- Μηνύματα
- 5.345
- Reaction score
- 6.481
Κανείς δεν έχει κάνει τίποτε που να κρύψει ηχεία ώστε να μην φαίνονται.
Όλο φωτό εξωτερικού σου δείχνουν.
LFE γαρ.
Όλο φωτό εξωτερικού σου δείχνουν.
LFE γαρ.
LFE το έχω...Κανείς δεν έχει κάνει τίποτε που να κρύψει ηχεία ώστε να μην φαίνονται.
Όλο φωτό εξωτερικού σου δείχνουν.
LFE γαρ.
Εμ αυτό είναι το θέμα εδώ μέσα. Καταναλώνουμε το +80% του χρόνου (μη πω και του χώρου) για ανεφάρμοστες λύσεις στο συντριπτικό κομμάτι των μελών. Πως το ακούς αυτό;Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές...και μετά λέτε πως εγώ παροτρύνω τα διαζύγια...
FixedPantofla το λεν.
Ούτε σε στούντιο τα έχει βάλει κανείςΩραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές.
Υπάρχουν και άλλοι λόγοι. Το ότι έβγαλες ένα συμπέρασμα πριν μέρες δεν σημαίνει και ότι είναι έτσι ή ότι συμφωνούμε όλοι.Fixed
Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια..Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι? Ο σκοπός είναι να μιλάμε και για εφικτές εφαρμογές...και μετά λέτε πως εγώ παροτρύνω τα διαζύγια...
Bad N.K...Ούτε σε στούντιο τα έχει βάλει κανείς
Άμα το κάνεις, έρχεται η αστυνομία του Οντιο αμέσως και σε συλλαμβάνει για διακωμώδηση του... αθλήματοςΕίναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια..
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..
Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..
Bad N.K...
Ποιά καλέ?η αστυνομία του Οντιο
Μια κακη ηχογροφηση ειναι κακη για λογους οχι γενικους και αοριστους αλλα για πολυ συγκεκριμενους. Ενα συστημα ποιοτικο θα πρεπει να αναπαραγει την ηχογραφηση με τα λαθη της (και φυσικα ν ακουγονται αυτα) και οχι να την ωραιοποιει. Το τι αρεσει στον καθενα ειναι αλλο κεφαλαιο που εχει να κανει με τα γουστα μας.Θες να μου πεις πως ένα καλό - με πληροφορία σύστημα δεν θα τονίσει μια κακή ηχογράφηση? Έχω cd της ίδιας εταιρίας του ίδιου καλλιτέχνη που δεν έχουν καμία σχέση σε ποιότητα ήχου. Δηλαδή το midi από τον Κωτσόβολο θα είναι το ίδιο αποκαλυπτικό με ένα καλά στημένο ηχοσύστημα... Αλλιώς άκουγα τα cd μου με τα JBL αλλιώς με τα B&W και αλλιώς τώρα...
Η άλλη, η κανονική.Ποιά καλέ?
Η χαιεντάδικη ή η άλλη?
Φαντάστηκα ότι έχει να κάνει με την πληροφορία...Νομιζεις... εαν δεν εχει το αρχειο δεν εχεις τιποτε.
Γιαυτο η διαφορα με το ytube η οπου τελοςπαντων σε σχεση με τις ταινιες που βλεπεις.
Έχεις δίκιο... συγνώμη!Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια..
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..
Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..
Bad N.K...
Το 310 με ένα 750 από κάτω του ως βάση, είναι τόσο μικρό, που μια χαρά χωράει κάτω από την οθόνη για να βλέπεις τις ταινίες σου με φυσιολογικό ύψος οθόνης.Ωραία...και για πείτε μου...όλα αυτά που θα τα βάλει κανείς? Στο σαλόνι?
Σωστά. Δυστυχώς κανένα σαμπ της Νιούμαν δεν έχει ρυθμιζόμενη συχνότητα κρος. Αυτός είναι ο μόνος λόγος που δε το έχω υλοποιήσει ακόμα. Ο μόνος. Θέλει για την μπροστινή τριάδα να φάει 3 ακόμα εξόδους τρινοβ, και να δηλώσεις ως ένα ηχείο το κάθε σετ 310+750. Πολλά λεφτά ο 32-αρης..Χρειάζεται Trinnov για να πας το κρος πάνω από τα 80Hz.
Αυτό ακριβώς είπα και εγώ...ότι υπερτονίζει την κακή ηχογράφηση και κατά συνέπεια τις μαλακίες του ηχολήπτη με αποτέλεσμα να μην ακούγονται πλέον και να πετάς την μισή δισκοθήκη...Μια κακη ηχογροφηση ειναι κακη για λογους οχι γενικους και αοριστους αλλα για πολυ συγκεκριμενους. Ενα συστημα ποιοτικο θα πρεπει να αναπαραγει την ηχογραφηση με τα λαθη της (και φυσικα ν ακουγονται αυτα) και οχι να την ωραιοποιει. Το τι αρεσει στον καθενα ειναι αλλο κεφαλαιο που εχει να κανει με τα γουστα μας.
