Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.062
Reaction score
85.466
Εντωμεταξύ το Υ LR ζυγίζει 1980 κιλά. Όσο μία φορτωμένη 7άρα ή S
Αυτό λοιπόν που θα ήθελα να δω, είναι αν στρίβει με την άνεση μιας S ή 7, σε υψηλή ταχύτητα Εθνικής οδού. Όχι τίποτα φοβερό, πες 140-150m/h.
Αυτό είναι το θέμα. Πάντως το ID3 στα 120-130 δεν είναι για πολλές στροφές, νιώθεις πως θα πετάξεις.
Και δεν κάνω τρέλες, ήρεμα πράγματα, μην νομίζετε.

Δεν έπιασα τέτοιες συνθήκες με το 3, στο test drive, αλλά μπορώ να πω με βεβαιότητα πως η αίσθηση της ανάρτησης είναι πολύ καλύτερη μετά την ανανέωση, όπως και η ηχομόνωση. Εχει βέβαια την αίσθηση του μικρότερου αυτοκινήτου, αλλά αυτό το ξέραμε απο την αρχή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Τώρα αν το Υ επειδή είναι 200 κιλά ελαφρύτερο έχει σημαντική διαφορά στο κράτημα, δεν ξέρω.
Λίγο πιο χαμηλό από το δικό σου είναι το Υ, και σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος, είναι λογικό να έχει ακόμα καλύτερη συμπεριφορά από το δικό σου.
Αυτό λοιπόν που θα ήθελα να δω, είναι αν στρίβει με την άνεση μιας S ή 7, σε υψηλή ταχύτητα Εθνικής οδού. Όχι τίποτα φοβερό, πες 140-150m/h.
Κάνε τεστ ντραιβ.

Είδες το 3-αρι, σχημάτισες μια εντύπωση.

Ζήτα τεστ ντραιβ το Υ. Αλλά ζήτα το LR, όχι το πισοκινητο ..

Πάντως το ID3 στα 120-130 δεν είναι για πολλές στροφές, νιώθεις πως θα πετάξεις.
Ναι, δεν είναι για πολλά πολλά. Άλλωστε έχει τελική ταχύτητα έως 163. Δεν έστησαν ανάρτηση ικανή για 180..

Έχει μαλακή ανάρτηση σε υψηλές ταχύτητες, οπότε σε σκαμπανεβάσματα του οδοστρώματος εμφανίζει τα πρώτα σημάδια πλεύσης.

Αυτό, δεν ισχύει στο Υ LR, που έχει και άλλη τελική ταχύτητα (216), δηλαδή έχει αρκετά σφιχτές αναρτήσεις και κατάλληλη συμπεριφορά για να πηγαίνει με 200+.

Μάλιστα, χωρίς αλλαγή ανάρτησης, εάν πάρεις το boost πακέτο, αλλάζουν την τελική ταχύτητα έως 235, εφόσον αλλάξεις φρένα όμως. Χωρίς αλλαγή στα φρένα, δεν σηκώνουν πάνω από 216 την τελική.

Σε αυτή την τελική, είναι άριστο.

Το είδα στη Γερμανία, όπου έκανα πραγματικά άπειρα χιλιόμετρα με το δείκτη ταχύτητας κολλημένο στην τελική, και μάλιστα με καλά φορτωμένο το αυτοκίνητο. Πολλές βαλίτσες, κρασιά, χαμός.

Διέσχισα όλη τη Γερμανία σερί, και στην οτομπαν χωρίς όρια ταχύτητας, το καταφχαριστήθηκα. Τελική συνεχώς.

1000010411.png


Βέλγιο - Γερμανία - Αυστρία, ωραία διαδρομή!
 
Last edited:




Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Μήπως πρόκειται απλώς για ξεστοκάρισμα του προηγούμενου μοντέλου πριν βγει το καινούριο;
 


vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
εχοντας χαμηλο αμαξι mx5 σε διαφορες εκδοσεις για κοντα εικοσι χρονια με βελτιωμενη αναρτηση...

το 3 εχει μια χαρα αισθηση σε κλειστα στροφιλικια το Υ παλι οχι , εγερνε

μεσαια εκδοση και τα 2

τουλαχιστον ετσι μου φανηκε στa test drive περσυ το καλοκαιρι
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
29.062
Reaction score
85.466
Είναι δύσκολη απόφαση όταν αυτά τα δυο αυτοκίνητα έχουν ουσιαστικά την ίδια τιμή.
Καταλαβαίνω τα πλεονεκτήματα του Υ, αλλά ποτέ δεν ζήλεψα τόσα χρόνια ένα ψηλότερο αυτοκίνητο, ή ένα με μεγαλύτερους χώρους.
Δεν ξέρω γιατί να το κάνω τώρα.
Προτιμώ να στρίβω όσο το δυνατόν καλύτερα.
Σκοπεύω πάντως να πάρω και την γνώμη της συζύγου.
(Μην γελάτε παρακαλώ)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
H Stellantis ανακοίνωσε πως μπαίνει και αυτή στο NACS, αλλά δεν θα συνεργαστεί με την Tesla για τους φορτιστές της. :roflmao:

Θα φοβάται μη της κλέψει τα μυστικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Η Tesla πήρε άδεια για την κατασκευή του μεγαλύτερου της Supercharging Station στον κόσμο. Θα είναι στη California και θα φιλοξενεί 168 ταχυφορτιστές.

Δίπλα στον σταθμό θα υπάρχει μεγάλη εγκατάσταση μπαταριών της, καθώς και φωτοβολταϊκό πάρκο. Η εγκατάσταση θα κατασκευαστεί με smart microgrid. Tι σημαίνει τώρα αυτό.

