Featured Antonylogan's man cave



Μηνύματα
5.311
Reaction score
6.462
:rolleyes: Νομιζεις... εαν δεν εχει το αρχειο δεν εχεις τιποτε.
Γιαυτο η διαφορα με το ytube η οπου τελοςπαντων σε σχεση με τις ταινιες που βλεπεις.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
15.828
Reaction score
29.507
Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές...και μετά λέτε πως εγώ παροτρύνω τα διαζύγια... :p
Εμ αυτό είναι το θέμα εδώ μέσα. Καταναλώνουμε το +80% του χρόνου (μη πω και του χώρου) για ανεφάρμοστες λύσεις στο συντριπτικό κομμάτι των μελών. Πως το ακούς αυτό; :dance2:

Efficiency το λεν. :dance2:
 




Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
6.765
Reaction score
20.649
Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές...και μετά λέτε πως εγώ παροτρύνω τα διαζύγια... :p
Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια.. 8-)
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..

Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..
repainting-house-tips.jpg


:lolsign:
Ούτε σε στούντιο τα έχει βάλει κανείς :biggrin:
Bad N.K... :rolleyes:
 

Μηνύματα
4.614
Reaction score
8.012
Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια.. 8-)
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..

Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..

:lolsign:


Bad N.K... :rolleyes:
Άμα το κάνεις, έρχεται η αστυνομία του Οντιο αμέσως και σε συλλαμβάνει για διακωμώδηση του... αθλήματος :biggrin:
 


Μηνύματα
4.912
Reaction score
4.041
Θες να μου πεις πως ένα καλό - με πληροφορία σύστημα δεν θα τονίσει μια κακή ηχογράφηση? Έχω cd της ίδιας εταιρίας του ίδιου καλλιτέχνη που δεν έχουν καμία σχέση σε ποιότητα ήχου. Δηλαδή το midi από τον Κωτσόβολο θα είναι το ίδιο αποκαλυπτικό με ένα καλά στημένο ηχοσύστημα... Αλλιώς άκουγα τα cd μου με τα JBL αλλιώς με τα B&W και αλλιώς τώρα...
Μια κακη ηχογροφηση ειναι κακη για λογους οχι γενικους και αοριστους αλλα για πολυ συγκεκριμενους. Ενα συστημα ποιοτικο θα πρεπει να αναπαραγει την ηχογραφηση με τα λαθη της (και φυσικα ν ακουγονται αυτα) και οχι να την ωραιοποιει. Το τι αρεσει στον καθενα ειναι αλλο κεφαλαιο που εχει να κανει με τα γουστα μας.

Οσον αφορα το τι ειναι εφικτο και τι οχι. Ολα τα σπιτια δεν ειναι ιδια. Και ολοι δεν εχουν το ηχοσυστημα στο σαλονι. Οταν θαυμαζουμε ενα ωραιο ηχητικα χωρο και που εχει προσεχθει και η αισθητικη του αυτο δεν σημαινει οτι ο καθενας μπορει η θελει να το κανει στο δικο του σπιτι (ξεπερναω το οικονομικο σκελος). Επισης ο ωραιος χωρος πιθνανον να μην ειναι σαλονι. ΑΥτο δεν σημαινει οτι εδω δεν θα γινουν συζητησεις τεχνικης φυσης (και οχι μονο) για κατι που βλεπουμε και μας εξαπτει τη φαντασια (θετικα η αρνητικα) ασχετως του χωρου οικιας που βρισκεται.
 


Μηνύματα
116
Reaction score
472
:rolleyes: Νομιζεις... εαν δεν εχει το αρχειο δεν εχεις τιποτε.
Γιαυτο η διαφορα με το ytube η οπου τελοςπαντων σε σχεση με τις ταινιες που βλεπεις.
Φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την πληροφορία...
Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια.. 8-)
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..

Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..

