αλλαγή της μπαταρίας μας ευχαριστώ

* Από περιέργεια ρωτάω έτσι για να ξέρω
Δεν ξέρω και δεν ενδιαφέρθηκα να μάθω. Αν το έχω ακόμη όταν χρειαστεί, θα πάρω όποιο στοιχείο ή στοιχεία απαιτηθούν.

EDIT: Αλλά κοίταξα για 'σένα: Περίπου 1100€ το κάθε στοιχείο (μείον την έκπτωση) και έχει 6.
Προφανώς μέχρι να χρειαστεί και αν έχει λήξει η 6-7-8αετής* εγγύηση θα υπάρχουν εταιρείες που θα επισκευάζουν τα δικά μας με χαμηλότερη τιμή.

*Εξαρτάται απο τη χώρα.

Πουλάει ένα αψογο Etron του 2022 η Automarin στο 60% της τιμής του! Τώρα ξέρω γιατί :drinks:
Ακριβώς δίπλα ένα Χ5 hybrid του 2020, επίσης 60% κάτω, άρα κάτι δεν πάει καλά φίλε.....
Η AutoMarin αγοράζει τρακαρισμένα, γι' αυτό.
 



Μηνύματα
374
Reaction score
388
Καλησπέρα Θα ήθελα να μου δώσετε τα φώτα σας γιατι πρώτη φορά πήρα αυτοκίνητο plug in τι να προσέχω στην φόρτιση κάποια tips για να κρατήσει περισσότερο η μπαταρία τι να προσέχω.

Το αυτοκίνητο έχει κάνει συνολικά 55.000 χλμ τα οποία 27000χλμ Τα έκανε ηλεκτρικά με της μπαταρίες
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.603
Μηνύματα
2.945.577
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top