- To Smart Microgrid μπορεί και λειτουργεί αυτόνομα. Αν και είναι συνδεδεμένο με το δίκτυο, όταν παραστεί ανάγκη (πέσει το δίκτυο πχ), αυτό θα κατεβάσει ασφάλειες (που το συνδέουν με το δίκτυο) και θα συνεχίσει να λειτουργεί μόνο του με ότι έχει πάνω του. Την διαχείριση την κάνει μόνο του.
- Το φωτοβολταϊκό πάρκο θα γεμίζει τις μπαταρίες και θα στέλνει και στο δίκτυο. Εκτός του ότι θα συνδεθούν με τους ταχυφορτιστές, θεωρώ βέβαιο πως θα τις βάλει και σε Virtual Power Plant οπότε θα πουλά ενέργεια το βράδυ ακριβά ενώ φόρτισε τζάμπα.
- Οι μπαταρίες, εκτός από τα παραπάνω, θα μπορούν να φορτίζουν και από το δίκτυο αν χρειαστεί, οπότε ο σταθμός φορτιστών θα έχει πάντα ρεύμα, ακόμα και όταν γίνει blackout.

To μέλλον έφτασε. :)

Screenshot_20240214_114913_YouTube.jpg



Στο πολύ μέλλον, και όταν θα γίνουμε πιο σοβαρή χώρα, και έχουμε και πολλές εγκαταστάσεις φωτοβολταϊκών με μπαταρίες στις κατοικίες, όλα αυτά που έγραψα παραπάνω θα μπορούν να γίνονται και σε τοπικό επίπεδο. Η επέκταση των microgrids είναι δεδομένη καθώς αυτός είναι ο ρόλος τους. Αν γίνουν και smart θα ήμαστε άρχοντες. Ήδη στο εξωτερικό κατασκευάζονται συγκροτήματα κατοικιών με όλα τα παραπάνω. Ο κεντρικός υπολογιστής ξέρει πχ ότι η ενέργεια της μπαταρίας του τάδε σπιτιού δεν θα τον βγάλει μέχρι το πρωί, οπότε παίρνει ενέργεια από άλλη μπαταρία άλλου σπιτιού που ξέρει από πριν ότι δεν χρειάζεται τόση, ή συνδυαστικά και με άλλες μπαταρίες, καθώς με τον καιρό θα γνωρίζει το ενεργειακό profile κάθε κατοικίας.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Ναι, αλλά η Stellantis δεν θα συνεργαστεί με την Tesla, απλώς τα αυτοκίνητά της θα έχουν nacs και θα πηγαίνουν εκεί στο τσαρδί της Τέσλα να φορτίζουν (πληρώνοντας και το κατιτίς το παραπάνω σε σχέση με όλους τους άλλους που έχουν Τέσλα). 😁🤪😜

Σουαρέ. Σεφερλής.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Ναι, αλλά η Stellantis δεν θα συνεργαστεί με την Tesla, απλώς τα αυτοκίνητά της θα έχουν nacs και θα πηγαίνουν εκεί στο τσαρδί της Τέσλα να φορτίζουν (πληρώνοντας και το κατιτίς το παραπάνω σε σχέση με όλους τους άλλους που έχουν Τέσλα). 😁🤪😜

Σουαρέ. Σεφερλής.
Δεν κατάλαβες. Δεν θα φορτίζουν καν. Απλά έβαλε NACS επειδή εκεί πάει το πράμα σε αυτούς, αλλά θα φορτίζει σε όλους τους άλλους εκτός από τους Tesla. Mεγάλη επιτυχία λέμε. Πρέπει να το σκέφτηκαν πάρα πολύ για να αποκλείσουν το μεγαλύτερο και πιο αξιόπιστο δίκτυο. :thumbsdown: :thumbsup:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Ναι καλά. Θα έχουν nacs, και θα φτύνουν το ρεύμα από τους Τέσλα σουπερτσάρτζερς.

Χαχαχαχαχαχαχαχαχα, ναι καλά.

Ένα software update δουλειά είναι για την Τέσλα. OTA.
Μπιμπερό λέμε. Ρούφα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Είναι, αλλά όταν λέει ότι δεν θα συνεργαστεί με την Tesla, σημαίνει ότι δεν θα δουλέψουν παρέα ώστε οι Superchargers να βλέπουν τα Stellantis.

Όλοι οι άλλοι έχουν δηλώσει ότι θα συνεργαστούν, πρώτη και καλύτερη η Ford.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
σημαίνει ότι δεν θα δουλέψουν παρέα ώστε οι Superchargers να βλέπουν τα Stellantis.
Δε χρειάζεται παρέα η Τέσλα για να βλέπουν οι σουπερτσάρτζερς της τα στελαντις EV..

Τα πρωτόκολλα επικοινωνίας είναι απλά και στανταρισμένα σε όλους τους φορτιστές. Δεν πρόκειται για καμία διαστημική τεχνολογία..

1000010492.jpg


Έπλενα τ'αμαξι χθες, κι ήρθε οδική στο πλυντήριο, κατευθείαν δίπλα μου, λέω τι έγινε ρε φίλε, έστειλε τ'αμαξι μόνο του κάνα μήνυμα; Χάλασε; Τελικά για τον δίπλα ήταν, έμεινε από μπαταρία μέσα στο πλυντήριο. 😜🤪😁
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.984
Δε χρειάζεται παρέα η Τέσλα για να βλέπουν οι σουπερτσάρτζερς της τα στελαντις EV..

Τα πρωτόκολλα επικοινωνίας είναι απλά και στανταρισμένα σε όλους τους φορτιστές. Δεν πρόκειται για καμία διαστημική τεχνολογία..
Aν πάει σήμερα το Stellantis και έχει και NACS θα φορτίσει;
 




ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.344
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top