:lolsign:


Bad N.K... :rolleyes:
Έχεις δίκιο... συγνώμη!
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.042
Reaction score
130.944
Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι?
Το 310 με ένα 750 από κάτω του ως βάση, είναι τόσο μικρό, που μια χαρά χωράει κάτω από την οθόνη για να βλέπεις τις ταινίες σου με φυσιολογικό ύψος οθόνης.

Βεβαίως, και το 420 πλαγιαστό είναι μικρού ύψους, και μπορείς να το βάλεις οριζόντια διότι γυρνάει το τμήμα της μπάφλας που έχει μιντ και Τουίτερ.
Χρειάζεται Trinnov για να πας το κρος πάνω από τα 80Hz.
Σωστά. Δυστυχώς κανένα σαμπ της Νιούμαν δεν έχει ρυθμιζόμενη συχνότητα κρος. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που δε το έχω υλοποιήσει ακόμα. Ο μόνος. Θέλει για την μπροστινή τριάδα να φάει 3 ακόμα εξόδους τρινοβ, και να δηλώσεις ως ένα ηχείο το κάθε σετ 310+750. Πολλά λεφτά ο 32-αρης..

Έχω στείλει mail στη Νιούμαν για το κατά πόσο είναι εφικτό να αλλάξει το κρος στο σαμπ ώστε από 80 να πάει 160, κι απάντηση δεν έλαβα. Βεβαίως, εδώ που τα λέμε, δεν είναι δα καμία τρομερή επιστήμη, με ένα κολλητηρι όλα γίνονται, αλλά να..
 

Μηνύματα
116
Reaction score
472
Μια κακη ηχογροφηση ειναι κακη για λογους οχι γενικους και αοριστους αλλα για πολυ συγκεκριμενους. Ενα συστημα ποιοτικο θα πρεπει να αναπαραγει την ηχογραφηση με τα λαθη της (και φυσικα ν ακουγονται αυτα) και οχι να την ωραιοποιει. Το τι αρεσει στον καθενα ειναι αλλο κεφαλαιο που εχει να κανει με τα γουστα μας.

Οσον αφορα το τι ειναι εφικτο και τι οχι. Ολα τα σπιτια δεν ειναι ιδια. Και ολοι δεν εχουν το ηχοσυστημα στο σαλονι. Οταν θαυμαζουμε ενα ωραιο ηχητικα χωρο και που εχει προσεχθει και η αισθητικη του αυτο δεν σημαινει οτι ο καθενας μπορει η θελει να το κανει στο δικο του σπιτι (ξεπερναω το οικονομικο σκελος). Επισης ο ωραιος χωρος πιθνανον να μην ειναι σαλονι. ΑΥτο δεν σημαινει οτι εδω δεν θα γινουν συζητησεις τεχνικης φυσης (και οχι μονο) για κατι που βλεπουμε και μας εξαπτει τη φαντασια (θετικα η αρνητικα) ασχετως του χωρου οικιας που βρισκεται.
Αυτό ακριβώς είπα και εγώ...ότι υπερτονίζει την κακή ηχογράφηση και κατά συνέπεια τις μαλακίες του ηχολήπτη με αποτέλεσμα να μην ακούγονται πλέον και να πετάς την μισή δισκοθήκη...
Όσο αφορά τους χώρους εάν δεν είναι αμιγώς dedicated και μιλάμε για καθημερινούς βιώσιμους χώρους τα immersive και τα 3d με 15 ηχεία ειδικά ο παντρεμένος τα ξεχνά... εκτός εάν ψάχνει δικαιολογία να την κάνει με ελαφριά...😂
 


Μηνύματα
14.542
Reaction score
16.383
Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια.. 8-)
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..

Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..

:lolsign:


Bad N.K... :rolleyes:
Πρώτα απο όλα τέτοιες αρχιτεκτονικές βλακείες όπως στην φώτο δεν θα έκανε ο Antony. Αυτό της φώτο είναι εργολαβική αρχιτεκτονική χα χα και μπορεί και να ομόρφαινε και λίγο με ακουστικές παρεμβάσεις.

