Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Που σήμερα δεν θέλει.

Έχει ακουστεί πότε θα θέλει για τους υπόλοιπους που θέλουν;
Ε, κάτι λέει για το '25.

Ως τότε, "πιλοτικά".. 😜🤪😁

Πάρτε Τέσλα. Αυτά κουμπώνουν.
 

TGD

Μηνύματα
8.825
Reaction score
8.883

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.878
Reaction score
10.800
 

Μηνύματα
476
Reaction score
127
Άκρως απίθανο να σκουριάζει ανοξείδωτο ατσάλι τόσο γρήγορα. Το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για ξένα σωματίδια μετάλλου που επικάθησαν στο cybertruck κατά την μεταφορά με τρένο και οξειδώθηκαν, το λεγόμενο rail dust:
The other theory is raised quickly in the thread and doesn't seem to be gaining much traction in these reports: rail dust. These tiny iron particles can be kicked up by train wheels running on their tracks, or by other sources of metal abrasion. They settle on surfaces and can themselves rust in certain conditions. The fact that owners claim to have easily removed the rusty specs with clay bars and the like lends credence to the theory. Real corrosion in stainless steel, like pitting, would severely affect the panel.
 



Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.941
Reaction score
76.633
Το παρακάτω νήμα, αφού αγνοηθούν τα γνωστά, περιέχει όλες τις απαντήσεις:

https: //www.reddit.com/r/technology/comments/1apzenw/teslas_cybertruck_may_not_be_so_stainless_after/

Πρόσθεσα ένα κενό μετά το https: για να μη γίνει media, αντιγράψτε το link και αφαιρέστε το.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Το λοιπόν ξεκίνησα με 7°C έξω να πάω Αθήνα, και μετά από 206 χιλιόμετρα κάπου κοντά στη Λάρισα, έφτασε θερμοκρασία 13°C, η μπαταρία στη μέση ακριβώς, κι έλεγε πως είχα ακόμα 253 χιλιόμετρα να κάνω:
(459 αυτονομία)

(Στη φωτογραφία φαίνεται τυχαίως πως πήγαινα με 115 σε σημείο με έργα, όπου είχε όριο 80)

1000010528.jpg


1000010530.jpg

Στην περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, ως γνωστόν έχει πλέον 45' με 1 ώρα μποτιλιάρισμα για να περάσεις, γιατί οι 3 λωρίδες έχουν γίνει 2.

Χθες το πρωί έπεσα στην περίπτωση, οι 2 λωρίδες είχαν γίνει 1 σε 2 σημεία του δρόμου, γιατί είχε ένα αυτοκίνητο χαλασμένο, με οδική σταματημένη μπροστά του, και σε άλλο σημείο ένα φορτηγό χαλασμένο. Σταμάτα ξεκίνα για μισό μέτρο μετακίνηση, σε όλη την ανηφόρα της περιφερειακής οδού.

1000010523.jpg


Τα ice κάψανε το μισό τεποζιτο σ' αυτή την ανηφόρα, οι εξατμίσεις έβλεπα να πετάνε σύννεφα σε κάθε γκαζιά να προχωρήσουν, αλλά γω έφτασα αισίως στα ΣΕΑ Αταλάντης, διανύοντας 403 γρήγορα χιλιόμετρα, με μέση κατανάλωση 17,6kwH/100km, συνολικά σε 4 ώρες και 12 λεπτά οδήγησης, σε μια εθνική οδό τίγκα στα έργα και με πολύ κίνηση, μαζί με το χρόνο που ήμουν στο μποτιλιάρισμα της περιφερειακής οδού, και με το ζόρι κρατήθηκα να μη σταματήσω νωρίτερα, η κύστη μου ήταν στα όρια 😁

(Στο τέλος το πατούσα αρκετά, γιατί έβλεπα πως είχα διαθέσιμη ενέργεια να ξοδέψω και γιατί κατουριόμουν και βγιαζόμουν 😜🤪😁😜🤪😁🤣🤣🤣)


1000010538.jpg


1000010545.png


Προσωπικά, για να πάω μέσα κει στις εγκαταστάσεις στα ΣΕΑ να ρίξω ένα κατούρημα και να φάω στα πολύ πολύ γρήγορα ένα σάντουιτς και να γυρίσω πίσω στο αυτοκίνητο, τρέχοντας λέμε, χρειάστηκα ένα τέταρτο, και σε αυτόν τον χρόνο η μπαταρία από 1% πήγε 51% και έφυγα.