Οσον αφορα το τι ειναι εφικτο και τι οχι. Ολα τα σπιτια δεν ειναι ιδια. Και ολοι δεν εχουν το ηχοσυστημα στο σαλονι. Οταν θαυμαζουμε ενα ωραιο ηχητικα χωρο και που εχει προσεχθει και η αισθητικη του αυτο δεν σημαινει οτι ο καθενας μπορει η θελει να το κανει στο δικο του σπιτι (ξεπερναω το οικονομικο σκελος). Επισης ο ωραιος χωρος πιθνανον να μην ειναι σαλονι. ΑΥτο δεν σημαινει οτι εδω δεν θα γινουν συζητησεις τεχνικης φυσης (και οχι μονο) για κατι που βλεπουμε και μας εξαπτει τη φαντασια (θετικα η αρνητικα) ασχετως του χωρου οικιας που βρισκεται.
Πρώτα απο όλα τέτοιες αρχιτεκτονικές βλακείες όπως στην φώτο δεν θα έκανε ο Antony. Αυτό της φώτο είναι εργολαβική αρχιτεκτονική χα χα και μπορεί και να ομόρφαινε και λίγο με ακουστικές παρεμβάσεις.Είναι γιατί δεν έχσ' γούστο, γι' αυτό λες τέτοια..
Εσύ κι οι λεγΑμενες οι παντούφλες..
Παρ΄ βαλ΄ είν' αυτές οι λύσεις, εξαφανίζονται στον χώρο φτάνει να κάμεις διαχείριση..
Bad N.K...
Και στο ταβάνι?310+750
Η απάντηση εδώ:Αυτό ακριβώς είπα και εγώ...ότι υπερτονίζει την κακή ηχογράφηση και κατά συνέπεια τις μαλακίες του ηχολήπτη με αποτέλεσμα να μην ακούγονται πλέον και να πετάς την μισή δισκοθήκη...
Δεν παίζει φαρφιλντ στο ταβάνι ρε, σιγά, πόσο ύψος ταβανιού να έχεις;Και στο ταβάνι?
Αυτα ειναι στουντιακά, δεν κανουν για σπιτιΔεν παίζει φαρφιλντ στο ταβάνι ρε, σιγά, πόσο ύψος ταβανιού να έχεις;
Το 420 ή το πακέτο 310+750 έχει νόημα μόνον για μεγάλες αποστάσεις ακρόασης.
Το 310 για ταβάνι είναι τελική λύση.
Η μόνη περίπτωση που θα χρειαστεί να ενσωματωθεί 750 σε 310, είναι σε δικαναλο σε απόσταση ακρόασης >2 μέτρων και σε πολυκάναλο έως ιμερσιβ, σε απόσταση ακρόασης >2,5 μ, εάν και εφόσον απαιτείς στάθμες ίσες ή υψηλότερες της στάθμης αναφοράς.
Εννοείται, πάντα με σαμπ και κρος στους 80.
Οι αποστάσεις που γράφω (2-2,5μ), αρκούν άνετα για στάθμες αναφοράς, εντελώς χορταστικές και στην πραγματικότητα δε χρειάζεται μεγαλύτερες στάθμες, αλλά οκ, αν το θες, θα το πληρώσεις.
Για δικαναλο σεταπ, σε χώρο 40τμ και με απόσταση ακρόασης 3,5 μέτρα (λέω ένα παράδειγμα μεγάλης απόστασης ακρόασης) έχεις τις εξής λύσεις από Νιούμαν:
1. Ένα ζευγάρι 420 και 4 τεμάχια 870.
2. Ένα ζευγάρι 310+750 και 4 τεμάχια 870.
Κατά τη γνώμη μου, η 1η λύση είναι προτιμότερη, αλλά δυσκολότερη στην υλοποίηση, γιατί θες έξτρα εξοπλισμό για κρος μεταξύ 310-750 στους 160-180 κύκλους.
Και στις 2 λύσεις, η 4-αδα των 870 θα αναλάβει τυπικά το φάσμα έως 80 κύκλους.
Και στις δύο λύσεις, το σημείο κρος μεταξύ δορυφόρων και 870 μπορεί να παίζει από 60 έως 80 κύκλους, αναλόγως συμπεριφοράς του χώρου στη θέση των δορυφόρων και αναλόγως ύπαρξης επιπρόσθετου εξοπλισμού για να αλλάξεις το σημείο κρος, διότι στα σαμπ της Νιούμαν το κρος είναι στάνταρ στους 80. Από δικές μου δοκιμές, είναι προτιμότερο να κάνεις κρος με άλλο εξοπλισμό, κι όχι με αυτόν του σαμπ.