Ούτε γαλάζιο ανοιχτό ξεπλυμένο στο σαλόνι, ούτε κιτς χρώμα πλακάκι και υπερυψωμένο κιόλας μόνο στο ύψος του απορροφητήρα, ούτε παράθυρο ασύμμετρα τοποθετημένο εντός του χώρου να φωτίζει τον διάδρομο που να τελειώνει 30 εκ. απο τοίχο ακόμα και εάν στοιχιζότανε ωραία με την εξωτερική όψη του κτηρίου, ούτε εσωτερικές ψευτοσκοτίες σε ενα μόνο τοίχο και μάλιστα τόσο λεπτές, κλπ κλπ. Τουλάχιστον έβαλε γυψινο στο ταβάνι ο εργολάβος (πιθανόν και μηχανικός χα χα) και πάλι δυνάλογα λεπτό συγκριτικά με το μέγεθος του σαλονιού. Πρώτα αποκτάμε αισθητική και μετά κάνουμε παρεμβάσεις ακουστικές στο χώρο. Το χαμηλό ύψος του παραθυρου λόγω ισογείου για να έχει μια αίσθηση απο τον κήπο και οπτική σε αυτόν αμφιβόλου αισθητικής εάν και έχει μια μικρή λογικη αλλά τότε έπρεπε να κάνεις σαλόνι υψομετρικά ίδια με τον κήπο, δεν σηκώνεις το σπίτι. Πες βρε Antony και εσύ. ¨Ακου σκοτίες εσωτερικά και μάλιστα κάθετες. Ευτυχώς δεν φαίνεται το πλακάκι που σίγουρα έχει. Ποιός ξέρει τι σόκ στα μάτια μου θα ήταν και αυτό πρωινιάτικα.

:D :D
 
Last edited:

Σταύρος Λαγκαδιανός

Το αγοράκι με τα σπίρτα
Μηνύματα
8.598
Reaction score
28.586
Και στο ταβάνι?

Αυτό ακριβώς είπα και εγώ...ότι υπερτονίζει την κακή ηχογράφηση και κατά συνέπεια τις μαλακίες του ηχολήπτη με αποτέλεσμα να μην ακούγονται πλέον και να πετάς την μισή δισκοθήκη...
Η απάντηση εδώ:
• They show no mercy to poorly recorded, mixed, and brickwall-mastered standard PCM. What you get is exactly what the final product is. But even this stuff sounds amazing.
• Not for seekers of the euphonious over truth (but the truth is far more euphonious than you could ever imagine).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.042
Reaction score
130.944
Και στο ταβάνι?
Δεν παίζει φαρφιλντ στο ταβάνι ρε, σιγά, πόσο ύψος ταβανιού να έχεις;

Το 420 ή το πακέτο 310+750 έχει νόημα μόνον για μεγάλες αποστάσεις ακρόασης.

Το 310 για ταβάνι είναι τελική λύση.

Η μόνη περίπτωση που θα χρειαστεί να ενσωματωθεί 750 σε 310, είναι σε δικαναλο σε απόσταση ακρόασης >2 μέτρων και σε πολυκάναλο έως ιμερσιβ, σε απόσταση ακρόασης >2,5 μ, εάν και εφόσον απαιτείς στάθμες ίσες ή υψηλότερες της στάθμης αναφοράς.

Εννοείται, πάντα με σαμπ και κρος στους 80.

Οι αποστάσεις που γράφω (2-2,5μ), αρκούν άνετα για στάθμες αναφοράς, εντελώς χορταστικές και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται μεγαλύτερες στάθμες, αλλά οκ, αν το θες, θα το πληρώσεις.

Για δικαναλο σεταπ, σε χώρο 40τμ και με απόσταση ακρόασης 3,5 μέτρα (λέω ένα παράδειγμα μεγάλης απόστασης ακρόασης) έχεις τις εξής λύσεις από Νιούμαν:

1. Ένα ζευγάρι 420 και 4 τεμάχια 870.