Στάση κάτω από τέταρτο, δε μπορώ να κάνω, sorry. 😁

Φόρτισα 25% παραπάνω από όσο χρειαζόταν για να ολοκληρωθεί το ταξίδι μου.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.609
Reaction score
8.158
Άρα τελικά έφτασες με 1% στο ΣΕΑ;

Και όταν λες ότι το πατούσες επειδή "έβλεπες πως είχες διαθέσιμη ενέργεια", τι έβλεπες δηλαδή; Πως θα έφτανες με 3%; 😂

Να σου δώσω τη γυναίκα μου να την πας ένα ταξίδι. Να μην μου ξαναπαραπονεθεί ποτέ μετά 😆
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Άρα τελικά έφτασες με 1% στο ΣΕΑ;
Ναι.


Και όταν λες ότι το πατούσες επειδή "έβλεπες πως είχες διαθέσιμη ενέργεια", τι έβλεπες δηλαδή; Πως θα έφτανες με 3%; 😂
Ναι, έβλεπα κοντά στο τέλος αυτό που λες, 3%, κι έλεγα ωραία, έχω περιθώριο. Και στο 2% το ίδιο λέω. Στο 1% πατάω γκάζι στο τέλος πριν μπω στα ΣΕΑ, στα τελευταία 2 χιλιόμετρα, στην ταμπέλα. Δυστυχώς είχα φορτηγό μπροστά μου, και δε μπόρεσα να φάω το τελευταίο 1%. 🤣

Αρχικά έλεγε πως θα έφτανα με 10%.

Όπως το πάω, μου βγάζει κανονικά 500 χλμ.

1000010540.jpg
1000010541.jpg


Έφαγα 19,6% παραπάνω από το προβλεπόμενο (τα όρια ταχύτητας).

Να σου δώσω τη γυναίκα μου να την πας ένα ταξίδι. Να μην μου ξαναπαραπονεθεί ποτέ μετά 😆
Δε θέλει άγχος.
Το 1% βγάζει 3 έως 6-7 χιλιόμετρα, αναλόγως πως πας. Όταν δείξει 0% έχει ακόμα 10-20 χλμ να βγάλει, έχει "ρεζέρβα".
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Για να φτάσεις με τη φόρα;
Ρε τι άγχος έχετε ρε!

Μια χαρά λέμε πάει ως το 0%, μετά σε κόβει τελική και κλιματισμό, ώστε να βγάλει ακόμα καμιά 20-αρια χιλιόμετρα.

Χαλαρώστε. Σεις βλέπετε 8% και σας πιάνει καρδγιά. 🤪😁🤣
 


Μηνύματα
6.978
Reaction score
5.521
Χαλαρώστε. Σεις βλέπετε 8% και σας πιάνει καρδγιά. 🤪😁🤣
Έλα, αφού κι εσύ τα πέρασες τα στάδια του άγχους.
Απλά τώρα ξεψάρωσες μετά από πολλές δοκιμές της αξιοπιστίας των ενδείξεων.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Το λοιπόν, χθες άφησα το Υ LR στην αντιπροσωπεία (δωρεάν "σέρβις" για να διορθώσουν κάποια θέματα που δεν μπορούσε το mobile service):

1000010547.jpg


Και πήρα (δωρεάν) ως αυτοκίνητο αντικατάστασης ένα model Y performance για να έρθω Σαλόνικα, με 20.000 χλμ στο κοντέρ:

1000010554.jpg


Πάμε στα ενδιαφέροντα στοιχεία της προσθήκης αυτοκινήτου στο app:

Μου έστειλε η Τέσλα ένα email, όπου πάτησα ένα λινκ για να δεχτώ κι αυτό το όχημα στο δικό μου app.

Μόλις το έκανα, όλες οι ρυθμίσεις μου είχαν περαστεί στο αυτοκίνητο.

Το κινητό μου ήταν ήδη "κλειδί" για να μπαίνω με keyless entry.

Υπήρχαν αποθηκευμένες οι ρυθμίσεις μου για το κάθισμα και το τιμόνι και τους καθρέφτες, όπως και οι ρυθμίσεις της συζύγου.

