Tesla


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
τι θα κερδίσω/χάσω με επιλογή 19 αντί 18in ζάντας;
Θα χάσεις άνεση στις καθημερινές μετακινήσεις.

Θα χάνεις περισσότερα λεφτά κάθε φορά που θα αλλάζεις λάστιχα.

Θα είναι πιο εύκολο να φας ζάντα στο παρκάρισμα.

Λόγω φαρδυτερου ελαστικού, θα έχεις λίγο αυξημένο θόρυβο κύλισης.

Θα έχεις και λίγο μειωμένες επιδόσεις επιτάχυνσης.

Τέλος, θα έχεις και μειωμένη αυτονομία.

Δεν υπάρχει κανένα πλεονέκτημα στην επιλογή 19-αρας αντί 18-αρας, με μόνη εξαίρεση (εάν ισχύει για σένα) την εμφάνιση της ρόδας.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Νέα για σουπερτσάρτζερς και τμήμα Τέσλα σέρβις στη Θεσσαλονίκη:
(Μεταφέρονται πληροφορίες από τον Γιώργο στο Cosmos)

1. Ολοκληρώθηκε η μελέτη εγκατάστασης σουπερτσάρτζερς στην Θεσσαλονίκη (αριθμός ταχυφορτιστων και χώρος τοποθέτησης, συν τα της ΔΕΗ), και μόλις πριν 2 ημέρες την έστειλαν για έγκριση στην Ισπανία. Συνήθως σε διάστημα 6 μηνών ολοκληρώνεται η εγκατάσταση. Άρα, κατά τον Αύγουστο αναμένονται να τεθούν σε λειτουργία.

2. Για το τμήμα σέρβις, μέσα στον Απρίλιο θα γίνει συστέγαση σε ένα ήδη υπάρχον συνεργείο μέχρι να είναι έτοιμο το δικό τους service center στα ανατολικά. Το δικό τους τμήμα σέρβις αναμένεται να είναι έτοιμο μέσα στο καλοκαίρι. Άρα, κι αυτό κατά τον Αύγουστο αναμένεται να λειτουργήσει.
 

Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Έκανα test drive και τα δυο πριν λίγο, με την οικογένεια.
Το Υ σε 4κίνητο, το 3 πίσω κίνηση. Συμπεράσματα:
  • Όλοι προτίμησαν το 3 ως προς το αισθητικό. Είναι πιο οικεία σε μας η αίσθηση του sedan. Παρόλα αυτά αντιλαμβάνομαι απόλυτα γιατί το Υ αρέσει σε πολύ κόσμο και πουλάει σαν τρελό. Έχει μεγάλη αίσθηση χώρου και άνεσης. Και κάποιοι προτιμούν την οδήγηση από ψηλά.
  • Σχεδόν όλοι προτίμησαν τα λευκά καθίσματα
  • Η τετρακίνηση στο Υ κρατάει πολύ ωραία σε ζόρι στις στροφές, πολύ καλύτερα από όσο περίμενα. Μπορώ να ζήσω με αυτήν. Επίσης έχει τρελό γκάζι στην επιτάχυνση, πολύ πιο εντυπωσιακό από τα λιγότερα άλογα της πίσω κινησης του 3.
  • Η πίσω κίνηση του 3 δεν είναι εφάμιλλη. Δεν μου αρέσει. Φαντάζομαι όμως πως με 4κίνηση θα είναι πολύ καλό
  • Η ηχομόνωση του 3 είναι μια κατηγορία πάνω
  • Η ανάρτηση του 3 μου αρέσει πολύ, πάρα πολύ πολιτισμένη.
  • Το Υ είναι πιο οικείο γιατί έχει μοχλούς φλας και ταχύτητες, αλλά και τα ηλεκτρονικά του 3 τα συνήθισα άνετα και γρήγορα.
  • Η αρχική μου επιλογή είναι η σωστή για εμάς: model 3 με τετρακίνηση
  • Στο test πήγα (και γύρισα) με το ID3. Ε λοιπόν δεν είναι καθόλου κακό αυτοκίνητο. Αν είχε το software του Tesla….