2. Ένα ζευγάρι 310+750 και 4 τεμάχια 870.

Κατά τη γνώμη μου, η 1η λύση είναι προτιμότερη, αλλά δυσκολότερη στην υλοποίηση, γιατί θες έξτρα εξοπλισμό για κρος μεταξύ 310-750 στους 160-180 κύκλους.

Και στις 2 λύσεις, η 4-αδα των 870 θα αναλάβει τυπικά το φάσμα έως 80 κύκλους.

Και στις δύο λύσεις, το σημείο κρος μεταξύ δορυφόρων και 870 μπορεί να παίζει από 60 έως 80 κύκλους, αναλόγως συμπεριφοράς του χώρου στη θέση των δορυφόρων και αναλόγως ύπαρξης επιπρόσθετου εξοπλισμού για να αλλάξεις το σημείο κρος, διότι στα σαμπ της Νιούμαν το κρος είναι στάνταρ στους 80. Από δικές μου δοκιμές, είναι προτιμότερο να κάνεις κρος με άλλο εξοπλισμό, κι όχι με αυτόν του σαμπ.
 

Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.335
Reaction score
7.909
Δεν παίζει φαρφιλντ στο ταβάνι ρε, σιγά, πόσο ύψος ταβανιού να έχεις;

Το 420 ή το πακέτο 310+750 έχει νόημα μόνον για μεγάλες αποστάσεις ακρόασης.

Το 310 για ταβάνι είναι τελική λύση.

Η μόνη περίπτωση που θα χρειαστεί να ενσωματωθεί 750 σε 310, είναι σε δικαναλο σε απόσταση ακρόασης >2 μέτρων και σε πολυκάναλο έως ιμερσιβ, σε απόσταση ακρόασης >2,5 μ, εάν και εφόσον απαιτείς στάθμες ίσες ή υψηλότερες της στάθμης αναφοράς.

Εννοείται, πάντα με σαμπ και κρος στους 80.

Οι αποστάσεις που γράφω (2-2,5μ), αρκούν άνετα για στάθμες αναφοράς, εντελώς χορταστικές και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται μεγαλύτερες στάθμες, αλλά οκ, αν το θες, θα το πληρώσεις.

Για δικαναλο σεταπ, σε χώρο 40τμ και με απόσταση ακρόασης 3,5 μέτρα (λέω ένα παράδειγμα μεγάλης απόστασης ακρόασης) έχεις τις εξής λύσεις από Νιούμαν:

1. Ένα ζευγάρι 420 και 4 τεμάχια 870.

2. Ένα ζευγάρι 310+750 και 4 τεμάχια 870.

Κατά τη γνώμη μου, η 1η λύση είναι προτιμότερη, αλλά δυσκολότερη στην υλοποίηση, γιατί θες έξτρα εξοπλισμό για κρος μεταξύ 310-750 στους 160-180 κύκλους.

Και στις 2 λύσεις, η 4-αδα των 870 θα αναλάβει τυπικά το φάσμα έως 80 κύκλους.

Και στις δύο λύσεις, το σημείο κρος μεταξύ δορυφόρων και 870 μπορεί να παίζει από 60 έως 80 κύκλους, αναλόγως συμπεριφοράς του χώρου στη θέση των δορυφόρων και αναλόγως ύπαρξης επιπρόσθετου εξοπλισμού για να αλλάξεις το σημείο κρος, διότι στα σαμπ της Νιούμαν το κρος είναι στάνταρ στους 80. Από δικές μου δοκιμές, είναι προτιμότερο να κάνεις κρος με άλλο εξοπλισμό, κι όχι με αυτόν του σαμπ.
Αυτα ειναι στουντιακά, δεν κανουν για σπιτι

1707993781164.png
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.616
Μηνύματα
2.911.178
Members
38.076
Νεότερο μέλος
Paraskevas_
Top