Υπήρχαν στην πλοήγηση όλα όσα είχα στο δικό μου, συν την γρήγορη πρόσβαση στην τοποθεσία σπιτιού και εργασίας.

Υπήρχαν όλες οι συνδέσεις μου, από τινταλ μέχρι δεξερωγωτι.

Σα να μην άλλαξα αυτοκίνητο, όλα στη θέση τους με το πάτημα ενός κουμπιού!

Με το που μπήκα μέσα, τσουυυυπ το κάθισμα ήρθε στη θέση του, αυτή που έχω σώσει στο όνομά μου, και συνέχιζε να παίζει το τραγούδι που άκουγα στο προηγούμενο αυτοκίνητο! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Τέσλα ρουλζς λέμε. Ανμπιλιβαμπλ.. 😎

:hi: :hi: :hi: :hi: :hi:


Μετά από 30.000 χλμ στο model Y LR, η σύγκριση με το performance ήταν αναπόφευκτη, και εν συντομία τα συμπεράσματά μου είναι τα εξής:

1. Τραγικά πιο κουραστικό στο δρόμο. Η σφιχτή ανάρτηση με έκανε να νομίζω πως πηγαίνω πιο γρήγορα, αγχωτική. Ο θόρυβος από τα μεγαλύτερα - φαρδύτερα ελαστικά είναι σημαντικά πιο δυνατός, στα όρια του ενοχλητικού. Συνολικά, το ταξίδι με το performance ήταν 2-3 φορές πιο κουραστικό από το ευχάριστο και ξεκούραστο ταξίδι με το LR.

2. Με ίδιο οδηγό και ίδιες ταχύτητες κίνησης, η κατανάλωση ήταν τραγικά υψηλότερη. Είδα 22,3 kWh/100km μέχρι Αταλάντη, 21,5 μέχρι Λάρισα και 21,4 μέχρι το σπίτι. Πάντα στο chill, με μόνο ένα 2-λεπτο δοκιμών στο standard (θα πω παρακάτω κι αυτό).

Από 17,5 σε 22 kWh/100km είναι η διαφορά.

Οφείλεται κυρίως στα φαρδύτερα ελαστικά συν στο ότι δεν έχει αεροδυναμικό τάσι, και δευτερευόντως στον τρόπο διαχείρισης ενέργειας για άμεση μέγιστη ισχύ.

3. Λόγω χαμηλότερης και πιο σφιχτής ανάρτησης, ένιωσα να "κάθεται" πιο καλά στο δρόμο, που σημαίνει ότι μπορείς να κινηθείς ακόμα πιο γρήγορα σε στροφές ή να πηγαίνεις με 253 που λέει το κοντέρ του performance, 35 χιλιόμετρα παραπάνω από το LR. Για όσους είναι χρήσιμα αυτά, θα θυσιάσουν τα όσα αναφέρω στο 1.

4. Για ένα 2-λεπτο δοκιμών επιτάχυνσης σε μια ευθεία βγαίνοντας από την Αθήνα, το έβγαλα από chill mode και πάτησα τέρμα γκάζι στο standard mode, για να δω τι επιτάχυνση θα έχει πηγαίνοντας με 100, με 120 και 140, δηλαδή πως επιταχύνει εν κινήσει, ξεκινώντας από αυτές τις ταχύτητες. Μα τον τουτάτη, δεν κατάλαβα διαφορά από το LR. Καμία διαφορά, τίποτα, μηδέν. Και τα δύο, επιταχύνουν πολύ γρήγορα, αλλά διαφορά δεν καταλαβαίνω. Μπορεί με χρονόμετρο να καταλάβεις διαφορά, αλλά στην πράξη, δεν ένιωσα καμία απολύτως διαφορά.

Όταν έφτασα Θεσσαλονίκη, σε κάποιο φανάρι που είχα σταματήσει πρώτος μπροστά, έκανα και μια εκκίνηση με τέρμα το γκάζι σε standard mode. Εκεί ναι, κατάλαβα διαφορά, φεύγει εντελώς σα μανιασμένο, ψιλοσπίνιαραν οι πίσω ρόδες, τις άκουσα κιόλας, και τις ένιωσα.

Δηλαδή, δικά μου συμπεράσματα, πως το performance έχει ουσιαστικά αντιληπτή διαφορά μόνον στο 0-100 και όχι εν κινήσει.