  • Και του τεστ το Υ είχε το ίδιο.
Ισχύει ότι το SR έχει LFP μπαταρίες ενώ τα LR όχι;
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Γαλλικό ταξί, Model S 100D, μοντέλο 2017. Μπαταρία και μοτέρ original.
Αν το μοντέλο 7-ετιας του 2017 (με τις μπαταρίες του τότε) έχει βγάλει 623 χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα, καταλαβαίνετε πως οι μπαταρίες σημερινής τεχνολογίας, αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 μύριο χιλιόμετρα απροβλημάτιστα...

Βεβαίως, ο εν λόγω ταξιτζής, έχει εξοικονομήσει απίστευτα χρήματα ως τώρα, από την έλλειψη εξόδων σέρβις των τυπικών θερμικών κινητήρων, και άλλα τόσα από το φτηνό κόστος κίνησης..


ΥΓ.
Για το "νοικιάρικο" Τέσλα model Y performance, δοκίμασα να δω αν γίνεται, κι όντως γίνεται: έβγαλα σήμα δωρεάν στάθμευσης, βάζοντας το ΑΦΜ της Τέσλα.

Είσοδος στην εφαρμογή, κανονικά, με τα δικά μου στοιχεία τάξις.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.982
Το ότι αυτός έκανε τόσα χλμ δεν σημαίνει ότι και όποιος άλλος έχει το ίδιο όχημα θα κάνει και αυτός τόσα, ακόμα και αν περάσουν 15 - 20 χρόνια. Δεν πάει έτσι ακριβώς η δουλειά. Δηλαδή, με περιμένει τέτοια απόδοση μπαταρίας αυτός που κάνει 15.000χλμ το χρόνο. Υπόψη επίσης ότι το συγκεκριμένο όχημα διαθέτει 100kWh μπαταρία.

Βέβαια, με ακριβώς την ίδια χρήση, οι νέες μπαταρίες ίσως να του δώσουν και 1.000.000χλμ.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.982
Screenshot_20240221_092310_YouTube.jpg


Ομάδα ατόμων στην Γερμανία αναλαμβάνει την ευθύνη για τις πρόσφατες φωτιές σε οχήματα και φορτιστές Tesla, και καλεί και άλλους να κάνουν το ίδιο για τους λόγους που αναφέρει στο μήνυμα.

Όταν καίγεται ένα Tesla δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πήρε φωτιά 🔥 μόνο του.

:headbang:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Το αυτοκίνητό μου είναι έτοιμο, και για να σας δείξω το είδος της αντιμετώπισης από το εξαιρετικό τμήμα σέρβις της ελληνικής Τέσλα, ορίστε τμήμα του διαλόγου μας, πάντα μέσω του app της Τέσλα, από το ενσωματωμένο messenger:

1000010612.png


Προφανώς την ποδιά άκουγα, ή ίσως και το "εμπρός δεξιά μπαράκι της ζαμφόφ", που ιδέαν δεν έχω τι είναι. Αντικατέστησαν και τα ψαλίδια, γνωστό πρόβλημα, το οποίο δεν το είχα, με βεβαιότητα (ξέρω πώς ακούγεται). Προληπτικά.. θεοί. ❤

Μέσα στα 4 χρόνια της φουλ εγγύησης, αυτή είναι η συμπεριφορά του Τέσλα σέρβις. Αντικατάσταση οτιδήποτε, και προληπτικά (σύμφωνα με ότι έχει γνωστοποιηθεί ως πιθανή βλάβη) χωρίς καμία χρέωση.

Δεν υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία, ποτέ.
Μόνον με μηνύματα, στα οποία απαντούν επί τόπου, το πολύ εντός 5-λεπτου. 😎

Τέσλα ρουλζζζζζζ. ❤❤❤❤❤
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Έχω συνομιλήσει με πολύ κόσμο εδώ στην Ελλάδα, τόσο με Θεσσαλονικείς όσο και με Αθηναίους, που έχουν model Y.