Αυτά.


Οπότε, όσοι ενδιαφερόμενοι, κατά τη γνώμη μου μείνετε μακριά από το performance, είναι λάθος επιλογή.

Χάνει πολύ σημαντικά στην άνεση, χάνει τρομερά πολύ στο ξεκούραστο ταξίδι, έχει απίστευτα πολύ μεγαλύτερη κατανάλωση. Γιατί όλα αυτά; Για να ξεκινάει ακόμα πιο γρήγορα στα φανάρια; Εντελώς χαζό.. Άλλωστε δεν είναι κατάλληλο αυτοκίνητο για πίστες και για σπορ οδήγηση, πάρτε πόρσε, μπεμβέ, ξερωγω κάτι άλλο, έστω μοντελ 3.

Στο LR κρατήστε τις μαμά ζάντες, τις 19" ιντσών, με τα αεροδυναμικά τάσια τους, και μη κάνετε χαζομάρες με 20 και 21" ζάντες, γιατί θα δείτε κατανάλωση στο Θεό, και θα πληρώνετε ένα σκασμό περισσότερα λεφτά για λάστιχα.

ΙΜΗΟ πάντα.



ΥΓ. Το δωρεάν αυτοκίνητο αντικατάστασης, επειδή είναι κατοχής της Τέσλα, φορτίζει δωρεάν σε όλους τους Τέσλα σουπερτσάρτζερς, και δεν υπάρχει περιορισμός χιλιομέτρων. Δηλαδή, μπορώ να το πάρω και να πάω Γαλλία, Κίνα, δεξερωγωπου, χωρίς να πληρώσω τις φορτίσεις σε σουπερτσάρτζερς. Ψήνομαι...🤪😁🤣


ΥΓ. 2. Το μόνο που δε δούλευε κατευθείαν στο infotainment του performance, ήταν κλήσεις τηλεφώνου.

Πάτησα το εικονίδιο του τηλεφώνου στο infotainment, και βγήκε μήνυμα "πρέπει να συνδεθεί το Bluetooth του τηλεφώνου σας με το αυτοκίνητο, πατήστε σύνδεση" οπότε με μια κίνηση, συνδέθηκε και τέλος.

Επειδή έχει άλλη Bluetooth "ταυτότητα" το performance, έπρεπε το κινητό μου να συνδεθεί με αυτή την "ταυτότητα", κάτι που δε μπορούσε να κάνει η Τέσλα, αλλιώς θα το είχε κάνει κι αυτό! 😁
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.547
Reaction score
138.504
Να ένα snapshot από πρόσφατο drone footage στο Giga Berlin:

1000010556.jpg


Βλέπουμε ένα Next Gen model 2 prototype, ένα ΜΥ "Juniper", κι ένα νορμάλ ΜΥ.

Οι δοκιμές του model 2 στους δρόμους σε διάφορα σημεία του πλανήτη, όπως και σε ακραίες συνθήκες, προφανώς έχουν ξεκινήσει. 😎
 


dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.986
Reaction score
11.445
Να ένα snapshot από πρόσφατο drone footage στο Giga Berlin:

View attachment 322493

Βλέπουμε ένα Next Gen model 2 prototype, ένα ΜΥ "Juniper", κι ένα νορμάλ ΜΥ.

Οι δοκιμές του model 2 στους δρόμους σε διάφορα σημεία του πλανήτη, όπως και σε ακραίες συνθήκες, προφανώς έχουν ξεκινήσει. 😎
Αναμενόμενο το σχημα.


Αυγοειδες, suvοειδες αλλά πιο κοντό από Υ.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.609
Reaction score
8.158
Δηλαδή όλα αυτά τα σεντόνια με τους διθυράμβους και τους επαίνους ήταν για να μας πεις (ανάμεσα στις γραμμές) ότι αναγκάστηκες να ταξιδέψεις Θεσσαλονίκη-Αθήνα-Θεσσαλονίκη (και θα αναγκαστείς να το ξανακάνεις κι άλλη φορά) γιατί το Tesla έχει κάποια (αδιευκρίνιστα) προβλήματα που μπορούν (αν μπορούν) να τα φτιάξουν μόνο στην Αθήνα; :fuckyou:
 



Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.343
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top