3-4 περιστατικά είναι γνωστά για πρόβλημα στα εμπρός ψαλίδια, που ακούγεται όταν σταματημένο το αυτοκίνητο στρίβεις τέρμα δεξιά ή αριστερά το τιμόνι.

Αυτό είναι γνωστό θέμα στην Τέσλα, και έχουν ήδη προβεί σε αλλαγή της κατασκευής των ψαλιδιών, ώστε να μη παρουσιάζεται αυτό ξανά.

Προληπτικά, έχουν αλλάξει ψαλίδια σε πολλά model Y που πέρασαν από το τμήμα σέρβις για διάφορα άλλα θέματα, εντελώς άσχετα, ώστε να αντικαταστήσουν το προβληματικό ανταλλακτικό με το νέου σχεδιασμού ψαλίδι. Αυτό έκαναν και σε μένα. Οι δήθεν "τριγμοί" είναι γραπτή δικαιολογία για να τα αλλάζουν, διότι τα γραπτά μένουν. 😎

Στις συζητήσεις μου με τους άλλους ιδιοκτήτες model Y, κανένας δεν είχε τον τριγμό που είχα εγώ, και έμοιαζε μόνον με 1 περίπτωση, στην οποία έφταιγε (πολύ αστείο) το τάσι της ζάντας. 😁😜🤪

Οπότε, είμαι η μοναδική περίπτωση που υπήρξε αυτό το πρόβλημα, και κατά 99% ήταν μόνον τα πλαστικά από την ποδιά, όπου αλλάζοντας σετ ζαντολαστιχα (σηκώθηκε το αυτοκίνητο κι έψαχνα να βρω κάτι) ανακάλυψα πως κάποιες βίδες στην ποδιά δεν ήταν πολύ καλά σφιγμένες, με αποτέλεσμα πιθανό θόρυβο από αυτές, τις οποίες (όσες έβλεπα) τις έσφιξα με ένα κατσαβίδι, αλλά δεν εξαφανίστηκε το θέμα.
Θα είχε κι άλλες τέτοιες βίδες χαλαρές, πιο μέσα (δεν έκατσα να λύσω πλαστικά).

Χρησιμοποιούν φτηνιάρικα σάιλεντ μπλοκς που χαλάνε μετά απο έναν χρόνο, τι ρουλζζζζζζζζζζζζζζζ ρε; :biggrin: :tongue:
Αν εννοείς τα σινεμπλόκ στα μπροστά ψαλίδια, είναι τίγκα γεμάτα (χωρίς κενά ελαστικού) και πολύ καλής κατασκευής, αυτά τα τσεκαρα και μόνος μου, δεν είχαν θέμα.

Το τιμόνι στο Τέσλα είναι υψηλής ακρίβειας, δε "παίζει" καθόλου, και έχουν πολύ σφιχτή τη κρεμαγιέρα πωσκατατηλεν, δηλαδή με πολύ πολύ μικρή κίνηση του τιμονιού, στρίβει αισθητά. Άγρια κρεμαγιέρα, θέλει να τη συνηθίσεις λίγο. Σε σχετικά υψηλές ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (πες 120-130) ενώ στο iD.3 λόγου χάριν για να στρίψει ελάχιστα το αυτοκίνητο πρέπει να στρέψω πχ 3-4 μοίρες το τιμόνι, στο Τέσλα το ίδιο γίνεται με πχ 1 μοίρα στροφής. Πολύ πιο άμεση ανταπόκριση.
 
Last edited:

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.609
Reaction score
8.158
Δεν αφήνεις τα "ρουλζζζζζζ" λέω γω για αφού παραλάβεις και έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα; 😋

Γιατί από "διορθωμένα" προβλήματα που δεν έχουν πάει πουθενά, έχουμε χορτάσει τόσα χρόνια από όλα τα συνεργεία. Ειδικά σε τέτοια θέματα με τριγμούς κλπ.

Μακάρι η Tesla να είναι διαφορετική βέβαια (και μακάρι να παραμείνει έτσι).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Έτοιμο είναι, θα το παραλάβω την Παρασκευή. Μετά θα πάμε Βόλο, να κάνουμε κάτι βόλτες κει στα ορεινά χωριά το 3-ημερο.

Θα σας πω εάν διορθώθηκαν όλα. 😎
Δεν αφήνεις τα "ρουλζζζζζζ" λέω γω για αφού παραλάβεις και έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα; 😋
Βασικά χάρηκα πολύ που άλλαξαν τα ψαλίδια, και μοιράστηκα τη χαρά μου! Δεν μπορούσα να ζητήσω αλλαγή, διότι δεν μπορούσα να αποδείξω πρόβλημα. 😎
 


Μηνύματα
7.510
Reaction score
1.619
Μπήκα πριν λίγο πρώτη φορά σε Tesla - Y LR ταξί. Πολύ ωραίο, να επικεντρώσω όμως στα αρνητικά (τα θετικά τα έχουμε διαβάσει ξανά και ξανά).

1. Το πίσω κάθισμα σκληρό και με στενές διαχωρισμένες θέσεις. Παρότι ο χώρος για πόδια, κεφάλι είναι ατέλειωτος (βοηθάει ακόμη και το εσωτερικό πάνελ της πόρτας για αυτό, καθώς έχει εσοχή για το πόδι) το κάθισμα νομίζω είναι άβολο. Ίσως το σφικτό κάθισμα να είναι πιο άνετο σε μεγάλο ταξίδι - μέσα στην πόλη πάντως όχι.

2. Η κύλιση δεν είναι όσο άνετη την περίμενα, λογικά ευθύνονται οι 19άρες ζάντες.

3. Εντυπωσιακή η γυάλινη οροφή, αλλά σίγουρα είναι πρόβλημα που απαιτεί λύση για το ελληνικό καλοκαίρι.

4. Το συνθετικό δέρμα της ταπετσαρίας νομίζω παραείναι συνθετικό, το νιώθεις με τη μία πλαστικό.

5. Η οθόνη, πως οδηγάτε με αυτό το τεράστιο φωτεινό πράγμα στο οπτικό σας πεδίο ρε σεις;

Κατά τα άλλα η επιβίβαση - αποβίβαση πολύ εύκολη (χάρη στο άνοιγμα της πόρτας και το ύψος του καθίσματος), η αίσθηση ποιότητας σε πόρτες, πλαστικά, κλπ., μια χαρά.

Ο οδηγός εξαιρετικά ικανοποιημένος ως τώρα, με 10.000 χλμ σε δύο μήνες και χωρίς προβλήματα. Μισό κόστος "καυσίμου" σε σχέση με το ντήζελ λέει, με απλή φόρτιση το βράδυ σπίτι του.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.537
Reaction score
138.500
Τέσλα ή οκταβια; 😜😁🤪

Επί της ευκαιρίας:

Φτηνιάρικα (και με κενά ελαστικού) σινεμπλόκ για τα μπροστά ψαλίδια, φορούσε το οκταβια! 😜😁🤪

Βασικά όλα τα μικρού κυβισμού του γκρούπ, φορούσαν τα ίδια σινεμπλόκ, που άφηναν μπόλικο τζόγο στο τιμόνι, να το γυρνάς δεξιά αριστερά και να πηγαίνει ευθεία. 😜😁🤪

Μόνον τα ακριβά και υψηλού κυβισμού του γκρούπ (πχ το ΤΤ εκείνη την εποχή) είχε γεμάτα σινεμπλόκ, και από κείνα παίρναμε και βάζαμε για να στρώσουν. 😜😁🤪
5. Η οθόνη, πως οδηγάτε με αυτό το τεράστιο φωτεινό πράγμα στο οπτικό σας πεδίο ρε σεις;
Που να δεις τι μέγεθος έχουν οι φουλ οθόνες σε Μερτσέντες και Πόρσε! 😜😁🤪
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.046
Reaction score
30.982
Έχω οδηγήσει το Υ. Δεν με ενόχλησε η οθόνη του. Θα ήθελα όμως και κάτι πίσω από το τιμόνι.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.045
Μηνύματα
2.960.316
Members
38.286
Νεότερο μέλος
blackdragon
Top